Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοInstant Casino - γενική συζήτηση

Instant Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

 από Radka
|
10.960 προβολές 175 απαντήσεις |
|
1...7 8 9

Ειδήσεις, ελπίζω να είμαι στο τέλος και σε 4/5 μέρες να μπορώ να πω ότι όλα πήγαν καλά:

Έλαβα ένα μήνυμα ότι η πληρωμή έγινε αποδεκτή και πρέπει απλώς να περιμένω τον χρόνο της τράπεζάς μου.

Έκανα έλεγχο και είναι ήδη στον λογαριασμό μου.

Έτσι, αυτό που μπορώ να πω είναι ότι ήταν αργοί, με πολλά αιτήματα επαλήθευσης, αλλά η πληρωμή έφτασε μετά από 4 ημέρες και 6 email με έγγραφα που στάλθηκαν (ένα για την ιστορία το τροποποίησα μόνος μου για να το φτιάξω όπως ήθελαν, διαφορετικά νόμιμα μια κάρτα όπως ζητήθηκε έγινε δεν υπάρχει)

Καλή τύχη σε όλους σας παιδιά και αν μπορώ να βοηθήσω κάποιον είμαι διαθέσιμος


Αυτόματη μετάφραση:

Hey. Just saw this update. That is really great.

You know, I believe that it is good that they take the KYC seriously.🤷‍♀️

So, would you recommend this casino to others now?

Γεια σας, ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος από εσάς μπορεί να έχει πρόσβαση στο site?? Επειδή δεν με αφήνει να το ανοίξω από χθες το βράδυ, δεν θα φορτώσει καν τη σελίδα. Έχω εγγραφεί δύο μέρες, έκανα αρκετές καταθέσεις και είχα και υπόλοιπο μέσα. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:

filelivechat being very helpful as always😂

Also they don’t care about GDPR regulations, i have requested my information over 6 months ago and they simply ignore.

Larsieboii

😂😂😂 τι σκανδαλώδη sites! Ελπίζω τουλάχιστον να μπορέσω να ανακτήσω αυτό το μικρό υπόλοιπο που είχα στον λογαριασμό μου και μετά θα σκάσω. Κατάφερα να αποκτήσω πρόσβαση χρησιμοποιώντας ένα vpn, δεν ξέρω γιατί δεν θα μου επέτρεπε να αποκτήσω πρόσβαση χωρίς αυτό. 🤦🏻‍♂️

Αυτόματη μετάφραση:

I have emailed Investor Relations and Marketing teams at Juventus and sent them all the Live Chats, transaction details and everything else. I don't care about the money - I just want this site to suffer now. Mastercard have now taken over the case from me so I won't need to chase anymore and await the mythical email.

Γεια σας, ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος από εσάς μπορεί να έχει πρόσβαση στο site?? Επειδή δεν με αφήνει να το ανοίξω από χθες το βράδυ, δεν θα φορτώσει καν τη σελίδα. Έχω εγγραφεί δύο μέρες, έκανα αρκετές καταθέσεις και είχα και υπόλοιπο μέσα. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:

Hey. Have you found out what the reason was you couldn't load their website?

How is the situation now, please?

I hope you were able to get in and play or withdraw the money. Let us know, please.

Romi

Πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα VPN και να συνδεθείτε εκτός Ευρώπης

Ωστόσο, είναι ένα καζίνο που έχει πολλές ενοχλήσεις και δεν θα το συνιστούσα.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Γεια, αυτή τη στιγμή κατάφερα να αποκτήσω πρόσβαση χρησιμοποιώντας ένα VPN ακόμα και από την Ιταλία, αλλά με τη σύνδεσή μου πρακτικά δεν λειτουργεί πια. Έκανα αμέσως την ανάληψη όσων είχα στο site (450 ευρώ). Θα σε ενημερώσω αν πάει καλά, μου είπαν ότι οι μικρότερες αναλήψεις είναι πιο άμεσες (50-100 ευρώ), ενώ για αυτά τα νούμερα εδώ σε κάνουν να υποφέρεις. Θα δούμε

Αυτόματη μετάφραση:

Πρέπει να χρησιμοποιήσετε ένα VPN και να συνδεθείτε εκτός Ευρώπης

Ωστόσο, είναι ένα καζίνο που έχει πολλές ενοχλήσεις και δεν θα το συνιστούσα.

Αυτόματη μετάφραση:

Hello, I was just wondering whether you get some landing page while accessing the site. For example, something like "your country is forbidden." In any case, I would not risk finding ways to connect. In my opinion, this casino is not a good pick.


Γεια, αυτή τη στιγμή κατάφερα να αποκτήσω πρόσβαση χρησιμοποιώντας ένα VPN ακόμα και από την Ιταλία, αλλά με τη σύνδεσή μου πρακτικά δεν λειτουργεί πια. Έκανα αμέσως την ανάληψη όσων είχα στο site (450 ευρώ). Θα σε ενημερώσω αν πάει καλά, μου είπαν ότι οι μικρότερες αναλήψεις είναι πιο άμεσες (50-100 ευρώ), ενώ για αυτά τα νούμερα εδώ σε κάνουν να υποφέρεις. Θα δούμε

Αυτόματη μετάφραση:

Let's just hope you will be able to get the money out! Keep us posted, please.


Κατέθεσα 100 ευρώ δύο φορές το Σάββατο και τα δύο χρεώθηκαν από τον λογαριασμό μου, αλλά δεν έφτασα ποτέ στον λογαριασμό παίκτη μου στο Instand Casino. Είπαν ότι το επεξεργάζονταν, το μόνο ερώτημα είναι πόσο καιρό θα πάρει

Αυτόματη μετάφραση:

Εδώ και αρκετές μέρες περιμένω την πληρωμή μου των 400 ευρώ. Δεν συμβαίνει τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:

Κατέθεσα 100 ευρώ δύο φορές το Σάββατο και τα δύο χρεώθηκαν από τον λογαριασμό μου, αλλά δεν έφτασα ποτέ στον λογαριασμό παίκτη μου στο Instand Casino. Είπαν ότι το επεξεργάζονταν, το μόνο ερώτημα είναι πόσο καιρό θα πάρει

Αυτόματη μετάφραση:

Have you also tried to check with your bank if everything is okay on their side?

I hope they will find out what happened soon. Please keep us informed.

Εδώ και αρκετές μέρες περιμένω την πληρωμή μου των 400 ευρώ. Δεν συμβαίνει τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:

Could you please provide some more details regarding your withdrawal?

When exactly have you requested it, and is your account fully verified there?

Radka

Τελικά ακυρώθηκα την ανάληψη 450 γιατί αργούσε πολύ και μετά παρατήρησα ότι κάνοντας αναλήψεις μικρότερων ποσών (όπως 50 και 100) τα χρήματα πιστώνονται, μερικές φορές ακόμη και στιγμιαία. Αλλά σε αυτό το σημείο είναι καλύτερα να μην παίξετε με αυτό γιατί κρατώντας τα χρήματα καταλήγετε να το παίξετε αργά ή γρήγορα εάν δεν μπορείτε να κάνετε ανάληψη υψηλότερων ποσών.

Αυτόματη μετάφραση:
Marco90le

So, what is the situation now regarding your withdrawal, please?

filefile

Latest pointless conversation with their support team - now on the 5th of February - still not a single email received from anyone to date and unlikely to ever receive one. If anyone has a problem then I urge you to send an email to the Costa Rica Tax Office explaining the situation with evidence - a local lawyer there explained this to me.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
CryptoG82

I see from the screenshots that you didn't get anywhere, and it's probably just a simple response from the casino. 

 Anyway, have you dealt with the authorities you mentioned and sent anything to Costa Rica? Could you inform us of any further progress or at least when you were able to resolve the matter and therefore how it turned out?

I see from the screenshots that you didn't get anywhere, and it's probably just a simple response from the casino. 

 Anyway, have you dealt with the authorities you mentioned and sent anything to Costa Rica? Could you inform us of any further progress or at least when you were able to resolve the matter and therefore how it turned out?

I sent an email with evidence of the transactions made to Instant Casino who have a variety of names and are not gambling transactions - online booksellers in Nigeria etc. Because there is a tax on gambling in Costa Rica then not only are they defrauding players and breaching worldwide banking rules, but they aren't paying any tax on these transactions as they should. Money is the only language they understand - they will sure understand when they have no facility to make it anymore.

1...7 8 9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα