Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοImmerion Casino - γενική συζήτηση

Immerion Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

 από Proboteanumaria
|
21.147 προβολές 259 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...14
Προσθήκη ανάρτησης

Γεια σε όλους. Έτσι έγραψα σε ξένο καζίνο. Πήρα ένα μπόνους $50 χωρίς κατάθεση στην αρχή. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, έχω συνηθίσει πάνω από 400.000 $. Ωστόσο, για να αποσύρω οτιδήποτε, πρέπει να κάνω το τελευταίο βήμα. Κάντε μια κατάθεση $100 σε bitcoin. Επειδή δεν καταλαβαίνω την κρυπτογράφηση, αν κάποιος θέλει να δοκιμάσει να την αποσύρει, θα τη χωρίσουμε στη μέση και τη μέση.

Αυτόματη μετάφραση:
kavazdado

Hi, I certainly wouldn't go for someone to deposit to your account, because it's forbidden and the casino can then void the money. You might want to do some research on the internet. Also, make sure you don't give your account details to anyone so you don't lose money. Try asking the support if they can help you or do you have someone close or a friend who can assist you?

There are some instructions on the internet on how to open a crypto wallet and how it works, so I'd rather try than blindly trust someone. 

μείνετε μακριά από αυτό το καζίνο, παίξτε χωρίς μπόνους γιατί αν παίξετε με μπόνους και κερδίσετε, τότε ξεχάσετε τα χρήματά σας, πρέπει να περιμένετε πολύ και είναι στον λογαριασμό σας για να μπορείτε να τα παίξετε (ίσως αυτή είναι η ιδέα)

άνευ αξίας!!!

Αυτόματη μετάφραση:
unabletoeattherice

Greetings, have you had this experience playing in this casino with a bonus? Have you been unable to withdraw anything or are you still waiting for your money? Could you tell me a few more specific things about it so we know if it would be possible to help you? 

IMMERION CASINO iMR. Μακριά από το καζίνο αυτό. Δεν κάνει ταυτοποίηση για να μην πληρώσει.45 ημέρες και δεν έχει γίνει η ταυτοποίηση του λογαριασμόυ

Stelios11

Hello, can I know what the casino told you about all this when you say that the verification has been going on for a month and a half? What specifically are you unable to verify, is it one or more documents?

We give casinos 14 days to sort this process out and if they don't, I often advise players to file a complaint.

Wouldn't you also be interested in this and would our team try to help you if you don't know what to do next?

If you are interested here is a link where you can open a complaint.

I hope this whole situation can be resolved.

My complaint has gone on for over 6weeks.

lloydo644

Yes, I have seen that, and I firmly believe that it will soon come to an end.

Stefan will answer shortly and I hope that it will have a happy ending.

Jaro

Thank you Jaro and Stefan for helping me with this

lloydo644

You're welcome, that's what we're here for. I hope it will turn out to be successful.🙂

Just got another email asking same document that has no problems but I sent itfile

Jaro

Γεια σας έχω στείλει πολλές φορές τα έγγραφα και μου λένε κάθε μέρα ότι μην ανησυχείτε τα έγγραφα μόλις γίνει τακτοποίηση θα λάβω στο e-mail μήνυμα εδώ και 44 ημέρες δεν γίνεται τίποτα κάθε μέρα με κοροϊδεύουν κάντε υπομονή μου λένε κάντε υπομονή κάντε υπομονή το καιρό σε αυτό προήλθε από μπόνους μπορώ δικαιούμαι να τα βγάλω αλλά δεν μου τα δίνουν ευχαριστώ


Jaro

Αγαπητέ παίκτη, έχω μεταφέρει το αίτημά σου και θα προσπαθήσω να πιέσω το τμήμα KYC για απάντηση. Δυστυχώς, δεν έχω πληροφορίες για το γιατί δεν απαντούν, καθώς η Ομάδα Υποστήριξης δεν επεξεργάζεται ερωτήσεις ή αιτήματα KYC. Αλλά θα κάνω ό,τι μπορώ για να σε βοηθήσω με την περίπτωσή σου! Μου γράφουν κάθε μέρα το ίδιο να επικοινωνήσω στο e-mail με το τμήμα ταυτοποίησης οι οποίοι δεν απαντάνε ποτέ τίποτα είναι απαράδεκτοι ευχαριστώ

Stelios11

Οκ ευχαριστώ πολύ

Stelios11

Αυτό το μήνυμα μου στέλνουν κάθε ημέρα τα ίδια και τα ίδια

Stelios11

That's exactly what happened to me since Nov 6. So 60 days here. Same thing happening to you is happening to me

Just got another email asking same document that has no problems but I sent itfile

According to the screenshot, it is actually not about the document but more about the selfie's quality. Do you have someone to help you capture the photo, perhaps?

Αγαπητέ παίκτη, έχω μεταφέρει το αίτημά σου και θα προσπαθήσω να πιέσω το τμήμα KYC για απάντηση. Δυστυχώς, δεν έχω πληροφορίες για το γιατί δεν απαντούν, καθώς η Ομάδα Υποστήριξης δεν επεξεργάζεται ερωτήσεις ή αιτήματα KYC. Αλλά θα κάνω ό,τι μπορώ για να σε βοηθήσω με την περίπτωσή σου! Μου γράφουν κάθε μέρα το ίδιο να επικοινωνήσω στο e-mail με το τμήμα ταυτοποίησης οι οποίοι δεν απαντάνε ποτέ τίποτα είναι απαράδεκτοι ευχαριστώ

Hello,

The sad truth is that the first line, like common support workers in this case, are truly not able to help you. They are usually in no position to demand anything from the KYC Team. Of course I agree it all is very inconvenient. Have you been thinking about filing an official complaint? If the casino is not in extreme delay, they should find some time to respond to such a query, I guess.

Radka

My god that picture I gave them was perfect. I had someone always picture every thing they wanted as documents. If u want to see them I am gladly to show you

Μακρυά μεγάλη απάτη. Immerion iMR καζίνο δεν πληρώνει καθόλου επίσης δεν κάνει ταυτοποίηση.48 ημέρες τίποτα.

1...4 5 6...14
Μετάβαση στη σελίδααπό 14 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Pragmatic_Amazon competition_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα