Γεια Youssf!
Λυπάμαι που διαφωνώ μαζί σου, αλλά πρέπει. Ας ξεκινήσουμε με την καταγγελία που σχετίζεται με τον Γερμανό παίκτη γιατί η περίληψη της υπόθεσης λέει:
"Ο λογαριασμός του παίκτη αποκλείστηκε επειδή έπαιζε από μια χώρα περιορισμένης πρόσβασης. Αφού έκλεισε αρχικά το παράπονο ως εκκρεμές, το καζίνο αποφάσισε να επανεξετάσει τη θέση του και βρήκε μαζί με τον παίκτη μια κατάλληλη λύση και για τα δύο μέρη ."
Σημασία: το αποτέλεσμα ήταν δίκαιο - ναι, το καζίνο έκανε λάθος - ωστόσο χάρη στην καταγγελία, άλλαξαν γνώμη.
Είμαι, ωστόσο, αρκετά μπερδεμένος όταν λέτε ότι η καταγγελία σας απορρίφθηκε.
Στην πραγματικότητα, όλες οι καταγγελίες σας έχουν απορριφθεί ως αδικαιολόγητες , επομένως θεωρούμε ότι δεν παρουσιάστηκαν πραγματικά αποδεικτικά στοιχεία για την υποστήριξη των ισχυρισμών σας, λυπάμαι.
Σύμφωνα με την καταγγελία που υποβλήθηκε κατά του Heybets Casino , είναι σημαντικό να διακρίνουμε τις απόψεις από τα γεγονότα. Επιτρέψτε μου να εξηγήσω περαιτέρω:
Εγγραφείτε μόνο και κάνετε κατάθεση, αλλά δεν έχετε ζητήσει ποτέ την ανάληψη ή δεν έχετε περάσει το KYC στο παρελθόν. Δεν υπάρχουν ενδείξεις ότι ο λογαριασμός σας θα κλείσει λόγω περιορισμών στη χώρα. Αυτές είναι απλώς υποθέσεις σε αυτό το σημείο, μέχρι το καζίνο να μπλοκάρει τον λογαριασμό σας ειδικά λόγω του περιορισμού της χώρας και να κρατηθούν τα κέρδη σας, όλα είναι δίκαια. Από ό,τι βλέπω στην καταγγελία, τίποτα από αυτά δεν έχει συμβεί ποτέ, σωστά;
Καταλαβαίνω ότι υπάρχει ένα ορισμένο ζήτημα νομιμότητας, αλλά δεν είμαστε δικηγόροι, αλλά στοχεύουμε να διεκπεραιώσουμε διαφορές σχετικά με τον κώδικα τυχερών παιχνιδιών του Casino Guru Fair. Λάβετε υπόψη αυτό το μέρος:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
" Δεν είναι αποδεκτό να επιτρέπετε στους παίκτες να παίζουν τυχερά παιχνίδια εάν ένα καζίνο γνωρίζει ότι προέρχονται από χώρα περιορισμένης πρόσβασης και εάν το καζίνο σκοπεύει να αναφερθεί στον κανόνα σχετικά με τις χώρες που υπόκεινται σε περιορισμούς όποτε ένας παίκτης ζητήσει την πρώτη του απόσυρση. Αυτό είναι εντελώς αντίθετο με τους κανόνες της δίκαιης παίξτε , καθώς το καζίνο αφήνει εν γνώσει του έναν παίκτη να στοιχηματίσει χρήματα χωρίς την ευκαιρία να κερδίσει πραγματικά κάτι σε αντάλλαγμα."
Ο ίδιος κανόνας σε άλλον οδηγό:
https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino
"1. Το καζίνο δέχεται πλήρως παίκτες από τη χώρα σας
Να βεβαιώνεστε πάντα ότι το καζίνο δέχεται πλήρως παίκτες από μια χώρα στην οποία έχετε τόπο διαμονής. Πολλές χώρες απαγορεύουν επίσημα τα διαδικτυακά καζίνο να λειτουργούν στην επικράτειά τους. Στην πράξη, δεν εφαρμόζουν όλες οι χώρες αυτήν την απαγόρευση σε κάθε καζίνο. Επίσης, δεν έχουν όλες οι χώρες επιρροή στα καζίνο που βασίζονται σε νομοθετικούς παραδείσους για τα τυχερά παιχνίδια. Αλλά πολλά καζίνο προτιμούν να υποχωρούν και να μην δέχονται παίκτες από τέτοιες χώρες.
Εάν είστε από μια τέτοια χώρα, μπορεί να διαπιστώσετε ότι ένα καζίνο θα σας επιτρέψει να εγγραφείτε και να παίξετε, αλλά σε περίπτωση νίκης, θα απαιτηθεί απόδειξη διαμονής από άλλη χώρα. Θα το επικαλεστούν αυτό με τους όρους και τις προϋποθέσεις τους».
Ειλικρινά, συμβαδίζει με την κατάστασή σας:
«Αγαπητέ Youssf,
Εφόσον το καζίνο δεν έχει μπλοκάρει τον λογαριασμό σας επειδή η Ολλανδία είναι χώρα περιορισμένης πρόσβασης και κανένα από τα χρήματά σας δεν έχει κατασχεθεί εξαιτίας αυτού, φοβάμαι ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα τώρα για να σας βοηθήσουμε."
Επιτρέψτε μου μια ερώτηση - Θα υποβάλλατε την καταγγελία ακόμα και σε περίπτωση που καταφέρατε να κερδίσετε; Θα ζητούσατε από το καζίνο να χάσει τα κέρδη σας και να σας επιστρέψει μόνο την κατάθεση;
Θεωρώ ότι είναι πολύ ενδιαφέρον το ότι συνεχίζεις να παίζεις σε τέτοια καζίνο και ζητάς να επιστραφούν οι καταθέσεις σου.
Δεν θα λέγατε ότι θα ήταν πολύ καλύτερο να παραμείνετε σε καζίνο με άδεια στην Ολλανδία;
Εάν είστε πεπεισμένοι ότι η χώρα σας είναι περιορισμένη ή τα καζίνο χάνουν την κατάλληλη άδεια, μην παίξετε εκεί.
Αυτός είναι ο πιο εύκολος τρόπος, πιστεύω.
Όταν πρόκειται για ψεύτικες κριτικές Trust Pilot, δυστυχώς δεν είναι τόσο σπάνιο. Δεχθήκαμε πίεση όταν ορισμένοι οργανισμοί έστειλαν spammers για να γράψουν ψεύτικες τρομερές κριτικές στο Casino Guru. Όλα είναι πιθανά αυτές τις μέρες, δεν έχει σημασία αν αυτές οι κριτικές είναι καλές ή κακές πλέον. 🙁
Είναι σκουπίδι, συμφωνώ.
Hi Youssf!
I'm sorry to disagree with you, but I have to. Let's start with the complaint related to the German player because the case summary says:
"The player's account got blocked for playing from a restricted country. After initially closing the complaint as unresolved, the casino decided to reconsider its position and found together with the player a suitable solution for both parties."
Meaning: the result was fair - yes, the casino made a mistake - yet thanks to the complaint, they changed their mind.
I'm, however, quite confused when you say your complaint was rejected.
Actually, all your complaints have been rejected as unjustified, thus we deem no actual pieces of evidence were presented to support your claims, I'm sorry.
According to the complaint submitted against Heybets Casino, it's important to distinguish opinions from facts. Let me explain further:
You only register and deposit, yet you have never asked for the withdrawal or passed the KYC in the past. There are no indications your account will be closed due to country restrictions. Those are just assumptions at this point, untill the casino blocks your account specifically due to the country restriction and your winnings are held, all is fair. From what I see in the complaint, none of that has ever happened, right?
I understand there is a certain question of legality, but we are not lawyers instead we aim to handle disputes in regards to Casino Guru Fair Gambling codex. Mind this part:
https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#restricted-countries
"It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return."
The same rule in another guide:
https://casino.guru/how-to-choose-an-online-casino
"1. The casino fully accepts players from your country
Always make sure that the casino fully accepts players from a country where you have a place of residence. Many countries formally ban online casinos from operating in their territory. In practise, not all countries apply this prohibition to every casino. Also, not all countries have influence on casinos based in gambling legislative havens. But many casinos prefer retreating and not accepting players from such countries.
If you are from such a country, you may find that a casino will allow you to register and play, but in case of winning, it will require a proof of residence from another country. They will invoke this on their terms & conditions."
Frankly it goes in hand with your situation:
"Dear Youssf,
since the casino has not blocked your account due to the Netherlands being a restricted country and none of your money has been confiscated because of it, I'm afraid there is nothing we can do now to assist you."
Allow me a question - Would you submit the complaint even in case you managed to win? Would you ask the casino to forfeit your winnings and give you back only the deposit?
I find it quite interesting that you keep playing in such casinos and keep asking for your deposits to be returned.
Wouldn't you say it would be much better to stick with casinos licensed in the Netherlands instead?
If you are convinced your country is restricted or the casinos miss proper license, do not play there.
That's the easiest way, I believe.
When it comes to fake Trust Pilot reviews, it's sadly not so rare. We have been under pressure when some organizations sent spammers to write fake terrible reviews on Casino Guru. All is possible these days, it does not matter whether those reviews are good or bad anymore. 🙁
It's rubbish, I agree.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: