Γειά σου,
Αυτό είναι επίσης κάτι που θα ήθελα να καταλάβω. Σε κάθε περίπτωση, χρησιμοποιήστε το κουμπί απάντησης ούτως ή άλλως.
Ας δούμε όμως τι βγαίνει από την καταγγελία ή αν θα λάβουμε μια απάντηση με γνώμονα τις λεπτομέρειες εδώ στο φόρουμ.
Σχετικά με το βίντεο, που φαίνεται να είναι το κύριο μέλημά σας, έχω ήδη εκφράσει τη γνώμη μου και γνωρίζω ότι το εργαλείο είναι χαλασμένο. Εξακολουθεί να μην λειτουργεί για εσάς;
Κάτι τέτοιο θα πρέπει προφανώς να λειτουργεί και θα πρέπει να γίνει πολλή δουλειά για να το διορθώσετε, αν δεν συμβεί. Αλλά πραγματικά δεν ξέρω τι περιμένετε από εμάς. Δεδομένου ότι αυτό το καζίνο είναι νέο, όπως αναμφίβολα γνωρίζετε, η κοινότητα του τζόγου δεν είναι εξοικειωμένη με τα χαρακτηριστικά του και πρέπει να περιμένει να αποδειχθούν από το χρόνο. Όπως προσπαθήσατε να φανταστείτε, τα μη λειτουργικά όρια είναι πρόβλημα, αλλά δύσκολα αποτελούν αθέμιτη πρακτική από μόνα τους.
Ελπίζω να καταλάβατε τώρα ότι δεν μπορούμε να τιμωρήσουμε ένα καζίνο επειδή δεσμεύεται έστω και εν μέρει με μη λειτουργικά ασφαλέστερα όρια, εκτός εάν κάποιος μπορεί να αποδείξει ότι υπάρχει μια κακόβουλη πρόθεση πίσω από αυτό - που χρησιμοποιείται κατά των παικτών. Είναι υπέροχο που είστε τόσο πρόθυμοι να μοιραστείτε πώς λειτουργούν τα πράγματα στο καζίνο με το πρόβλημα γιατί, όπως έχω δηλώσει, αυτό είναι που έχει μεγαλύτερη σημασία.
Αυτήν τη στιγμή είναι μια κακή εμπειρία χρήστη - η οποία, εάν συνδεθεί, θα μπορούσε να εξεταστεί μέσω της καταγγελίας. Απλά προσπαθήστε να αποφύγετε να χάσετε άλλα χρήματα, παρακαλώ.
Hello,
This is also something I would like to understand. In any case, please use the reply button anyway.
Let's see what comes out of the complaint, though, or whether we get a detail-driven answer here on the forum.
Regarding the video, which appears to be your main concern, I already expressed my opinion, and I am aware that the tool is broken. Is it still not working for you?
Something like this should obviously work, and a lot of work should be done to fix it if it doesn't. But I really do not know what you are expecting from us. Since this casino is new, as you are undoubtedly aware, the gambling community is unfamiliar with its features and must wait for them to be proven by time. As you attempted to imagine, nonworking limits are a problem, but they hardly constitute an unfair practice on their own.
I hope you now understand that we cannot penalize a casino for even partially binding itself to non-working safer limits unless someone can demonstrate that there is a malicious intent behind that - used against players. It is great that you are so willing to share how things operate at the casino with the problem because, as I have stated, that is what matters most.
It is currently a poor user experience - which, if connected, could be looked into through the complaint. Just try avoiding losing any other money, please.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη χθες
Αυτόματη μετάφραση: