Γεια σου Ράντκα :)
Ευχαριστώ για την απάντηση. Υπέβαλα ένα αίτημα πριν από περισσότερες από 10 ημέρες και αγνοήθηκε εντελώς. Θα ήμουν ευτυχής αν το καζίνο έγραφε απλώς μια γρήγορη σημείωση ότι το μήνυμά μου ελήφθη και υποβλήθηκε σε επεξεργασία, αλλά τίποτα. Επικοινώνησαν γρήγορα και αρμοδίως μέχρι να υποβάλω το αίτημά μου. 1 ώρα μετά την υποβολή της καταγγελίας μου ο λογαριασμός μου έκλεισε. Από τότε δεν έχω ακούσει τίποτα.
Τα πέντε επόμενα μηνύματά μου αγνοήθηκαν επίσης. Εάν κάνω μια ασήμαντη ερώτηση στη ζωντανή συνομιλία, παραπέμπομαι στην υποστήριξη (η ζωντανή συνομιλία πιθανότατα έχει λάβει την οδηγία να μην επικοινωνήσει μαζί μου).
Με διαφορετικό όνομα, έκανα στη συνέχεια τις ίδιες ερωτήσεις στο livechat που δεν απαντήθηκαν στο livechat.
Το Livechat μου είπε ότι το iwildcasino δεν διαθέτει ADR για την επίλυση ζητήματος/καταγγελίας από ανεξάρτητο φορέα. Το στιγμιότυπο οθόνης σου λέει το ίδιο. Ένας παίκτης πρέπει να επιλύσει τα παράπονα απευθείας με το iwildcasino (το οποίο δεν μπορείτε να κάνετε εάν η επικοινωνία είναι μονόδρομη) ή να πάει απευθείας στον δικαιοπάροχο (Antillephone).
Τώρα έχω μελετήσει τους T&C του iwildcasino και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι η ADR όντως υπάρχει. Για παράδειγμα, το άρθρο 26.5 επιτρέπει στους παίκτες να συμβουλεύονται το Pogg. Διαβάζω σωστά αυτόν τον όρο;
Το πρόβλημά μου είναι πολύ επισφαλές και δύσκολο να γραφτεί εδώ δημόσια. Μπορώ όμως να σας το περιγράψω εν συντομία σε ένα email αν έχετε χρόνο και διάθεση :)
Hey Radka :)
Thanks for the answer. I submitted a request more than 10 days ago and it's been completely ignored. I would be happy if the casino just wrote a quick note that my message was received and processed, but nothing. They communicated quickly and competently until I submitted my request. 1 hour after I submitted my complaint my account was closed. Since then I haven't heard anything.
My five subsequent messages were also ignored. If I ask an unimportant question in the live chat, I am referred to the support (the livechat has probably received the instruction not to communicate with me).
Under a different name, I then asked the same questions in livechat that were not answered in livechat.
Livechat told me that iwildcasino does not have ADR to resolve issue/complaint from an independent body. Your screenshot says the same thing. A player has to resolve the complaints directly with iwildcasino (which you can't do if the communication is one-way) or go directly to the licensor (Antillephone).
Now I have studied the T&C of iwildcasino and come to the conclusion that ADR does exist. For example, Article 26.5 allows players to consult the Pogg. Am I reading this term correctly?
My problem is very precarious and difficult to write here publicly. But I can briefly describe it to you in an email if you have the time and inclination :)
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση: