Ουάου 3 εβδομάδες για την επικύρωση των εγγράφων...
Οφείλω να ομολογήσω, είμαι μισό έκπληκτος.
Μου είναι πιο δύσκολο να κάνω ανάληψη χρημάτων από τα heybets παρά από οποιοδήποτε άλλο καζίνο στο οποίο έχω πάει.
Είναι ανησυχητικό αν δυσκολεύουν τόσο πολύ την ανάληψη μερικών εκατοντάδων δολαρίων...
Wow 3 weeks to validate documents...
I have to admit, I'm only half-surprised.
I find it harder to withdraw money from heybets than from any other casino I've been to.
It's worrying if they make it so difficult to withdraw a few hundred dollars...
Μπορώ να προτείνω την υποβολή καταγγελίας και εδώ; Σε περίπτωση που δεν εμπλέκονται αθλητικά στοιχήματα, θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε μια ευκαιρία για να αντιμετωπίσουμε το θέμα.
Απλά μια ιδέα, φυσικά. 🤞
May I suggest submitting a complaint here as well? In case sports betting is not involved, we could use an opportunity to deal with the issue.
Just an idea, of course. 🤞
Γεια σου Radka.
Περιμένω Παρασκευή για να ανοίξω καταγγελία. Θα επιτευχθεί η περίοδος των 2 εβδομάδων από το αίτημα ανάληψης.
Hi Radka.
I am waiting friday to open a complaint. Thé 2 weeks period since withdraw request will bé reached.
Σωστά, οπότε αν δεν αλλάξει τίποτα, θα συνιστούσα οπωσδήποτε ένα παράπονο και όπως ανέφερε και ο Radka σε περίπτωση που δεν πρόκειται για αθλητικό στοίχημα.
Προς το παρόν, θα περιμένουμε και αν προκύψουν νέες πληροφορίες, φροντίστε να μας ενημερώσετε.
Right, so if nothing changes, I would also definitely recommend a complaint and as Radka also mentioned in case it is not sports betting.
For now, we will wait and if new information comes up, be sure to let us know.
Έχουν περάσει 5 μέρες από τότε που έστειλα τα έγγραφα KYC μου και καμία απάντηση.
Επίσης, ακύρωσαν το αίτημα ανάληψης και τα χρήματα είναι πλέον ορατά στο υπόλοιπό μου, παρόλο που δεν το ζήτησα.
Σε ό,τι με αφορά, αυτό μοιάζει με σκόπιμη κίνηση για να ενθαρρύνει τους παίκτες να χάσουν.
Οι απαντήσεις υποστήριξης είναι ακόμα δύσκολο να ληφθούν.
Ειλικρινά, έχω σοβαρές αμφιβολίες για τις κριτικές που δημοσιεύονταν μέχρι πριν από 3 μήνες στον γκουρού του καζίνο. Γρήγορες αναλήψεις, εξαιρετική υποστήριξη πελατών... δεν ταιριάζει με αυτό που βιώνω εγώ ούτε με αυτό που λένε οι άλλοι εδώ.
It's been 5 days since I sent my KYC documents and no response.
They've also cancelled my withdrawal request and the funds are now visible in my balance even though I didn't ask for that.
As far as I'm concerned, this looks like a deliberate move to encourage players to lose.
Support answers are still hard to obtain.
Quite honestly, I have serious doubts about the reviews that were posted up until 3 months ago on casino guru. Fast withdrawals, great customer support... it doesn't match what I experience nor what other people here are saying.
Το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να επικοινωνήσετε αμέσως με την Gaming Curacao και να στείλετε μια καταγγελία με όλα τα στοιχεία σχετικά με αυτό, ώστε να παρέμβουν. Εάν το καζίνο συνεχίσει να απορρίπτει, χάνει την άδειά του, κάτι που θα ήταν μια καλή υπόδειξη σε όλους τους άλλους πιθανούς παίκτες για το καζίνο που θα το αποφύγει.
complaints@gaming-curacao.com
Και φυσικά επίσης να υποβάλετε μια καταγγελία σε αυτήν την πλατφόρμα για να αφήσετε τη βαθμολογία τους να πέσει καθώς είναι πολύ ψηλά.
All you can do is contact Gaming Curacao immediately and send a complaint with all evidence about this so they will intervene. If the casino then keep rejecting they lose their license which would be a good hint to all other potential players for the casino that will avoid it.
complaints@gaming-curacao.com
And of course also file a complaint on this platform to let their score drop as it is way to high.
Έχουν περάσει 5 μέρες από τότε που έστειλα τα έγγραφα KYC μου και καμία απάντηση.
Επίσης, ακύρωσαν το αίτημα ανάληψης και τα χρήματα είναι πλέον ορατά στο υπόλοιπό μου, παρόλο που δεν το ζήτησα.
Σε ό,τι με αφορά, αυτό μοιάζει με σκόπιμη κίνηση για να ενθαρρύνει τους παίκτες να χάσουν.
Οι απαντήσεις υποστήριξης είναι ακόμα δύσκολο να ληφθούν.
Ειλικρινά, έχω σοβαρές αμφιβολίες για τις κριτικές που δημοσιεύονταν μέχρι πριν από 3 μήνες στον γκουρού του καζίνο. Γρήγορες αναλήψεις, εξαιρετική υποστήριξη πελατών... δεν ταιριάζει με αυτό που βιώνω εγώ ούτε με αυτό που λένε οι άλλοι εδώ.
It's been 5 days since I sent my KYC documents and no response.
They've also cancelled my withdrawal request and the funds are now visible in my balance even though I didn't ask for that.
As far as I'm concerned, this looks like a deliberate move to encourage players to lose.
Support answers are still hard to obtain.
Quite honestly, I have serious doubts about the reviews that were posted up until 3 months ago on casino guru. Fast withdrawals, great customer support... it doesn't match what I experience nor what other people here are saying.
Γειά σου!
Φαίνεται ότι πρέπει να σας ρωτήσω ευθέως για το θέμα: Εμπλέκονται αθλητικά στοιχήματα, παρακαλώ;
Ζητώ να μάθω αν πρέπει να προτείνω την υποβολή καταγγελίας ή όχι.
Σε γενικές γραμμές, θα περίμενα πρώτα την ενημέρωση σχετικά με το KYC. Ωστόσο, καταλαβαίνω την ανησυχία σας, η έλλειψη επικοινωνίας δεν είναι καλό σημάδι.
Hello!
It seems I must ask you directly on the subject: Is sports betting involved, please?
I'm asking to find out whether I should recommend submitting a complaint or not.
Generally speaking, I would wait for the update regarding the KYC first. However, I understand your concern, the lack of communication is not a good sign.
Γεια σου Radka
Επιβεβαιώνω ότι τοποθέτησα αθλητικά στοιχήματα σε heybets.
Είναι πρόβλημα να ανοίξω μια καταγγελία καθώς δεν εμπλέκεται στο πρόβλημά μου με τα heybets;
Hi Radka
I confirm I placed sport bets on heybets.
Is it a problèm to open a complaint as it IS not involve in my problèm with heybets ?
Ω όχι 🙁.
Το φοβόμουν όλη την ώρα...
Το πρόβλημα είναι ότι δεν αντιμετωπίζουμε παράπονα για αθλητικά στοιχήματα, επειδή υπάρχουν διαφορετικές πτυχές και κανόνες από ό,τι στην περίπτωση των παιχνιδιών καζίνο. Απλώς μας λείπει η γνώση για να βοηθήσουμε τους παίκτες σε αυτό.
Τεχνικά, κανένα πρόβλημα με την υποβολή της καταγγελίας, αλλά πιθανότατα θα απορριφθεί τελικά.
Το θέμα μου ήταν να το πω αυτό πριν κάνω μια άστοχη σύσταση - λυπάμαι πραγματικά.
Έχετε ακούσει ποτέ για αυτούς τους ιστότοπους, ίσως;
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Oh no 🙁.
I was afraid of that the whole time...
The catch is that we do not address complaints about sports betting because there are different aspects and rules than in the case of casino games. We're simply lacking the knowledge to help players with that.
Technically, no issue with submitting the complaint, but most likely, it will be dismissed eventually.
My point was to say this before I would make a misplaced recommendation - I'm truly sorry.
Have you ever heard about those sites, perhaps?
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Ναι και απαντούν (μπορεί να χρειαστούν μια εβδομάδα ή 2 μερικές φορές) και θα μπορούσαν να λάβουν μέτρα κατά των καζίνο που παραβιάζουν τους δικούς τους κανόνες ή τους κανόνες άδειας χρήσης τους.
Yes and they do respond (could take a week or 2 sometimes) and could take action against casinos that break their own rules or the license rules of them.
Ευχαριστώ Youssf
@Radka Κρίμα που δεν γίνεται να ανοίξεις καταγγελία μόλις ο παίκτης έχει βάλει ένα αθλητικό στοίχημα. Πράγματι, νομίζω ότι σε πολλές περιπτώσεις όπως αυτή που αντιμετωπίζω, το γεγονός ότι έκανα αθλητικά στοιχήματα δεν παίζει ρόλο στην κατάσταση. Ωστόσο, αυτοί είναι οι κανόνες σας και τους αποδέχομαι.
Όσον αφορά την περίπτωσή μου, φοβάμαι ότι έχω κάποια πολύ άσχημα νέα. Ακολουθώντας το KYC μου, μου είπαν ότι δεν δέχονταν Γάλλους παίκτες και ότι επρόκειτο να κλείσουν τον λογαριασμό μου. Το θεωρώ εξαιρετικά ανέντιμο, γιατί παρόλο που μετά τον έλεγχο η Γαλλία είναι μια περιορισμένη χώρα σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της, δεν ζητούν τη χώρα κατά την εγγραφή, μην αποκλείουν τον ιστότοπο από τη Γαλλία και με αφήνουν να καταθέσω 2 φορές και παίζω.
Φοβάμαι ότι δεν έχω άλλη προσφυγή...πολύ απογοητευτικό. Το γεγονός ότι αφήνω τον παίκτη να καταθέσει χωρίς καμία πιθανότητα να μπορέσει να κάνει ανάληψη μου φαίνεται τόσο άδικο...Αλλά μια πολύ αποτελεσματική στρατηγική για να επιτρέψει στα heybets να ληστέψουν τους πελάτες της
Thanks Youssf
@Radka It's a pity that it's not possible to open a complaint as soon as the player has placed a sports bet. Indeed, I think that in many cases like the one I'm dealing with, the fact that I made sports bets doesn't play a part in the situation. However, these are your rules and I accept them.
As far as my case is concerned, I'm afraid I've got some very bad news. Following my KYC they told me that they didn't accept French players and that they were going to close my account. I consider this to be extremely dishonest, because even though after checking France is a restricted country according to their terms and conditions, they don't ask for the country when registering, don't block the website from France and let me deposit 2 times and play.
I'm afraid I have no further recourse...very frustrating. The fact of letting the player deposit without any chance of being able to withdraw seems so unfair to me...But a very effective strategy to enable heybets to rob its customers
Θα κάνω τώρα μια κριτική για τον γκουρού του καζίνο. Ελπίζω ο γκουρού του καζίνο να κάνει αναφορά στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι παίκτες στην περιγραφή των heybets.
Εάν η κριτική μου μπορεί να αποτρέψει την εξαπάτηση άλλων παικτών, δεν θα έχω σπαταλήσει τα χρήματά μου με εντελώς άσκοπο τρόπο.
I will now make a review on casino guru. I Hope casino guru will make mention of problems faced by players in heybets description.
If my review can prevent other players from being scammed, I won't have wasted my money in a completely pointless way.
Ευχαριστώ Youssf
@Radka Κρίμα που δεν γίνεται να ανοίξεις καταγγελία μόλις ο παίκτης έχει βάλει ένα αθλητικό στοίχημα. Πράγματι, νομίζω ότι σε πολλές περιπτώσεις όπως αυτή που αντιμετωπίζω, το γεγονός ότι έκανα αθλητικά στοιχήματα δεν παίζει ρόλο στην κατάσταση. Ωστόσο, αυτοί είναι οι κανόνες σας και τους αποδέχομαι.
Όσον αφορά την περίπτωσή μου, φοβάμαι ότι έχω κάποια πολύ άσχημα νέα. Ακολουθώντας το KYC μου, μου είπαν ότι δεν δέχονταν Γάλλους παίκτες και ότι επρόκειτο να κλείσουν τον λογαριασμό μου. Το θεωρώ εξαιρετικά ανέντιμο, γιατί παρόλο που μετά τον έλεγχο η Γαλλία είναι μια περιορισμένη χώρα σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις της, δεν ζητούν τη χώρα κατά την εγγραφή, μην αποκλείουν τον ιστότοπο από τη Γαλλία και με αφήνουν να καταθέσω 2 φορές και παίζω.
Φοβάμαι ότι δεν έχω άλλη προσφυγή...πολύ απογοητευτικό. Το γεγονός ότι αφήνω τον παίκτη να καταθέσει χωρίς καμία πιθανότητα να μπορέσει να κάνει ανάληψη μου φαίνεται τόσο άδικο...Αλλά μια πολύ αποτελεσματική στρατηγική για να επιτρέψει στα heybets να ληστέψουν τους πελάτες της
Thanks Youssf
@Radka It's a pity that it's not possible to open a complaint as soon as the player has placed a sports bet. Indeed, I think that in many cases like the one I'm dealing with, the fact that I made sports bets doesn't play a part in the situation. However, these are your rules and I accept them.
As far as my case is concerned, I'm afraid I've got some very bad news. Following my KYC they told me that they didn't accept French players and that they were going to close my account. I consider this to be extremely dishonest, because even though after checking France is a restricted country according to their terms and conditions, they don't ask for the country when registering, don't block the website from France and let me deposit 2 times and play.
I'm afraid I have no further recourse...very frustrating. The fact of letting the player deposit without any chance of being able to withdraw seems so unfair to me...But a very effective strategy to enable heybets to rob its customers
Αυτή είναι πραγματικά μια δύσκολη κατάσταση. Αλλά όπως είπα, δοκιμάστε πρώτα την καταγγελία - αφήστε την Ομάδα Παραπόνων να αποφασίσει εάν θέλει να αρραβωνιαστεί.
Στη χειρότερη περίπτωση, απορρίπτεται, αλλά αυτό είναι όλο.
Δυστυχώς, δεν εναπόκειται σε μένα να αποφασίσω εάν θα γίνει αποδεκτή μια τέτοια υπόθεση
Θα το προσπαθούσα τουλάχιστον.
Αυτό που μόλις περιγράψατε ακούγεται πραγματικά άδικο και αξίζει να το ελέγξετε. Φροντίστε να περιγράψετε τα πάντα, ώστε να επισημαίνεται ξεκάθαρα η αξία του ζητήματός σας. Αυτή είναι η σύστασή μου.
Θα δοκιμάσετε τελικά ένα παράπονο;
This is really a tough situation. But as I said, try the complaint first - let the Complaint Team decide whether they want to get engaged.
In the worst case, it gets rejected, but that's all.
Sadly, it is not my place to decide whether such a case will be accepted
I would try that at least.
What you have just described sounds truly unfair, and it is worth checking. Make sure to describe everything, so the merit of your issue is clearly pointed out. This is my recommendation.
Are you going to try a complaint after all?
Δεν είμαι σίγουρος ακόμα για παράπονο. Δεν είμαι σίγουρος ότι θέλω να ξοδέψω περισσότερη ενέργεια σε αυτό το πρόβλημα με πολύ λίγες πιθανότητες επιτυχίας... για 600 USD. Εγώ θα το σκεφτώ.
Δημοσίευσα μια κριτική στον γκουρού του καζίνο και σε άλλους ιστότοπους. Ίσως αυτό θα σώσει ορισμένους πιθανούς παίκτες από το να ξεγελαστούν.
Not sure yet for complaint. I'm not sure I want to spend any more energy on this problem with very little chance of success... for 600usd. I'll think about it.
I did post a review on casino guru and other sites. Maybe this will save some potential players from getting ripped off.
Υποβάλλοντας μια καταγγελία βοηθάτε και άλλους παίκτες καθώς η βαθμολογία του καζίνο θα πέσει μόλις αρνηθούν να απαντήσουν στην καταγγελία εδώ.
Οι κριτικές του καζίνο δεν βοηθούν πάντα.
By filing a complaint you help other players too as the casino score will drop once they refuse to reply on the complaint here.
casino reviews dont always help.
Ακριβώς 🙌✔
Σας ευχαριστώ που φροντίζετε τους άλλους.
Precisely 🙌✔
Thank you for taking care of others.
Δεν είμαι σίγουρος ακόμα για παράπονο. Δεν είμαι σίγουρος ότι θέλω να ξοδέψω περισσότερη ενέργεια σε αυτό το πρόβλημα με πολύ λίγες πιθανότητες επιτυχίας... για 600 USD. Εγώ θα το σκεφτώ.
Δημοσίευσα μια κριτική στον γκουρού του καζίνο και σε άλλους ιστότοπους. Ίσως αυτό θα σώσει ορισμένους πιθανούς παίκτες από το να ξεγελαστούν.
Not sure yet for complaint. I'm not sure I want to spend any more energy on this problem with very little chance of success... for 600usd. I'll think about it.
I did post a review on casino guru and other sites. Maybe this will save some potential players from getting ripped off.
Μην ανησυχείτε, αυτή η απόφαση είναι δική σας και νομίζω ότι κανένας εδώ δεν θέλει να πιεστείτε.
Αν και το παράπονο είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος, όποιος διαβάζει αυτό το νήμα θα δει τις αναρτήσεις σας - μετράει!
Don't worry, this decision is yours to take, and I think no one here wants you put under pressure.
Though the complaint is the most efficient way, anyone who reads this thread will see your posts - it counts!
Καλή επιτυχία, ελπίζω η ομάδα μας να καταφέρει να βοηθήσει!
Good luck, I hope our team will manage to help!
Έχω την εντύπωση ότι η heybets έχει απενεργοποιήσει τη δυνατότητα επικοινωνίας με την υποστήριξη μέσω ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό της. Ίσως είναι για το καλύτερο, καθώς ήταν γελοίο να γράφω στη ζωντανή συνομιλία και να λαμβάνω απάντηση 1 εβδομάδα αργότερα.
Είμαι στο smartphone μου και δεν μπορώ να δω πια το εικονίδιο.
I have the impression that heybets has disabled the ability to contact support via live chat on their site. Maybe it's for the best, as it was ridiculous to write into the livechat and receive a reply 1 week later.
I'm on my smartphone and I can't see the icon anymore.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.