πριν από 1 έτος
Γεια,
Έχετε ακούσει κάτι από το MFE ή το MGA από τότε που ήρθατε σε επαφή με το MFE;
Hi,
Have you heard anything from MFE or MGA since you got in touch with MFE?
1
Γεια,
Έχετε ακούσει κάτι από το MFE ή το MGA από τότε που ήρθατε σε επαφή με το MFE;
Hi,
Have you heard anything from MFE or MGA since you got in touch with MFE?
Γεια σας, δυστυχώς δεν υπάρχουν νέα.
Έγραψε σήμερα ξανά στο MFE ότι μπορούν να δουν ότι το MGA απλώς μας αγνοεί. Χθες προσπάθησε να έρθει σε επαφή με τον Αντόνιο Ζεράφα, αλλά μέχρι τότε κανένα νέο.
Hello, unfortunately no news.
Wrote today again to MFE that they can see MGA simply ignore us. Yesterday tried to get in touch with Antonio Zerafa, but until then no any news.
Γεια σας παιδιά μερικές πληροφορίες:
Ο Αντόνιο μου απάντησε, προέτρεψε το αρμόδιο τμήμα να μου απαντήσει, και τουλάχιστον στέλνουν ένα email, ότι η έρευνα είναι ακόμη σε εξέλιξη.
Καθώς έκανα κάποια έρευνα, βρήκα μια πιθανότητα: εντολή πληρωμής.
Μεταξύ κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, έχετε το δικαίωμα να εκδώσετε διαταγή πληρωμής έναντι των οποίων έχετε οικονομική αξίωση. Σε αυτήν την περίπτωση το αρμόδιο δικαστήριο (στην περίπτωσή μας η Μάλτα) θα εκδώσει επίσημη διαταγή πληρωμής που καλεί τον υπόχρεο (EGMIT Elite Ltd) να πληρώσει για τον ενάγοντα (εμάς). Πρέπει να συμπληρώσετε κάποιες φόρμες στην πύλη E-justice και έχει χρέωση (περίπου 50 EUR) και μετά την έκδοση ο υπόχρεος έχει 30 ημέρες οποιαδήποτε δήλωση εναντίωσης, εάν όχι, το ποσό θα γίνει αυτόματα εκτελεστό. Εάν υπάρχει δήλωση εναντίωσης, μπορεί να "μεταφερθεί στα κανονικά δικαστήρια αστικού δικαίου για να εξεταστεί σύμφωνα με το εθνικό δίκαιο, ή να αντιμετωπιστεί σύμφωνα με μια ευρωπαϊκή διαδικασία μικροδιαφορών ή να διακοπεί".
Υπάρχει η επιλογή δημιουργίας περισσότερων εναγόντων έναντι ενός οφειλέτη, οπότε νομίζω ότι ίσως πρέπει να το δοκιμάσουμε σύντομα. Τι νομίζετε;
Hello guys some info:
Antonio answered me, he urged the responsible department to response me, and at least they send an email, that the investigation is still ongoing.
As I took some research, I have found a possibility: payment order.
Between European Union states, you have the right to issues payment order to whom you have a financial claim against. In this case the relevant court (in our case its Malta) will issue an official payment order which call on the obligor (EGMIT Elite Ltd) to pay for the claimant (us). You have to fill in some forms at the E-justice portal and it has a fee (about 50 EUR) and after the issue the obligor has 30 days any statement of opposition if not the amount will become automatically enforceable. If there is statement of opposition may "be transferred to the normal civil law courts to be dealt with under national law; or dealt with in accordance with a European Small Claims Procedure, or discontinued."
There is option to create more claimant against one obligor, so I think maybe we should try it soon. What do you think?
Γεια,
Έλαβα επίσης ένα email από την MGA ότι η έρευνα είναι σε εξέλιξη και δεν υπάρχουν ακόμα ενημερώσεις. Υποθέτω ότι αυτό θα μπορούσε να οφείλεται στο ότι κάνατε άλλα μέρη να πιέσουν την MGA να δράσει. Ρώτησα την MGA για το πώς θα πάει η διαδικασία από εδώ.
Θα ήθελα τουλάχιστον να περιμένω αυτή την απάντηση και να προσπαθήσω να εμπιστευτώ λίγο την MGA ότι εργάζονται σε αυτό.
Hi,
i got an email from MGA too that the investigation is ongoing and no updates yet. I guess this could be because you did get other parties to press MGA to act. I did ask MGA about how the process will go from here.
i would like to at least wait for that reply and try to trust MGA a bit that they are working on this.
Υποθέτω ότι ο πάροχος αδειών πρέπει πρώτα να δηλώσει το συμπέρασμά του. Ξέρω ότι χρειάζεται πολύς χρόνος ακόμα, η αρχή είναι ένας σημαντικός παίκτης σε αυτήν την κατάσταση.
Η ιδέα μιας εντολής πληρωμής μου φαίνεται λογική, αν και δεν έχω ακούσει για μια τέτοια λειτουργική λύση ακόμα.
Σας ευχαριστούμε που το φέρατε εδώ, ελπίζουμε ότι θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επιλογή 🙏!
I guess the license provider should state its conclusion first. I know it's taking an excessively long time still, the authority is a major player in this situation.
The idea of a payment order sounds logical to me, though I haven't heard about such a working solution yet.
Thank you for bringing this here, hopefully, you'll be capable of using the option 🙏!
Γεια,
Έλαβα επίσης ένα email από την MGA ότι η έρευνα είναι σε εξέλιξη και δεν υπάρχουν ακόμα ενημερώσεις. Υποθέτω ότι αυτό θα μπορούσε να οφείλεται στο ότι κάνατε άλλα μέρη να πιέσουν την MGA να δράσει. Ρώτησα την MGA για το πώς θα πάει η διαδικασία από εδώ.
Θα ήθελα τουλάχιστον να περιμένω αυτή την απάντηση και να προσπαθήσω να εμπιστευτώ λίγο την MGA ότι εργάζονται σε αυτό.
Hi,
i got an email from MGA too that the investigation is ongoing and no updates yet. I guess this could be because you did get other parties to press MGA to act. I did ask MGA about how the process will go from here.
i would like to at least wait for that reply and try to trust MGA a bit that they are working on this.
Μπορεί να έχετε δίκιο και συμφωνώ ότι η MGA πρέπει πρώτα να παρουσιάσει κάποια συμπεράσματα. Θα μπορούσε να είναι ζωτικής σημασίας για πρόσθετη πρόοδο. Λοιπόν, το είπα ήδη - και θα το πω ξανά. Περίμενε!
You may be correct, and I agree MGA should present some conclusions first. It could be vital for additional progress. Well, I said that already - and I'll say that again. Hold on!
Γεια σας παιδιά,
κανένα νέο από πουθενά, αλλά σήμερα έγραψα στην EGBA για το θέμα μας. Νομίζω ότι θα πρέπει να εξετάσουμε την εντολή πληρωμής στο εγγύς μέλλον, συγκεκριμένα: διαδικασία μικροδιαφορών. Κρατάω επαφή.
Hello guys,
no news from anywhere, but today I wrote to the EGBA regarding our issue. I think we should consider the payment order in the near future, specifically: small claim procedure. Keep in touch.
Επικοινώνησα με την MGA και αυτή τη φορά απάντησαν σε λίγες μέρες και αισθάνομαι ότι η δουλειά βρίσκεται πραγματικά σε εξέλιξη. Έγραψαν αυτό:
Για να γίνει αυτό, ολοκληρώσαμε μια προκαταρκτική εξαγωγή δεδομένων, η οποία μας δείχνει την τελική κατάσταση του λογαριασμού σας στην EGMIT Elite Limited, μετά τη διακοπή της λειτουργίας του Δικαιούχου Άδειας Χρήσης. Τώρα επαληθεύουμε ότι τα δεδομένα που έχουμε είναι σωστά. Μόλις ολοκληρωθεί αυτό, θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε με αυτό το θέμα. Λάβετε υπόψη, ωστόσο, ότι υπάρχουν εξωτερικοί παράγοντες που μας εμποδίζουν να παρέχουμε ένα συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα. Ενώ πρέπει να τονίσουμε ότι στοχεύουμε να επιλύσουμε αυτό το ζήτημα όσο πιο γρήγορα μπορούμε, μπορεί να χρειαστούν έως και αρκετές εβδομάδες για να ολοκληρωθεί.
Έχουν λοιπόν κάποια δεδομένα τουλάχιστον από την elite24bet. Ας ελπίσουμε ότι καλά νέα θα συνεχίσουν να έρχονται στο δρόμο μας!
I reached out to MGA and this time they replied in few days and it feels like the work is really underway. They wrote this:
To do this, we have completed a preliminary data extraction, which shows us the final standing of your account with EGMIT Elite Limited, after the Licensee stopped operating. We are now verifying that the data we have is correct. Once this has been completed, we will be able to move forward with this matter. Please note however, that there are external factors which prevent us from providing a definite timeframe. Whilst we must emphasise that we aim to resolve this issue as speedily as we can, this could take up to several weeks to be completed.
So they have got some data at least from elite24bet. Lets hope good news keep coming our way!
Ελπίζω ο αθάνατος ασθενής σας να κερδίσει το αποτέλεσμα στο τέλος! 👍🙌🤞
I hope your undying patient will gain the result in the end! 👍🙌🤞
Καλημέρα,
Έχει λάβει κάποιος από εσάς τελικά επιστροφή χρημάτων που έχει καταβληθεί/κερδίσει;
Είστε κάποιος από εσάς σε επαφή με την ELite24Bet.com;
Good morning,
Has anyone of you finally received a refund of funds paid / won ?
Are any of you in contact with ELite24Bet.com ?
Ο κ. Adam Stanczak η εταιρεία του δεν μας έδωσε χρήματα για έξι μήνες και αυτό είναι έγκλημα.
Δεδομένου ότι δεν έχουμε νέα τους, έχω συγκεντρώσει τους επικεφαλής των επιχειρηματικών εταίρων του κ. Stanczak.
Ίσως όταν το μάθουν οι συνεργάτες του και οι συνεργάτες του, να αρχίσει επιτέλους να μας δίνει πίσω τα χρήματά τους στους παίκτες.
Επιπλέον, για τη διαδικασία θα ενημερωθούν οι αρμόδιοι φορείς στην ΕΕ και θα ζητηθεί έλεγχος της εταιρείας τυχερών παιχνιδιών και των δικαιούχων.
Υπάρχουν αρκετές επαφές email που βρήκα:
κ ontakt@asmgroup.pl
κ ontakt@asmgroup.com
μικρό ekretariat@asmsalesforce.pl
ντο ommerciale@trade-spa.it
ΕΝΑ dmin@elitebet.com.au
σι iuro@gruppotradeservice.pl
Εγώ nfo@gentiluomomilano.com
Θα προσπαθήσω να βρω περισσότερα.
Θα σε κρατάω ενήμερο.
Αφήστε όλους να γράψουν ένα email. Μαζί μια δύναμη! Θα πάρουμε τα χρήματά μας πίσω
Mr. Adam Stanczak his company did not give us money for six months and this is a crime.
Since we haven't heard from them , I've gathered the leads of Mr. Stanczak's business partners .
Maybe when his business partners and associates find out, he will finally start giving us players their money back.
In addition, the relevant institutions in the EU will be informed about the procedure and a request will be made to control the gambling company and the beneficiaries.
There are quite a few email contacts that I found:
Kontakt@asmgroup.pl
Kontakt@asmgroup.com
Sekretariat@asmsalesforce.pl
Commerciale@trade-spa.it
Admin@elitebet.com.au
Biuro@gruppotradeservice.pl
Info@gentiluomomilano.com
I will try to find more.
I will keep you updated.
Let everyone write an email. Together a force! We will get our money back
Ο Adam Stanczak είναι ο Ιδρυτής και Ιδιοκτήτης της elite24bet.com μέσω των εταιρειών EGMIT (Egmit Elite) - Όσον αφορά τις εταιρείες στην Πολωνία.
Απλά ελέγξτε τα μητρώα των εταιρειών και διαβάστε
Προφανώς στην Πολωνία θέλει να κάνει το ίδιο - υπάρχει η True Sport Elitebet.
Μπορείτε να τον βρείτε στο Linkedin και στα media.
Adam Stanczak is the Founder and Owner of elite24bet.com through EGMIT companies (Egmit Elite) - As far as companies in Poland.
Just check the registers of companies and read
Apparently in Poland wants to do the same - there is True Sport Elitebet.
You can find him at Linkedin and in media.
Δεν βρήκα πληροφορίες σχετικά με αυτό, αλλά μπορώ να πιστέψω ότι αυτό φαίνεται λογικό. Θα πρέπει να προσπαθήσετε να φτάσετε και στο MGA, αλλά δεν ανταποκρίνονται τόσο πολύ και νομίζω ότι δεν κάνουν τίποτα για να λύσουν αυτό το θέμα. Έχουμε ακόμη μια ευκαιρία να εκδώσουμε την ευρωπαϊκή διαδικασία μικροδιαφορών εναντίον τους.
I didn't find information regarding this, but I can believe in this seems logical. You should try to reach MGA too, but they are so unresponsive and I think they don't do anything to solve this matter. We have still an opportunity to issue The European Small Claims procedure against them.
Νομίζω ότι έχεις πολύ δίκιο για το MGA, από το σημείο και μετά χειροτερεύει.
Τέλος πάντων, μπορώ να σας ζητήσω να χρησιμοποιήσετε το κουμπί απάντησης, παρακαλώ; Είναι ζωτικής σημασίας να ενημερώσετε τον παραλήπτη για την απάντησή σας για να βεβαιωθείτε ότι θα λάβετε μια απάντηση νωρίτερα - απλώς μια υπόδειξη 🙂.
Σου εύχομαι φυσικά να τελειώσουν τα προβλήματά σου!
I feel you are quite correct about the MGA, from point it's getting worse.
Anyway, may I ask you to use the reply button, please? It's vital to let the recipient know of your response to ensure you'll get a reply sooner - just a hint 🙂.
I wish you a fair ending to your issues, of course!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.