Γεια σου Radka,
Όχι για να προσβάλουμε την ομάδα των Παραπόνων, αλλά αυτό το μοτίβο είναι αξιοσημείωτο στις τρέχουσες καταγγελίες που βρίσκονται σε εξέλιξη με την Heybets. Το Casino Guru κάνει όντως ό,τι καλύτερο μπορεί με τις πληροφορίες που λαμβάνει και εάν μια καταγγελία δεν μπορεί να επιλυθεί, αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε μαύρους πόντους που θα βλάψουν τη φήμη του καζίνο σε αυτήν την πλατφόρμα.
Όπως αναφέρατε προηγουμένως, τα καζίνο ενδιαφέρονται για τη φήμη τους χάρη στο ότι το Casino Guru είναι μια τόσο μεγάλη πλατφόρμα, αλλά αν ένα καζίνο αρχίσει να καθυστερεί μια καταγγελία όσο το δυνατόν περισσότερο, πιστεύω ότι δεν ανταποκρίνεται σε τίποτα.
Μην ξεχνάτε, η καταγγελία μου έκλεισε ως ανεπίλυτη, γεγονός που έπληξε τη φήμη του καζίνο. Έτσι, σε λιγότερο από 24 ώρες απάντησαν για να ανοίξουν ξανά την καταγγελία και μείωσαν το αμφισβητούμενο ποσό στα 55 δολάρια με «αποδεικτικά στοιχεία» που είναι ψευδή. Είναι ότι έφτιαξα μερικά στιγμιότυπα οθόνης που μπόρεσα να δώσω στη Βερόνικα, οπότε πίστευε ότι υπήρχαν κάποιες παρατυπίες με τα στοιχεία του καζίνο. Και καθώς η δεδομένη λύση (να εμπιστευτώ το καζίνο να ζητήσει από την Evolution Gaming μια επισκόπηση συναλλαγών εκείνης της ημέρας και να μην την επεξεργαστεί) δεν ήταν μια λύση που θα μπορούσα να εμπιστευτώ, προώθησα την υπόθεσή μου στον Χορηγό άδειας.
Πράγματι, οι αρχές που εδρεύουν στο Κουρασάο δεν είναι όπως οι Μαλτέζοι, αλλά αν δεν λύσουν αυτήν την υπόθεση, μπορείτε πάντα (εάν χρειάζεται) να προσφύγετε στο δικαστήριο και να θεωρήσετε υπεύθυνο τόσο το καζίνο όσο και την αρχή τους για όλα όσα συνέβησαν. Το SBGOK πραγματοποίησε κάποιες νίκες σε περιπτώσεις όπου το δικαστήριο έκρινε ότι η ρυθμιστική αρχή του καζίνο είναι υπεύθυνη για τη συμπεριφορά του.
Και με τις δύο περιπτώσεις από το itninja04 και το Dutchgambler αναρωτιέμαι τι θα κάνει το καζίνο, αφού και οι δύο παίκτες επισκέφθηκαν από χώρες περιορισμένης πρόσβασης (όπως και στην περίπτωσή μου), καθώς το καζίνο δεν είχε λειτουργικό μπλοκ χώρας (το οποίο φαίνεται τώρα να έχει διορθωθεί, καθιστώντας αδύνατη την επίσκεψη από την Ολλανδία).
Προς το παρόν Happy 2024 Casino Guru team, και ας ελπίσουμε ότι το 2024 θα φέρει πιο λυμένα παράπονα και χαρούμενους παίκτες.
Hi Radka,
Not to offend the Complaints team or so, but this pattern is notable in the current complaints that are on going with Heybets. Casino Guru is indeed doing the best it can with the info they get and if a complaint can't be resolved this could result in black points that will harm the casino reputation on this platform.
As you mentioned earlier casinos do care about their reputation thanks to Casino Guru being such a big platform, but if a casino starts delaying a complaint as long as possible they are not up to any good I believe.
Don't forget, my complaint was closed as unresolved which harmed the casino reputation. So in less then 24 hours they responded to re open the complaint and dropped the disputed amount to 55 bucks with 'evidence' that is false. It is that I made some screenshots that I was able to provide to Veronika so she believed there are some irregularities with the casinos evidence. And as the given solution (to trust the casino to ask Evolution Gaming for a transaction overview of that day and not edit this) was not a solution I could trust on I forwarded my case to the Licensor.
Indeed, the Curacao based authorities are not like Maltese but if they do not solve this case you can always (if needed) go to court and hold both the casino and their authority responsible for everything occurred. The SBGOK did made some wins in cases where the court ruled that the regulator of the casino is responsible for its behavior.
And with the two cases from itninja04 and Dutchgambler I wonder what the casino will do, since both players visited from restricted countries (similar to my case) as the casino had no working country block (which seems now to be fixed making it impossible to visit from The Netherlands).
For now Happy 2024 Casino Guru team, and lets hope 2024 will bring more resolved complaints and happy players.
Αυτόματη μετάφραση: