Χαίρετε,
Εάν πιστεύετε ότι το προσωπικό του καζίνο δεν είναι σε θέση να σας βοηθήσει να περάσετε την επαλήθευση λογαριασμού, προτείνω να υποβάλετε μια καταγγελία. Σας δίνει επίσης την ευκαιρία να εκφράσετε τις εμπειρίες σας με το καζίνο, κάτι που πιστεύω ότι είναι κάτι που θα θέλατε να κάνετε ούτως ή άλλως.
Λοιπόν, απλώς κάντε κλικ εδώ .
Μπορώ να γνωρίζω αν ελέγξατε την καρτέλα που ονομάζεται "Η φήμη εξηγείται "; - όπως υποδηλώνει το όνομα εξηγεί γιατί βαθμολογήσαμε το καζίνο με τον τρόπο που κάναμε.
Επειδή πιστεύουμε στη διαφάνεια, μπορείτε πάντα να μάθετε περισσότερα για τη διαδικασία ελέγχου εδώ και επίσης να μοιραστείτε τις ανησυχίες σας για κάθε καζίνο απευθείας μαζί μας, δηλαδή με ένα συγκεκριμένο άτομο:
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μετακινηθείτε προς τα κάτω στο κάτω μέρος κάθε επισκόπησης :
Μπορείτε επίσης να διαπιστώσετε ότι όλα τα παράπονα σχετικά με αυτό το καζίνο επιλύθηκαν, δεν έχουν κερδίσει κανένα μαύρο πόντο με αυτόν τον τρόπο μέχρι στιγμής:
Θα έλεγα ότι δεν είναι τόσο κακό.
Hello,
if you feel that the casino staff is not able to help you out passing the account verification, I suggest submitting a complaint. It also gives you a chance to express your experiences with the casino, which I feel is something you'd like to do anyway.
So, just click here.
May I know whether you checked the tab called "reputation explained"? - as the name suggests it explains why we rated the casino the way we did.
Because we believe in transparency, you can always learn more about the review process here and also share your concerns about each casino directly with us, meaning with a concrete person:
All you have to do is scroll down to the bottom of each overview:
You can also find, that all complaints about this casino were resolved, no black points were gained this way so far:
I'd say it's not so bad.
Αυτόματη μετάφραση: