Μπορείτε να εισέλθετε στη συνομιλία στο holdnspin; Δεν μπορώ ξαφνικά
Can you enter the chat in holdnspin ? I can’t suddenly
όχι, δεν μπορώ πλέον να συνδεθώ στη συνομιλία holdnspin. Είναι φυσιολογικό, κλείνουν το chat, ίσως έχουν βαρεθεί να διαβάζουν αρνητικά σχόλια για αυτούς lol... Νομίζω ότι σύντομα δεν θα υπάρχει καν το site τους και δεν θα μπορούμε καν να συνδεθούμε στο site τους, θα απλά εξαφανίζονται, καθώς και τα απλήρωτα χρήματα που μας οφείλονται. Προτρέπω το Casino Guru να μας παράσχει ένα εναλλακτικό email για να επικοινωνήσουμε για να μηνύσουμε την ομάδα του holdnspin. Ελπίζω να έχετε κάποιες πληροφορίες πραγματικής βοήθειας γιατί από την απάντηση holdnspin εδώ, δεν θα δούμε.
no, can't log into holdnspin chat anymore. It's normal, they close the chat, maybe they're sick of reading negative comments about them lol... I think soon their site won't even exist and we won't even be able to log into their site, they'll just disappear, as well as the unpaid money owed to us. I urge Casino Guru to provide us with an alternative email to contact to sue the holdnspin team. I hope you have some information of real help because from holdnspin answer here, we will not see.
Είναι τόσο απογοητευτικό που δεν μας πληρώνουν τα χρήματά μας. Ελπίζω επίσης ότι ο γκουρού του καζίνο μπορεί να μας βοηθήσει. Γιατί το καζίνο δεν έχει ανακοινώσει ότι πρέπει να κλείσουν. Ακριβώς επειδή κλείνουν τη συνομιλία τους, πρέπει να συνεχίσουμε να προσπαθούμε να πάρουμε τα κέρδη μας. Ή αν είναι δυνατόν να ασκηθεί μήνυση στο καζίνο. Τι γίνεται με αυτούς από τους οποίους έχουν άδεια, μπορούν να κάνουν κάτι που αναρωτιέμαι;
It is so frustrating that they are not paying our money. I also hope that casino guru can help us. Because the casino has not announced that they should close. Just because they close their chat, we have to keep trying to get our winnings. Or whether it might be possible to sue the casino. What about those they have a license from, can they do anything I wonder?
όχι, δεν μπορώ πλέον να συνδεθώ στη συνομιλία holdnspin. Είναι φυσιολογικό, κλείνουν το chat, ίσως έχουν βαρεθεί να διαβάζουν αρνητικά σχόλια για αυτούς lol... Νομίζω ότι σύντομα δεν θα υπάρχει καν το site τους και δεν θα μπορούμε καν να συνδεθούμε στο site τους, θα απλά εξαφανίζονται, καθώς και τα απλήρωτα χρήματα που μας οφείλονται. Προτρέπω το Casino Guru να μας παράσχει ένα εναλλακτικό email για να επικοινωνήσουμε για να μηνύσουμε την ομάδα του holdnspin. Ελπίζω να έχετε κάποιες πληροφορίες πραγματικής βοήθειας γιατί από την απάντηση holdnspin εδώ, δεν θα δούμε.
no, can't log into holdnspin chat anymore. It's normal, they close the chat, maybe they're sick of reading negative comments about them lol... I think soon their site won't even exist and we won't even be able to log into their site, they'll just disappear, as well as the unpaid money owed to us. I urge Casino Guru to provide us with an alternative email to contact to sue the holdnspin team. I hope you have some information of real help because from holdnspin answer here, we will not see.
Χμμ, στην πραγματικότητα δεν εκπλήσσομαι που η συνομιλία δεν ανταποκρίνεται καν επειδή τους καταρρέει. Αλλά δεν είναι σωστό να κόβεις κάθε παίκτη και να μην του δίνεις τίποτα.
Όσον αφορά το email, δεν έχουμε εναλλακτική και μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους στο email που έχουν καταχωρήσει στον ιστότοπό τους. Αλλά φοβάμαι αν δεν τελειώσει με τον ίδιο τρόπο και άρα χωρίς απάντηση.
Ωστόσο, σκεφτόμουν αν θα ήταν σκόπιμο να υποβάλω μια καταγγελία στην αρχή αδειοδότησης, αλλά αυτό είναι απλώς μια ιδέα, γιατί δεν είμαι σίγουρος αν θα λυθεί, αν και είμαι της άποψης ότι ποτέ δεν θα πάρεις οτιδήποτε για προσπάθεια.
Αν το σκεφτείτε, εδώ είναι ένας σύνδεσμος που μπορεί να σας βοηθήσει: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license
Λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο αυτή τη στιγμή, αλλά θέλω να πιστεύω ότι με μια ανοιχτή καταγγελία υπάρχει ακόμα κάποια πιθανότητα να λυθεί η υπόθεση, παρόλο που δεν είμαι 100% πεπεισμένος.
Hmm, I'm actually not too surprised that chat doesn't even respond because it's pretty much falling apart on them. But it's not right to cut every player and not give them anything.
As far as email is concerned, we don't have any alternative and you can contact them at the email they have listed on their website. But I'm afraid if it won't end the same way and therefore without a reply.
However, I was thinking about whether it would be appropriate to file a complaint with the licensing authority, but this is just an idea, because I'm not sure if it would be solved, although I'm of the opinion that you never get anything for trying.
If you think about it, here is a link that might help you: https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license
I'm sorry, but I can't think of anything else at the moment, but I want to believe that with an open complaint there is still some possibility that the case will be solved, even though I'm not 100% convinced.
Είναι τόσο απογοητευτικό που δεν μας πληρώνουν τα χρήματά μας. Ελπίζω επίσης ότι ο γκουρού του καζίνο μπορεί να μας βοηθήσει. Γιατί το καζίνο δεν έχει ανακοινώσει ότι πρέπει να κλείσουν. Ακριβώς επειδή κλείνουν τη συνομιλία τους, πρέπει να συνεχίσουμε να προσπαθούμε να πάρουμε τα κέρδη μας. Ή αν είναι δυνατόν να ασκηθεί μήνυση στο καζίνο. Τι γίνεται με αυτούς από τους οποίους έχουν άδεια, μπορούν να κάνουν κάτι που αναρωτιέμαι;
It is so frustrating that they are not paying our money. I also hope that casino guru can help us. Because the casino has not announced that they should close. Just because they close their chat, we have to keep trying to get our winnings. Or whether it might be possible to sue the casino. What about those they have a license from, can they do anything I wonder?
Θα χαιρόμουν επίσης αν η ομάδα μπορούσε να σε βοηθήσει και να πάρεις τα χρήματά σου. 😥
Όσον αφορά την άδεια, το έγραψα σε προηγούμενη ανάρτησή μου. Σας εύχομαι καλή επιτυχία και αν υπάρχει κάτι νεότερο μη διστάσετε να μας ενημερώσετε.
I would also be happy if the team could help you and you got your money. 😥
As far as the license is concerned, I wrote about it in my previous post. I wish you good luck and if there is something new don't hesitate to let us know.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Jaro.
θα τους κοιτάξω.
Ξέρετε αν θα είχε νόημα να κάνουμε μήνυση στο καζίνο, είχε κάποιος άλλος επιτυχία με αυτό στο παρελθόν; Είναι πολλά χρήματα που δεν έχουν λάβει ο κόσμος.
Thanks for the information Jaro.
I will look at them.
Do you know if it would make any sense to sue the casino, has anyone else had success with it before? That is a lot of money that people have not received.
Νομίζω ότι θα πρέπει να υπάρχει μια ομάδα δικηγόρων που θα μπορούν να μηνύσουν τέτοια καζίνο όπως το holdnspin, ωστόσο θα πρέπει να υπάρχει κάποια προστασία για τους ανθρώπους. Είναι σαν κλοπή, είναι απλώς διαδικτυακή κλοπή και είναι έγκλημα.
I think there should be a team of lawyers who can sue such casinos like holdnspin still there should be some protection for the people. It's like theft, it's just online theft, and it's a crime.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Jaro.
θα τους κοιτάξω.
Ξέρετε αν θα είχε νόημα να κάνουμε μήνυση στο καζίνο, είχε κάποιος άλλος επιτυχία με αυτό στο παρελθόν; Είναι πολλά χρήματα που δεν έχουν λάβει ο κόσμος.
Thanks for the information Jaro.
I will look at them.
Do you know if it would make any sense to sue the casino, has anyone else had success with it before? That is a lot of money that people have not received.
Ξέρω ότι υπήρξαν κάποιες τέτοιες αναρτήσεις από παίκτες όχι για το συγκεκριμένο καζίνο, αλλά απευθύνθηκαν σε δικηγόρους. Άλλοτε είχαν μεγαλύτερη επιτυχία και άλλοτε όχι. Ωστόσο, επειδή δεν είμαι δικηγόρος, δεν μπορώ να σας συμβουλέψω αν θα έχει νόημα, αλλά τουλάχιστον μπορείτε να συμβουλευτείτε έναν δικηγόρο για να δείτε αν υπάρχει κάτι που μπορείτε να κάνετε για αυτό. Αυτό θα έπαιρνε ίσως την πιο λογική απόφαση για μένα.
I know that there have been some such posts from players not about this particular casino, but they turned to lawyers. Sometimes they were more successful and sometimes not. However, since I am not a lawyer, I can't advise you if it would make sense, but at the very least you can consult with a lawyer to see if there is something you can do about it. That would probably make the most sensible decision for me.
Γειά σου.
Μόλις έλαβα τα κέρδη μου σήμερα από το καζίνο! Ελπίζω επίσης ότι οι άλλοι έχουν λάβει τα κέρδη τους.
Επιτέλους 👏🏼👏🏼👏🏼
Hello.
I just received my winnings today from the casino! I also hope that the others have received their winnings to.
Finally 👏🏼👏🏼👏🏼
Πραγματικά? Είναι εκπληκτικό. Τα email μου εξακολουθούν να αγνοούνται. Ποιος ήταν ο τρόπος πληρωμής σας; Περιμένω πληρωμή με πορτοφόλι bitcoin. Σε ειδοποίησαν πρώτα;
Really? That is amazing. My emails are still going ignored. What was your payment method? I am waiting on a bitcoin wallet payment. Did they notify you first?
Χρησιμοποιώ skrill. Αλλά μόλις έλαβα ένα από αυτά τα τυπικά email ότι η πληρωμή μου εγκρίθηκε. Δεν έχω ακούσει τίποτα από το καζίνο. Αλλά χθες, προσπάθησα να ακυρώσω την πληρωμή μου και να τους ρυθμίσω ξανά για πληρωμή. Και απόψε είχα τα κέρδη μου.
Το παράπονό μου προς το casinoguro περιμένει απάντηση από το καζίνο. ίσως αυτό βοήθησε τη διαδικασία. Ελπίζω πραγματικά να πάρετε τα χρήματά σας στο 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
I use skrill. But I just got one of those standard emails that my payment was approved. Haven't heard anything from the casino at all. But yesterday, I tried to cancel my payout, and set them to payout again. And tonight I had my winnings.
My complaint to casinoguro is awaiting a response from the casino. maybe that helped the process. I really hope you get your money to 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Ελπίζω επίσης να πάρεις τα λεφτά σου, τουλάχιστον τώρα υπάρχει ελπίδα. Χρειάστηκαν 3 εβδομάδες για να πάρω τα κέρδη μου.
I also hope you get your money, at least now there is hope. It took 3 weeks to get my winnings.
Θέλω απλώς τα κέρδη μου στα τουρνουά των 1500 ευρώ...
i just want my 1500 euro tournament winnings...
Γεια σου!
Από ότι βλέπω σε περιμένουμε. Σύμφωνα με το χρονόμετρο παραπόνων , φαίνεται ότι έχετε μια μέρα περίπου για να παρουσιάσετε λεπτομέρειες.
Αλλά υποθέτω ότι έστειλες ήδη ένα email στον Νικόλα, σωστά; Θέλω απλώς να είμαι σίγουρος ότι θα προλάβεις το χρονόμετρο.
Hi there!
From what I see, we are waiting for you. According to the complaint timer, it seems you have a day or so to present details.
But I guess you already sent an email to Nikolas, did you? I just want to be sure you'll catch up with the timer.
Πραγματικά? Είναι εκπληκτικό. Τα email μου εξακολουθούν να αγνοούνται. Ποιος ήταν ο τρόπος πληρωμής σας; Περιμένω πληρωμή με πορτοφόλι bitcoin. Σε ειδοποίησαν πρώτα;
Really? That is amazing. My emails are still going ignored. What was your payment method? I am waiting on a bitcoin wallet payment. Did they notify you first?
Γεια σου! Περιμένουμε και την απάντησή σας. Ελέγξτε την καταγγελία, παρακαλούμε:
https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-believes-that-their-withdrawal-1
Σας ευχαριστώ ευγενικά 🙏
Hey! We are also waiting for your response. Kindly check the complaint, please:
https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-believes-that-their-withdrawal-1
Thank you kindly 🙏
Γεια σας, έχω στείλει email από τις 4 Νοεμβρίου, αλλά δεν έχω λάβει απάντηση από nikolas.b@casino.guru
Hello, I have sent an email since November 4th, but I have not received a response from nikolas.b@casino.guru
Έλαβα επίσης ένα email που εγκρίνει τις αναλήψεις μου [μέσω της Skrill], ωστόσο δεν έχω λάβει ακόμη πληρωμή.
Θα αναρτηθεί ενημέρωση τις επόμενες μέρες.
I also received an email approving my withdrawals [through Skrill] however not received payment as of yet.
Will post an update in the next few days.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.