Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοGreatWin Casino - γενική συζήτηση

GreatWin Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

49.957 προβολές 157 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
12 3 4...8
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

file

22kunqu
πριν από 2 έτη

Πιστεύω και ξέρω ότι δεν θα πάρω ποτέ τα 500 ευρώ μου

Αυτόματη μετάφραση:
Oluja
πριν από 2 έτη

Hi,

To me it seems that the casino is not accepting the Maestro card as a withdrawal option. But it is just my guess. Would you copy and paste the text from the screenshot right into the new post so I can read that in English, I want to be sure what is going on.

Thank you.

πριν από 2 έτη

δεν μπορει να αντιγραφει..εχθες εδωσα iban και bic αλλα λενε παλι δεν μπορω να πληρωσω..ακομα και φωτογραφια την τραπεζικη καρτα μου που ειναι λαθος..κανενα απο τα 500 ευρω μου μονο που εχω χρησιμοποιησει την ίδια κάρτα για να πληρώσετε. Δεν υπάρχουν συνδέσεις

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Πήρα τα χρήματά μου μετά από πολλά email. Είχατε επιτυχία

Αυτόματη μετάφραση:
Oluja
πριν από 2 έτη

Hi there,

I would love to understand what the issue was and how it was solved, on the other hand, I'm happy to see such a quick resolution. 🙂

Enjoy the winnings!

Is there anything else you would like to share about the casino?



Radka
πριν από 2 έτη

Ήταν πρόβλημα γιατί περίμενα χρήματα για δύο άτομα και μετά δεν μπορούσαν να χρηματοδοτήσουν τον λογαριασμό μου και στο τέλος τα κατάφεραν γιατί τους έστελνα συνέχεια μηνύματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

What are your opinions about this casino?

Leonmed
πριν από 2 έτη

Δεν είναι η καλύτερη γνώμη γιατί δύσκολα πήρα τα λεφτά μου πίσω... οπότε δεν το συνιστώ για όσους είναι νευρικοί... Δεν θα έπαιζα ξανά εκεί μόνο και μόνο λόγω της μεγάλης αναμονής για τα χρήματα και άλλα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ήταν πρόβλημα γιατί περίμενα χρήματα για δύο άτομα και μετά δεν μπορούσαν να χρηματοδοτήσουν τον λογαριασμό μου και στο τέλος τα κατάφεραν γιατί τους έστελνα συνέχεια μηνύματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hi there,

you were waiting for money for two people? I fear that the auto-translate feature is not in the best shape 😀.

Anyway, you were persistent and got the winnings - that's what counts!

Radka
πριν από 2 έτη

Έπαιξα πάλι και πήρα 3.000 ευρώ και ακόμα περιμένω.. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο μεγάλος ο χρόνος αναμονής.. Ζήτησα 3 φορές 500 ευρώ και απλά ξαναγράφουν ότι είναι μεγάλη αναμονή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ζήτησα την πρώτη πληρωμή την Κυριακή, μετά τη Δευτέρα και την Τρίτη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Πρέπει να περιμένουμε την καταστροφή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Έπαιξα πάλι και πήρα 3.000 ευρώ και ακόμα περιμένω.. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο μεγάλος ο χρόνος αναμονής.. Ζήτησα 3 φορές 500 ευρώ και απλά ξαναγράφουν ότι είναι μεγάλη αναμονή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello,

First - my congratulations 🙂!

So, the casino is constantly writing something to you, isn't it? What does it say?

Do you have any explanation?

Correct me if I'm wrong but you experienced just the same delay before, so I would not be so surprised if it's happening again. Not saying the delay is good, but you were paid once before, weren't you?

Let me know.

Radka
πριν από 2 έτη

Ναι το έκανα και με πλήρωσαν τότε 500 ευρώ και τώρα περιμένω 3000 ευρώ.. και συνεχίζω να παίρνω τα ίδια email.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη


 

Thank you for contacting Customer Support Team. I am afraid all German agents are not available at the moment, but It will be my pleasure to help you today!

 

I am happy to confirm that your withdrawal is in queue for processing by our Finance Department.

 

We aim to process withdrawal requests in about 3 business days, from the next day that the request was made, or from the day of the last processed withdrawal.

 

Please note that this timeframe excludes weekends and public holidays. Once the withdrawal is processed, you should receive an email from the Finance Department.

 

Please note that bank and credit card transfers can be delayed by up to 3-5 working days.

 

If you have any additional question don't hesitate to contact us back in live chat or via email and we will be glad to help you

πριν από 2 έτη

Είπε κάθε μέρα ..περιμένω περιμένω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

tomorrow is the weekend and their finance department won't be working..I write to them all the time and they always reply the same way..first I lost a lot of money and only then got it and now I have to wait..it's not fair with them, the last time I was 8 or I waited 9 days for 500 euros and now for 3000, who knows how long the wait is and what I should do

Radka
πριν από 2 έτη

I entered the casino and I see that they returned everything to my account .. 2544 euros .. I don't know why they did it again

πριν από 2 έτη

file

12 3 4...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.