Οι υποδοχές εξέλιξης δεν λειτουργούν, λάβατε αυτό το μήνυμα:
Σφάλμα: Ωχ! Κάτι πήγε στραβά!.
Ρώτησα γιατί και μου είπαν:
δεν χρησιμοποιούμε τα δεδομένα της τοποθεσίας του παίκτη, όπως το IP ή τη χώρα του. ορισμένοι πάροχοι παιχνιδιών έχουν συμπεριλάβει συγκεκριμένες χώρες στη μαύρη λίστα σε αυτήν την περίπτωση η χώρα σας δεν επιτρέπεται για αυτό το παιχνίδι και δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι γι' αυτό. υπάρχουν διαφορετικοί τρόποι αλλαγής της τοποθεσίας
αριθμός έκδοσης 1703171748842
Και όταν τους ζήτησα την άδεια μου είπαν αυτό;
Στο καζίνο μας, δίνουμε προτεραιότητα στη διαφάνεια και την εμπιστοσύνη. Ενώ είμαστε ένα αδειοδοτημένο καζίνο, μπορεί να παρατηρήσετε ότι δεν εμφανίζουμε την άδειά μας σε εμφανές σημείο στον ιστότοπό μας. Αυτή η απόφαση δεν οφείλεται σε έλλειψη συμμόρφωσης, αλλά μάλλον σε στρατηγική επιλογή για τον εξορθολογισμό της εμπειρίας χρήστη μας και τη διατήρηση μιας καθαρής διεπαφής χωρίς ακαταστασία.
Να είστε βέβαιοι, η δέσμευσή μας να ακολουθούμε όλους τους νομικούς κανονισμούς είναι ακλόνητη. Συνεργαζόμαστε στενά με ένα δίκτυο αξιόπιστων συνεργατών που επαληθεύουν αυστηρά τη συμμόρφωσή μας με τις απαιτήσεις αδειοδότησης. Αυτοί οι συνεργάτες διενεργούν διεξοδικούς ελέγχους ιστορικού και αξιολογούν συνεχώς τις δραστηριότητές μας για να διασφαλίσουν ότι λειτουργούμε με τη μέγιστη δυνατή ακεραιότητα.
Μη εμφανίζοντας ευδιάκριτα την άδειά μας, στοχεύουμε να δημιουργήσουμε ένα πιο φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον για τους παίκτες μας, αποφεύγοντας περιττούς περισπασμούς. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να εστιάσετε στη συγκίνηση των παιχνιδιών και στον ενθουσιασμό της εμπειρίας του καζίνο, γνωρίζοντας ότι έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να λειτουργήσουμε εντός των ορίων του νόμου.
Η ψυχική σας ηρεμία και η απολαυστική εμπειρία παιχνιδιού είναι ύψιστης σημασίας για εμάς και δεσμευόμαστε να διατηρούμε τα υψηλότερα πρότυπα.
Ίσως κάνω λάθος και η ανάληψη μου θα πληρωθεί σύντομα, αλλά φαίνεται πολύ πολύ περίεργο!
The evolution slots don't work you got this message :
Error: Oops! Something went wrong!.
I asked why and they said:
we don't use the data of the player's location, such as their IP or country. certain game providers have blacklisted specific countries in this case your country is not allowed for this game and unfortunately we can't do anything about it . there are different ways to change the location
issue number 1703171748842
And when i asked for their license they said this?
A t our casino, we prioritize transparency and trust. While we are a licensed casino, you might notice that we don't display our license prominently on our website. This decision is not due to a lack of compliance but rather a strategic choice to streamline our user experience and maintain a clean, clutter-free interface.
Rest assured, our commitment to following all legal regulations is unwavering. We work closely with a network of trusted partners who rigorously verify our compliance with licensing requirements. These partners conduct thorough background checks and continuously assess our operations to ensure that we operate with the utmost integrity.
By not prominently displaying our license, we aim to create a more user-friendly environment for our players, avoiding unnecessary distractions. This way, you can focus on the thrill of the games and the excitement of the casino experience, knowing that we have taken all necessary steps to operate within the bounds of the law.
Your peace of mind and enjoyable gaming experience are of the utmost importance to us, and we are committed to maintaining the highest standards.
Maybe im wrong and my withdraw will be paid soon but it looks very very strange!
Αυτόματη μετάφραση: