ΦόρουμΚαζίνοFavoritoBet Casino - γενική συζήτηση

FavoritoBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 μήνα από artemsl2000
|
3500 προβολές 117 απαντήσεις |
|
12 3 4...7
Radka
πριν από 3 εβδομάδες

Βλέπεις το βίντεο μου και βλέπεις τι ακριβώς συμβαίνει, πώς να μην κρίνεις κάτι τέτοιο; Και να επικοινωνήσω με το καζίνο;;;; Το έκανα πριν από αρκετές μέρες, με αγνόησαν και μου είπαν ψέματα, τίποτα περισσότερο

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 3 εβδομάδες

We seem to be going around in circles again, so I will let the complaint handle this.

Have a nice afternoon, please.

πριν από 3 εβδομάδες

Απλώς είμαι περίεργος ποια ιστορία θα εφευρεθεί τώρα. Και η Favoritobet μου έχει ήδη πει εκατό φορές ότι πρέπει να επικοινωνήσω με την υποστήριξή τους. Και όπως πάντα, μόλις μπήκα στο chat και ενώ έγραφα, η υποστήριξη έκλεισε ξανά τη συνομιλία. Αυτό το ψέμα είναι απλά υπέροχο.

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 3 εβδομάδες

Hello,

This is also something I would like to understand. In any case, please use the reply button anyway.

Let's see what comes out of the complaint, though, or whether we get a detail-driven answer here on the forum.

Regarding the video, which appears to be your main concern, I already expressed my opinion, and I am aware that the tool is broken. Is it still not working for you?

Something like this should obviously work, and a lot of work should be done to fix it if it doesn't. But I really do not know what you are expecting from us. Since this casino is new, as you are undoubtedly aware, the gambling community is unfamiliar with its features and must wait for them to be proven by time. As you attempted to imagine, nonworking limits are a problem, but they hardly constitute an unfair practice on their own.

I hope you now understand that we cannot penalize a casino for even partially binding itself to non-working safer limits unless someone can demonstrate that there is a malicious intent behind that - used against players. It is great that you are so willing to share how things operate at the casino with the problem because, as I have stated, that is what matters most.

It is currently a poor user experience - which, if connected, could be looked into through the complaint. Just try avoiding losing any other money, please.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
πριν από 3 εβδομάδες

Α, και τώρα είναι ακριβώς αυτό που φανταζόσασταν. Ω, το καζίνο είναι καινούργιο και επομένως δεν είναι πρόβλημα που τα όρια δεν λειτουργούν ακόμα. Α, και τα όρια που δεν λειτουργούν δεν είναι άδικη πρακτική. Προστατεύουν ξανά το καζίνο. Και όχι, κύριο μέλημά μου είναι τα κλεμμένα μου 1000 ευρώ. Και διαγράψτε το θετικό σημείο στη σελίδα αξιολόγησης του καζίνο σας με τα πολλά εργαλεία για υπεύθυνο παιχνίδι. Δεν είναι καθόλου αλήθεια...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Τώρα λοιπόν αυτό το καζίνο θέλει ξαφνικά περισσότερα έγγραφα, έχω ήδη ανεβάσει αυτά που ήθελαν αυτοί οι άνθρωποι, αλλά φυσικά συνεχίζουν να βγάζουν ολοένα και περισσότερες ανοησίες. Ανέβηκε ταυτότητα, ταυτότητα με selfie, αποδεικτικό πληρωμής, τραπεζικό αντίγραφο/επιβεβαίωση διεύθυνσης ακόμα και ο ΑΦΜ μου. Όλα όπως ζητήθηκε πριν. Τώρα λαμβάνω ένα email που λέει ότι θέλουν περισσότερα έγγραφα. Μπήκα στο chat και ήθελα να ρωτήσω ποια έγγραφα και μετά έκλεισαν τη συνομιλία. Αυτή είναι η πρακτική τους, αλλά ναι, δίνετε σε ένα νέο καζίνο σαν αυτό μια βαθμολογία 7,3 file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Α, και τώρα είναι ακριβώς αυτό που φανταζόσασταν. Ω, το καζίνο είναι καινούργιο και επομένως δεν είναι πρόβλημα που τα όρια δεν λειτουργούν ακόμα. Α, και τα όρια που δεν λειτουργούν δεν είναι άδικη πρακτική. Προστατεύουν ξανά το καζίνο. Και όχι, κύριο μέλημά μου είναι τα κλεμμένα μου 1000 ευρώ. Και διαγράψτε το θετικό σημείο στη σελίδα αξιολόγησης του καζίνο σας με τα πολλά εργαλεία για υπεύθυνο παιχνίδι. Δεν είναι καθόλου αλήθεια...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Again, to be honest, it appears that you did not comprehend my response. For instance, I did not say what you are saying I did.

Let us ignore this.

The plus point will be reviewed by the Data Team, considering you sent the video. Please excuse my manners, but I must add this: It would be good if you would, for once, focus on what has already been said.

I will let the rest go to the complaint because it is really difficult to communicate with you.

Do not take that personally, please.

πριν από 3 εβδομάδες

Τώρα λοιπόν αυτό το καζίνο θέλει ξαφνικά περισσότερα έγγραφα, έχω ήδη ανεβάσει αυτά που ήθελαν αυτοί οι άνθρωποι, αλλά φυσικά συνεχίζουν να βγάζουν ολοένα και περισσότερες ανοησίες. Ανέβηκε ταυτότητα, ταυτότητα με selfie, αποδεικτικό πληρωμής, τραπεζικό αντίγραφο/επιβεβαίωση διεύθυνσης ακόμα και ο ΑΦΜ μου. Όλα όπως ζητήθηκε πριν. Τώρα λαμβάνω ένα email που λέει ότι θέλουν περισσότερα έγγραφα. Μπήκα στο chat και ήθελα να ρωτήσω ποια έγγραφα και μετά έκλεισαν τη συνομιλία. Αυτή είναι η πρακτική τους, αλλά ναι, δίνετε σε ένα νέο καζίνο σαν αυτό μια βαθμολογία 7,3 file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

As you obviously know, it takes more than this problematic conversation for us to change the casino's rating. You are now a golden member, which is a perfect reflection of your active participation on the forum, and the majority of these aspects have already been explained to you. Do I really need to remind you of that?

Since you try to misrepresent or distort anything to suit your agenda, I am also ending our communication, to be as honest as possible. Perhaps what transpired prior to the closure of the previously mentioned chat would provide an explanation too.

In any event. This is sufficient in my opinion. I hope the complaint goes well.

πριν από 3 εβδομάδες

Δεν στρίβω τίποτα, ό,τι λέω είναι αλήθεια και μπορώ να το αποδείξω. Δώστε μου παραδείγματα για το πού στρίβω τα πράγματα, πού είμαι προσβλητικός ή οτιδήποτε άλλο. Το γεγονός είναι ότι το καζίνο ισχυρίστηκε ότι τα όριά τους λειτουργούσαν, μπόρεσα να αποδείξω ότι δεν ήταν. Πολύ απρόθυμα και αφού ρώτησαν πολλές φορές επιβεβαίωσαν ότι είχα δίκιο. Και όταν ένας παίκτης μπορεί να αποδείξει κάτι, το καζίνο υπερασπίζεται με δηλώσεις όπως: "Καθώς αυτό το καζίνο είναι νέο, όπως αναμφίβολα γνωρίζετε, η κοινότητα των τυχερών παιχνιδιών δεν είναι εξοικειωμένη με τα χαρακτηριστικά του και πρέπει να περιμένει μέχρι να αποδειχθεί με την πάροδο του χρόνου. Όπως προσπαθήσατε να φανταστείτε, ότι τα σπασμένα όρια είναι πρόβλημα, αλλά δεν αποτελούν από μόνα τους μια άδικη πρακτική». Ω, κανένα πρόβλημα, είναι νέο και επομένως δεν είναι πρόβλημα και δεν είναι άδικη πρακτική. Πρέπει να κάνω μια νέα καταγγελία για το γεγονός ότι αυτά τα όρια δεν λειτούργησαν και ως αποτέλεσμα έχασα χρήματα; Και δεν θα διαγράψω καμία ανάρτηση στο φόρουμ ή το παράπονό μου. Αυτό θα πρέπει να παραμείνει ορατό σε όλους και μέχρι στιγμής έχω αποθηκεύσει ολόκληρη τη συζήτηση εδώ σε βίντεο και στιγμιότυπα οθόνης σε περίπτωση που σκεφτούν να με αποκλείσουν εδώ. Άλλες πλατφόρμες το παρακολουθούν επίσης και χαρακτηρίζουν άλλους ανθρώπους ως εγκληματικό ιστότοπο. Αυτές είναι οι δηλώσεις άλλων παικτών για το Casinoguru.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Θέλω λοιπόν συγκεκριμένα παραδείγματα για το πού στρίβω ή/και παραποιώ πράγματα. Δώσε μου παραδείγματα. Αυτό ακριβώς που συνέβη είναι ότι τα χρήματά μου δεν πληρώθηκαν, το καζίνο υπερασπίστηκε ευτελίζοντας τα όρια που δεν λειτούργησαν και με παρουσιάσατε ως άτομο που στρίβει και παραποιεί πράγματα. Για μένα, παραποιημένο σημαίνει ότι διαδίδω ψέματα, αν το λες αυτό, δώσε μου ένα παράδειγμα. Και πού να στρίβω τα πράγματα; Εάν δεν μπορείτε να προσκομίσετε κανένα στοιχείο, τότε θα πρέπει να σταματήσετε να κάνετε δηλώσεις εναντίον μου.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 3 εβδομάδες

Τι συνέβη πριν κλείσει η προαναφερθείσα συνομιλία; Εξήγησέ μου σε παρακαλώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Τι συνέβη πριν κλείσει η προαναφερθείσα συνομιλία; Εξήγησέ μου σε παρακαλώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

It is obvious we do not still understand each other on many significant points. To tell the truth, I am not sure if the translation into German or your viewpoint is consistently causing this tense. Review the entire conversation from the beginning and reflect on how you dealt with other people and the information presented. I have to spend a lot of time explaining each instance of incorrect comprehension of my earlier responses, which you have used against Casino Guru or the casino. Other people are free to make their own judgments about your presence here, your intentions, and the clarity of your behavior.

"What happened before the aforementioned chat was closed?" Actually, I asked you this question. You see? Another instance of miscommunication this time.

I would suggest leaving this issue to complaint since it seems like the casino representative is no longer interested in participating, provided that it is obviously beyond your and my ability to casually discuss the matter.

Fare you well.


πριν από 3 εβδομάδες

It is obvious we do not still understand each other on many significant points. To tell the truth, I am not sure if the translation into German or your viewpoint is consistently causing this tense. Review the entire conversation from the beginning and reflect on how you dealt with other people and the information presented. I have to spend a lot of time explaining each instance of incorrect comprehension of my earlier responses, which you have used against Casino Guru or the casino. Other people are free to make their own judgments about your presence here, your intentions, and the clarity of your behavior.

"What happened before the aforementioned chat was closed?" Actually, I asked you this question. You see? Another instance of miscommunication this time.

I would suggest leaving this issue to complaint since it seems like the casino representative is no longer interested in participating, provided that it is obviously beyond your and my ability to casually discuss the matter.

Fare you well.


πριν από 3 εβδομάδες

Το καζίνο δεν θέλει να πληρώσει. Προσπαθήστε με κάθε κόστος. Απλά εφεύρει δικαιολογίες. Η πλατφόρμα του καζίνο πρέπει να αντιδράσει εδώ. Δεν μπορεί το καζίνο να επινοεί το ένα ψέμα μετά το άλλο

Αυτόματη μετάφραση:
Asafa
πριν από 3 εβδομάδες

Dear user,

Did you notice that the post you replied to was not for you? It is fascinating to observe how the two German players, who share a lot of similar details, replace one another.

But again: Please feel free to file a complaint if you have any concerns about any casino with regard to unpaid winnings. I remember all of your posts, deleted ones included, and I find that they are not only uncannily similar to Yasin's, but they also do not provide a good explanation of why you are so determined to tell us all what to do.

Instead, could you calmly describe the issue you are having with this casino? Because if you don't, your broad charges are misguided. Just so you know.

I usually show much more empathy in these kinds of situations, but you are also not very courteous, as I hope the rest of the community can see.


Δημοσίευση από Asafa Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
Asafa
πριν από 3 εβδομάδες

It is unfortunate that we have already gone too far.

Even if someone disagrees with us or our values, ratings, etc., this forum gives them a platform to voice their opinions and possibly help the community. From what you have shown thus far, you are not very concerned with the truth. I hope you realize that it makes little sense to even reply to you as long as you continue to accuse us or the casino, mislead previously provided explanations, or refuse to provide any evidence to support your claims.

Due to your aforementioned actions, I am forced to ban your account due to your disrespectful conduct and untrue claims.

Radka
πριν από 3 εβδομάδες

Ο εκπρόσωπος του καζίνο και το ίδιο το καζίνο δεν ενδιαφέρθηκαν από την αρχή. Απλώς κρύβονται και δεν πληρώνουν. Το καζίνο είναι ευπρόσδεκτο να γράψει εδώ γιατί δεν πληρώνει. Ένα αξιόπιστο καζίνο σίγουρα δεν συμπεριφέρεται έτσι.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 3 εβδομάδες

Με ανησυχεί η συζήτηση εδώ και το παράπονό μου. Πάντα έλεγα την αλήθεια, δεν στρίβω και δεν διαστρεβλώνω τίποτα. Η συμπεριφορά μου είναι κάτι παραπάνω από σωστή δεδομένης της κατάστασης. Μπορούμε ευχαρίστως να συζητήσουμε πού στρίβω ή διαστρεβλώνω τα πράγματα. Είμαι εδώ για να απαντήσω

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 3 εβδομάδες

Even though it partially makes sense, what you write now - and I thank you for that - tell me honestly:

Would you keep responding to someone who called you a liar right from the start and act very arrogantly at best? Well, I suggest we put this aside. Shall we, please?

Kindly give the complaint your best effort. I hope you now realize that this forum is not the place to resolve your issue. Since the complaint aims to resolve the issue for players, I am hoping my colleagues will shed more light on it.

Radka
πριν από 3 εβδομάδες

Δεν τίθεται καν το ερώτημα αν θα απαντούσα σε κάποιον που με αποκαλεί ψεύτη, γιατί δεν είμαι ψεύτης. Το καζίνο είπε ότι έκανα λάθος όταν είπα ότι τα όριά τους δεν λειτουργούν. Το καζίνο ήθελε να με κάνει να είμαι ψεύτης και μπόρεσα να αποδείξω ξεκάθαρα ότι το καζίνο έλεγε ψέματα. Δεν είμαι αλαζόνας, έχω δίκιο. Το καζίνο δεν πληρώνει τα 1000 ευρώ που κέρδισα δίκαια, κλείνει τη συνομιλία, δεν έχει απαντήσει μέσω email για πάνω από 7 ημέρες και κρύβεται πίσω από την επιφάνεια εργασίας. Πρέπει να είμαι αυτός που θα το προστατεύσει, όχι το καζίνο. Δεν έχω ακούσει ποτέ από εσάς ότι αυτό το καζίνο πρέπει να σχολιάσει την κατάσταση. Αυτή θα ήταν η απλούστερη λύση για να φτάσουμε στο βάθος του προβλήματος. Ναι, αυτό το φόρουμ δεν θα λύσει το πρόβλημά μου, το φόρουμ έχει σκοπό να ενημερώσει τους παίκτες τι συμβαίνει εάν καταθέσετε λιγότερα από αυτά που κερδίζετε, πόσο χρόνο διαρκεί η επαλήθευση και η ανάληψη και ότι τα όρια του καζίνο δεν λειτουργούν. Η παρενόχληση της επαλήθευσης κατά την οποία μου στέλνουν email λέγοντας ότι είναι απαραίτητη περαιτέρω επαλήθευση, αλλά όχι γιατί ή ποια έγγραφα, και μετά μιλάω στο chat που μου λέει να γράψω ένα email και δεν λαμβάνω απάντηση στα email που έχω στείλει και αυτό συνεχίζεται εδώ και 7 μέρες. Θα κάνω τον κόπο τις επόμενες ημέρες και θα δημοσιεύσω το ιστορικό email και το ιστορικό με υποστήριξη εδώ. Επίσης, εάν ένα καζίνο ήταν αξιόπιστο, θα αντιδρούσε σε όρια που δεν λειτουργούν και θα το ξεκαθάρισε αντί να πει ότι τα όριά μας λειτουργούν και να απεικονίσει τον παίκτη ως ψεύτη. Θα περιμένω μέχρι αύριο και μετά θα κάνω μια καταγγελία για όρια που δεν λειτούργησαν και έχασα χρήματα ως αποτέλεσμα. Με ενδιαφέρει η επίλυση διαφορών εδώ, αλλά αυτό λειτουργεί μόνο αν μιλάτε μεταξύ σας, κάτι που δεν κάνει η Favoritobet. Αυτό το καζίνο θα προτιμούσε να σιωπήσει....

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα