Γεια σας Κέρδισα πρόσφατα 2100 + δολλάρια ΗΠΑ σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπόρεσα να αποσύρω στο παρελθόν και έστειλα τα έγγραφά μου για επαλήθευση. Ζητούν 10 εργάσιμες ημέρες για να επαληθεύσουν τα έγγραφά μου αλλά τους έστειλα στις 6 Νοεμβρίου.. τώρα ζητούν περισσότερα έγγραφα σήμερα. Η επισύναψη είναι απόδειξη
Hello I recently won 2100 + US dollers on this site. I was able to withdraw before and have sent my documents to verify. They are asking 10 business days to verify my documents but I sent them November 6.. now they are asking more documents today. Attach is proof
Γεια σας Κέρδισα πρόσφατα 2100 + δολλάρια ΗΠΑ σε αυτόν τον ιστότοπο. Μπόρεσα να αποσύρω στο παρελθόν και έστειλα τα έγγραφά μου για επαλήθευση. Ζητούν 10 εργάσιμες ημέρες για να επαληθεύσουν τα έγγραφά μου αλλά τους έστειλα στις 6 Νοεμβρίου.. τώρα ζητούν περισσότερα έγγραφα σήμερα. Η επισύναψη είναι απόδειξη
Hello I recently won 2100 + US dollers on this site. I was able to withdraw before and have sent my documents to verify. They are asking 10 business days to verify my documents but I sent them November 6.. now they are asking more documents today. Attach is proof
Γεια σας, βλέπω ότι το παιχνίδι σας έχει ελεγχθεί. Δεν τους έχετε ακούσει ακόμα αν τελείωσε ή όχι; Είναι αρκετά συνηθισμένο στα καζίνο να συμβαίνει κάτι τέτοιο, επομένως θα πρέπει να περιμένετε έως ότου το καζίνο λάβει απάντηση από τον πάροχο του παιχνιδιού.
Όσο για τα έγγραφα, μπορείτε να δείτε στο προφίλ σας αν εγκρίθηκαν ή απορρίφθηκαν; Εναλλακτικά, το καζίνο σας ενημέρωσε κάτι γι' αυτά; Τι άλλα έγγραφα σου ζήτησαν;
Hello, I see your gameplay has been checked. You haven't heard from them yet whether it's over or not? It's quite common in casinos for this to happen, so you'll have to wait until the casino gets a response from the game provider.
As for the documents, can you see in your profile whether they were approved or rejected? Alternatively, did the casino let you know anything about them? What other documents did they ask you for?
Μου είπαν ότι δεν χρειάζεται να στείλω κάτι άλλο και το ελέγχουν για άλλες 10 εργάσιμες ημέρες. Μου είπαν αν μπορώ να κάνω ανάληψη είμαι επαληθευμένος έτσι πριν από 4 μέρες όταν κέρδισα μπόρεσα να κάνω ανάληψη αλλά το ακύρωσαν και τώρα δεν μπορώ καν να κάνω ανάληψη. ,
I was told no need to send anything else and they are checking it for another 10 business days. They told me if I can withdraw I am verfied so on 4 days ago when I won I was able to withdraw but they cancelled it and now I can't even make a withdrawal.
Μου είπαν ότι δεν χρειάζεται να στείλω κάτι άλλο και το ελέγχουν για άλλες 10 εργάσιμες ημέρες. Μου είπαν αν μπορώ να κάνω ανάληψη είμαι επαληθευμένος έτσι πριν από 4 μέρες όταν κέρδισα μπόρεσα να κάνω ανάληψη αλλά το ακύρωσαν και τώρα δεν μπορώ καν να κάνω ανάληψη. ,
I was told no need to send anything else and they are checking it for another 10 business days. They told me if I can withdraw I am verfied so on 4 days ago when I won I was able to withdraw but they cancelled it and now I can't even make a withdrawal.
Εντάξει, πόσο καιρό πρέπει να διαρκέσει η έρευνα από τον πάροχο; Πώς άλλες 10 ημέρες σημαίνουν 20 ημέρες συνολικά; Ή απλά παρεξηγώ; Αν δεν αλλάξει τίποτα, τότε μάλλον θα προχωρήσω και θα υποβάλλω μια καταγγελία γιατί από το στιγμιότυπο οθόνης φαίνεται ότι το KYC θα χρειαστεί ακόμα, αλλά δεν είμαι σίγουρος πώς θα προχωρήσει το καζίνο.🤔
Okay, so how long should the investigation from the provider take? How does another 10 days mean 20 days in total? Or am I just misunderstanding? If nothing changes then I would probably go ahead and file a complaint because from the screenshot it looks like KYC will still be needed, but I'm not sure how the casino will proceed.🤔
Οπότε 6 Νοεμβρίου μου είπαν 2 εβδομάδες. Από όταν έκανα την ανάληψη και μου είπαν ότι μπορώ να κάνω την απόσυρση γιατί είμαι βεβαιωμένος στις 15 ακύρωσαν και είπαν άλλες 2 εβδομάδες. Δηλαδή 3 εβδομάδες συν
So Nov 6th they told me 2 weeks. Than when I made the withdrawal and they told me I can make the withdrawal because I am verfied on the 15th they cancelled and said another 2 weeks. So that's like 3 weeks plus
Καταλαβαίνω, πιθανότατα θα σκεφτόμουν να υποβάλω μια καταγγελία σε αυτήν την περίπτωση, επειδή αν συνεχίσει να διαρκεί περισσότερο χωρίς λόγο, τότε δεν ξέρω τι να σκεφτώ γι 'αυτό. Αν καταφέρατε να περιμένετε όλη την ώρα και παρόλα αυτά δεν μπορούσατε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων σας ή το καζίνο σας έλεγε ότι χρειάζεται περισσότερο χρόνο, τότε θα ήμουν πολύ θυμωμένος.
Η απόφαση πιθανότατα εξαρτάται από εσάς αυτή τη στιγμή, καθώς λαμβάνετε ανεπαρκείς πληροφορίες σχετικά με το τι πρέπει να κάνετε και εάν θα περιμένετε ή θα υποβάλετε καταγγελία. 🤔
I understand, I would probably think about filing a complaint in this case because if it keeps getting longer for no reason then I don't know what to think about it. If you managed to wait the whole time and still couldn't withdraw your money or the casino told you it needed more time then I would be really angry.
The decision is probably up to you at the moment since you are receiving inadequate information on what to do, and whether to wait or file a complaint. 🤔
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.