ΦόρουμΚαζίνοiWild Casino - γενική συζήτηση

iWild Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από vonHorst
|
34327 προβολές 214 απαντήσεις |
|
12 3 4...11
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Really good casino with a good design. It has many different deposit options and different bonus offers. Withdrawals are fast, and the live chat is available 24/7.

πριν από 2 έτη

Και σε ποιο καζίνο πας;

Αυτόματη μετάφραση:
venusm
πριν από 2 έτη

I guess that the player refers to the iWildcasino - this is its general thread.


πριν από 2 έτη

Im trying to verify my account(proof of residense) through a Revolut document but seems I can't even though it clearly shows my residense.


ArcticApeZ
πριν από 2 έτη

Hello,

then I would use some utility bills as proof of residence. I'm sorry, but I do not fully understand what seems to be the problem with the Revolt. Did the casino tell you what the issue is?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Radka
πριν από 2 έτη

Not really. They just resetted my KYC meaning I'll have to do it all again and they still don't accept my Revolut statement or my Bills showing my address.

ArcticApeZ
πριν από 2 έτη

There must be some reason why those documents are not accepted 🤔.

How can you provide documents correctly if you do not know what is wrong?

Can you ask the support, please?

ArcticApeZ
πριν από 2 έτη

Hi!


Were you able to complete account verification?

ArcticApeZ
πριν από 1 έτος

Δεν συμβουλευτήκατε ποτέ τίποτα, όλα τα καζίνο έχουν ζωντανή συνομιλία και απαντούν πάντα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ο τραπεζικός λογαριασμός Kyc είναι αδύνατο να δημιουργηθεί…..

Λαμβάνω συνέχεια το ίδιο email χωρίς περιγραφή, αυτό που φταίει με τα στιγμιότυπα οθόνης μου είναι ένα μάγουλο...

Αυτόματη μετάφραση:
Nvm1991
πριν από 1 έτος

Hello Nvm1991, do I understand well, that you are facing a trouble with the verification process? Did you try to contact the casino via another way? I can see that their live chat support is available 24/7 and this casino has very good reputation by Casino Guru. So I would be surprised if this inconvenience could not be solved. Just have a try.

πριν από 1 έτος

Γκουρού του καζίνο πρέπει να αλλάξετε τη φήμη του χάους, δεν είναι μια πλατφόρμα, έχω δίκιο να αξίζω 8.2

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος
  • Είμαι απόλυτα της γνώμης σου το 8.2 είναι τόσο υπερβολικό
  • Έχω ήδη παίξει σε ιστότοπους καζίνο με βαθμολογία 4.2 και είχα 0 προβλήματα
  • Επομένως, η βαθμολογία 8.2 πρέπει να αγοραστεί
Αυτόματη μετάφραση:
Magda
πριν από 1 έτος

Support is usless they only say I should send the screenshots….I already send this screenshots 4-5 times and no one can help me…..

Nvm1991
πριν από 1 έτος

Hello,

if you feel that the casino staff is not able to help you out passing the account verification, I suggest submitting a complaint. It also gives you a chance to express your experiences with the casino, which I feel is something you'd like to do anyway.

So, just click here.

May I know whether you checked the tab called "reputation explained"? - as the name suggests it explains why we rated the casino the way we did.

Because we believe in transparency, you can always learn more about the review process here and also share your concerns about each casino directly with us, meaning with a concrete person:

All you have to do is scroll down to the bottom of each overview:

file

You can also find, that all complaints about this casino were resolved, no black points were gained this way so far:

file

I'd say it's not so bad.

πριν από 1 έτος

Γκουρού του καζίνο πρέπει να αλλάξετε τη φήμη του χάους, δεν είναι μια πλατφόρμα, έχω δίκιο να αξίζω 8.2

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there,

kindly read my reply to Nvm1991, it suits your post as well, I think.

πριν από 1 έτος
  • Είμαι απόλυτα της γνώμης σου το 8.2 είναι τόσο υπερβολικό
  • Έχω ήδη παίξει σε ιστότοπους καζίνο με βαθμολογία 4.2 και είχα 0 προβλήματα
  • Επομένως, η βαθμολογία 8.2 πρέπει να αγοραστεί
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

From my point of view - this is not evidence that our rating is not accurate, to me, it says that even a casino with a bad rating may be quite ok occasionally.

UNTIL you face a problem.

A good rating among other aspects means that no problems should occur, but if you'll face a problem it is most likely to be solved. A bad rating in the correlate means that if you have a problem we would not probably be able to help you.

Check complaints against iWild, as I mentioned in my previous reply.


πριν από 1 έτος

Έριξα μια ματιά και κατάλαβα...

Θα πρέπει να περιμένω να δω τι θα βγει από το πρόβλημά μου


όπως είπες είχα λιγότερα προβλήματα στα μισά καζίνο αλλά θα περιμένω να δω

Αυτόματη μετάφραση:
Nvm1991
πριν από 1 έτος

Hello,

I checked your complaint again, seems that the KYC is done now. That's great, I can imagine that you would prefer a less complicated procedure, on the other hand, you will be well prepared next time.

Kindly update us about the withdrawal. Thank you.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, το kyc έχει τελειώσει, αλλά ποτέ κανένα καζίνο δεν ζήτησε τόσες φωτογραφίες του τραπεζικού μου λογαριασμού στο διαδίκτυο που θα μπορούσα να είχα στείλει τα δεδομένα σύνδεσης του τραπεζικού μου λογαριασμού αμέσως


αλλά όλα είναι καλά τώρα, ακόμα περιμένω την πληρωμή που έχει ήδη ακυρωθεί μια φορά...σύμφωνα με το σφάλμα email από το καζίνο θα πρέπει να πληρώσω ξανά

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα