Θέλω να υποβάλω καταγγελία εναντίον τους ότι καθυστερούν να κερδίσουν χρόνο και να εισαγάγουν νέα θύματα με παραπλανητικό τρόπο
I want to file a complaint against them that they are stalling to buy time and introduce new victims in a deceptive way
Είστε δόλιος και δεν απαντάτε σε μηνύματα μέσω email και Telegram
You are deceitful and do not respond to messages via email and Telegram
Είναι ανίκανοι, δεν θέλουν να με πληρώσουν
They are incompetent, they don't want to pay me
São incompetentes, não querem me pagar
Γεια, το καζίνο έδωσε επίσης έναν λόγο για τον οποίο καθυστερεί η ανάληψη; Τέλος πάντων, δίνουμε στο καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσει το αίτημα ανάληψης, οπότε δεν νομίζω ότι χρειάζεται πανικός όταν περάσουν μερικές μέρες.
Ωστόσο, αν το καζίνο σας πει να στείλετε ένα email και δεν απαντήσουν, δεν το καταλαβαίνω.
Όσον αφορά την καταγγελία, έχω ήδη αναφέρει το χρονικό διάστημα που δίνουμε στο καζίνο για να το λύσει. Αυτό σημαίνει ότι θα συνιστούσα να περιμένετε και να προσπαθήσετε να υπενθυμίσετε στο καζίνο τι συμβαίνει με την απόσυρση και να μάθετε περισσότερα για την κατάσταση.
Πιστεύετε ότι αυτό θα ήταν δυνατό; Φυσικά, εάν έχετε νέες πληροφορίες, μη διστάσετε να μας ενημερώσετε, αλλά προσπαθήστε να τις συνοψίσετε σε μια τακτική ανάρτηση. Θα είναι πιο ξεκάθαρο από το να γράψεις 10 δημοσιεύσεις για μια πρόταση.
Ελπίζω η κατάστασή σας να επιλυθεί το συντομότερο δυνατό.
Hi, did the casino also give a reason why the withdrawal is delayed ? Anyway, we give the casino 14 days to resolve the withdrawal request, so I don't think there is any need to panic when a few days have passed.
However, if the casino tells you to send an email and they don't reply, I don't understand.
As far as the complaint is concerned, I have already mentioned the time period we give the casino to resolve it. This means that I would recommend to wait and try to remind the casino what is going on with the withdrawal and find out more about the situation.
Do you think that would be possible ? Of course, if you have any new information, feel free to let us know, but try to summarize it in one orderly post. It will be clearer than writing 10 posts about one sentence.
I hope your situation will be resolved as soon as possible.
Δώστε απαντήσεις σε ερωτήσεις κυρίως στην καταγγελία στην Petronela- χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο: https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-s-winnings-are-delayed-due
Φυσικά, μπορείτε επίσης να μας ενημερώσετε, αλλά το παράπονο είναι υψίστης σημασίας, ειδικά εάν πρέπει να απαντήσετε σε ερωτήσεις για να ξεκαθαρίσετε την κατάσταση για την ομάδα παραπόνων μας.
Είμαι σίγουρος ότι μπορείς να το διαχειριστείς. Ελπίζω να τακτοποιηθούν όλα σύντομα.
Please provide answers to questions mainly in the complaint to Petronela- use this link: https://casino.guru/hold-n-spin-casino-player-s-winnings-are-delayed-due
Of course, you can also update us, but the complaint is paramount, especially if you need to answer questions to make the situation clearer for our complaint team.
I'm sure you can handle it. I hope everything will be sorted out soon.
Γειά σου.
ξαφνικά ο ιστότοπος του καζίνο δεν λειτουργεί και άλλοι άνθρωποι έχουν το ίδιο πρόβλημα. Και το καζίνο δεν απαντά!
δεν παίρνουμε ούτε τα κέρδη μας.
Hello.
suddenly the casino site dosen’t work, and other people have the same problem. And the casino don’t reply!
we don’t get our winnigs either.
ξαφνικά δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το καζίνο, γιατί λέει ότι τα τυχερά παιχνίδια δεν είναι δυνατά. Και χωρίς επιλογές κατάθεσης. Η υποστήριξη δεν απαντά. Δεν έχω καρδιά τίποτα εδώ και 4 μέρες. Και άλλοι άνθρωποι έχουν το ίδιο πρόβλημα. Το whitdrawel δεν έρχεται, οπότε είναι πολύ απογοητευτικό.
you suddenly can’t use the casino, because it says that gamblings not possible. And no deposit options. The support din’t reply. Haven’t heart anything in 4 days now. Other people have the same problem. The whitdrawel dosen’t come, so its very frustrating.
Το καζίνο Holdnspin.
τι είναι λάθος με τον ιστότοπο του καζίνο σας και γιατί δεν μπορώ να σας αγγίξω. Και τα κέρδη μου καθυστερούν. Τι συμβαίνει ? Και ναι περνάω το ΚΛΕΙΔΙ!
ταχυδρομείο: strikkedk@hotmail.com
Holdnspin casino.
what is wrong whit Your casino site, and why can’t I get i touch whit you. And My winnings is delayed. What is going on ? And yes I pass the KEY!
mail: strikkedk@hotmail.com
Γεια, προσπάθησα να μπω στη σελίδα και δεν είχα πρόβλημα. Μπορείτε να επισυνάψετε κάποιο στιγμιότυπο οθόνης που δεν μπορείτε να λάβετε;
Όσο για τη μη λήψη των κερδών σας, πόσο καιρό συνεχίζεται η κατάστασή σας; Φυσικά, λυπάμαι που βλέπω ότι η υποστήριξη δεν είναι χρήσιμη και δεν λάβατε καμία απάντηση. Το καζίνο δεν είπε γιατί δεν επιβεβαιώθηκε η απόσυρσή σας; Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με το καζίνο μέσω email;
Θα περιμένω απάντηση.
Hi, I tried to access the page and I had no problem. Can you attach some screenshot that you can't get in ?
As for not getting your winnings, how long has your situation been going on please ? Of course I'm sorry to see that support is not helpful and you didn't get any answer. Did the casino not say why your withdrawal was not confirmed ? Did you try to contact the casino by email ?
I will wait for a reply.
Γεια σου Jaro.
Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας.
Αυτό είναι απογοητευτικό, που δεν απαντούν καθόλου. Προσπαθώ ακόμη και να τους τηλεφωνήσω, αλλά ο αριθμός τηλεφώνου δεν υπάρχει.
Και ναι, μπορώ να συνδεθώ, αλλά μην χρησιμοποιήσω τον ιστότοπο. Λέει ότι δεν υπάρχουν επιλογές κατάθεσης και ότι δεν είναι δυνατός ο τζόγος. Δεν απαντούν καθόλου. Έχουν περάσει 5 μέρες τώρα. χωρίς καμία απάντηση. Τους έστειλα e-mail, αλλά όσο μπορώ να δω από τη συνομιλία του Φόρουμ, άλλα άτομα δεν μπορούν να έρθουν σε επαφή μαζί τους. Και δεν είχα κανένα πρόβλημα πριν. Και ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί. Τα κέρδη μου είναι 950 ευρώ.
Χαιρετισμοί
Ρίκκε
Hello Jaro.
Thank you for you’r answer.
This is frustrating, that they don’t reply at all. I even try to Call Them, but the phone number, dosen’t exist.
And yes I can log in, but don’t use the site. It says that there is no deposit options, and gamblings not possible. They don’t reply at all. It has been 5 days now. whitout any reply. I sent Them e-mails, but as far I can See from the Forum chat, other people can’t get in touch whit them eather. And I had no problems before. And my account is verified. My winnings is 950 euro.
regards
Rikke
Κατανοώ την απογοήτευσή σας, γιατί αν το καζίνο δεν είναι σε θέση να ανταποκριθεί, αυτό θα με εξοργίσει επίσης. Αναρωτιέμαι αν το καζίνο έχει κάποια τεχνικά προβλήματα, αλλά αν δεν μπορούν να δώσουν καμία δήλωση, αυτό θα ήταν απλώς μια εικασία.
Εν πάση περιπτώσει, έχετε ένα παράπονο , το οποίο επίσης αναφέρει ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για ανάληψη, οπότε θα δούμε τι θα συμβεί και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να βοηθήσει ανάλογα. Για την ώρα θα πρέπει να κάνουμε υπομονή, αν και ξέρω ότι είναι δύσκολο.
Εάν υπάρχουν νέες πληροφορίες και το καζίνο σας απαντήσει, θα μπορούσατε να με ενημερώσετε; Με ενδιαφέρει πολύ η περίπτωσή σου, οπότε θα περιμένω. Σταυρωμένα δάχτυλα. 🤞🤞
I understand your frustration, because if the casino is unable to respond, that would make me angry as well. I am wondering if the casino is having some technical problems, but if they can't give any statement, that would be just a guess.
Anyway, you have a complaint, which also mentions that we give casinos 14 days to withdraw, so we'll see what happens and our team will try to help accordingly. For the time being we will have to be patient, although I know it is difficult.
If there is any new information and the casino responds to you, would it be possible to let me know ? I am quite interested in your case so I will wait. Fingers crossed. 🤞🤞
πως παίρνουμε αυτό που μας χρωστάει αν έκλεισαν χωρίς προειδοποίηση;
how do we get what we are owed if they closed with no warning?
Τι μπορούμε να κάνουμε για να πάρουμε τα χρήματά μας, όταν μόλις έκλεισαν;
What Can We do to get our money, when they just closed Down ?
Δυστυχώς δεν υπάρχουν πολλά να κάνουμε, το καζίνο δεν θα αντιδράσει σε παράπονα ή οτιδήποτε άλλο, αν ήταν αξιοπρεπές θα έστελνε τα χρήματα στην πιο πρόσφατη μέθοδο ανάληψης που χρησιμοποιούσε κάθε χρήστης, αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι δεν θα το κάνουν αυτό (αυτό θα ήταν καταπληκτικό αν μου αποδείξουν ότι κάνω λάθος).
Εάν δεν προειδοποιούσαν ότι έκλειναν, ώστε οι χρήστες να μπορούν να αποσύρουν τα χρήματά τους πριν από το κλείσιμο, αμφιβάλλω ότι έχουν πρόθεση να πληρώσουν, μπορώ να εγγυηθώ ότι έκλεισαν με αποκλειστική πρόθεση να ιδιοποιηθούν χρήματα. Λυπάμαι πραγματικά για όλους όσους έχασαν χρήματα εδώ, υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στο να χάσετε χρήματα ενώ τα στοιχηματίζετε και να τα χάσετε απλώς επειδή ένα καζίνο τα έκλεψε αμέσως
Sadly there is not much to do, the casino won't react to complaints or anything, if they were decent they would send the funds to the most recent withdrawal method used by each user but we all know they won't do that (it would be amazing if they prove me wrong).
If they didn't warn they were closing so users could withdraw their funds before the closing took place, I doubt they have any intention of paying out, I can guarantee they closed with the sole intention of appropriating funds. I'm really sorry for everyone who lost money here, there is a big difference between losing money while gambling it and losing it simply because a casino stole it right away
Ναι, είναι τόσο λάθος που απλά έκλεισαν χωρίς να μας το πουν. και χωρίς να μας πληρώσουμε τα κέρδη μας. Σκέφτηκα ότι ήταν ένα καλό καζίνο με βάση τις κριτικές. Αλλά δεν το έχω ξαναζήσει αυτό. και δεδομένου ότι το καζίνο δεν κυκλοφορεί στην αγορά εδώ και πολύ καιρό, πρέπει να είχαν κακές προθέσεις ή να μην ξέρουν πώς να διευθύνουν ένα καζίνο. Ελπίζω όμως να μου αποδείξουν ότι κάνω λάθος και να μας δώσουν τα κέρδη μας.
Yes it is so wrong that they just shut down without telling us. and without paying us our winnings. I thought it was a good casino based on the reviews. But I have never experienced this before. and since the casino has not been on the market for a long time, they must have had bad intentions, or din’t know how to run a casino. But I hope they prove me wrong to, and give us our winnings.
Γεια, παρατήρησα ότι το καζίνο ήταν ήδη κλειστό και λυπάμαι πολύ. Προσπαθείτε να επικοινωνήσετε με το καζίνο ή σας απαντούν; Δεν είμαι σίγουρος αν γνωρίζω την ακριβή απάντηση στο πώς παίρνετε τα χρήματά σας.
Τέλος πάντων, παρατήρησα ότι έχετε ανοιχτή καταγγελία μαζί μας, αλλά δεν ξέρω αν το καζίνο θα προσπαθήσει να επιλύσει το παράπονό σας ή οποιεσδήποτε άλλες είναι ανοιχτές εναντίον τους. Θα ήθελα να πιστεύω ότι τελικά θα πάρετε τα κέρδη σας και όλα θα πάνε καλά, αλλά δεν μπορώ να το υποσχεθώ.
Ωστόσο, εάν μάθετε κάτι νέο, θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε;
Hi, I noticed that the casino was already closed and I'm very sorry. Are you trying to communicate with the casino, or are they answering you ? I'm not sure if I know the exact answer to how you get your money.
Anyway, I noticed that you have an open complaint with us, but I don't know if the casino will try to resolve your complaint or any others that are open against them. I would like to believe that you will eventually get your winnings and everything will turn out well, but I can't promise that.
However, if you learn something new, would it be possible to let us know ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.