Θα ήθελα να πω ότι από την άποψη του MGA, δεν είναι τόσο εύκολο όσο πιθανώς νομίζετε. Το καζίνο έχει κλείσει και εάν οι ιδιοκτήτες/ιδιοκτήτες/διαχείριση ή οποιοσδήποτε που ήταν ο κάτοχος της άδειας είναι απρόσιτος, η MGA δεν μπορεί να κάνει αυτήν τη στιγμή λίγα πράγματα. Οπότε, καταλαβαίνω γιατί το να σας δώσω οποιοδήποτε χρονικό πλαίσιο θα ήταν μια τρελή εικασία.
Ίσως το MGA ακολουθεί την αλυσίδα για να βρει οποιονδήποτε μπορεί να ενεργήσει για λογαριασμό του κλειστού καζίνο. Σίγουρα χρειάζεται πολλή γραφειοκρατία.
Μπορώ να φανταστώ ότι η αναμονή είναι οδυνηρή για όλους σας. Θα σκεφτόμουν σιγά σιγά να ρωτήσω έναν δικηγόρο που είναι εξειδικευμένος στην επιχείρηση iGaming.
Θυμάμαι αρκετούς παίκτες που ανάρτησαν πώς κατέληξαν σε μια ακρόαση στο Δικαστήριο. Μη διστάσετε να περιηγηθείτε στο φόρουμ:
I'd like to say that from the MGA perspective, it's not as easy as you probably think. The casino has closed, and if the owners/owner / management or anyone who was the license holder is out of reach, there is little the MGA can do at the moment. So, I understand why giving you any timeframe would be a wild guess.
Maybe the MGA follows the chain to find anyone who can act on the closed casino's behalf. It surely takes a lot of bureaucracy.
I can imagine the waiting is painful for all of you. I would slowly consider asking a lawyer skilled in the iGaming business.
I recall several players posting how they ended in a Court hearing. Feel free to browse the forum: