Γεια σας και πάλι παιδιά!
Σήμερα έλαβα ένα email από την MGA, όπου βρήκαν πόσα είχα στο λογαριασμό μου την ημέρα που έκλεισε. Αυτό το ποσό δεν είχε κεφάλαια, είχα κάνει μια προσπάθεια ανάληψης...
Αλλά το σημαντικό μέρος, που μπορεί να είναι νέα πληροφορία για όλους μας είναι αυτό:
"Μετά τις έρευνές μας, η Αρχή επιβεβαίωσε ότι η EGMIT Elite Limited αντιμετώπισε έλλειμμα κεφαλαίων παικτών. Μετά από πολλαπλές προσπάθειες επικοινωνίας με τον χειριστή και τους εκπροσώπους του, η Αρχή υπέβαλε αναφορά στην αστυνομία και προχώρησε επίσης στην ακύρωση της άδειας εκμετάλλευσης και έχει κίνησε τη διαδικασία εκκαθάρισης».
Έτσι, φαίνεται ότι η επιστροφή των χρημάτων μας δεν είναι τόσο απλή. Αλλά τουλάχιστον η MGA κάνει κάτι εδώ. Κανένα νέο από εσάς;
Hi again guys!
Today i got an email from MGA, where they found how much i had in my account the day it was closed. This sum did not have funds i had made a withdrawal attempt...
But the important part, which may be new information to all of us is this:
"Following our investigations, the Authority has confirmed that EGMIT Elite Limited experienced a shortfall of player funds. Following multiple attempts at contacting the operator and its representatives, the Authority has filed a police report, and has also proceeded to cancel the operator’s licence and has initiated liquidation proceedings."
So, it seems that getting our money back isnt that simple. But at least MGA is doing something here. Any news from you?
Αυτόματη μετάφραση: