ΦόρουμΚαζίνοIviBet Casino - γενική συζήτηση

IviBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από fpfeil94
|
8387 προβολές 83 απαντήσεις |
|
12 3 45
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

γεια εγώ έχω προσπαθησει 4 φορές να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου μέσω neteller έχω στείλει φωτογραφία του λογαριασμού μου έχω κάνει ότι μου λένε και μου ζητάνε τώρα από το πουθενά να τουσ στείλω φωτογραφία της κάρτας μου. ΚΑΡΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ . ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΙΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ

πριν από 10 μήνες

Γεια σας, έχω κάνει μια ανάρτηση για αυτό αλλά δεν παίρνω απάντηση.

Αποδεικνύεται ότι συνδέομαι από Ισπανία και σήμερα έχω αρχίσει να έχω προβλήματα με την πρόσβαση. Δεν αναφέρομαι στην πρόσβαση μια φορά μέσα στη σελίδα, η πρόσβαση στον τομέα ivibet.com, φαίνεται να έχει πέσει.

Έχει κανείς το ίδιο;

Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
minos07
πριν από 10 μήνες

Για πολλες κλωτσιες....

Tzintzer
πριν από 10 μήνες

επαιζα και εφυγα τρεχοντας!!

πριν από 10 μήνες

γεια εγώ έχω προσπαθησει 4 φορές να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου μέσω neteller έχω στείλει φωτογραφία του λογαριασμού μου έχω κάνει ότι μου λένε και μου ζητάνε τώρα από το πουθενά να τουσ στείλω φωτογραφία της κάρτας μου. ΚΑΡΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ . ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΙΣ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ

πριν από 10 μήνες

Hello.

I'm sorry, we are in delay here on the forum. Both admins ill at the same time and trainees almost on their own.

Has there been any development with the card issue? I would send the casino the bank statements showing the depposit transactions to remind them the card was actually used. Or did I understand incorrectly?

πριν από 10 μήνες

Γεια σας, έχω κάνει μια ανάρτηση για αυτό αλλά δεν παίρνω απάντηση.

Αποδεικνύεται ότι συνδέομαι από Ισπανία και σήμερα έχω αρχίσει να έχω προβλήματα με την πρόσβαση. Δεν αναφέρομαι στην πρόσβαση μια φορά μέσα στη σελίδα, η πρόσβαση στον τομέα ivibet.com, φαίνεται να έχει πέσει.

Έχει κανείς το ίδιο;

Ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hello.

I tried that and was even able to chat with the support. Works normally for me.

Got quite a funny response though:

file

Could you paste some screenshots so we have an idea of what seems to be the issue?

Thank you.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
πριν από 10 μήνες

Είναι ένα πρόβλημα στην Ισπανία, δεν επιτρέπει αυτό το url.

Είναι περιορισμένη.

Το περίεργο με το θέμα είναι ότι με ένα vpn από την Ισπανία μπορώ να έχω πρόσβαση, είναι για γέλια.

Από την Ισπανία επιλέγω τον Ισπανικό διακομιστή και αν μπορώ να έχω πρόσβαση, όχι χωρίς VPN.

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις, δεν έχω άλλη επιλογή από το να χρησιμοποιήσω το VPN.


Αυτόματη μετάφραση:
messala
πριν από 10 μήνες

Ok - in such a case I would strongly recommend informing the casino that you are forced to use the VPN, it would be safe to ask the support whether it is ok.

When I asked the support the first time whether they still accept players from Spain I was told they accept players based on the local restrictions and so on...

I tried just a second ago again and was told they accept. 🙂 Well, not pretty consistent to me...

So, I would inform them and save the response - just in case it might be useful in the future.

As you can see, the casino's safety index is not the highest one - it is always better to be prepared.

If you decide to ask, share the reply, please. 🙌😉



messala
πριν από 10 μήνες

Hi my friend! in Polnad we have similar situation and we dont need to use VPN. We just change dns on google and its work, maybe in Spain you can do this same and it will work?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
kiziorro1984
πριν από 10 μήνες

Hello, How did you manage that? Because what you are saying is that you changed your DNS, after you change your DNS the IP stays the same as in IP is stuck to the same country unless you use VPN. On the other hand messala is talking about possible provider blockage which once again won't really help unless you use one of the following tools Tor browser, Smart DNS, proxy server, or virtual private network (VPN)

 

But I do wonder what you change in your DNS settings

Hiros
πριν από 10 μήνες

in Poland this is normal... without changing dns you cannot reach som gambling site... we just need to change dns for example on google dns 8888 and it is ok. In cell phone i have dns changer... and its work fine. Maybe, i say maybe... he can do this same in Spain... it not cost nothing to try... If site owner block people from Spain he cannot reach the site... if not he can try my way...


edit: he can listen to you and not try... or he can listen to me and just try... 🙂 maybe it will work like in Poland (i am from Poland and its work fine since 10 years xD) or not...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
kiziorro1984
πριν από 10 μήνες

Hey there.

I would say it is rather a different matter here, but I may be wrong, of course.

"It is a problem in Spain, it does not allow that URL." - country block - if you ask me.

Anyway, keep this thread in mind to find out possible progress (same user, same issue 🙂):

https://casino.guru/forum/casinos/do-you-know-if-the-ivibet-casino-is-down-for-spain#post-62615

asterios
πριν από 10 μήνες

My deepest congratulations!✨✨✨

Do you have a screenshot of the winnings perhaps? There's a fresh and new feature😉:

https://casino.guru/forum/general-discussion-1/fresh-news-on-casinoguru/2#post-62972


πριν από 9 μήνες

Γεια, καλησπέρα.

Ο Francisco javier jimenez aldon εκφράζει και ισχυρίζεται στο ivibet.com τα ακόλουθα:

Χθες ζήτησα 8 αναλήψεις για διαφορετικά ποσά. Αποδεικνύεται ότι το έχετε ακυρώσει και το έχετε επιστρέψει στον λογαριασμό του παιχνιδιού επειδή ζητάτε μια selfie και ένα πιστοποιητικό για την τελευταία κατάθεση που έγινε. Μόλις φορτωθούν και τα δύο έγγραφα και εγκριθούν από εσάς, λαμβάνω ξανά Ακύρωση των αναλήψεων και τώρα μου ζητήσατε άλλη μια selfie με την ταυτότητα . Σας παρακαλώ, ζητώ κατανόηση και σεβασμό, καθώς ακυρώσατε ξανά τις αναλήψεις μου όταν ολοκληρώσω τις αναρτήσεις selfie και τραπεζικών εγγράφων.

Ζητώ σοβαρότητα και σεβασμό και ότι οι εν λόγω αποσύρσεις έχουν ήδη εγκριθεί αμέσως.


Αυτόματη μετάφραση:
Javiercadiz
πριν από 8 μήνες

Hello!

I fear the casino won't notice your plea here on the forum.

What is the situation now, if I may ask?

πριν από 7 μήνες

Λύθηκε

Αυτόματη μετάφραση:
Javiercadiz
πριν από 7 μήνες

Well, that's great. Did you get all the money? How long did it take, if you don't mind me asking? 🤔

Jaro
πριν από 5 μήνες

15 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
Javiercadiz
πριν από 5 μήνες

Hello!

Well, could be better. 😉

Despite that, you got the money, and this is what matters most. By the way, what do you plan now?

I mean, will you give this one another chance, perhaps? Now that you have been verified, I guess the fuss is over.

On the other hand, I have to mention its lower safety index 🤔


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, έχω περίπου 100-140 ευρώ στον λογαριασμό μου, ο οποίος έχει ανασταλεί για κάποιο λόγο από προχθές. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την ivibet και έλαβα μόνο αυτό ως απάντηση μόλις αναρωτηθώ αν τα χρήματά μου θα επιστραφούν "

Χαιρετισμοί,


Έχουμε προωθήσει το ερώτημά σας στην ειδική ομάδα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας σχετικά με αυτό το θέμα μόλις έχουμε ενημέρωση για αυτήν την υπόθεση.


Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας και ελπίζουμε να έχετε μια υπέροχη μέρα μπροστά!»


Δεν ξέρω αν θα τα πάρω πίσω, και φοβάμαι γιατί ο λογαριασμός έκλεισε ξαφνικά. Τι να κάνω?

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα