Γεια σας, ελπίζω το καζίνο να πληρώσει, γιατί από ό,τι βλέπω στην κριτική, θα μπορούσε να είναι πρόβλημα. 🙁
Κανονικά, θα πρότεινα μια καταγγελία, αλλά βρήκα αυτήν την προειδοποίηση:
«Πολιτική μη αντίδρασης για παράπονα:»
Αυτό το καζίνο αρνείται να βοηθήσει στην επίλυση τυχόν παραπόνων παικτών. Όλες οι προηγούμενες προσπάθειές μας να εδραιώσουμε οποιαδήποτε συνεργασία αγνοήθηκαν. Επομένως, η πλειονότητα των πρόσφατα υποβληθέντων παραπόνων χαρακτηρίζεται ως ανεπίλυτα και έχει αρνητικό αντίκτυπο στην αξιολόγηση του καζίνο.
Ας ελπίσουμε ότι όντως απλώς θα καθυστερήσουν!
Hello, I hope the casino is going to pay, because from what I see in the review, it could be a problem. 🙁
Normally, I would suggest a complaint, but I found this warning:
"No Reaction Policy for complaints:
This casino refuses to assist in resolving any players’ complaints. All of our previous attempts to establish any cooperation were overlooked. Therefore, the majority of newly submitted complaints are marked as unresolved and have a negative impact on the casino’s rating."
Hopefully they are truly just delayed!
Αυτόματη μετάφραση: