πριν από 2 εβδομάδες
Πήρα αυτή την απάντηση:
Ο λογαριασμός σας έκλεισε από το τμήμα κινδύνου.
Δεν δόθηκε λόγος για αυτήν την απόφαση.
I got this answer:
Your account was closed by risk department.
No reason was given for this decision.
0
Πήρα αυτή την απάντηση:
Ο λογαριασμός σας έκλεισε από το τμήμα κινδύνου.
Δεν δόθηκε λόγος για αυτήν την απόφαση.
I got this answer:
Your account was closed by risk department.
No reason was given for this decision.
Για πόσο καιρό συμβαίνει αυτό; Πότε ακριβώς ζητήσατε την απόσυρσή σας, αν μου επιτρέπεται;
How long is this happening for? When exactly have you requested your withdrawal, if I may ask?
Όλα ξεκίνησαν την Κυριακή. Δεν διέταξα απόσυρση. Είχα αποσυνδεθεί από τον λογαριασμό μου και δεν μπόρεσα να συνδεθώ ξανά. Έλαβα πληροφορίες ότι ο λογαριασμός ήταν αποκλεισμένος για 48 ώρες και μετά ότι έκλεισε οριστικά.
It all started on Sunday. I didn't order a withdrawal. I was logged out of my account and couldn't log in again. I received information that the account was blocked for 48 hours and then that it was closed permanently.
Εάν δεν σας έχει δοθεί κανένας λόγος για τον οποίο συνέβη αυτό και έχετε τα χρήματα και δεν πιστεύετε ότι έχετε κάνει κάτι λάθος ή παραβιάσατε κάτι, τότε θα συνιστούσα να υποβάλετε καταγγελία.
Είναι σημαντικό η ομάδα μας να διερευνήσει τι συνέβη και χωρίς συγκεκριμένες απαντήσεις απλώς θα σκάβαμε. Οπότε σίγουρα θα προχωρούσα και θα άνοιγα καταγγελία.
Τι νομίζετε; 🤔
If you haven't been given any reason why this happened and you have the money and you don't think you have done anything wrong or violated anything, then I would recommend filing a complaint.
It is important that our team investigates what happened and without some concrete answers we would just be digging. So I would definitely go ahead and open a complaint.
What do you think? 🤔
Γεια, τι έγινε συγκεκριμένα παρακαλώ; Γιατί το καζίνο πήρε τα χρήματά σας και έκλεισε τον λογαριασμό σας, θα μπορούσατε να το περιγράψετε; Είμαι σίγουρος ότι θα ήταν χρήσιμο και θα δούμε αν μπορούμε να σας βοηθήσουμε.
Θα περιμένω την απάντησή σου.
Hey, what specifically happened please ? Why the casino took your money and closed your account, could you describe it ? I'm sure that would be helpful and we'll see if we can help you.
I'll be waiting for your answer.
Αυτό το καζίνο είναι μια πραγματική απάτη. Έκλεισαν τον λογαριασμό μου χωρίς λόγο και έκλεψαν πάνω από $2000. Θέλω να προειδοποιήσω όλους τους παίκτες για να μην γίνουν θύματα αυτών των κλεφτών από τον hugowin. Μην επαναλάβετε τα λάθη μου και μην το παίξετε hugowin
This casino is a real scam. They closed my account for no reason and stole over $2000. I want to warn all players so that they do not become victims of these thieves from hugowin. Don't repeat my mistakes and don't play hugowin
Это казино настоящие мошенники. Они без причины закрыли мой аккаунт и украли более 2000 $. Хочу предупредить всех игроков, что бы они не стали жертвами этих воров из hugowin. Не повторяйте моих ошибок и не играйте в hugowin
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.