ΦόρουμΚαζίνοHold'N'Spin Casino - γενική συζήτηση

Hold'N'Spin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Clemens8192
|
18096 προβολές 122 απαντήσεις |
|
1 2 3...7
Προσθήκη ανάρτησης
yoyeli
πριν από 1 έτος

Hey Yoyeli, Player protection is one of our Important Points in our Company Policy.


I have research your Case to Check, whats was the Problem and if our Team Fail to block your Account.



The Facts:


You have write Multiply Times to our Live Chat, what have no Option to close your Account. (Extern Support Team)


They send you the Info that you should Contact: support@holdnspinsupport.com

We have reviewed the Live Chats and seen that the Live Chat give you the correct Informations to your Problem.


In the Last Chat with them i see a screenshot with the Following Mail: support@holdnspin.com (Date 29.07.2023)

They had request, to send them a screenshot. And notified you that you have wrote multiple Times to the wrong Email. (And they have give you in all Chats the correct Mail)


This Mail not exist, what the Result are we not become these Mails.


You send us on 29.07.2023 9:08 AM the Mail to the correct Email.

On Jun 29, 2023, 9:17 AM also 9 Minutes later, our Team had Block your Account and Confirmed that your Account is permanently Closed.


Can you tell me more about it ?


I may be missing something here, but these are the facts I have.


In the event of non-blocking by correctly submitting this request within 12 hours, we will of course refund all deposits to you.

But I would not recognize here that an error has taken place in any form.

https://holdnspin.com/en/contacts/responsible-game


Best Regards


Dominik

Holdnspin





Jaro
πριν από 1 έτος

Hello Jaro, thank you for wanting to help the player. I have replied to the player with the facts to read through and if I missed anything I would like him to comment.

If the lock really failed somewhere, we will of course resolve this situation as noted.


The facts currently speak against it and I think that there will be no more here either. But I'm open and awaiting the player's response.


Best regards


Dominik

Holdnspin

Hold'N'Spin Casino
πριν από 1 έτος

On behalf of Jaro - Allow me to thank you. 🙂 

We aim to provide a neutral place for solving issues, so hopefully, the player will take advantage of your reply, and sort out the approach accordingly.

We all make mistakes, and it's strongly beneficial to the whole community to learn from those.

Have a good one!

πριν από 1 έτος

Προσπαθώ να κάνω ανάληψη και δεν εμφανίζεται στον λογαριασμό μου και κανείς δεν με ικανοποιεί. παρακαλώ λύστε

Αυτόματη μετάφραση:
Hold'N'Spin Casino
πριν από 1 έτος

λύσε το πρόβλημά μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Προσπαθώ να κάνω ανάληψη και δεν εμφανίζεται στον λογαριασμό μου και κανείς δεν με ικανοποιεί. παρακαλώ λύστε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello there, this is quite an unfortunate situation, and you did the best thing you could by visiting Casino Guru and submitting the complaint!

I can't personally say what is happening, and I'm sorry to see your account seems to be blocked while the casino still fails to communicate with you. I suggest we wait for the complaint to proceed further!

I wish we'll see a resolution soon.




πριν από 1 έτος

Έχει ήδη επιλυθεί ότι με πλήρωσαν περισσότερο χθες, ευχαριστώ πολύ σε όλους σας.

Αυτόματη μετάφραση:
laianenunesdasilva6
πριν από 1 έτος

Nice to hear that!!! ✨👍

Have you found out what the issue was by any chance? I mean such information may prove its worth later on.

One way or another, I'm glad it worked out.

πριν από 1 έτος

είναι το εξής, έκανα κατάθεση 15 ευρώ, έκανα κέρδη 51 ευρώ, οπότε ρώτησα τον συνοδό γιατί αργούσε τόσο πολύ η ανάληψη, με ενημέρωσε ότι είχα διπλό λογαριασμό, ρώτησα ποια διεύθυνση email και όνομα αυτός ο διπλότυπος λογαριασμός, οπότε δεν μου το είπε , απλώς είπα ότι είναι το ίδιο email που χρησιμοποιείται σε διαφορετικές συσκευές, κάτι που δεν έχει νόημα καθώς η σύνδεση σε άλλη συσκευή με έναν ΜΟΝΟ λογαριασμό δεν ήταν ποτέ παραβίαση κανόνα σε κανέναν ιστότοπο, τόσο ευγενικά ζητώντας να προχωρήσω στην απόσυρσή μου, έτσι εκτύπωσα ολόκληρη τη συνομιλία και θα την εκθέσω εδώ, γιατί δεν θα χάσω τα χρήματά μου, χωρίς λόγο, χωρίς να παραβιάσω κανέναν κανόνα ή χωρίς να έχω κάνει κάτι κακό! casinoguru με βοηθήσει να το λύσω αυτό! filefilefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

το υπόλοιπο της συζήτησης είναι εδώ! είναι απλά κουτές δικαιολογίες για να μην με πληρώσεις! filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
leandrog532
πριν από 1 έτος

Hey. I understand your upset. 

I would like to ask if anyone in your area uses the same IP address and has an account at this casino? Any friends, family, etc. 

Anyway, is this your first withdrawal at the casino ? How long has this withdrawal situation been going on ? Has your account been verified before ? 

If you are not aware that you have multiple accounts in this case, I recommend that you file a complaint with us and our team will try to look into your situation. 

However, it would be good in this case that your complaint does not end up like the last 3, where you eventually stopped answering. AlSo it is good that you have evidence and I hope it will be useful for our team. 

If anything new comes up, don't hesitate to update us. 

Jaro
πριν από 1 έτος

Θα ανοίξω καταγγελία και θα δούμε, και δεν έχω άλλους λογαριασμούς στην ίδια IP! και έχω κάνει ήδη 2 καταθέσεις, και ναι θα ήταν η πρώτη μου ανάληψη, χωρίς να επιλέξω μπόνους!

Αυτόματη μετάφραση:
leandrog532
πριν από 1 έτος

Of course, if you don't think you've done anything wrong then it's the right thing to do. I was wondering if your account has been fully verified yet ? 

Anyway, If something new comes up and you have additional information, let us know.

For now we can only wait and see how your case develops. 

Jaro
πριν από 1 έτος

ναι η ταυτότητα και η διεύθυνσή μου έχουν επαληθευτεί. Με ενημέρωσαν ότι θα μου σταλούν ένα email εντός 48 ωρών, αλλά δεν έλαβα αυτό το email!

Αυτόματη μετάφραση:
leandrog532
πριν από 1 έτος

Hello again!

According to the complaint submitted, I dare to ask you to address the complaint, it needs a few answers to proceed further:

"We will contact the casino and ask for supporting evidence, but, before we do so, could you please advise if, to the best of your knowledge, there’s a possibility that someone else from your family members or neighbors has opened an account from the same IP address or device as yours or using your email address? Were your winnings accumulated with or without an active bonus? Was your account verified previously?"

Kindly use this link to respond:

https://casinoguru-pt.com/hold-n-spin-casino-os-ganhos-do-jogador-estao-atrasados

Thank you!


Radka
πριν από 1 έτος

Θα απαντήσω στο παράπονό σας

Αυτόματη μετάφραση:
leandrog532
πριν από 1 έτος

The complaint is actually yours 🙂, am only here to assist you if case you would need it.

πριν από 1 έτος

In the past, the site processed withdrawals quickly on the same day. Now I had a withdrawal four days ago and the process was not completed even though it was via encrypted currencies. I talk to them and they say write to us via e-mail and send it to them, but the e-mail is not answered.

πριν από 1 έτος

I have a verified account with them with maximum verification and I am a distinguished customer on the site and I have withdrawn in the past, but now I am procrastinating to cancel the withdrawal and losing money.

Radka
πριν από 1 έτος

Περιμένω έγκριση απάντησης... Αλλά θα απαντήσω σε αυτήν την ερώτηση εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα