Γεια σου Yoyeli, η προστασία του παίκτη είναι ένα από τα Σημαντικά μας σημεία στην πολιτική της εταιρείας μας.
Έχω ερευνήσει την περίπτωσή σας για έλεγχο, ποιο ήταν το πρόβλημα και εάν η ομάδα μας αποτύχει να μπλοκάρει τον λογαριασμό σας.
Τα γεγονότα:
Έχετε γράψει Πολλαπλασιασμούς στη Ζωντανή Συνομιλία μας, που δεν έχετε επιλογή να κλείσετε τον λογαριασμό σας. (Εξωτερική ομάδα υποστήριξης)
Σας στέλνουν τις πληροφορίες με τις οποίες πρέπει να επικοινωνήσετε: support@holdnspinsupport.com
Εξετάσαμε τις Ζωντανές Συνομιλίες και διαπιστώσαμε ότι η Ζωντανή συνομιλία σάς παρέχει τις σωστές Πληροφορίες για το πρόβλημά σας.
Στην Τελευταία συνομιλία μαζί τους, βλέπω ένα στιγμιότυπο οθόνης με το ακόλουθο μήνυμα: support@holdnspin.com (Ημερομηνία 29.07.2023)
Είχαν αίτημα, να τους στείλουν ένα στιγμιότυπο οθόνης. Και σας ειδοποίησε ότι έχετε γράψει πολλές φορές σε λάθος email. (Και σας έχουν δώσει σε όλες τις συνομιλίες το σωστό Mail)
Αυτό το Mail δεν υπάρχει, ποιο είναι το αποτέλεσμα δεν γινόμαστε αυτά τα Mail.
Μας στέλνετε στις 29.07.2023 9:08 π.μ. το Mail στο σωστό email.
Στις 29 Ιουνίου 2023, στις 9:17 π.μ. επίσης 9 λεπτά αργότερα, η ομάδα μας απέκλεισε τον λογαριασμό σας και επιβεβαίωσε ότι ο λογαριασμός σας είναι οριστικά κλειστός.
Μπορείτε να μου πείτε περισσότερα για αυτό;
Μπορεί να μου διαφεύγει κάτι εδώ, αλλά αυτά είναι τα στοιχεία που έχω.
Σε περίπτωση μη αποκλεισμού υποβάλλοντας σωστά αυτό το αίτημα εντός 12 ωρών, φυσικά θα σας επιστρέψουμε όλες τις καταθέσεις.
Αλλά δεν θα αναγνώριζα εδώ ότι έγινε κάποιο λάθος σε οποιαδήποτε μορφή.
https://holdnspin.com/en/contacts/responsible-game
Τις καλύτερες ευχές
Ντομινίκ
Holdnspin
Hey Yoyeli, Player protection is one of our Important Points in our Company Policy.
I have research your Case to Check, whats was the Problem and if our Team Fail to block your Account.
The Facts:
You have write Multiply Times to our Live Chat, what have no Option to close your Account. (Extern Support Team)
They send you the Info that you should Contact: support@holdnspinsupport.com
We have reviewed the Live Chats and seen that the Live Chat give you the correct Informations to your Problem.
In the Last Chat with them i see a screenshot with the Following Mail: support@holdnspin.com (Date 29.07.2023)
They had request, to send them a screenshot. And notified you that you have wrote multiple Times to the wrong Email. (And they have give you in all Chats the correct Mail)
This Mail not exist, what the Result are we not become these Mails.
You send us on 29.07.2023 9:08 AM the Mail to the correct Email.
On Jun 29, 2023, 9:17 AM also 9 Minutes later, our Team had Block your Account and Confirmed that your Account is permanently Closed.
Can you tell me more about it ?
I may be missing something here, but these are the facts I have.
In the event of non-blocking by correctly submitting this request within 12 hours, we will of course refund all deposits to you.
But I would not recognize here that an error has taken place in any form.
https://holdnspin.com/en/contacts/responsible-game
Best Regards
Dominik
Holdnspin