Περιμένω μόλις 4 ημέρες αλλά έλαβα ήδη αυτό το μήνυμα
''Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία μπορεί να προκάλεσε η καθυστέρηση πληρωμής. Εργαζόμαστε ενεργά για την εκκαθάριση της ουράς πληρωμής και η πληρωμή σας θα διεκπεραιωθεί ως πρώτη προτεραιότητα. ''
Δεν έχει εγκριθεί ακόμη.
Ποιοι είναι οι λόγοι που δεν σας πλήρωσαν και είναι το ποσό μεγαλύτερο από 1.000;
Im just waiting 4 days but already received this message
''We apologize for any inconvenience the late payment may have caused. We're actively working on clearing the payment queue, and your payment will be processed as a top priority. ''
It's not even approved yet.
What are the reasons that they don't paid you and is the amount higher then 1.000?
Το ακούω εδώ και 7 εβδομάδες... πάντα το ίδιο μήνυμα. Ναι η ανάληψη μου είναι πάνω από 1000 ευρώ. Δεν νομίζω ότι θα πληρώσουν ποτέ δυστυχώς
I've been hearing this for 7 weeks... always the same message. Yes my withdrawal is above 1000 euros. I don't think they will ever pay unfortunately
Dit hoor ik al 7 weken... altijd zelfde bericht. Ja mijn opname is boven de 1000 eur. Denk dat ze nooit zullen betalen helaas
Θα κάνω μια απλή ερώτηση:
Παιδιά γιατί παίζετε σε άγνωστο καζίνο;;;
Υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός τακτικών διαδικτυακών καζίνο με εξαιρετική φήμη, με μακρά ιστορία επιχειρηματικής δραστηριότητας.
Διαβάζω εδώ και καιρό σε αυτό το φόρουμ παράπονα για απλήρωτους νικητές και ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΩ.
Φαίνεσαι καθυστερημένος.
Παίξτε σε κανονικό καζίνο.
Και δεν πρέπει να σε πληρώνουν όταν είσαι τόσο ανόητος.
Παίζω 5 χρόνια σε ένα διαδικτυακό καζίνο.
Σε 5 χρόνια, καμία πληρωμή στον λογαριασμό μου δεν περιμένει περισσότερο από 24 ώρες. Όταν πρόκειται για Σαββατοκύριακο, τότε πρέπει να περιμένετε γιατί δεν υπάρχει πληρωμή τα Σαββατοκύριακα (Σάββατο και Κυριακή). Το καζίνο μου είναι το MOZZART. Για όλους όσους ζουν σε άλλες χώρες (είμαι από τη Σερβία), προτείνω την εταιρεία MOZZART, με την προϋπόθεση ότι υπάρχει συνεργασία με μια συγκεκριμένη χώρα. Και η εταιρεία MOZZART δραστηριοποιείται σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες.
ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΜΟΤΣΑΡΤ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ.
Και η MOZZART λειτουργεί στη Σερβία για περισσότερα από 20 χρόνια.
Λοιπόν, αγαπητοί παίκτες:
ΠΑΙΞΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΖΙΝΟ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ
Σωστά, έτσι δεν είναι 🙂
I'm going to ask a simple question:
Guys, why are you playing in an unknown casino???
There are a huge number of regular casinos online with an excellent reputation, with a long history of business.
I have been reading for a long time on this forum complaints about unpaid winners and I CAN'T BELIEVE IT.
You seem retarded.
Play in normal cassino.
And they shouldn't pay you when you're that stupid.
I have been playing for 5 years in an online casino.
In 5 years, no payment to my account has waited longer than 24 hours. When it comes to the weekend, then you have to wait because there is no payment on weekends (Saturday and Sunday). My casino is MOZZART. For everyone who lives in other countries (I'm from Serbia), I recommend the company MOZZART, provided that there is cooperation with a certain country. And the company MOZZART operates in several European countries.
AND NO ONE EVER ACCUSED MOZZART OF NOT PAYING HIM THE PROFIT IN HISTORY.
And MOZZART has been operating in Serbia for more than 20 years.
So, dear players:
PLAY AT A CASINO THAT PAYS OUT WINNING
That's right, isn't it 🙂
Ja ću da postavim jedno prosto pitanje:
Ljudi, zašto igrate u kazinu koji nije poznat???
Na mreži postoji ogroman broj regularnih kazina sa odličnom reputacijom, sa dugom istorijom poslovanja.
Čitam već dugo vremena na ovom forumu žalbe o neisplaćenim dobitnicima i NE MOGU DA VERUJEM.
Vi kao da ste retardirani.
Igrajte u normalnom cassinu.
I ne treba da Vam isplate kada ste toliko glupi.
Ja igram već 5 godina u onlajn casinu.
Za 5 godina nijednom mi isplata na račun nije čekala duže od 24 h. Kada je u pitanju vikend onda se čeka jer se vikendom ( subota i nedelja) ne isplaćuje. Moj kazino je MOZZART. Za sve koji žive u drugim zemljama ( ja sam iz Srbije) preporučujem kompaniju MOZZART po uslovom da postoji saradnja sa određenom državom. A kompanija MOZZART posluje u više Evropskih zemalja.
I NIKADA NIKO NIJE OPTUŽIO MOZZART DA MU NIJE ISPLATILA DOBITAK U ISTORIJI.
A MOZZART posluje u Srbiji duže od 20 godina.
Dakle poštovani igrači:
IGRAJTE U KAZINU KOJI ISPLAĆUJE DOBITKE
To je tako, zar ne 🙂
Έχει επαληθευτεί ο λογαριασμός σας;
Has your account been verified?
Is je account geverifieerd?
Αυτό είναι σωστό, πολλές από αυτές τις πλευρές δίνουν σε ορισμένα καζίνο υψηλό αριθμό ακόμη και όταν το καζίνο είναι πολύ κακό. Η προώθηση επί πληρωμή πρέπει να είναι!
That's correct a lot of those sides gives some casinos a high number even when the casino is very bad. It's paid promotion is has to be!
Όπως είπα παραπάνω, έπαιξα σε αυτό το καζίνο επειδή είχε μια αξιοπρεπή βαθμολογία στο AskGamblers, οπότε δεν υπήρχε λόγος να μην το εμπιστευτείς! Και τα καζίνο για τα οποία μιλάτε έχουν άδεια στη Μάλτα, επομένως είναι αδύνατο για τους Γάλλους να εγγραφούν εκεί ;)
As I said above, I played at this casino because it had a decent rating on AskGamblers, so there was no reason not to trust it! And the casinos you're talking about are licensed in Malta, so it's impossible for French people to register there ;)
Γεια σε όλους,
Βλέπω ότι πολλοί άνθρωποι αντιμετωπίζουν προβλήματα με αυτό το καζίνο, αυτήν τη στιγμή αντιμετωπίζω κάποια και ο ίδιος. Μπορείτε να μου πείτε πώς καταλάβατε ότι είχαν ψεύτικη άδεια; Έχω επίσης αμφιβολία, δεδομένου ότι η εταιρεία τους έχει έδρα στο Ηνωμένο Βασίλειο, δεν βλέπω πώς μπορούν να έχουν άδεια στο Κουρασάο, γιατί αν δεν κάνω λάθος πρέπει να βασιστείς εκεί για να μπορέσεις να ανοίξεις μια επιχείρηση. .. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σας.
Hello everyone,
I see that a lot of people are having problems with this casino, I'm currently experiencing some myself. Can you tell me how you came to see that they had a fake license? I also have a doubt, given that their company is based in the UK I don't see how they can have a license in Curaçao, because if I'm not mistaken you have to be based there to be able to open a business... Thank you in advance for your reply.
Γεια, τι προβλήματα αντιμετωπίζετε σε αυτό το καζίνο; Είναι και για την απόσυρση ;
Όσον αφορά την ίδια την άδεια, έχουμε αναφέρει στον ιστότοπό μας ότι το καζίνο έχει ψεύτικη άδεια, το είδατε;
Τέλος πάντων, θα περιμένω την απάντησή σου.
Hi, what problems are you facing in this casino ? Is it also about the withdrawal ?
As for the license itself, we have it listed on our website that the casino has a fake license, did you see it ?
Anyway, I will wait for your answer.
Εάν υπάρχει το wagerinox είναι επίσης «mila» και δεν πληρώνει, αυτό είναι πολύ φρίκη. Αυτό είναι τώρα το πέμπτο νέο καζίνο που δεν πληρώνει. Απίστευτο ότι αυτό είναι δυνατό το έτος 2023, σύντομα το 2024!
If there wagerinox is also 'mila' and doesnt pay this is very very horror. That is now fifth new casino who does not pay. Unbeliavable that this is possible year 2023, soon 2024!
Συγγνώμη που μπαίνω στη συζήτηση, αλλά νομίζω ότι είναι πάντα καλή ιδέα να κάνετε κάποια έρευνα για το καζίνο. Συνήθως προτείνω στους παίκτες να ελέγξουν τις κριτικές ή τα παράπονα των χρηστών επειδή συνήθως αντικατοπτρίζουν την πραγματική εμπειρία των παικτών και ο παίκτης μπορεί να διαβάσει πολλά από αυτά. Είναι επίσης καλό να ρίξετε μια ματιά σε κάποια συζήτηση για ένα καζίνο όπως αυτό, εάν υπάρχει, γιατί νομίζω ότι αν διαβάσετε κάτι παρόμοιο σε άλλο καζίνο, πιθανότατα θα γλυτώσετε τον εαυτό σας από την κατάθεση και θα προσπαθήσετε να ελέγξετε ένα άλλο καζίνο.
Αυτό λοιπόν ήθελα να πω και να προσπαθήσω να συμβουλεύσω. Ελπίζω να λάβετε όλοι τα χρήματά σας, αν και δεν θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά γι' αυτό. 😥
Sorry to jump into the conversation, but I think it's always a good idea to do some research about the casino. I usually recommend players to check out user reviews or complaints because they usually reflect the real experience of the players and the player can read a lot of them. It's also good to check out some discussion about a casino like this one, if it exists, because I think if you read something similar at another casino, you would probably save yourself from depositing and try to check out another casino instead.
So that's what I wanted to say and try to advise. I hope you all get your money although I wouldn't put my hand in the fire for that. 😥
Ευχαριστώ για την απάντησή σου Jaro. Το πρόβλημα με αυτό το καζίνο είναι μια άμεση κατάθεση τραπεζικής μεταφοράς που δεν έχει πιστωθεί στον λογαριασμό παίκτη μου εδώ και 5 ημέρες. Καμία επικοινωνία. ΠΑΝΤΑ κοιτάζω τις αξιολογήσεις σου πριν παίξω, αλλά δυστυχώς για αυτό το καζίνο δεν το έκανα και εμπιστεύτηκα τους AskGamblers, όπου είχαν σωστή βαθμολογία, και γι' αυτούς η άδεια ίσχυε (μου το επιβεβαίωσαν ακόμη και με email). Μυρίζει απάτη και νιώθω αηδία που με χειραγωγήθηκαν έτσι.
Το μόνο χαρτί που απομένει για παιχνίδι είναι ότι αυτό το καζίνο έχει τις εγκαταστάσεις του στο Ηνωμένο Βασίλειο, επομένως πρέπει να υπακούουν στους νόμους του ΗΒ. Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω με τη βρετανική κυβέρνηση, είναι το μόνο που πρέπει να κάνω...
Thanks for your reply Jaro. The problem with this casino is an instant bank transfer deposit that has not been credited to my player account for 5 days now. No communication. I ALWAYS look at your ratings before playing, but unfortunately for this casino I didn't and I trusted AskGamblers, where they had a correct rating, and for them the license was valid (they even confirmed it to me by email). It smells like a scam and I'm disgusted to have been manipulated like this.
The only card left to play is that this casino has its premises in the UK, so they must obey UK laws. I'm going to try to contact the British government, it's the only thing to do...
Απλώς ξεφτιλίζουν τα πράγματα. Έχουν πολλά καζίνο όπου κάνουν το ίδιο πράγμα. Σφυρίζω για τα λεφτά σου φοβάμαι
They're just screwing things over. They have several casinos where they do the same thing. Whistling for your money I'm afraid
Ze belazeren gewoon de boel. Ze hebben meerdere casinos waar ze het zelfde doen. Fluiten naar je geld ben ik bang
Περιμένω μόλις 4 ημέρες αλλά έλαβα ήδη αυτό το μήνυμα
''Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία μπορεί να προκάλεσε η καθυστέρηση πληρωμής. Εργαζόμαστε ενεργά για την εκκαθάριση της ουράς πληρωμής και η πληρωμή σας θα διεκπεραιωθεί ως πρώτη προτεραιότητα. ''
Δεν έχει εγκριθεί ακόμη.
Ποιοι είναι οι λόγοι που δεν σας πλήρωσαν και είναι το ποσό μεγαλύτερο από 1.000;
Im just waiting 4 days but already received this message
''We apologize for any inconvenience the late payment may have caused. We're actively working on clearing the payment queue, and your payment will be processed as a top priority. ''
It's not even approved yet.
What are the reasons that they don't paid you and is the amount higher then 1.000?
Γεια σας, βλέπω ότι είστε στην ίδια κατάσταση με όλους τους άλλους, απλά δεν περιμένατε τόσο πολύ. Νομίζω ότι κάθε παίκτης παίρνει το ίδιο μήνυμα και είναι πολύ λυπηρό.
Αν πάλι είχατε προβλήματα και δεν μάθατε τίποτα καινούργιο, τότε θα συνιστούσα να κάνετε μια καταγγελία, αλλά μέχρι στιγμής μπορούμε να δούμε ότι κανένας παίκτης δεν έφτασε πουθενά.
Ελπίζω αυτό να αλλάξει σύντομα και όλοι να πάρουν τα χρήματά τους.
Hello, I see that you are in the same situation as all the others, you just haven't been waiting that long. I think every player is getting the same message and it's getting pretty sad.
If you still had problems and you didn't learn anything new, then I would recommend to file a complaint, but so far we can see that no player got anywhere.
I hope this will change soon and everyone will get their money.
Και το πιο στημένο είναι ότι μπορείς πάντα να καταθέσεις πρώτα και μετά την επαλήθευση και μετά δεν πληρώνουν. Έτσι, πολλοί άνθρωποι δεν παίρνουν τα χρήματα, αλλά το καζίνο έχει τα προσωπικά σας πράγματα..
And the most rigged thing is that you always can deposit first and then the verification and then they don't pay. So a lot of people don't get the money but the casino got your personal stuff..
Ευχαριστώ για την απάντησή σου Jaro. Το πρόβλημα με αυτό το καζίνο είναι μια άμεση κατάθεση τραπεζικής μεταφοράς που δεν έχει πιστωθεί στον λογαριασμό παίκτη μου εδώ και 5 ημέρες. Καμία επικοινωνία. ΠΑΝΤΑ κοιτάζω τις αξιολογήσεις σου πριν παίξω, αλλά δυστυχώς για αυτό το καζίνο δεν το έκανα και εμπιστεύτηκα τους AskGamblers, όπου είχαν σωστή βαθμολογία, και γι' αυτούς η άδεια ίσχυε (μου το επιβεβαίωσαν ακόμη και με email). Μυρίζει απάτη και νιώθω αηδία που με χειραγωγήθηκαν έτσι.
Το μόνο χαρτί που απομένει για παιχνίδι είναι ότι αυτό το καζίνο έχει τις εγκαταστάσεις του στο Ηνωμένο Βασίλειο, επομένως πρέπει να υπακούουν στους νόμους του ΗΒ. Θα προσπαθήσω να επικοινωνήσω με τη βρετανική κυβέρνηση, είναι το μόνο που πρέπει να κάνω...
Thanks for your reply Jaro. The problem with this casino is an instant bank transfer deposit that has not been credited to my player account for 5 days now. No communication. I ALWAYS look at your ratings before playing, but unfortunately for this casino I didn't and I trusted AskGamblers, where they had a correct rating, and for them the license was valid (they even confirmed it to me by email). It smells like a scam and I'm disgusted to have been manipulated like this.
The only card left to play is that this casino has its premises in the UK, so they must obey UK laws. I'm going to try to contact the British government, it's the only thing to do...
Λοιπόν, είναι κρίμα που μπήκες σε αυτήν την κατάσταση. Βλέπω όμως ότι έχεις το αντίθετο πρόβλημα με την κατάθεση και όχι την ανάληψη. Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας σε αυτήν την περίπτωση για να δείτε αν παρατήρησαν κάποιο πρόβλημα κάπου;
Όσο για τη βαθμολογία στο AskGamblers, λυπάμαι που έγιναν όλα αυτά. Νομίζω ότι τώρα θα είστε ακόμη πιο προσεκτικοί και θα προσέχετε περισσότερο όταν επιλέγετε ένα νέο καζίνο.
Ελπίζω τα πράγματα να διευθετηθούν το συντομότερο δυνατό και αν έχετε κάποια νέα πληροφορία, ενημερώστε με. Νομίζω ότι εγώ και άλλοι παίκτες θα εκτιμήσουμε να λάβουμε περισσότερες λεπτομέρειες όταν τις μάθετε.
Well, it's a pity you got yourself into this situation. But I see that you have the opposite problem with the deposit and not the withdrawal. Did you try to contact your bank in this case to see if they noticed a problem somewhere ?
As for the rating on AskGamblers, I'm sorry that all this happened. I think now you will be even more careful and will pay more attention when you choose a new casino.
I hope things get sorted out as soon as possible and if you have any new information, let me know. I think that I and other players will appreciate getting more details when you learn them.
Δεν υπήρχε πρόβλημα με την τράπεζά μου, τα χρήματα έφυγαν από τον λογαριασμό μου και δεν υπήρχαν προβλήματα.
Ναι, αλλά εξακολουθώ να το βρίσκω πολύ λυπηρό, κάνοντας αυτό οι AskGamblers θα μπορούσαν να κατηγορηθούν για συνενοχή σε απάτη, δίνοντάς τους τόσο καλή δημοσιότητα...
Επικοινώνησα με την Επιτροπή Τυχερών Παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου, λέγοντάς τους για το πρόβλημα και ζήτησα να επικοινωνήσει με την κυβέρνηση. Μόλις μάθω νέα τους, θα σας ενημερώσω.
Πιστεύετε ότι υπάρχουν άλλες λύσεις;
Πραγματικά το μισώ.
There was no problem with my bank, the money left my account and there were no problems.
Yes, but I still find it very regrettable, by doing this AskGamblers could be accused of complicity in fraud, by giving them such good publicity...
I've contacted the UK Gambling Commission, telling them about the problem, and asking for a government contact. As soon as I hear back from them, I'll let you know.
Do you think there are any other solutions?
I really hate it.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.