πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το κεντρικό σύστημα διαφορών
γιατί δεν μου δίνεις πληροφορίες
κατά τη διάρκεια αυτής της συνομιλίας ήταν ζωντανά
πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το κεντρικό σύστημα διαφορών
Γειά σου
Βοηθήστε με να καταλάβω την ανησυχία σας, μπορείτε να μου πείτε περισσότερα γι 'αυτό;
γεια
έχω μια διαφωνία
Επιτρέψτε μου να ξέρω τη διαφωνία σας παρακαλώ
θέλω τα κέρδη μου
Λυπούμαστε, αλλά η μελλοντική σας ανάληψη θα απορριφθεί επειδή έχετε εξαργυρώσει πολλές δωρεάν μάρκες στη σειρά. Λάβετε υπόψη ότι το καζίνο επιτρέπει ένα δωρεάν τσιπ εγγραφής και μόνο ένα δωρεάν τσιπ μετά από κάθε κατάθεση. Για να παίξετε με πραγματικά χρήματα, η επόμενη συναλλαγή στον λογαριασμό σας πρέπει να είναι κατάθεση.
όχι, απάντησα στην πρόσκλησή σας μέσω email
μόλις άνοιξα τον λογαριασμό σήμερα
και χρησιμοποίησα ένα promo
πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το κεντρικό σύστημα διαφορών
δεν έχετε καν σύστημα αμφισβήτησης
Εκτιμούμε το ενδιαφέρον σας να παίζετε στο καζίνο μας και θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι οι υπηρεσίες υποστήριξής μας, καθώς και πολλά άλλα προνόμια, προορίζονται κυρίως για τους παίκτες που κάνουν κατάθεση.
Στο μεταξύ, αυτή η συνομιλία θα κλείσει.
Θα θέλαμε να σας προσκαλέσουμε ξανά να υποστηρίξετε μετά την αρχική σας κατάθεση, όπου θα χαρούμε να σας βρούμε ένα καταπληκτικό μπόνους αγώνα ή να απαντήσουμε σε οποιαδήποτε από τις ερωτήσεις σας σχετικά με το παιχνίδι στο καζίνο μας.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας και σας ευχόμαστε μια υπέροχη μέρα μπροστά.
how do i contact the central dispute system
why wont you give me the info
in powsting this conveersation were live
how do i contact the central dispute system
Hello
Please help me understand your concern, can you tell me more about it?
hi
i have a dispute
May I know your dispute please
i want my winnings
We're sorry but your future withdrawal will be denied because you have redeemed multiple free chips in a row. Keep in mind that the casino allows one sign up free chip and only one free chip after every deposit. To play for real money, the next transaction in your account needs to be a deposit.
no i responded to your emaail invitation
i just opened the account today
and used one promo
how do i contact the central dispute system
you dont even have a dispute system do you
We appreciate your interest playing in our casino and would like to let you know that our support services, as well as many other benefits, are mainly reserved for our depositing players.
In the meantime, this conversation will be closed.
We would like to re-invite you to support after your initial deposit where we 'll be happy to find you an awesome match bonus or answer any of your questions related to playing in our casino.
Thank you for your understanding and we wish you a fabulous day ahead.
Αυτόματη μετάφραση: