Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί επανάληψης. Για παράδειγμα, δυσκολεύομαι πολύ να παρακολουθήσω την ανταλλαγή των αναρτήσεων. Πιστεύω ότι αυτό είναι για το καζίνο, όμως, όπως έχω ήδη αναφερθεί στο μέρος. είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι στην καταγγελία.
Για να είμαστε ακριβείς: Οι διαχειριστές του φόρουμ δεν επικυρώνουν τη δικαιοσύνη ή την προσαρμογή του δείκτη ασφαλείας του καζίνο. Παρέχουμε τη δυνατότητα ενημέρωσης ή παράπονα για αυτόν τον σκοπό. Για να ξέρεις.
Ωστόσο, πιστεύω ότι οποιαδήποτε λειτουργία καζίνο θα μπορούσε να δυσλειτουργήσει, για παράδειγμα. Είναι πολύ λυπηρό αν αυτό συμβεί με ασφαλέστερα εργαλεία τζόγου. Ωστόσο, ένα αξιόπιστο καζίνο θα εκτιμούσε την άμεση ανατροφοδότηση και θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα, θα έλεγα.
Μπορώ να αντιδράσω μόνο στις πληροφορίες που παρέχετε επειδή δεν είμαι ο εκπρόσωπος του καζίνο και δεν έχω πρόσβαση στο σύστημά τους. Επομένως, νομίζω ότι ήταν σοφή κίνηση να τους ενημερώσουμε για τα μη λειτουργικά όρια, όπως είπατε ότι το κάνατε. Ειλικρινά, δεν έχω πολλά άλλα να προσθέσω, από την πλευρά μου.
Please try to use the replay button. I, for instance, find it quite difficult to follow the exchange of the posts. I believe this is for the casino, though, as I already addressed the part; it is important to mention that in the complaint.
Just to be precise: Forum admins do not validate the casino's fairness or Safety Index adjustment. We provide the update us feature or complaints for that purpose. Just so you know.
Nevertheless, I believe that any casino feature could malfunction, for example. It is very regrettable if this happens with safer gambling tools. However, a reputable casino would value direct feedback and address the issue, I'd say.
I can only react to the information you provide because I am not the casino representative and do not have access to their system. Therefore, I think it was a wise move to let them know about the non-functional limits, as you said that you did. Frankly, not much else to add, from my side.
Αυτόματη μετάφραση: