Γεια σας, προσπαθώ να λάβω κάποιες απαντήσεις για μια πληρωμή που ζήτησα πριν από 3 ημέρες. Δεν προσπαθώ να παραπονεθώ, απλά λάβετε απαντήσεις επειδή κανείς από την υποστήριξη VIP (μου δόθηκε η κατάσταση Platinum λόγω του ιστορικού gaming σε άλλες τοποθεσίες) ούτε η διαδικτυακή συνομιλία τους ανταποκρίνεται ή μου δίνει μια ευγενική απάντηση εκτός από το "αφήσαμε ένα σημείωμα" για τα χρηματοοικονομικά». Τούτου λεχθέντος, εδώ είναι η ιστορία:
Εγγράφηκα στις 14/11/2023, έκανα ένα μπόνους αγώνα που κατέθεσα περίπου 300 $ σε LTC, ταίριαξαν και συνέχισαν να παίξουν μερικές Gates of Olympus, να βγάλω (από τον Gates) από μια αγορά μπόνους $300, οπότε ο VIP οικοδεσπότης μου με κλωτσάει Αυτό που αποκαλεί $50 μετρητά, υποθέτω ότι αυτό σημαίνει ότι δεν απαιτούνται playth-through ή rollover και προχωρήστε.
Προχωρώ να κερδίσω ένα ωραίο μπόνους $3.000 και αποφασίζω να παίξω κάτι άλλο ενώ μιλάω με τον οικοδεσπότη μου στο Telegram. Ανέφερα το μπόνους και μου έδωσε συγχαρητήρια κ.λπ., τον ρώτησα για την ικανότητά μου να κάνω ανάληψη και είπε ότι θα είναι απλό και άμεσο (θυμηθείτε το). Αλλά ότι έπρεπε να παίξω με πάνω από $20.000.. κανονικά δεν θα έπαιρνα ένα μπόνους όπως αυτό, αλλά θα παραδεχτώ ότι το έκανα επειδή η AI είχε τα $300 για να χάσει και η BI είχε διαβάσει ότι δεν έπαιρναν roll over ένα άλλο φόρουμ, αλλά αυτό ήταν ένα προφανές λάθος σε αυτό το μέρος της αφίσας και εγώ που δεν το έλεγξα...πάλι κανένα κακό, κανένα φάουλ.
Προχωράω στην εξάλειψη της απαίτησης των 20 χιλιάδων και μέσα σε περίπου μία ώρα ήμουν έτοιμος να εξαργυρώσω 11 χιλιάδες από τα κέρδη μου. Σε αυτό το σημείο για να μην δώσω την εντύπωση ότι έφυγα για πάντα, έκανα μια απόσυρση για 10k, και έπαιξα με τους υπόλοιπους για λίγο χάνοντας αμέσως, πάλι χωρίς ζημιά, χωρίς φάουλ.
Κατά τη διάρκεια εκείνης της ημέρας ήμουν σχεδόν σε συνεχή επαφή με τον οικοδεσπότη μου, ρωτώντας τον για την κατάσταση πληρωμής, τι θα έπρεπε να περιμένω κ.λπ. ... σύμφωνα με τον ίδιο, όλα ήταν ροδάκινα και κρέμα και θα έπρεπε να τελειώνω τις εργασίες. Εμπιστεύτηκα τον λόγο του και συνέχισα τη μέρα μου ένα βράδυ.
Την επόμενη μέρα, χωρίς χρήματα, απευθυνθείτε για υποστήριξη επειδή ο οικοδεσπότης μου στο Telegram ήταν ότι ήταν στο σπίτι και ένιωθα αγενής να τον ενοχλήσω εκεί. Η υποστήριξη μου είπε ότι είχε αφήσει ένα σημείωμα για τη χρηματοδότηση και ότι θα έπαιρνα χρήματα σύντομα...αυτή ήταν η τελευταία φορά που η υποστήριξη απάντησε στα αιτήματά μου για συνομιλία, τώρα έχουν μείνει όλα σε ανάγνωση (διόρθωση...όπως είμαι γράφοντας αυτό...η υποστήριξη μου είπε "Είναι στην ουρά μην ανησυχείς" αλλά η μαμά μου έστειλε μια απάντηση όταν απάντησα (αμέσως) ρωτώντας τι σημαίνει στην ουρά)
Και πάλι, απλώς αναζητώ υποστήριξη και διευκρινίσεις για αυτό...Θα ήθελα πραγματικά να μάθω την ημέρα που μπορώ να περιμένω να φτάσουν τα χρήματά μου. Αυτό είναι όλο, και ούτε ένα δευτερόλεπτο δεν αισθάνομαι ότι είναι πολύ μεγάλο.
Hello, trying to get some answers on a payout that I requested 3 days ago. I'm not trying to complain, simply get answers because no one from VIP support (I was give Platinum status due to may gaming history at other locations) nor their online chat is responding or giving me an kind answer except 'we left a note for finance'.... That being said, here's the story:
I signed up on 11/14/2023, did a match bonus deposited approx $300 in LTC, they matched and went on to play some Gates of Olympus, get screwed (by Gates) out of a $300 bonus buy so my VIP host kicks me what he's calling $50 cash, I assume this means no playth-through or rollover requirements and move on.
I proceed to hit a nice $3k bonus and decide to play something else all while talking to my host on Telegram. I mentioned the bonus and he gave congrats etc, I asked him about my ability to withdrawal and he stated it'll be simple, and instant (remember this). But that I had to play through over $20,000..normally I'd not have taken a bonus like this, but I'll admit I did because A I had the $300 to lose and B I had read that they don't do roll over on another forum, but that was an obvious mistake on that posters part and me for not checking on it...again no harm, no foul.
I proceed to annihilate the 20k requirement and within about an hour or so I was ready to cash out 11k from my winnings. At which point as to not give the impression I was gone for ever, I did a withdrawal for 10k, and played with the rest for a bit promptly loosing, again no harm, no foul.
During that day I had been in pretty much constant contact with my host, asking him about the payout status, what I should expects etc...according to him, everything was peaches and creme and I should be getting by close of business. I trusted his word, and went on about my day an evening.
The following day, no funds, reach out to support because my host's status on Telegram was he was at home and I felt rude bothering him there. Support told me that he had left a note for finance and that I'd be getting funds shortly...that was the last time support has answered my chat requests, they now are all left on read (correction...as I am writing this...support told me "It's in queue don't worry" but has been mum on sending me a response when I (instantly) replied asking what in queue meant)
Again, I am just looking for support, and clarification on this...I'd really like to know the day I can expect my funds arrive. That's it, and not for one second do I feel that is too big of an ask.
Αυτόματη μετάφραση: