πριν από 11 μήνες
Όχι, θα μείνω μακριά από αυτό το καζίνο στο μέλλον 😅
No, I Will stay away from this casino in the future 😅
0
Όχι, θα μείνω μακριά από αυτό το καζίνο στο μέλλον 😅
No, I Will stay away from this casino in the future 😅
Γεια, πιστεύω ότι ο Νικόλας θα επικοινωνήσει μαζί σας σύντομα και θα σας απαντήσει. Μπορείτε να κάνετε υπομονή για μια στιγμή παρακαλώ;
Αλλά τίποτα δεν έχει αλλάξει ακόμα και το καζίνο δεν ανταποκρίνεται;
Hi, I believe Nikolas will get back to you soon and answer you. Could you be patient for a moment please ?
But nothing has changed yet and the casino is not responding ?
Έλαβα επίσης ένα email που εγκρίνει τις αναλήψεις μου [μέσω της Skrill], ωστόσο δεν έχω λάβει ακόμη πληρωμή.
Θα αναρτηθεί ενημέρωση τις επόμενες μέρες.
I also received an email approving my withdrawals [through Skrill] however not received payment as of yet.
Will post an update in the next few days.
Δεν θέλω να το τσαντίσω, αλλά αν τα πράγματα προχωρήσουν, πιστεύω ακράδαντα ότι θα πάρεις τα χρήματά σου τελικά. Ελπίζω να συμβεί και όταν συμβεί, φροντίστε να μας ενημερώσετε. Θα περιμένω. 🙂
I don't want to jinx it, but if things move forward I firmly believe that you will get your money eventually. I hope it happens and when it does, be sure to let us know. I will be waiting. 🙂
Όλοι έχουμε την ελεύθερη βούληση να αποφασίσουμε, και νομίζω ότι έχεις μάθει το μάθημά σου, οπότε δεν εκπλήσσομαι καθόλου. Έχετε κάποιο άλλο αγαπημένο καζίνο όπου παίζετε; 😉
We all have the free will to decide, and I think you have learned your lesson, so I'm not surprised at all. Do you have any other favourite casino where you play ? 😉
Λυπάμαι που το καζίνο δεν επικοινωνεί καθόλου. Ειδικά όταν η απάντηση θα ήταν σίγουρα χρήσιμη στο πλαίσιο του γιατί προέκυψε η κατάστασή σας.
Ωστόσο, καθώς εξακολουθείτε να έχετε ανοιχτό παράπονο , η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει. Θα δούμε που θα πάει αυτό. Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα. Μείνε δυνατός.
I'm sorry that the casino doesn't communicate at all. Especially when the answer would certainly be useful in the context of why your situation occurred.
However, since you still have an open complaint, our team will try to help you. We'll see where this goes. I'll keep my fingers crossed. Stay strong.
Ευχαριστώ πολύ. Έχω ελπίδα και νιώθω δυνατός μαζί σου❤️🍀🍀
thank you very much. I have hope and feel strong with you❤️🍀🍀
Ετσι μπράβο! Ο Νικόλας 🐱🏍θα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί, οπότε αν δεν κλείσει η καταγγελία, η ελπίδα ζει! 🙌✨
That's the spirit! Nikolas 🐱🏍will certainly do his best, so unless the complaint is closed, hope lives on! 🙌✨
Γουίνζι; Ελέγχω τη βάση δεδομένων μας και φαίνεται ότι δεν έχουμε το καζίνο εκεί! Ευχαριστώ για την συμβουλή. Έχω ήδη προωθήσει τον ιστότοπο στην ομάδα δεδομένων μας για έλεγχο. Πόσο καιρό παίζετε εκεί; Είναι νέο καζίνο;
Winzie? I'm checking our database and it seems we don't have the casino there! Thanks for the tip. I already forwarded the website to our Data team for a review. How long time have you been playing there? Is it a new casino?
Έχουν μια ολόκληρη αλυσίδα αδελφών καζίνο, από την Infiniza Limited. Λαμβάνετε δωρεάν περιστροφές σε καταθέσεις και δεν υπάρχουν απαιτήσεις στοιχηματισμού. Η συνομιλία είναι τόσο υπέροχη και χρήσιμη 24/7.
Έχω παίξει εκεί εδώ και 6 μήνες 😀
They have a whole chain of sisters casinos, from Infiniza Limited. You get free spins on deposits and there are no wagering requirements. The chat is so great and helpful 24/7.
I have played there for 6 months now 😀
Έχουν μια ολόκληρη αλυσίδα αδελφών καζίνο, από την Infiniza Limited. Λαμβάνετε δωρεάν περιστροφές σε καταθέσεις και δεν υπάρχουν απαιτήσεις στοιχηματισμού. Η συνομιλία είναι τόσο υπέροχη και χρήσιμη 24/7.
Έχω παίξει εκεί εδώ και 6 μήνες 😀
They have a whole chain of sisters casinos, from Infiniza Limited. You get free spins on deposits and there are no wagering requirements. The chat is so great and helpful 24/7.
I have played there for 6 months now 😀
Χαίρομαι πολύ όταν βρήκατε ένα καζίνο όπου διασκεδάζετε και καταφέρνετε επίσης να κερδίσετε, καθώς και η καλή επικοινωνία είναι επίσης το κλειδί νομίζω. Εάν ενδιαφέρεστε, μπορείτε να μοιραστείτε μερικά από τα συναισθήματά σας για το καζίνο στο επίσημο νήμα του: https://casino.guru/forum/casinos/spinero-casino---general-discussion
Φυσικά δεν εννοώ ότι πρέπει να το κάνεις αυτό, απλά το σκέφτηκα μιας και έχεις καλή εμπειρία μαζί τους.
Εύχομαι πάντως να συνεχίσεις να τα πηγαίνεις καλά και να έχεις όσο το δυνατόν περισσότερες άνετες συνεδρίες. ☘️
I am so happy when you found a casino where you have fun and you also manage to win, plus good communication is also the key I think. If you are interested you can share some of your feelings about the casino in its official thread: https://casino.guru/forum/casinos/spinero-casino---general-discussion
Of course I don't mean that you have to do that, I just thought of it since you have good experience with them.
Anyway, I wish you to continue to do well and have as many comfortable sessions as possible. ☘️
Γεια, και τι λέει το email αν μπορώ να ξέρω;
Παρ' όλα αυτά, παρατήρησα ότι το παράπονό σου έχει ενημερωθεί από την Κριστίνα και τώρα κάνει κάποιες ερωτήσεις. Θα ήταν δυνατόν να της απαντήσω εδώ για να προχωρήσει η υπόθεση;
Hi, and what does the email say if I may know ?
Nevertheless, I noticed that your complaint has been updated by Kristina and now she is asking some questions. Would it be possible to answer her here to let the case move forward ?
Από το τελευταίο τουρνουά κέρδισα 1500 ευρώ, προσπάθησα να τα αποσύρω με skrill και τώρα περιμένω να εγκρίνουν τη συναλλαγή, ελπίζω να το κάνουν.
From the last tournament I won 1500 euros, I tried to withdraw them with skrill and now I'm waiting for them to approve the transaction, I hope they do.
Μπορείτε να μας πείτε αν καταφέρατε να κάνετε ανάληψη των χρημάτων ή όχι; Βλέπω ότι εξακολουθείτε να έχετε ανοιχτή καταγγελία εναντίον αυτού του καζίνο και προσθέσατε αυτές τις πληροφορίες σε αυτό, κάτι που νομίζω ότι ήταν η σωστή κίνηση. Σας είπε επίσης το καζίνο ποιος είναι ο λόγος που διαρκεί μία εβδομάδα;
Ωστόσο, για την ώρα θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί το όλο θέμα.
Can you please tell us then if you managed to withdraw the money or not ? I see that you still have an open complaint against this casino and you added this information to it, which I think was the right move. Did the casino also tell you what the reason is that it is taking one week ?
However, for the time being we will have to wait and see how the whole thing develops.
Δεν έχω απάντηση από αυτούς. Έγραψα ένα email ότι περιμένω να εγκριθεί η ανάληψη των κεφαλαίων μου από αυτούς, αλλά όπως ήξερα, καμία απάντηση. δεν απαντούν πουθενά.... Θα περιμένω λίγες μέρες να εγκρίνουν τη συναλλαγή μου και μετά θα πάρω άλλα μέτρα, αλλά βασίζομαι πολύ στον γκουρού του καζίνο για να με βοηθήσει. Το παράπονό μου προς εσάς αφορά ένα άλλο πρόβλημα στο holdnspin που σχετίζεται με το τουρνουά με άλλα 1500 ευρώ. δηλαδή το ποσό τους που περιμένω είναι ήδη 3.000 ευρώ. Ελπίζω να μου δώσουν τουλάχιστον 1.500 ευρώ...
I have no answer from them. I wrote an email that I am waiting for my withdrawal of funds to be approved by them, but as I knew, no response. they are not responding anywhere.... i will wait few days for them to approve my transaction and then i will take other measures but i am relying a lot on casino guru to help me. my complaint to you is about another problem to holdnspin related to the tournament with another 1500 euros. that is, the amount of them that I am waiting for is already 3,000 euros. I hope they will give me at least 1,500 euros...
Ναι, καταλαβαίνω αυτή την περίπτωση. Πιθανότατα δεν θα προσπαθούσα να συνεχίσω να παίζω σε αυτό το καζίνο μέχρι να λύσω το πρόβλημα, έτσι ώστε να μην υπάρξουν άλλα προβλήματα. Είμαι επίσης αναστατωμένος όταν το καζίνο δεν είναι σε θέση να απαντήσει και να παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία, καθώς αυτό θα ήταν σίγουρα χρήσιμο.
Τέλος πάντων, όπως ήδη ανέφερα η ομάδα μας θα προσπαθήσει να κάνει το καλύτερο δυνατό και θα δούμε πώς θα εξελιχθούν όλα.
Όσο για τα «άλλα μέτρα», τι θα κάνατε σε μια τέτοια περίπτωση;
Yes, I understand this case. I would probably not try to continue playing in this casino until I have solved the problem, so that there would not be any further issues. I am also upset when the casino is not able to respond and provide any information, as this would certainly be useful.
Anyway, as I already mentioned our team will try to do their best and we will see how it all turns out.
As for "other measures", what would you do in such a case ?
Θα αναζητούσα άτομα στο Διαδίκτυο για να προστατεύσω παίκτες σαν εμένα που εξαπατώνται από τέτοιου είδους καζίνο όπως το holdnspin και μπορώ να τους κάνω μήνυση. Θυμάμαι ότι υπήρχε ένα site που έκανε μήνυση σε καζίνο που κάνουν παρόμοια πράγματα και δεν πληρώνουν τους πελάτες τα χρήματά τους. Αλλά έχουμε χρόνο. αν σκέφτεστε περισσότερη βοήθεια γράψτε εδώ.
I would look for people on the internet to protect players like me who are cheated by such kind of casinos like holdnspin and I can sue them. I remember there was a site that sued casinos that do similar things and don't pay customers their money. But we have time. if you think of more help please write here.
Προς το παρόν, δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα περισσότερο από το να περιμένω την εξέλιξη της καταγγελίας και πώς θα επιλυθεί τελικά. Μέχρι στιγμής, βλέπω ότι το καζίνο έχει λίγο χρόνο να απαντήσει, αλλά δεν έχει ακόμη καταφύγει σε αυτό, πράγμα κρίμα.
Ωστόσο, σκεφτόμουν ότι εάν το καζίνο δεν ανταποκριθεί και δεν προσπαθήσει να επιλύσει αυτήν την κατάσταση, τότε τα βήματά σας θα μπορούσαν να κατευθυνθούν στην αρχή αδειοδότησης. Δεν λέω ότι αυτό θα λύσει το θέμα, αλλά θα το προσπαθούσα επίσης. Αλλά προς το παρόν, ας προσπαθήσουμε να κάνουμε λίγο υπομονή. Θέλω πολύ να πιστεύω ότι αυτό θα λυθεί, ακόμα κι αν είμαι λίγο δύσπιστος. Σταυρωμένα δάχτυλα. 🤞
At the moment, I can think of nothing more than to wait for the development of the complaint and how it will eventually be resolved. So far, I see that the casino has some time to respond, but it has not yet resorted to it, which is a pity.
However, I was thinking that if the casino does not respond and does not try to resolve this situation then your steps could still be directed to the licensing authority. I'm not saying that will solve the matter, but I would try that as well. But for now, let's try to be patient for a while. I really want to believe that this will be resolved, even if I am a little skeptical. Fingers crossed. 🤞
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.