Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοJackpot Frenzy Casino - γενική συζήτηση

Jackpot Frenzy Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από Radka
|
5.876 προβολές 71 απαντήσεις |
|
1...3 4

Η τελευταία μεταγραφή μόλις έφτασε

Αυτόματη μετάφραση:
n7wm8bwr9w

That is really great.

Do you think your complaint can be closed now then?

Romi

Φυσικά, θετικά.

Αυτόματη μετάφραση:

Καλημέρα, ήρθαν όλες οι μεταγραφές, σας ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου

Αυτόματη μετάφραση:
n7wm8bwr9w

👏👏 I would like to say I'm so glad you can put this behind you.

What comes next for you and the casino? Perhaps it's time to move on?

Αγαπητέ κύριε ή κυρία, απευθύνομαι σε εσάς σήμερα με αίτημα βοήθειας και επίλυσης του προβλήματος. Εγγράφηκα στο Jackpotfrenzy.com στις 12 Ιανουαρίου 2025 και κέρδισα περίπου 20.000 € στοίχημα. Στη συνέχεια ζήτησα ανάληψη 500 € ανά ημέρα στις 13 Ιανουαρίου 2025 ως συνήθως. Μετά από 3 αναλήψεις των 500 € η καθεμία, δεν μπόρεσα να κάνω άλλες αναλήψεις. Αυτό σημαίνει ότι συνολικά εκκρεμείς αναλήψεις ύψους 1.500,00 € εκκρεμούν αυτήν τη στιγμή και το υπόλοιπο του λογαριασμού μου είναι αυτήν τη στιγμή λίγο κάτω από τα 18.000 €. Μέχρι σήμερα, καμία από αυτές τις 3 αναλήψεις δεν έχει διεκπεραιωθεί. Από τις 17 Ιανουαρίου 2025, με αναβάλουν καθημερινά (!) με τις λέξεις «υπάρχουν πολλά να κάνουμε» «πολλές αναλήψεις και άρα χρειάζεται χρόνος». Οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις του Jackpotfrenzy.com αναφέρουν ξεκάθαρα ότι οι αναλήψεις ολοκληρώνονται μετά από 3 (!!!!) εργάσιμες ημέρες και η αρχική σελίδα διαφημίζει γρήγορες αναλήψεις. Κανένα από τα δύο δεν τηρείται και επομένως αυτός ο πάροχος παραβιάζει τους δικούς του όρους και προϋποθέσεις, κάτι που είναι αμφίβολο! Επιπλέον, μου έχει δοθεί Level 2 με τον λογαριασμό μου εκεί και μπορώ να κάνω ανάληψη έως και 10.000 € το μήνα. Αλλά πώς πρέπει να το κάνω αυτό αν δεν διεκπεραιωθούν καθόλου οι αναλήψεις;;; Άλλη μια παραβίαση των όρων και προϋποθέσεων. Επιπλέον, επιβεβαιώθηκα ότι δεν χρειάζεται να υποβάλω έγγραφα για την επαλήθευση του λογαριασμού μου. Έχω επισυνάψει ένα στιγμιότυπο οθόνης αυτού. Ωστόσο, καθώς έχω ήδη εμπειρία με τέτοιους ιστότοπους, υπέβαλα όλα τα έγγραφά μου για πιθανή επαλήθευση στις 17 Ιανουαρίου 2025. Παρά τις προσπάθειες και τις υπενθυμίσεις μου, τίποτα δεν έχει συμβεί μέχρι σήμερα. Από σήμερα 29 Ιανουαρίου ακόμα περιμένω τις αναλήψεις μου... δεν έχει διεκπεραιωθεί ακόμη μία.


Συνεχίζω να ανησυχώ με το οικονομικό τμήμα να λέει ότι έχουν πάρα πολλή δουλειά να κάνουν. Τα έγγραφά μου είναι όλα πλήρη.

Αυτόματη μετάφραση:
Ali84Energie

Your withdrawal is really taking too long to be processed then, especially if the verification is done.

May I ask when exactly you finished the verification process, though?

Petronela will get back to you with your complaint as soon as possible. There have been some delays due to the large amount of complaints coming in, so sorry if there is some delay.🙏

Έγινε επεξεργασία

Γεια σας, σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας. Εδώ είναι τα στιγμιότυπα που έστειλα και στην Petronela. Μόλις μέσω ζωντανής συνομιλίας, αυτή η επαλήθευση δεν είναι απαραίτητη. Στη συνέχεια, το email μου από τις 15 Ιανουαρίου 2025 όπου έστειλα την ταυτότητά μου + αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού από την τράπεζά μου απλά για ασφάλεια και επιτάχυνση της διαδικασίας, επειδή γνωρίζω ήδη κάποια άλλα καζίνο και παίζουν για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Υπάρχει και ένα στιγμιότυπο από τον λογαριασμό μου όπου δεν απαιτείται επαλήθευση!!! Οπότε κατά τη γνώμη μου αντιμετωπίστηκαν και οι 3 πιθανές δικαιολογίες 🙂 Αλλά δεν συμβαίνει τίποτα 🙁 Και τα 23.000€ είναι τόσα πολλά λεφτά...


filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
Ali84Energie

Hey. I will now try to contact the casino regarding all this to see what we can learn from them.

You'll find the reply in your complaints thread soon. Let's try to solve this together. 🤞



Hello, dear all!


I have a question for you. I have read the comments and understood that help with withdrawing money can be provided here.

I have won money in a casino, but I am unable to withdraw it. Could you help me with this?




Romi

Hello, help me get my money back, this casino is a real scammer

fayzulinrefat48

Hello there.

Let's start with the name of the casino you experienced the issue at, please.

Try to describe everything in detail so we have as much information, and then we will find a solution to it together.

What do you say?

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα