ΦόρουμΚαζίνοiWild Casino - γενική συζήτηση

iWild Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από vonHorst
|
34297 προβολές 214 απαντήσεις |
|
1 2 3...11
Προσθήκη ανάρτησης
norcoryder012
πριν από 2 έτη

It should not be like this, but this is a good casino so I'm far from thinking there will be some bigger issue.

Do I think correctly that you're waiting to get verified in order to complete a withdrawal?

I just want to make sure, that the verification was truly triggered.

It's sad that the live chat is no use, what did you learn from the operator, I wonder?

There must be some reason for this delay.


Radka
πριν από 2 έτη

Ο ιστότοπος ξαφνικά δεν είναι πλέον διαθέσιμος;;; Δεν μπορώ να δω τι θα συμβεί με την πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
norcoryder012
πριν από 2 έτη

I'm able to access the site with no issue.

Is there any kind of error message displayed when you try to enter the website? 🤔 Can you enter the site or just can't access your account?

Another thing that crossed my mind is that your account may get blocked due to some check procedure - just guessing now.

Furthermore, what about the verification - you did not answer and I think it's important to know whether your account has been fully verified.


Radka
πριν από 2 έτη

Η επαλήθευση λειτούργησε.

Η πληρωμή ήρθε ήδη, τα υπόλοιπα έρχονται πολύ καιρό.


Ο ιστότοπος λειτουργεί ξανά ήταν ένα σφάλμα που προκλήθηκε από τους διακομιστές.

Θερμούς χαιρετισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
norcoryder012
πριν από 2 έτη

Hello,

that's wonderful, thank you for getting back to us. 🙂

So you got paid in a couple of days if I'm not mistaken, right? 

What payment option did you use, please?


πριν από 2 έτη

Το iwildcasino δεν έχει απαντήσει σε κανένα μήνυμα από εμένα για περισσότερες από 10 ημέρες, παρόλο που ο T&C αναφέρει ότι επεξεργάζεται κάθε ερώτημα και παράπονο εντός 7 ημερών.


Τι είναι το ADR του καζίνο; Ξέρει κανείς? Η ζωντανή συνομιλία δεν επιτρέπεται να μου πει και δεν παίρνω απάντηση από την υποστήριξη. Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Mister_Schweiz
πριν από 2 έτη

Hello again,

and by ADR you mean what exactly? In case you would like to know the licensing authority, it's this one:

file

What happened in this casino, I wonder?

πριν από 2 έτη

Hey Radka :)

Thanks for the answer. I submitted a request more than 10 days ago and it's been completely ignored. I would be happy if the casino just wrote a quick note that my message was received and processed, but nothing. They communicated quickly and competently until I submitted my request. 1 hour after I submitted my complaint my account was closed. Since then I haven't heard anything.


My five subsequent messages were also ignored. If I ask an unimportant question in the live chat, I am referred to the support (the livechat has probably received the instruction not to communicate with me).


Under a different name, I then asked the same questions in livechat that were not answered in livechat.


Livechat told me that iwildcasino does not have ADR to resolve issue/complaint from an independent body. Your screenshot says the same thing. A player has to resolve the complaints directly with iwildcasino (which you can't do if the communication is one-way) or go directly to the licensor (Antillephone).


Now I have studied the T&C of iwildcasino and come to the conclusion that ADR does exist. For example, Article 26.5 allows players to consult the Pogg. Am I reading this term correctly?


My problem is very precarious and difficult to write here publicly. But I can briefly describe it to you in an email if you have the time and inclination :)

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Mister_Schweiz
πριν από 2 έτη

Hello there,

OK, I'm assuming that this is about another particular paragraph in the casino's Terms and Conditions, am I right? 🙂

Anyway, if you get some reliable reaction from the licensing authority, I believe that it will be the proper time to share more publicly.

What do you think?

πριν από 2 έτη

Χαχα όχι! Δεν πρόκειται για T&C 🙂


Θα το συνοψίσω: Ο πάροχος Play'n GO έχει το καζίνο αντι. ο όμιλος καζίνο Altacore NV έδωσε οδηγίες εδώ και πολύ καιρό να μην προσφέρει τα παιχνίδια του στην ελβετική αγορά. Αυτό συμβαίνει επειδή ο πάροχος τηρεί τη νομική κατάσταση της Ελβετίας στην Ελβετία και πιστεύει στις ρυθμιζόμενες αγορές. Ο πάροχος έχει μπλοκάρει ή μπλοκάρει τα παιχνίδια του για τους Ελβετούς παίκτες σε όλα τα καζίνο MGA, τα καζίνο Antillephone και τα καζίνο του Κουρασάο.


Ωστόσο, μπόρεσα να παίξω ελβετικά παιχνίδια από το Play'n GO στο iwildcasino. Όταν αντιμετώπισα το iwildcasino σχετικά με αυτό, ο λογαριασμός μου ανεστάλη αμέσως και δεν έλαβα ποτέ καμία απάντηση σχετικά με αυτό. Αγνοούν επίσης τα ακόλουθα μηνύματα. Επικοινώνησα με την Play'n GO και τον Διευθύνοντα Σύμβουλό της κ. Törnqvist. Απάντησαν αμέσως και θέλουν να διερευνήσουν το θέμα.


Για αυτόν τον λόγο, αμφιβάλλω για την πολύ καλή φήμη του iwildcasino.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Χαίρετε,

Υποτίθεται ότι θα πάρω μια κλήση από αυτό το καζίνο μέσω Skype σήμερα λόγω επαλήθευσης, δυστυχώς δεν μπορώ να καταλάβω την ώρα και φοβάμαι λίγο ότι θα αφαιρέσουν τα κέρδη μου απευθείας επειδή απειλούν να το κάνουν στο κάθε μήνυμα.


θα λάβετε την κλήση στις 20 Ιουλίου στις 16:10 (GMT +3).


Μπορεί κάποιος να μου πει τι ώρα είναι εδώ στη Γερμανία; Ευχαριστώ για τη βοήθεια.

Αυτόματη μετάφραση:
mblum190
πριν από 2 έτη

Hello,


Well, I found that Berlin is GMT +2 hours for example. But I would guess that this 16:10 is eligible for your location, doesn't it?


Just check this web: http://www.timebie.com/std/gmt+3.php

Do not hesitate to ask the casino as well.


During the call, try to stay calm. Do not consult any notes, during this call - it would look suspicious. Try to refresh your memory instead, focus on games you played, payment options you opted for, how many times you made deposits, etc. - this should help you. If you do not know the answer, just say you do not remember. Do not try to guess or make something up.


Let us know how you fared. 🤞


Radka
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Μόλις έκανα τη συζήτηση.

Οι κυρίες ήθελαν απλώς να διαβάσω τη διεύθυνσή μου και τα πάντα, μετά ποια παιχνίδια έπαιζα, ποια πονταρίσματα και ποιο ήταν το υψηλότερο κέρδος μου. Το υπόλοιπο του λογαριασμού μου. Δεν ξέρω τα ακριβή ποσά, ελπίζω να είναι αρκετές πληροφορίες. Το ιστορικό των παιχνιδιών μου θα πρέπει να ελέγχεται ακόμα από τον πάροχο, για να είμαι ειλικρινής δεν καταλαβαίνω τι υποτίθεται ότι είναι.


Μπορείτε να καταθέσετε χωρίς προβλήματα, αλλά όταν πληρώνετε, προσπαθούν πάντα να καθυστερούν τα πάντα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Όταν ρώτησα το iwildcasino γιατί μπορούσα να παίξω παιχνίδια Play N GO ως Ελβετός (σε κάθε άλλο καζίνο είχε απαγορευτεί από το Play N Go), μπλόκαραν αμέσως τον λογαριασμό μου χωρίς λόγο και χωρίς απάντηση. Μετά από αυτό, αγνόησαν όλα τα περαιτέρω μηνύματά μου. Η ζωντανή συνομιλία έχει λάβει εντολή από τη διοίκηση να μην επικοινωνήσει μαζί μου.


Χρησιμοποιώντας διαφορετικό όνομα, ρώτησα στη ζωντανή συνομιλία εάν οι Ελβετοί παίκτες μπορούσαν να παίξουν παιχνίδια Play N GO. Η ζωντανή συνομιλία μου είπε ότι δυστυχώς αυτό δεν ήταν πλέον δυνατό (λίγο μετά το αίτημά μου παραπάνω). Αλλά η ζωντανή συνομιλία μου είπε ότι μπορούσα να χρησιμοποιήσω ένα VPN. Το βρίσκω περίεργο, καθώς τα VPN απαγορεύονται σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις και μπορεί να οδηγήσουν σε κατάσχεση των χρημάτων.


Για μένα, το Casino Guru βαθμολογεί το iwildcasino πολύ υψηλά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Μόλις έκανα τη συζήτηση.

Οι κυρίες ήθελαν απλώς να διαβάσω τη διεύθυνσή μου και τα πάντα, μετά ποια παιχνίδια έπαιζα, ποια πονταρίσματα και ποιο ήταν το υψηλότερο κέρδος μου. Το υπόλοιπο του λογαριασμού μου. Δεν ξέρω τα ακριβή ποσά, ελπίζω να είναι αρκετές πληροφορίες. Το ιστορικό των παιχνιδιών μου θα πρέπει να ελέγχεται ακόμα από τον πάροχο, για να είμαι ειλικρινής δεν καταλαβαίνω τι υποτίθεται ότι είναι.


Μπορείτε να καταθέσετε χωρίς προβλήματα, αλλά όταν πληρώνετε, προσπαθούν πάντα να καθυστερούν τα πάντα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

how are you faring now?

It's been a week so I'd like to know whether you've passed the call and if your gaming history is ok.

You should keep in mind, that this kind of verification is a procedure the casino simply must do, and it's usually bound to withdrawal. Try to ask some casino to verify you immediately and you will go through the same verification just before you even ask for the withdrawal. It's not any delay tactics in most cases - it's a must. Every time some irregularities are found a decent casino makes a verification call to clarify the situation, it's only for the best.

πριν από 2 έτη

Όταν ρώτησα το iwildcasino γιατί μπορούσα να παίξω παιχνίδια Play N GO ως Ελβετός (σε κάθε άλλο καζίνο είχε απαγορευτεί από το Play N Go), μπλόκαραν αμέσως τον λογαριασμό μου χωρίς λόγο και χωρίς απάντηση. Μετά από αυτό, αγνόησαν όλα τα περαιτέρω μηνύματά μου. Η ζωντανή συνομιλία έχει λάβει εντολή από τη διοίκηση να μην επικοινωνήσει μαζί μου.


Χρησιμοποιώντας διαφορετικό όνομα, ρώτησα στη ζωντανή συνομιλία εάν οι Ελβετοί παίκτες μπορούσαν να παίξουν παιχνίδια Play N GO. Η ζωντανή συνομιλία μου είπε ότι δυστυχώς αυτό δεν ήταν πλέον δυνατό (λίγο μετά το αίτημά μου παραπάνω). Αλλά η ζωντανή συνομιλία μου είπε ότι μπορούσα να χρησιμοποιήσω ένα VPN. Το βρίσκω περίεργο, καθώς τα VPN απαγορεύονται σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις και μπορεί να οδηγήσουν σε κατάσχεση των χρημάτων.


Για μένα, το Casino Guru βαθμολογεί το iwildcasino πολύ υψηλά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

the variety of games is a powerful tool for any casino. If some game provider leaves the local market and its games become forbidden to a portion of players, it's up t the casino whether it will respect the situation, or will come up with an alternative to make sure that lots of players are not leaving.

Let's just say that the casino risks its cooperation with the associated game provider, but in the end, it's up to the casino.

If the casino lets you play those games - offering you the way how to be able to play, and you win fairly and clearly, you should get your winnings no matter what.

Anyway, always keep screenshots of such conversations, to avoid possible issues.

πριν από 2 έτη

Good day


I thought you knew such base, but I'll explain again :)


It is never the casinos that technically implement the restrictions and regulations of the game providers (which countries are blocked, etc.). This is always done directly by the game provider and the casinos have no control over it.


I have set out several reasons why iwildcasino is not a reputable casino. However, I accept that they always try to argue from the casino's point of view.

Mister_Schweiz
πριν από 2 έτη

Hello,

I know these basics, but you're not precisely correct at this point. What you've described is a theoretical base, I've commented on the practical base 🙂. That's all.

If you happened to come across any issues that actually happened, feel free to submit a complaint, I'm sure you know the drill already.

πριν από 2 έτη

I regret to note your shallow cynicism.

Mister_Schweiz
πριν από 2 έτη

You don't have to.

I have found none of your complaints submitted against iWild casino, if you feel you were mistreated I ask you kindly to submit the complaint, so we can give it a look.

No cynism at all.

1 2 3...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα