Θα ήθελα να πω ότι όταν πρόκειται για την αρχή αδειοδότησης, η απάντηση μπορεί να διαρκέσει ακόμη και μερικούς μήνες.
Αν και μπορώ να φανταστώ ότι όλα είναι χαμένα τώρα.
I'd like to say that when it comes to the licensing authority, the response may even take a couple of months.
Although I can imagine that it all feels lost now.
Αυτό είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω αυτή τη στιγμή 🌟🤞🤞🤞
This is the least I can do at the moment 🌟🤞🤞🤞
Καλα ΝΕΑ? Ελπίζω... Θα σας κρατάω ενήμερους για το πώς πάει.
Good news? I hope... I'll keep you folks updated on how it goes.
Σας ευχαριστώ αυτή τη μικρή πληροφορία και τα δάχτυλά μου σταυρώθηκαν! Btw, αν δεν λάβω απάντηση από την MGA σε δύο εβδομάδες, θα τους ξαναγράψω, μέχρι τότε δεν μπορώ παρά να περιμένω.
Thank you this small info and my fingers crossed! Btw, if I wont get answer from MGA in two weeks, I will write to them again, until then I can only wait.
Έλαβα αυτό το email από το MADRE στις 19.1.2023. Υπήρχε ένα κείμενο ότι χρειάζονται απαντήσεις εντός 2 εβδομάδων από τον χειριστή. Τους έστειλα email πριν λίγες μέρες ρωτώντας αν προχωρά η υπόθεση, αλλά έκτοτε δεν μου έχουν απαντήσει. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να περιμένουμε και να ελπίζουμε ότι η Madre θα κάνει καλά τη δουλειά της.
I got that email from MADRE on 19.1.2023. There was a text that they need answers within 2 weeks from the operator. I sent them email few days ago asking if the case is progressing, but they have not answered to me since. All we can do is wait and hope that Madre will do its job well.
Γεια σας παιδιά, για την ενημέρωσή σας, σήμερα προσπάθησα να επικοινωνήσω με την MGA αν έχουν νέα σχετικά με το θέμα μας. Θα δούμε πώς θα αντιδράσουν.
Hello guys, just for your information, today i have tried to contact with MGA whether they have any news regarding to our issue. We will see how they react.
Ακόμα δεν υπάρχουν νέα από το MGA. Φαίνεται ότι δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για την περίπτωσή μας. Θα περιμένω μέχρι την επόμενη Δευτέρα, αν δεν υπάρξει απάντηση προσπαθώ να τα επιταχύνω.
Still no news from MGA. It seems that they don't really care about our case. I will wait until next monday, if there won't be answer I try to speed them up.
Αυτό είναι πραγματικά ατυχές. Θεώρησα ότι αυτός ο πάροχος αδειών είναι από τους καλύτερους. Αν και αυτό που μπορούν να κάνουν όταν το καζίνο έχει κλείσει με ξεπερνά.
Συνέχισε να πιέζεις, υποθέτω.
Σας εύχομαι καλή τύχη!
This is truly unfortunate. I considered this license provider to be among the better ones. Though what they are capable of once the casino has closed is beyond me.
Keep pushing, I guess.
Wish you all luck!
Μόνο μερικές πληροφορίες. Δυστυχώς δεν υπάρχουν νέα από το MGA, τους έγραψα χθες λίγο πιο αποφασιστικό email, ότι μπορεί να έχει νομικές συνέπειες αν δεν έχει γίνει διαδικασία σχετικά με το θέμα μας, αλλά δεν έχει ακόμη απάντηση. Τους τηλεφώνησα σήμερα, αλλά στο τηλεφωνικό κέντρο δεν μπόρεσαν να συνδέσουν το αρμόδιο τμήμα, έτσι απλά αποθήκευσαν τον αριθμό μου και υποσχέθηκαν να καλέσουν ξανά. Το αργότερο θα επικοινωνήσω ξανά μαζί τους μέσω email και τηλεφώνου την Πέμπτη προσπαθώντας να αντιμετωπίσουμε το ζήτημα.
Just some info. Unfortunately no news from MGA, I wrote to them on yesterday a little more determined email, that it can take legal consequences if there hasn't been process regarding to our issue, but no repsonse yet. I called them up on today but at the call center they couldn't connect the relevant department, so they just saved my number and promised for calling back. At the latest i will contact them again via email and phone on thursday trying force ahead the issue.
Γεια!
Σας ευχαριστούμε που είστε τόσο ενεργοί με αυτό το θέμα. Δεν καταλαβαίνω πώς διαρκεί τόσο πολύ αυτό το είδος έρευνας. Είχα στο μυαλό μου να τους τηλεφωνήσω κι εγώ, αλλά ας δούμε αν έχουν κάτι να σας πουν αυτήν την εβδομάδα.
Hi!
Thank you for being so active with this matter. I dont understand how this kind of investigation is taking this long. I had in mind to call for them too, but lets see if they have anything to say to you this week.
Ελπίζω να λάβετε ανταπόκριση.
Έστειλα email στην Elite στην ενότητα πληρωμών επισυνάπτοντας στιγμιότυπα οθόνης και των δύο αναλήψεων που εκκρεμούν την περασμένη εβδομάδα (μια διεύθυνση που έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν), αλλά όχι χαρά.
I do hope you get a response.
I emailed Elite to the payments section attaching screenshots of both withdrawals pending last week (an address I have used before) but no joy.
Γεια σας παιδιά, δυστυχώς δεν μπορώ να σας δώσω θετικά νέα. Προσπάθησα να τους τηλεφωνήσω ξανά σήμερα, αλλά στο τηλεφωνικό κέντρο δεν μπόρεσαν να συνδέσουν ξανά το αρμόδιο τμήμα, εξέφρασα τη δυσαρέσκειά μου, έτσι κάλεσε μια υπεύθυνη, ο οποίος της είπε ότι η έρευνα συνεχίζεται. Της είπα ότι έστειλα email αρκετές φορές, τους τηλεφώνησα και έπαιρνα υποσχέσεις για να καλέσω πίσω, και δεν έγινε τίποτα. Της είπα λοιπόν ότι μπορώ να περιμένω μέχρι την επόμενη Δευτέρα με απαντήσεις, αλλιώς απευθύνομαι στους φορείς της ΕΕ (Συνήγορος του Πολίτη, Εξυπηρέτηση Καταναλωτών, Βουλή κ.λπ.) επειδή έχουν κλαπεί τα χρήματα δικά μου και πολλών άλλων και εν τω μεταξύ δεν εκπλήρωσαν την προστασία των παικτών τους. παρά το γεγονός ότι αποτελούν αρχή σε κράτος της ΕΕ.
Το έγραψα σε ένα email μετά τη συνομιλία, οπότε σε περίπτωση αδράνειας αναφέρω τα πάντα στα όργανα της ΕΕ. Οπότε περιμένω μέχρι τη Δευτέρα, αν δεν συμβεί τίποτα, ίσως πρέπει να ενώσουμε τις δυνάμεις μας και να δημιουργήσουμε ταξικές καταγγελίες στα όργανα της ΕΕ εάν είστε μέσα.
Θα σε κρατήσω ενήμερο.
Hello guys, unfortunately I can't give you positive news. I tried to call them today again, but at the call center they couldn't connect the relevant department again, I expressed my displeasure, so she called a manager, who told her that the investigation is still ongoing. I told to her that I emailed several times, called them and getting promises calling back, and nothing happened. So I told to her that I can wait until next Monday with asnwers, otherwise I turn to EU bodies (Ombudsman, Consumer Service, Parliament etc) because of my and many other people's money has stealen and meanwhile they didn't fulfil their player protection obligations despite they are an authority in an EU state.
I wrote it down in an email after the conversation, so in case of inactivity I report everything at EU bodies. So I wait until Monday if nothing happen maybe we should join our forces and create class complaints at EU bodies if you are in.
Keep you updated.
Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Είπαν κάτι για την έρευνα εκτός από το ότι βρίσκεται σε εξέλιξη; Η άδεια Elite24bet εξακολουθεί να εμφανίζεται ως ενεργή, αλλά η σελίδα έχει κλείσει εδώ και ένα μήνα...
Νομίζω ότι θα μπορούσα να τους τηλεφωνήσω και την επόμενη εβδομάδα για να τους δείξω ότι υπάρχουν περισσότερα από ένα άτομα που περιμένουν να επιστραφούν τα χρήματα. Είμαι μαζί σας σε μια καταγγελία, αλλά νομίζω ότι θα πρέπει να δώσουμε λίγο χρόνο στην MGA για να ερευνήσει. Αυτά τα πράγματα μπορεί να διαρκέσουν περισσότερο από όσο ελπίζουμε, ακόμη και όταν αυτό είναι τουλάχιστον πολύ απογοητευτικό. Νομίζω ότι οι πληροφορίες ότι έχει ξεκινήσει η έρευνα είναι θετικές. Ίσως μπορούν να μας δώσουν ένα χρονοδιάγραμμα ή κάτι τέτοιο αυτόν τον μήνα.
Thank you for the update.
Did they tell anything about the investigation other than it is ongoing? Elite24bet license still is shown as active, but the page has been closed for a month...
I think I could call them next week too to show them that there are more than one person waiting for funds to be returned. I am with you in a complaint, but I think we should give MGA some time to investigate. These things might take longer than we hope, even when this is very frustrating at least. I think that the information that investigation has started is a good thing. Maybe they can give us a timeframe or something this month.
Όχι, απλώς δήλωσαν ότι η έρευνα είναι ακόμη σε εξέλιξη.
Σκέφτομαι ότι η MGA δεν ενδιαφέρεται για την προστασία των παικτών. Τους έχω στείλει email πολλές φορές χωρίς απάντηση, τους έχω καλέσει χωρίς απάντηση. Αν συνεχιζόταν, μας έδωσαν κάποια απάντηση τουλάχιστον, ή πόσο καιρό πρέπει να περιμένουμε κλπ, τίποτα αλλά τίποτα. Σκέφτομαι ότι αυτή η έρευνα είναι απλώς μια βλακεία, δεν συμβαίνει τίποτα στην πλάτη, απλώς νομίζουν ότι θα τα παρατήσουμε. Επίσης, έχω διαβάσει μερικά σχόλια στο net MGA δεν έκανε τίποτα πολλές τέτοιες περιπτώσεις παρά το ότι δήλωσαν ότι ερευνούν. Τους περιμένουμε σχεδόν ενάμιση μήνα, κατά τη γνώμη μου δεν είναι στην κορυφή της κατάστασης, το λιγότερο.
No they just stated that the investigation is still ongoing.
I am getting think that MGA is not care about player protection. I have emailed to them several times without answer, called them without answer. If it would still ongoing they gave us some answer at least, or how long should we wait etc, anything but nothing. I am getting think that this investigation is just a bullshit, nothing happening in the back, they just think we will give up. Also, I have read some comments on the net MGA didn't do anything many cases like this despite of stating they are investigating. We have been waiting for almost one and half months for them, my opinion they are not on top of the situation, to say the least.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.