Μετά από όλα, χαίρομαι που υποβάλατε την καταγγελία.
Απλώς για να μας βοηθήσω να κατανοήσουμε το ζήτημα, ή ίσως ακόμη και για άλλους που ενδιαφέρονται για αυτήν την κατάσταση, δημοσιεύω την ανακεφαλαίωση καταγγελίας:
"Ο παίκτης από την Ιαπωνία αντιμετωπίζει ακυρωμένα αιτήματα ανάληψης με ασαφείς λόγους, λαμβάνοντας μόνο ασαφείς εξηγήσεις σχετικά με την επαλήθευση από την υποστήριξη. Εκφράζουν ανησυχία για τις πρακτικές του καζίνο και σκοπεύουν να υποβάλουν καταγγελία."
Αν υποθέτω σωστά, κάτι πήγε στραβά με την επαλήθευση και, στη συνέχεια, λαμβάνατε ακυρώσεις όπως "Ακυρώθηκε η ανάληψη λόγω έλλειψης/λάθος δεδομένων Πίστωση"
Ένα πολύ κακό αστείο μόλις πέρασε από το μυαλό μου, αλλά το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα καθώς είδα το μήνυμα σφάλματος ήταν ότι το καζίνο δεν είχε το κατάλληλο ποσό, οπότε οι αναλήψεις ακυρώθηκαν. Ξέρω ότι είναι ηλίθιο. μην το πειράζετε, παρακαλώ.
Ας ελπίσουμε ότι θα το λύσουν σύντομα!
Glad to see you lodged the complaint after all.
Just to help us understand the issue, or maybe even for others interested in this situation, I'm posting the complaint recap:
"The player from Japan faces canceled withdrawal requests with unclear reasons, receiving only vague explanations related to verification from support. They express concern over the casino's practices and intend to file a complaint."
If I'm guessing correctly, something went wrong with the verification, and then you kept receiving cancellations like "Withdrawl cancelled for lacking/wrong dataCredit"
A very bad joke just crossed my mind, but the first thing I thought while I saw the error message was that the casino was lacking the proper sum, so the withdrawals got cancelled. I know it is stupid; pay it no mind, please.
Hopefully they will sort that out soon!
Αυτόματη μετάφραση: