Ειλικρινά, θα έλεγα ότι υπάρχουν μόνο μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε. Το πρώτο είναι να περιμένεις.
Σας είπαν γιατί καθυστερεί τόσο η απόσυρση;
Σε κάθε περίπτωση, εάν το καζίνο δεν καταφέρει να επιλύσει το θέμα τις επόμενες δύο ημέρες, θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα να υποβάλετε μια καταγγελία εναντίον του. Είναι εντελώς δωρεάν, επομένως πρέπει να ανησυχείτε για τις χρεώσεις. Τι θα λέγατε να περιηγηθείτε στη διαδικασία εκ των προτέρων; Απλά για να ξέρετε τι μπορεί να ακολουθήσει:
https://casinoguru-de.com/beschwerde-loesung-anleitung 👈
Φαντάζομαι ότι μπορεί να προκύψουν κάποια ερωτήματα. Μη διστάσετε να ρωτήσετε οποιαδήποτε στιγμή. Και κρατήστε μας ενήμερους, παρακαλώ!
Frankly, I'd say there are just a few things you can do. The first is to wait.
Have you been told why the withdrawal is so delayed?
In any case, if the casino fails to resolve the matter in the next couple of days, I would strongly recommend submitting a complaint against them. It is free completely, so you need to worry about the fees. How about you browse the process in advance? Just to know what may come next:
https://casinoguru-de.com/beschwerde-loesung-anleitung 👈
I imagine some questions may arise. Feel free to ask anytime. And keep us posted, please!
Αυτόματη μετάφραση: