Γεια, τότε φαίνεται ότι λειτούργησε. Αλλά σε σχέση με τον χρόνο και τη δουλειά που έχω ξοδέψει για 4.000 ΝΟΚ. Τότε δεν θα ξαναπαίξω εκεί.
Hi, Then it seems that it has worked out. But in relation to the time and work that I have spent for NOK 4,000. Then I won't play there again.
Hei, Da ser det ut til at det har ordnet seg. Men i forhold til tid og arbeid som jeg har brukt for 4000,- Nkr. Så kommer jeg ikke til å spille der igjen.
Χαίρετε,
σπουδαία νέα όντως. Μερικές φορές περιμένω επίσης το χειρότερο, ειδικά αν υπάρχουν κάποια παράπονα και κακές κριτικές.
Η ήρεμη αναμονή είναι μερικές φορές η καλύτερη στρατηγική. 😀
Hello,
great news indeed. Sometimes I also expect the worst especially if there are some complaints and bad reviews.
Calm waiting is sometimes the best strategy. 😀
Γεια σας παιδιά. Πώς πήρες τα λεφτά σου; Οι δικοί μου είναι κολλημένοι και συνεχίζουν να ζητούν περισσότερα έγγραφα και σύντομα τα πάντα για μένα κλέβονται. τι πρέπει να κάνω?
Hi guys. How did you get your money? Mine are stucked and they keep asking for more documents and soon everything about me is stolen. what should i do?
Χαίρετε,
Νομίζω ότι πρέπει να προσπαθήσετε να συνεργαστείτε και να παρέχετε όλα τα απαραίτητα έγγραφα, αυτός είναι ο ευκολότερος τρόπος ακόμα και σε ένα καζίνο με αμφισβητήσιμη φήμη.
Υπάρχουν έγγραφα που απλά δεν μπορείτε να παρουσιάσετε στο καζίνο τώρα;
Hello,
I think that you should try to cooperate and provide all the necessary documents, this is the easiest way even in a casino with a questionable reputation.
Are there any documents you just can't present to the casino now?
Γεια σου Radka. Τους έδωσα τα πάντα για επαλήθευση KYC, αλλά τώρα θέλουν φωτογραφία εμένα και την ταυτότητά μου. Όταν καταλάβουν ότι μπορούν να κάνουν τα πάντα με αυτό. Θα πάρω ποτέ τα χρήματά μου από εδώ;
Hi Radka. I gave Them everything for KYC verification But now they want picture of me and my ID. When they get that they Can do everything with it. Will i ever get my money from here?
Χαίρετε,
Αυτό είναι, ωστόσο, μια αρκετά τυπική απαίτηση. Τα καζίνο συνήθως ζητούν από τους παίκτες να κάνουν μια selfie όπου κρατούν την ταυτότητα δίπλα στο πρόσωπό τους. Τα καζίνο δεν έχουν την πολυτέλεια να σε συναντήσουν από κοντά και να ελέγξουν την ταυτότητά σου παρουσία σου για να συγκρίνουν τη φωτογραφία, βλέπεις;
Απλώς δώστε αυτή τη selfie στο καζίνο.
Hello,
this is, however, a pretty standard demand. Casinos usually ask players to make a selfie where they hold the ID next to their facese. The casinos don't have the luxury to meet you in person and check your ID in your presence to compare the photo, you see?
Just provide this selfie, to the casino.
Αυτό το ivibet είναι γαμημένο, από χθες προσπαθώ να κάνω cash out και συνεχίζουν να δικαιολογούνται...
Για να λάβουν, λαμβάνουν έγκαιρα τώρα για να πραγματοποιήσουν την πληρωμή που συνεχίζουν να κυλά
This ivibet is fucked up, since yesterday I've been trying to cash out and they keep making excuses...
To receive, they receive on time now to make the Payment they keep rolling
Esse ivibet ta foda, desde de ontem que estou tentando sacar e eles fica botando desculpas...
Para receber, recebem na hora agora pra fazer Pagamento ficam enrrolando
Γεια,
συγγνώμη για την ερώτησή μου, αλλά παρατηρήσατε ότι το καζίνο έχει πράγματι κακή φήμη ;
Γι' αυτό συμβουλεύουμε τους παίκτες να παρακολουθούν τις κριτικές. Μπορώ να γνωρίζω εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως; Υποθέτω ότι αυτό είναι που σε ενοχλεί σωστά;
Συγγνώμη που το λέω αλλά:
"Λάβετε υπόψη ότι σας συνιστούμε να περιμένετε τουλάχιστον 14 ημέρες για να διεκπεραιωθεί ειδικά η επαλήθευση/απόσυρσή σας εάν είναι το πρώτο σας αίτημα."
Αν μου επιτρέπεται, σας προτείνω να συνεργαστείτε με το καζίνο, ώστε να περάσετε την επαλήθευση νωρίτερα.
Hello,
pardon my question but did you notice that the casino actually has a bad reputation?
That's why we advise players to keep an eye on the reviews. May I know whether your account has been fully verified? I guess that this is what bothers you right?
Sorry to say that but:
"Please note that we recommend to wait at least 14 days for your verification/withdrawal to be processed specially if it’s your first ever request."
If I may I recommend you cooperate with the casino so you will pass the verification sooner.
Στη συνέχεια, θα πρέπει να εστιάσετε στο να περάσετε την επαλήθευση, ανεξάρτητα από την κακή φήμη, το να περάσετε το KYC είναι απαραίτητο.
Έλεγξα τα παράπονα και μπορείτε να κάνετε το ίδιο εδώ , και διαπίστωσα ότι υπάρχει μόνο ένα παράπονο που δεν έχει επιλυθεί αυτήν τη στιγμή. Σε άλλες περιπτώσεις, οι παίκτες πληρώθηκαν στο τέλος:
Θα το πάρω ως καλό σημάδι, ας είμαστε θετικοί. Ενημερώστε με πώς γίνεται η επαλήθευση.
Then you should focus on passing the verification, no matter the bad reputation, passing the KYC is a must.
I checked the complaints, and you can do the same here, and found that there is only one unresolved complaint right now. In other cases, players were paid in the end:
I'll take it as a good sign, let's be positive. Let me know how the verification goes.
μην πληρώσεις χρήματα, η ivibet πιθανότατα θα χρεοκοπήσει... δεν προχωρούν με μία ανάληψη από τις 04.04.2023... κανείς που έκανε ανάληψη μετά τις 04.04.2023 δεν πήρε χρήματα...
do not pay money, ivibet propably will bankrupcy... they dont proceed single withdraw since 04.04.2023... nobody who made withdraw after 04.04.2023 did not get money...
Υποθέτω ότι θα υπήρχαν περισσότερες από τέσσερις ανοιχτές καταγγελίες. 🤔
Εάν γνωρίζετε άτομα με εκκρεμή ανάληψη, καλό θα ήταν να τα στείλετε όλα εδώ. Τι νομίζετε?
I would assume there would be more than four open complaints. 🤔
If you know any persons with a pending withdrawal, would be good to send them all here. what do you think?
Στέλνω όλους τους ανθρώπους εδώ ή στους παίκτες του στοιχήματος... όχι επειδή δεν βοηθούν, αλλά έχω μεγάλο σχέδιο xd "ό,τι βλέπουμε είναι να εξαρτώνται από αυτό που ψάχνουμε" hehe alleluja!
i am sending all people here or on askgamblers... not because off help but i have big plan xd "wat we see is depend what we looking for" hehe alleluja!
Δεν με απασχολούσαν μόνο τα παράπονα, αλλά προφανώς, κάθε παίκτης με υποψία είναι ευπρόσδεκτος να υποβάλει ένα.
Θέλετε να εξηγήσετε το μεγάλο σχέδιο ή να περιμένω τον μεγάλο τελικό; 🙂
I was not only concerned about complaints, but obviously, every player with suspicion is welcome to submit one.
Care to explain the big plan, or should I wait for the grand finale? 🙂
My friend, I have done withdrawals several times and I did not have any problem.
Φιλε μου εχω κανει αναληψεις αρκετες φορες και δεν ειχα καποιο προβλημα.
Γειά σου.
Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος, σε παρακαλώ; Έχει ξεκινήσει η επαλήθευση - τουλάχιστον;
Hello.
Can you be more specific, please? Has the verification started - at least?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.