Πιστεύω και ξέρω ότι δεν θα πάρω ποτέ τα 500 ευρώ μου
I believe and know that I will never get my 500 euros
Ich glaube und weiß, dass ich meine 500 Euro nie bekommen werde
Γεια,
Μου φαίνεται ότι το καζίνο δεν δέχεται την κάρτα Maestro ως επιλογή ανάληψης. Αλλά είναι μόνο η εικασία μου. Θα μπορούσατε να αντιγράψετε και να επικολλήσετε το κείμενο από το στιγμιότυπο οθόνης απευθείας στη νέα ανάρτηση, ώστε να μπορώ να το διαβάσω στα αγγλικά, θέλω να είμαι σίγουρος τι συμβαίνει.
Ευχαριστώ.
Hi,
To me it seems that the casino is not accepting the Maestro card as a withdrawal option. But it is just my guess. Would you copy and paste the text from the screenshot right into the new post so I can read that in English, I want to be sure what is going on.
Thank you.
δεν μπορει να αντιγραφει..εχθες εδωσα iban και bic αλλα λενε παλι δεν μπορω να πληρωσω..ακομα και φωτογραφια την τραπεζικη καρτα μου που ειναι λαθος..κανενα απο τα 500 ευρω μου μονο που εχω χρησιμοποιησει την ίδια κάρτα για να πληρώσετε. Δεν υπάρχουν συνδέσεις
it can't be copied..yesterday i gave iban and bic but they say again i can't pay..i even took a picture of my bank card which is a mistake..none of my 500 euros only that i have used the same card to pay. No connections
es kann nicht kopiert werden..gestern habe ich Iban und Bic gegeben, aber sie sagen wieder, dass ich nicht bezahlen kann..ich habe sogar meine Bankkarte fotografiert, was ein Fehler ist..nichts von meinen 500 Euro, nur das Ich habe dieselbe Karte zum Bezahlen verwendet. Keine Verbindungen
Γεια σου,
Θα ήθελα πολύ να καταλάβω ποιο ήταν το θέμα και πώς λύθηκε, από την άλλη, χαίρομαι που βλέπω μια τόσο γρήγορη επίλυση. 🙂
Απολαύστε τα κέρδη!
Υπάρχει κάτι άλλο που θα θέλατε να μοιραστείτε σχετικά με το καζίνο;
Hi there,
I would love to understand what the issue was and how it was solved, on the other hand, I'm happy to see such a quick resolution. 🙂
Enjoy the winnings!
Is there anything else you would like to share about the casino?
Ήταν πρόβλημα γιατί περίμενα χρήματα για δύο άτομα και μετά δεν μπορούσαν να χρηματοδοτήσουν τον λογαριασμό μου και στο τέλος τα κατάφεραν γιατί τους έστελνα συνέχεια μηνύματα
It was a problem because I was waiting for money for two people and then they couldn't fund my account and in the end they succeeded because I kept texting them
Es war ein Problem, weil ich auf Geld für zwei Leute gewartet habe und sie dann nicht auf mein Konto einzahlen konnten und am Ende hatten sie Erfolg, weil ich ihnen immer wieder geschrieben habe
Ποια είναι η γνώμη σας για αυτό το καζίνο;
What are your opinions about this casino?
Δεν είναι η καλύτερη γνώμη γιατί δύσκολα πήρα τα λεφτά μου πίσω... οπότε δεν το συνιστώ για όσους είναι νευρικοί... Δεν θα έπαιζα ξανά εκεί μόνο και μόνο λόγω της μεγάλης αναμονής για τα χρήματα και άλλα.
It's not the best opinion because I hardly got my money back... so I don't recommend it for those who are nervous... I wouldn't play there again just because of the long wait for the money and stuff.
Es ist nicht die beste Meinung, weil ich mein Geld kaum zurückbekommen habe ... also ich empfehle es nicht für diejenigen, die dünne Nerven haben ... Ich würde dort nicht mehr spielen, nur wegen des langen Wartens auf das Geld und so.
Ήταν πρόβλημα γιατί περίμενα χρήματα για δύο άτομα και μετά δεν μπορούσαν να χρηματοδοτήσουν τον λογαριασμό μου και στο τέλος τα κατάφεραν γιατί τους έστελνα συνέχεια μηνύματα
It was a problem because I was waiting for money for two people and then they couldn't fund my account and in the end they succeeded because I kept texting them
Es war ein Problem, weil ich auf Geld für zwei Leute gewartet habe und sie dann nicht auf mein Konto einzahlen konnten und am Ende hatten sie Erfolg, weil ich ihnen immer wieder geschrieben habe
Γεια σου,
περίμενες λεφτά για δύο άτομα; Φοβάμαι ότι η λειτουργία αυτόματης μετάφρασης δεν είναι στην καλύτερη κατάσταση 😀.
Τέλος πάντων, ήσουν επίμονος και πήρες τα κέρδη - αυτό είναι που μετράει!
Hi there,
you were waiting for money for two people? I fear that the auto-translate feature is not in the best shape 😀.
Anyway, you were persistent and got the winnings - that's what counts!
Έπαιξα πάλι και πήρα 3.000 ευρώ και ακόμα περιμένω.. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο μεγάλος ο χρόνος αναμονής.. Ζήτησα 3 φορές 500 ευρώ και απλά ξαναγράφουν ότι είναι μεγάλη αναμονή
I played again and got 3,000 euros and still waiting.. I don't understand why the waiting time is so long.. I asked 3 times for 500 euros and they just write again that it's a long waiting time
Ich habe noch einmal gespielt und 3.000 Euro bekommen und warte immer noch.. Ich verstehe nicht, warum die Wartezeit so lang ist.. Ich habe dreimal um 500 Euro gebeten und sie schreiben einfach wieder, dass es eine lange Wartezeit ist
Έπαιξα πάλι και πήρα 3.000 ευρώ και ακόμα περιμένω.. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο μεγάλος ο χρόνος αναμονής.. Ζήτησα 3 φορές 500 ευρώ και απλά ξαναγράφουν ότι είναι μεγάλη αναμονή
I played again and got 3,000 euros and still waiting.. I don't understand why the waiting time is so long.. I asked 3 times for 500 euros and they just write again that it's a long waiting time
Ich habe noch einmal gespielt und 3.000 Euro bekommen und warte immer noch.. Ich verstehe nicht, warum die Wartezeit so lang ist.. Ich habe dreimal um 500 Euro gebeten und sie schreiben einfach wieder, dass es eine lange Wartezeit ist
Γειά σου,
Πρώτον - τα συγχαρητήριά μου 🙂!
Λοιπόν, το καζίνο σου γράφει συνέχεια κάτι, έτσι δεν είναι; Τι λέει?
Έχετε κάποια εξήγηση;
Διορθώστε με αν κάνω λάθος, αλλά είχατε την ίδια καθυστέρηση πριν, οπότε δεν θα εκπλαγώ τόσο πολύ αν συμβεί ξανά. Χωρίς να λέμε ότι η καθυστέρηση είναι καλή, αλλά πληρώθηκες μια φορά πριν, έτσι δεν είναι;
Ενημέρωσέ με.
Hello,
First - my congratulations 🙂!
So, the casino is constantly writing something to you, isn't it? What does it say?
Do you have any explanation?
Correct me if I'm wrong but you experienced just the same delay before, so I would not be so surprised if it's happening again. Not saying the delay is good, but you were paid once before, weren't you?
Let me know.
Ναι το έκανα και με πλήρωσαν τότε 500 ευρώ και τώρα περιμένω 3000 ευρώ.. και συνεχίζω να παίρνω τα ίδια email.
Yes I did and they paid me 500 euros then and now I'm waiting for 3000 euros.. and I keep getting the same emails.
Das habe ich, ja, und sie haben mir damals 500 Euro bezahlt, und jetzt warte ich auf 3000 Euro.. und ich bekomme immer die gleichen E-Mails.
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την Ομάδα Υποστήριξης Πελατών. Φοβάμαι ότι όλοι οι Γερμανοί πράκτορες δεν είναι διαθέσιμοι αυτή τη στιγμή, αλλά θα είναι χαρά μου να σας βοηθήσω σήμερα!
Είμαι στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσω ότι η απόσυρσή σας βρίσκεται στην ουρά για επεξεργασία από το Τμήμα Οικονομικών μας.
Στόχος μας είναι να επεξεργαστούμε αιτήματα ανάληψης σε περίπου 3 εργάσιμες ημέρες, από την επόμενη ημέρα που υποβλήθηκε το αίτημα ή από την ημέρα της τελευταίας διεκπεραιωμένης ανάληψης.
Λάβετε υπόψη ότι αυτό το χρονοδιάγραμμα εξαιρεί τα Σαββατοκύριακα και τις επίσημες αργίες. Μόλις διεκπεραιωθεί η ανάληψη, θα πρέπει να λάβετε ένα email από το Τμήμα Οικονομικών.
Λάβετε υπόψη ότι οι μεταφορές μέσω τραπεζών και πιστωτικών καρτών ενδέχεται να καθυστερήσουν έως και 3-5 εργάσιμες ημέρες.
Εάν έχετε οποιαδήποτε επιπλέον ερώτηση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ξανά σε ζωντανή συνομιλία ή μέσω email και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε
Thank you for contacting Customer Support Team. I am afraid all German agents are not available at the moment, but It will be my pleasure to help you today!
I am happy to confirm that your withdrawal is in queue for processing by our Finance Department.
We aim to process withdrawal requests in about 3 business days, from the next day that the request was made, or from the day of the last processed withdrawal.
Please note that this timeframe excludes weekends and public holidays. Once the withdrawal is processed, you should receive an email from the Finance Department.
Please note that bank and credit card transfers can be delayed by up to 3-5 working days.
If you have any additional question don't hesitate to contact us back in live chat or via email and we will be glad to help you
αυριο ειναι σαββατοκυριακο και το οικονομικο τους δεν θα δουλευει..τους γραφω συνεχεια και απαντανε παντα με τον ιδιο τροπο..αρχικα εχασα πολλα χρηματα και μονο μετα τα πηρα και τωρα πρεπει να περιμενω. .δεν είναι δίκαιο μαζί τους, την τελευταία φορά ήμουν 8 ή περίμενα 9 μέρες για 500 ευρώ και τώρα για 3000, ποιος ξέρει πόσο καιρό είναι η αναμονή και τι να κάνω
tomorrow is the weekend and their finance department won't be working..I write to them all the time and they always reply the same way..first I lost a lot of money and only then got it and now I have to wait..it's not fair with them, the last time I was 8 or I waited 9 days for 500 euros and now for 3000, who knows how long the wait is and what I should do
Μπήκα στο καζίνο και βλέπω ότι μου τα επέστρεψαν όλα στον λογαριασμό μου .. 2544 ευρώ .. δεν ξέρω γιατί το έκαναν πάλι
I entered the casino and I see that they returned everything to my account .. 2544 euros .. I don't know why they did it again
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.