πριν από 6 μήνες
Πήρα αυτή την απάντηση:
Ο λογαριασμός σας έκλεισε από το τμήμα κινδύνου.
Δεν δόθηκε λόγος για αυτήν την απόφαση.
I got this answer:
Your account was closed by risk department.
No reason was given for this decision.
0
Πήρα αυτή την απάντηση:
Ο λογαριασμός σας έκλεισε από το τμήμα κινδύνου.
Δεν δόθηκε λόγος για αυτήν την απόφαση.
I got this answer:
Your account was closed by risk department.
No reason was given for this decision.
Για πόσο καιρό συμβαίνει αυτό; Πότε ακριβώς ζητήσατε την απόσυρσή σας, αν μου επιτρέπεται;
How long is this happening for? When exactly have you requested your withdrawal, if I may ask?
Όλα ξεκίνησαν την Κυριακή. Δεν διέταξα απόσυρση. Είχα αποσυνδεθεί από τον λογαριασμό μου και δεν μπόρεσα να συνδεθώ ξανά. Έλαβα πληροφορίες ότι ο λογαριασμός ήταν αποκλεισμένος για 48 ώρες και μετά ότι έκλεισε οριστικά.
It all started on Sunday. I didn't order a withdrawal. I was logged out of my account and couldn't log in again. I received information that the account was blocked for 48 hours and then that it was closed permanently.
Εάν δεν σας έχει δοθεί κανένας λόγος για τον οποίο συνέβη αυτό και έχετε τα χρήματα και δεν πιστεύετε ότι έχετε κάνει κάτι λάθος ή παραβιάσατε κάτι, τότε θα συνιστούσα να υποβάλετε καταγγελία.
Είναι σημαντικό η ομάδα μας να διερευνήσει τι συνέβη και χωρίς συγκεκριμένες απαντήσεις απλώς θα σκάβαμε. Οπότε σίγουρα θα προχωρούσα και θα άνοιγα καταγγελία.
Τι νομίζετε; 🤔
If you haven't been given any reason why this happened and you have the money and you don't think you have done anything wrong or violated anything, then I would recommend filing a complaint.
It is important that our team investigates what happened and without some concrete answers we would just be digging. So I would definitely go ahead and open a complaint.
What do you think? 🤔
Γεια, τι έγινε συγκεκριμένα παρακαλώ; Γιατί το καζίνο πήρε τα χρήματά σας και έκλεισε τον λογαριασμό σας, θα μπορούσατε να το περιγράψετε; Είμαι σίγουρος ότι θα ήταν χρήσιμο και θα δούμε αν μπορούμε να σας βοηθήσουμε.
Θα περιμένω την απάντησή σου.
Hey, what specifically happened please ? Why the casino took your money and closed your account, could you describe it ? I'm sure that would be helpful and we'll see if we can help you.
I'll be waiting for your answer.
Αυτό το καζίνο είναι μια πραγματική απάτη. Έκλεισαν τον λογαριασμό μου χωρίς λόγο και έκλεψαν πάνω από $2000. Θέλω να προειδοποιήσω όλους τους παίκτες για να μην γίνουν θύματα αυτών των κλεφτών από τον hugowin. Μην επαναλάβετε τα λάθη μου και μην το παίξετε hugowin
This casino is a real scam. They closed my account for no reason and stole over $2000. I want to warn all players so that they do not become victims of these thieves from hugowin. Don't repeat my mistakes and don't play hugowin
Это казино настоящие мошенники. Они без причины закрыли мой аккаунт и украли более 2000 $. Хочу предупредить всех игроков, что бы они не стали жертвами этих воров из hugowin. Не повторяйте моих ошибок и не играйте в hugowin
Αυτό το καζίνο είναι μια πραγματική απάτη. Έκλεισαν τον λογαριασμό μου χωρίς λόγο και έκλεψαν πάνω από $2000. Θέλω να προειδοποιήσω όλους τους παίκτες για να μην γίνουν θύματα αυτών των κλεφτών από τον hugowin. Μην επαναλάβετε τα λάθη μου και μην το παίξετε hugowin
This casino is a real scam. They closed my account for no reason and stole over $2000. I want to warn all players so that they do not become victims of these thieves from hugowin. Don't repeat my mistakes and don't play hugowin
Это казино настоящие мошенники. Они без причины закрыли мой аккаунт и украли более 2000 $. Хочу предупредить всех игроков, что бы они не стали жертвами этих воров из hugowin. Не повторяйте моих ошибок и не играйте в hugowin
Αυτό ακούγεται σαν μια πολύ δυσάρεστη κατάσταση, πραγματικά. Ελπίζω ότι η ομάδα παραπόνων μας θα μπορέσει να σας βοηθήσει με αυτό το ζήτημα. Μιλώντας για αυτό, θα μπορούσατε να ενημερώσετε το παράπονό σας όποτε είναι δυνατόν; Εκεί χρειάζονται κάποιες πρόσθετες πληροφορίες.
Μήπως το καζίνο έκλεισε τον λογαριασμό σας αφού προσπαθήσατε να κάνετε ανάληψη;
This sounds like a very unpleasant situation, really. I hope our complaint team will be able to help you with this issue. Speaking of which, could you please update your complaint whenever possible? Some additional information is needed there.
Did the casino close your account after you tried to withdraw, perhaps?
Απλά μια ενημέρωση για την κατάστασή μου. Μέσω της βοήθειας των αντιπροσώπων επίλυσης παραπόνων εδώ, ο Hugewin τίμησε την κατάθεση που έκανα και πίστωσε τον λογαριασμό μου. Τότε μπόρεσα να κάνω ανάληψη 5 φορές το ποσό νωρίτερα σήμερα. Και με την αλλαγή από αυτό, μόλις υπέβαλα μια δεύτερη ανάληψη για το ίδιο ποσό (τώρα 10 φορές την κατάθεσή μου). Η πρώτη ανάληψη έχει ήδη ληφθεί, επομένως δεν αναμένω προβλήματα με τη δεύτερη. Έτσι, εκτός από το αρχικό μου ζήτημα με την κατάθεσή μου, η εμπειρία μου με τον Hugewin ήταν αρκετά καλή.
Just an update to my situation. Through the help of the complaint resolution reps here, Hugewin honored the deposit I made and credited my account. I was then able to withdrawal 5x the amount earlier today. And with the change from that, I just submitted a second withdrawal for the same amount (now 10x my deposit). The first withdrawal was already received, so I don't anticipate any issues with the second. So, besides my initial issue with my deposit, my experience with Hugewin has been pretty darn good.
Χαίρομαι λοιπόν που είναι έτσι η γνώμη σου, ειλικρινά χαίρομαι για κάθε παίκτη που έχει καλή εμπειρία. Βέβαια κάποιες φορές το συνοδεύουν δυσκολίες, όπως στην περίπτωσή σου, αλλά αν τελικά είναι έτσι, ενθουσιάζομαι. Ελπίζω όπως και η πρώτη απόσυρση να πάρεις και τη δεύτερη και όλα να πάνε ομαλά. Φροντίστε να με ενημερώσετε όταν εισέλθουν τα χρήματα στον λογαριασμό σας.
Παρεμπιπτόντως, θα συνεχίσεις να παίζεις εδώ; 🙂
So I'm glad your opinion is like that, I'm honestly happy for every player who has a good experience. Of course sometimes difficulties accompany it, as in your case, but if in the end it's like this, I'm thrilled. I hope that just like the first withdrawal, you will get the second one and everything will go smoothly. Be sure to let me know when the money lands in your account.
By the way, will you continue to play here ? 🙂
Ναι, ελήφθησαν χρήματα. Και, ναι, συνέχισα να παίζω χωρίς προβλήματα μέχρι στιγμής.
Yes, money was received. And, yes, I have continued playing with no issues so far.
Αυτό είναι πραγματικά υπέροχο, σας ευχαριστώ για την ενημέρωση. Τι γίνεται με τη σύνταξη μιας κριτικής για αυτό το καζίνο που περιγράφει την εμπειρία σας; Θα μπορούσε να είναι πραγματικά χρήσιμο για άλλους. Εδώ είναι το link .😉
That is really great, thank you for the update. What about writing a review for this casino describing your experience? It could be really helpful for others. Here's the link.😉
Γεια σου και πάλι. Έλεγξα το UR σας και ανακάλυψα ότι λόγω της καταγγελίας σας που εκκρεμούσε εκείνη τη στιγμή, απορρίφθηκε κατά λάθος όταν επιλύθηκε η καταγγελία. Θα φροντίσω να το διορθώσω αμέσως και θα εγκρίνω την κριτική χρήστη σας.
Επίσης, αν θέλετε να επεξεργαστείτε ή να ενημερώσετε κάποιες από τις κριτικές σας στο μέλλον, μπορείτε να το κάνετε εύκολα μέσω της λειτουργίας "επεξεργασία κριτικής".😉
Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας. Να έχεις μια υπέροχη μέρα.
Hello again. I have checked out your UR and found out that due to your complaint pending at that time, it was mistakenly rejected when the complaint got resolved. I will make sure to fix it right away an approve your user review.
Also if you'd like to edit or update some of your reviews in the future, you can easily do so thru the "edit review" feature.😉
Thank you for your understanding. Have a great day.
Τι συμβαίνει με τον ειδικό παραπόνων σας; Ο Peter για την περασμένη εβδομάδα απάντησε για 4 παράπονα για ολόκληρη την εβδομάδα. Έτσι ξοδεύει περίπου 15 λεπτά για όλη την εργάσιμη εβδομάδα. Είναι εντάξει?
What is wrong with your complaint specialist? Peter for the past week responded for 4 complaint for the whole week. So he spend like 15 minutes for the whole working week. Is it ok?
Αν δεν λύσουν τίποτα, απλώς υποστηρίζουν τα καζίνο και υποστηρίζουν την κλοπή οικονομικών δεδομένων.
If they don't solve anything, they just support the casinos and support the theft of financial data.
Si no resuelven nada nomás apoyan a los casinos y apoyan con el robo de datos financieros
Τι συμβαίνει με τον ειδικό παραπόνων σας; Ο Peter για την περασμένη εβδομάδα απάντησε για 4 παράπονα για ολόκληρη την εβδομάδα. Έτσι ξοδεύει περίπου 15 λεπτά για όλη την εργάσιμη εβδομάδα. Είναι εντάξει?
What is wrong with your complaint specialist? Peter for the past week responded for 4 complaint for the whole week. So he spend like 15 minutes for the whole working week. Is it ok?
Ολόκληρη η ομάδα παραπόνων χειρίζεται εκατοντάδες παράπονα κάθε μέρα, και παίρνουν τη δουλειά τους πολύ σοβαρά και προσπαθούν να βοηθήσουν σε κάθε περίπτωση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Φυσικά, είμαστε όλοι απλά άνθρωποι, σωστά; Γι' αυτό, κάντε λίγη υπομονή και η περίπτωσή σας θα αντιμετωπιστεί με τον ίδιο ατομικό τρόπο με τους άλλους.
The whole complaint team handles hundreds of complaints every day, and they take their job really seriously and try to help out with every case in the best possible way. Of course, we are all just humans, right? So please have some patience, and your case will be handled in the same individual way as others.
Αν δεν λύσουν τίποτα, απλώς υποστηρίζουν τα καζίνο και υποστηρίζουν την κλοπή οικονομικών δεδομένων.
If they don't solve anything, they just support the casinos and support the theft of financial data.
Si no resuelven nada nomás apoyan a los casinos y apoyan con el robo de datos financieros
Όχι, ευχαριστώ, υποστηρίξατε ήδη το καζίνο rushbet για να διατηρήσω τα οικονομικά μου που ζητούσα για ανάληψη και δεν θέλατε να μου τα δώσετε αν δεν έδινα τα οικονομικά μου στοιχεία εδώ στο Μεξικό, ένα άτομο που προσπαθεί να λάβει οικονομικά στοιχεία από άλλος τιμωρείται με φυλάκιση. άτομο και με τη στάση στην οποία βάζουν τον εαυτό τους που λέγεται εκβιασμός και θεωρείται σοβαρή και αν δεν τους άρεσε το σχόλιό μου είπα μόνο την αλήθεια χωρίς να δώσω το όνομα του συντρόφου τους που εκτός από το ότι με αποκαλεί γυναίκα όταν είμαι φίλε, η απόφαση ήταν να του δώσω την απόφαση υπέρ του καζίνο, γι' αυτό έκανα αυτό το σχόλιο
No thanks, you already supported the rushbet casino to keep my finances that I was requesting for withdrawal and you did not want to give them to me if I did not give my financial data here in Mexico, a person who tries to obtain financial data from another is punished with jail. person and with the attitude in which they put themselves that is called extortion and is considered serious and if they did not like my comment I only told the truth without giving the name of their partner who, apart from calling me a woman when I am a man, the decision was to give him the decision in favor of the casino that's why I made that comment
No gracias ya ustedes apoyaron al casino rushbet a qué se quedara con mis finanzas que estaba solicitando de retiro y no me los quisieron dar si no daba mis datos financieros aquí en México se castiga con la cárcel a una persona que intenta obtener datos financieros de otra persona y con la actitud en la que se pusieron eso se llama extorsión y se considera un de gravedad y si no les gustó mi comentario solamente dije la verdad sin dar el nombre de su compañero que aparte de decirme mujer cuando soy hombre si decisión fue darle la desicion a favor del casino por eso realice ese comentario
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.