Γεια, σίγουρα δεν είναι ωραίο αν το καζίνο μπλοκάρει τον λογαριασμό σας και σας λέει απλώς τον γενικό λόγο. Καταλαβαίνω όμως σε τέτοιες περιπτώσεις γιατί είναι ευαίσθητες πληροφορίες και τα καζίνο έχουν διαδικασία.
Όσο για το πρόβλημά σου. Υπάρχει κάποιος που έχει λογαριασμό σε αυτό το καζίνο και χρησιμοποιεί την ίδια διεύθυνση IP με εσάς; Όσο για την κατάχρηση μπόνους, ποιο μπόνους χρησιμοποιήσατε στο καζίνο;
Εν πάση περιπτώσει, βλέπω ότι έχετε υποβάλει καταγγελία , κάτι που είναι καλό αν πιστεύετε ότι δεν υπήρξε παράπτωμα από μέρους σας. Η ομάδα μας θα προσπαθήσει να βοηθήσει και να διερευνήσει την υπόθεση.
Όσον αφορά το γεγονός ότι δεν πρέπει να έχουμε αυτό το καζίνο στον ιστότοπο, είναι ακριβώς η κατάσταση για την οποία το έχουμε, ώστε οι παίκτες να μπορούν να δουν τι έχουν συναντήσει και να μοιραστούν τις εμπειρίες τους μεταξύ τους.
Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να λύσουμε αυτό το πρόβλημα και η ομάδα μας θα φτάσει στις σχετικές απαντήσεις. Σταυρωμένα δάχτυλα. 🤞
Hi, it's certainly not nice if the casino blocks your account and just tells you the general reason. But I understand in such cases because it is sensitive information and casinos have a process.
As for your problem. Is there anyone who has an account in this casino and uses the same IP address as you ? As for the bonus abuse, what bonus did you use in the casino ?
Anyway, I see that you have filed a complaint, which is a good step if you feel that there was no misconduct on your part. Our team will try to help and investigate the case.
Regarding the fact that we shouldn't have this casino on the site, this is exactly the kind of situation we have it for, so that players can see what they've encountered and share their experiences with each other.
I hope that we will be able to solve this problem and our team will get to the relevant answers. Fingers crossed. 🤞
Αυτόματη μετάφραση: