ΦόρουμΚαζίνοGreatWin Casino - γενική συζήτηση

GreatWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από Lisaaa
|
27057 προβολές 153 απαντήσεις |
|
12 3 4...8
πριν από 1 έτος

file

22kunqu
πριν από 1 έτος

Πιστεύω και ξέρω ότι δεν θα πάρω ποτέ τα 500 ευρώ μου

Αυτόματη μετάφραση:
Oluja
πριν από 1 έτος

Hi,

To me it seems that the casino is not accepting the Maestro card as a withdrawal option. But it is just my guess. Would you copy and paste the text from the screenshot right into the new post so I can read that in English, I want to be sure what is going on.

Thank you.

πριν από 1 έτος

δεν μπορει να αντιγραφει..εχθες εδωσα iban και bic αλλα λενε παλι δεν μπορω να πληρωσω..ακομα και φωτογραφια την τραπεζικη καρτα μου που ειναι λαθος..κανενα απο τα 500 ευρω μου μονο που εχω χρησιμοποιησει την ίδια κάρτα για να πληρώσετε. Δεν υπάρχουν συνδέσεις

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πήρα τα χρήματά μου μετά από πολλά email. Είχατε επιτυχία

Αυτόματη μετάφραση:
Oluja
πριν από 1 έτος

Hi there,

I would love to understand what the issue was and how it was solved, on the other hand, I'm happy to see such a quick resolution. 🙂

Enjoy the winnings!

Is there anything else you would like to share about the casino?



Radka
πριν από 1 έτος

Ήταν πρόβλημα γιατί περίμενα χρήματα για δύο άτομα και μετά δεν μπορούσαν να χρηματοδοτήσουν τον λογαριασμό μου και στο τέλος τα κατάφεραν γιατί τους έστελνα συνέχεια μηνύματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

What are your opinions about this casino?

Leonmed
πριν από 1 έτος

Δεν είναι η καλύτερη γνώμη γιατί δύσκολα πήρα τα λεφτά μου πίσω... οπότε δεν το συνιστώ για όσους είναι νευρικοί... Δεν θα έπαιζα ξανά εκεί μόνο και μόνο λόγω της μεγάλης αναμονής για τα χρήματα και άλλα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ήταν πρόβλημα γιατί περίμενα χρήματα για δύο άτομα και μετά δεν μπορούσαν να χρηματοδοτήσουν τον λογαριασμό μου και στο τέλος τα κατάφεραν γιατί τους έστελνα συνέχεια μηνύματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi there,

you were waiting for money for two people? I fear that the auto-translate feature is not in the best shape 😀.

Anyway, you were persistent and got the winnings - that's what counts!

Radka
πριν από 1 έτος

Έπαιξα πάλι και πήρα 3.000 ευρώ και ακόμα περιμένω.. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο μεγάλος ο χρόνος αναμονής.. Ζήτησα 3 φορές 500 ευρώ και απλά ξαναγράφουν ότι είναι μεγάλη αναμονή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ζήτησα την πρώτη πληρωμή την Κυριακή, μετά τη Δευτέρα και την Τρίτη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πρέπει να περιμένουμε την καταστροφή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έπαιξα πάλι και πήρα 3.000 ευρώ και ακόμα περιμένω.. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο μεγάλος ο χρόνος αναμονής.. Ζήτησα 3 φορές 500 ευρώ και απλά ξαναγράφουν ότι είναι μεγάλη αναμονή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

First - my congratulations 🙂!

So, the casino is constantly writing something to you, isn't it? What does it say?

Do you have any explanation?

Correct me if I'm wrong but you experienced just the same delay before, so I would not be so surprised if it's happening again. Not saying the delay is good, but you were paid once before, weren't you?

Let me know.

Radka
πριν από 1 έτος

Ναι το έκανα και με πλήρωσαν τότε 500 ευρώ και τώρα περιμένω 3000 ευρώ.. και συνεχίζω να παίρνω τα ίδια email.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος


 

Thank you for contacting Customer Support Team. I am afraid all German agents are not available at the moment, but It will be my pleasure to help you today!

 

I am happy to confirm that your withdrawal is in queue for processing by our Finance Department.

 

We aim to process withdrawal requests in about 3 business days, from the next day that the request was made, or from the day of the last processed withdrawal.

 

Please note that this timeframe excludes weekends and public holidays. Once the withdrawal is processed, you should receive an email from the Finance Department.

 

Please note that bank and credit card transfers can be delayed by up to 3-5 working days.

 

If you have any additional question don't hesitate to contact us back in live chat or via email and we will be glad to help you

πριν από 1 έτος

Είπε κάθε μέρα ..περιμένω περιμένω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

tomorrow is the weekend and their finance department won't be working..I write to them all the time and they always reply the same way..first I lost a lot of money and only then got it and now I have to wait..it's not fair with them, the last time I was 8 or I waited 9 days for 500 euros and now for 3000, who knows how long the wait is and what I should do

Radka
πριν από 1 έτος

I entered the casino and I see that they returned everything to my account .. 2544 euros .. I don't know why they did it again

πριν από 1 έτος

file

12 3 4...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα