Ειλικρινά, λαμβάνοντας υπόψη τη βαθμολογία της φήμης τους εδώ στο Casino Guru, αμφιβάλλω για κάποιο θετικό αποτέλεσμα, αλλά ξέρω για παρόμοια καζίνο που με εξέπληξαν στο παρελθόν, οπότε μπορούμε να ελπίζουμε ότι θα είναι ένα από αυτά 🙂
Honestly, considering their reputation rating here on Casino Guru, I doubt about some positive result, but I know about similar casinos that surprised me in past so we can hope it will be one of them 🙂
γεια σας έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα νομίζω ότι είναι τόσο τολμηρό που βγάζουν τόσα χρήματα και δεν θέλουν να δώσουν τίποτα βοηθήστε με 1500 ευρώ αξία σε αμφισβήτηση
hello i have exactly the same problem i think it's so bold they make so much money and don't want to give anything help me 1500 eu value in dispute
hallo habe genau das selbe problem ich finde das so dreist die machen soviel geld und wollen nix abgeben helfen sie mir 1500 eu streitwert
Γεια σου.
Νομίζω ότι ξέρω πώς πρέπει να νιώθεις, προσπάθησε να μείνεις ήρεμος, σε παρακαλώ. Επιμείνετε στην καταγγελία, θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να βρούμε μια δίκαιη λύση. 🤞
Hey there.
I think I know how you must feel, try to stay calm, please. Stick with the complaint, we'll do our best to find a fair resolution. 🤞
ευχαριστώ πολύ...Προσπαθώ να παραμείνω ήρεμος παρακαλώ επικοινωνήστε🙂
thank you very much...I'm trying to stay calm please get in touch🙂
vielen dank…ich versuche ruhig zu bleiben bitte melden sie sich🙂
Μη διστάσετε να με ρωτήσετε αν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, εντάξει;
Don't hesitate to ask me if you have additional questions, ok?
Εάν ρωτάτε για τη διαδικασία καταγγελίας, μπορεί να βρείτε αυτό το άρθρο χρήσιμο . Αυτή τη στιγμή, η υπεύθυνη επεξεργασίας παραπόνων Kristina εργάζεται με τις πληροφορίες που έχετε δώσει. Ωστόσο, είναι μέλος της πρώτης ομάδας απάντησης, θα υποθέσω ότι θα σας δοθεί νέος χειριστής μόλις το παράπονο είναι έτοιμο για προώθηση.
Έχετε κάτι άλλο στο μυαλό σας, παρακαλώ;
If you're asking about the complaint process, you might find this article useful. At the moment the complaint handler Kristina is working with the information you've provided. She's part of the first response team though, I would assume you're being given a new handler once the complaint is ready for advancement.
Anything else on your mind, please?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.