Όχι, όπως ήταν αναμενόμενο. Αφού έγινε η επαλήθευση, είχα δύο επιλογές ανάληψης, κρυπτογράφηση ή τραπεζική κατάθεση. Επέλεξα το crypto. Μια εβδομάδα αργότερα απορρίφθηκε λόγω τεχνικού προβλήματος. Καμία προειδοποίηση, καμία εξήγηση. Στη συνέχεια είπαν να χρησιμοποιήσετε την επιλογή τραπεζικής ανάληψης. Μου είπαν ότι είχα τοποθετηθεί στο τέλος της σύνθηξης επειδή είχα ακυρώσει την προηγούμενη ανάληψη. Ναι, έτσι είναι, το γεμίζουν και μετά με τιμωρούν για την εκ νέου υποβολή της απόσυρσης. Έγινε η ανάληψη σε τράπεζα, τότε μου ζητήθηκε να παράσχω αντίγραφα κίνησης τραπεζικού λογαριασμού.
Αρνήθηκα, δηλώνοντας ότι είχα παράσχει περισσότερο από επαρκή τεκμηρίωση και παρέχοντάς τους τραπεζικά στοιχεία θα έδινε στο καζίνο τη δυνατότητα πρόσβασης στην τραπεζική μου αποταμίευση λαμβάνοντας υπόψη όλα τα έγγραφα επαλήθευσης που είχα ήδη δώσει. Με απλά λόγια, είναι ένας κίνδυνος για την ασφάλεια.
Είτε έτσι είτε αλλιώς, καθυστερούν, δικαιολογούνται και απαιτούν πληροφορίες που δεν δικαιούνται. Έκανα κατάθεση με cashtcode, οπότε γιατί ζητούν τραπεζικά στοιχεία. Οι καταθέσεις που γίνονται με πορτοφόλια, υπό τους όρους τους, οι αναλήψεις πρέπει να πηγαίνουν σε πορτοφόλι ή στη μέθοδο που χρησιμοποιείται για την κατάθεση.
Κοίτα, ένιωθα ότι αυτό το καζίνο ήταν ρίσκο όταν έγινα μέλος. Και σίγουρα, θα μπορούσα απλώς να παράσχω τα τραπεζικά στοιχεία. Αλλά δεν θα το κάνω αυτό.
Ποια είναι η προσφυγή μου; Παρακολουθήστε αυτόν τον χώρο. Έχω ακολουθήσει αυτό το κομμάτι με δύο καζίνο. Όλοι τελικά πληρώνουν εάν οι επεξεργαστές καρτών τους σταματήσουν να εκκαθαρίζουν ή να δέχονται καταθέσεις ή μεταφορές κεφαλαίων. . Οι ρυθμιστικές αρχές αποδέχονται πλέον και ενεργούν επί των διαφορών. Δεν ήταν πολύ καιρό πριν, τα έκαναν όλα. Είναι απλά ένας πόνος στον κώλο. Και ένας χαμένος χρόνος. Αλλά σε αυτό βασίζονται. Βασίζονται στην παραίτηση των παικτών.
Nope, as expected. After verification was done, I had two withdrawl options, crypto or bank depisit. I chose crypto. Week later it was rejected claiming technical issue. No warning, no explanation.Then told to use bank withdrawl option. Told I had been placed at end of cue because I'd canceled previous withdrawl. Yea, that's right, they stuff it up, then penalise me for resubmitting withdrawl. Did the withdrawl to bank thing, then I was asked to provide bank statements.
I refused, stating that I had provided more than sufficient documentation, and by providing them bank details would give casino the ability to access my bank saving considering all the verification documents I'd already provided. Put simply, it's a security risk.
Either way, they are stalling, making excuses and demanding information they are not entitled. I deposited with cashtocode , so why do they demand banking details. Deposits made with wallets, under their terms withdrawls should go into a wallet Or into the method used for depositing.
Look, I had a feeling this casino was a risk when I joined. And sure, I could just provide the bank details. But I won't be doing that.
What is my recourse? Watch this space. I've been down this track with couple casinos. They all eventually pay should their card processors stop clearing or accepting deposits or fund transfers. . Regulators now accept and act on disputes. Wasn't long ago they did stuff all. Its just a pain in the ass. And a time waster. But that's what they rely on. They rely on players giving up.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: