Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοFresh Casino - γενική συζήτηση

Fresh Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

24.489 προβολές 70 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1...3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Ernestmus
πριν από 8 μήνες

So, that was really good you kept the photo of the card. They needed to verify all the cards you made a deposit with at the casino, probably. Right?

If you're interested in writing your review for the casino, you can use this link and describe your experience there as well. It could help others to better understand how this casino works, you know.

Romi
πριν από 8 μήνες

Romi I am not able to write any review to a casino as you are blocking it as I am in Belgium. Yes, every card, every method of payment I used I needed to verify in order to obtain my funds.


file

Έγινε επεξεργασία
Ernestmus
πριν από 8 μήνες

Well, this shows we won't let you access the casino expert review; however, you may still submit your own.

Try out this link, please: https://casino.guru/casino-reviews 👈 It should work.

In any case, feel free to use VPN, if you like. Since we are not a casino, it is not a restricted tool.

I'm sorry for the troubles; our website is quite complex 🙏

πριν από 8 μήνες

Well, this shows we won't let you access the casino expert review; however, you may still submit your own.

Try out this link, please: https://casino.guru/casino-reviews 👈 It should work.

In any case, feel free to use VPN, if you like. Since we are not a casino, it is not a restricted tool.

I'm sorry for the troubles; our website is quite complex 🙏

πριν από 8 μήνες

I was trying trough different URls but without VPN I am unable to access most of the casino reviews, I am only able to open only Belgian ones, I sent that info to Jozef already. Thanks for info Radka.

Ernestmus
πριν από 8 μήνες

You won't be able to access it without a VPN because we can show only casinos that are under the Belgium license. It is due to the legislation in your country, and we have to keep up with it, you know.

πριν από 6 μήνες

Γεια σας, αγαπητοί μου

Σιγά σιγά αρχίζω να βαριέμαι πολύ αυτό το καζίνο επειδή είχα ήδη κάνει πλήρη επαλήθευση ταυτότητας και τώρα, μετά από περισσότερα από τρία χρόνια, ξαφνικά θέλουν να επαληθεύσω ξανά τον εαυτό μου, τουλάχιστον με μια selfie και την ταυτότητά μου, και από τότε απλά δεν δέχονται κανένα από τα έγγραφα που τους στέλνω με μια selfie.

Σε αυτό το σημείο δεν με νοιάζει και πολύ ποιο είναι το πρόβλημα, θέλω απλώς να λάβω υπόψη την πληρωμή, αν και νομίζω ότι αυτό είναι και το πρόβλημα, ότι δεν μπορώ να επαληθευτώ με τη selfie και το άτομο που θα φωτογραφίσω, όλα τα άλλα έχουν ήδη εγκριθεί και το άτομο με τη selfie έχει ήδη εγκριθεί.

Τώρα, θα ήθελα απλώς να μάθω από εσάς αν είναι δυνατόν να κλείσω τον λογαριασμό μου εκεί και στη συνέχεια τουλάχιστον να ξεκινήσω την πληρωμή, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι ο λογαριασμός μου θα μπλοκαριστεί.

Λοιπόν, για να το θέσω ξανά εν συντομία, αν διαγράψω τον λογαριασμό μου εκεί, είναι τα μέλη του Fresh Casino υποχρεωμένα να μεταφέρουν το υπόλοιπο από τον λογαριασμό τους στον δικό μου λογαριασμό;


Θα ήμουν πολύ ευγνώμων για μια γρήγορη απάντηση από εσάς


Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Kiittykat9o
πριν από 6 μήνες

Hello,

I hope you don't mind me stepping in, but I could use your help too. Could it be a specific document or a selfie that's preventing your account from re-verifying? I honestly can't tell, so I decided to ask you directly.

Speaking of which, how long have you been struggling with this second KYC process?

As to your question, I do not think closing an account will resolve the verification issue. I believe once it has started, it also must be completed in order to let you withdraw.

Radka
πριν από 6 μήνες

Μέχρι να ζητήσω την ανάληψή μου, ο λογαριασμός μου ήταν πλήρως και ολοκληρωμένα επαληθευμένος. Έχω μάλιστα κάνει ανάληψη μία φορά.

Ωστόσο, το έγγραφο με τη selfie και την ταυτότητα εξαφανίστηκε ξαφνικά ή, σύμφωνα με αυτούς, διαγράφηκε, κάτι που είναι απόλυτη ανοησία, και αφού προσπάθησα να το ανεβάσω ξανά, μου έλεγαν συνέχεια ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τη selfie.

και το έχω βαρεθεί πολύ τώρα, εδώ και δύο εβδομάδες, όποια φωτογραφία κι αν ανεβάσω..

Επομένως, το ερώτημα γενικά είναι εάν είναι δυνατόν να πληρώσετε τα υπόλοιπα ενός λογαριασμού εάν θέλετε να τον κλείσετε μόνοι σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Kiittykat9o
πριν από 6 μήνες

Oh, I see now. Thank you for the details.

It is very common to verify players every few years. The first verification simply needs to be updated, I’m afraid.

So it may still be a sort of very unpleasant technical issue that the casino struggles to overcome or something wrong with the picture itself.

Now that I'm thinking about it, sending that by email should be an alternative to resolve the uploading. Did you ask what is specifically wrong with the selfie? Occasionally the request is pretty complex, like the ID must be clearly visible so the data are readable and so on...

I repeat, closing an account won't skip the verification, so if this is the only reason, I would not do that.

πριν από 5 μήνες

file οι πιστοί

Αυτόματη μετάφραση:
Arturka
πριν από 5 μήνες

Hello, are these your withdrawals that you managed to get out of the casino? Have you withdrawn everything so far and there have been no problems?

1...3 4

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.