Δηλαδή, πόσο αμφισβητούμενο ποσό χρειάζεται για να μειωθεί η βαθμολογία αυτού του καζίνο απάτης (6,9 αυτή τη στιγμή); Πρώτον, η άρνηση ανάληψης χωρίς βάσιμο λόγο θα πρέπει να μειώσει σημαντικά την αποτίμηση ακόμη και κατά ένα δολάριο.
Υπάρχουν καζίνο που έχουν ήδη εισαχθεί ως καζίνο απάτης στο «Νέο Καζίνο». Πώς το έμαθες;
Δεν προσπαθείτε να υποβαθμίσετε τα λάθη σας;
Namely, how much disputed amount does it take to lower the rating of this scam casino (6.9 right now)? In the first place, refusal to withdraw without a valid reason should greatly lower the valuation even by one dollar.
There are casinos that have already been introduced as scam casinos in "New Casino". How did you find out?
Aren't you guys trying to downplay your mistakes?
Δεν μπορώ να σας πω πόσοι παίκτες πρέπει να υποβάλουν παράπονα και πόσο είναι προφανές ότι αυτό το καζίνο δεν είναι δίκαιο. Ένας αριθμός λαμβάνεται από έναν τύπο που υπολογίζεται από έναν αλγόριθμο. Αλλά όπως είπα, είναι μόνο ένα μέρος όλων των πληροφοριών που παρέχουμε για τα καζίνο. Μην το ξεχνάς, σε παρακαλώ.
Επίσης, προσπαθήστε ευγενικά να σκεφτείτε ότι δεν είναι όλα τα παράπονα ακριβώς τα ίδια, επομένως εξαρτάται από τα συγκεκριμένα παράπονα. Πιστεύω ότι δεν είναι αυτό το θέμα ούτως ή άλλως, αρκεί να νιώθετε την ανάγκη να παρερμηνεύσετε οτιδήποτε λέω. 🙂 Δεν πιστεύω ότι κάναμε λάθος.
Θα επαναλάβω το πιο σημαντικό μέρος:
Προκειμένου να μειωθεί ο δείκτης ασφάλειας του καζίνο, καθώς και να διερευνηθεί το ζήτημα, η καταγγελία είναι το καλύτερο εργαλείο για αυτό. Μέχρι να έρθουν οι παίκτες εδώ για να το κάνουν, δεν έχουμε πολλά να ερευνήσουμε.
Είναι λίγο απλοποιημένο, αλλά πιστεύω ότι είναι απαραίτητο να το πω.
Περιστασιακά, ορισμένα καζίνο κυκλοφόρησαν με κόκκινο - χαμηλότερο δείκτη ασφάλειας. Τέτοια καζίνο έχουν εισαχθεί στο Casino Guru από μια ομάδα παικτών με ήδη υποβληθέντα παράπονα. Έτσι, περιμέναμε να τελειώσουν τα παράπονα και στη συνέχεια η βαθμολογία ορίστηκε σε πολύ χαμηλό ποσό σε αναλογία με το συνολικό ποσό μελανού σημείου που κλιμακώθηκε από τα παράπονα.
Αυτό δεν είναι τίποτα περίεργο, εφόσον οι παίκτες μπορούν να υποβάλλουν παράπονα για μη εισηγμένα καζίνο.
I can't tell you how many players have to lodge complaints and with what amounts to being obvious that this casino is not fair. A number is gained from a formula calculated by an algorithm. But as I said, it is just a portion of all the information we provide about casinos. Don't forget that, please.
Also, kindly try to consider that not every complaint is exactly the same, so it depends on the concrete complaints. I believe this is not the point anyway, as long as you feel the need to missinterpret anything I say. 🙂 I do not believe we have made a mistake.
I will repeat the most important part:
In order to lower the casino's Safety Index, as well as to get the issue investigated, the complaint is the best tool for that. Untill players come here to do so, we have little to investigate.
It is a bit simplified, but I feel it is necessary to say that.
Occasionally, some casinos were released with red - lower safety index. Such casinos have been introduced to Casino Guru by a group of players with already submitted complaints. So, we waited for the complaints to end, and then the rating was set to a very low amount in proportion to the overall black point amount escalated from the complaints.
This is nothing weird, as long as players may submit complaints against unlisted casinos.