ΦόρουμΚαζίνοΗ Betmaster είναι απάτη!

Η Betmaster είναι απάτη! (σελίδα 2)

πριν από 3 έτη από andrea9090
|
13271 προβολές 50 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
alisabvara
πριν από 1 έτος

That's a good news! Thanks for the update 🙂

alisabvara
πριν από 1 έτος

Hello,

That's great! 👍. We are all always happy about every resolved complaint.

Come visit the forum and share your experiences with our community from time to time 😉.

πριν από 1 έτος

Peace . I made a deposit of 3000 dollars. I played sports games and earned. I wanted to check the reliability of the site so I tried to withdraw money for $100. I saw that it worked at first but a few days later I tried to withdraw $600. Then they started with the extra requests as my friends told. They started asking for strange requests like they mentioned here. They asked for a selfie with their Chet. They asked for a screenshot of the wallet from which I made the deposit. I don't know what it has to do with it, but I sent it anyway. And I'm still waiting for an answer without an answer.

manabusi80
πριν από 1 έτος

Hello,

I think that unless you withdraw a higher sum, verification is not required, however, if you submit a withdrawal for a higher sum, the verification is triggered.

Just cooperate and provide all the necessary documents, can you do that, please?

What questions do you find so strange, I wonder.

Kindly note you must get verified in order to acquire your winnings. That is inevitable now, the casino must be sure that you deposited and played with your funds and that it was you who played all the time.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, ήρθα σε αυτόν τον ιστότοπο, σας ευχαριστώ για αυτό. Έχω πρόβλημα και με το betmaster. Θα μπορούσε κάποιος να μου κάνει έναν καλό ύπνο παρακαλώ, είναι κανείς εδώ; Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας

Αυτόματη μετάφραση:
Danek84
πριν από 1 έτος

Γεια,

σε τι μπορούμε να βοηθήσουμε;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Άνοιξα έναν λογαριασμό στο betmaster πριν από περίπου 2 μήνες. Στην αρχή έχασα, αλλά τελευταία άρχισα να τα πηγαίνω καλύτερα και έχω προβλήματα με την επιλογή. Πρώτα από όλα ήθελαν να στείλουν μια selfie με έναν πολίτη, μια κάρτα πληρωμής και μια εικόνα της συνομιλίας, όπως έγραψε και άλλος χρήστης σε αυτό το νήμα. Έστειλα τα πάντα, 2 αναλήψεις ήταν επιτυχείς και όλα φαινόταν εντάξει. Η τελευταία επιλογή έγινε πριν από 10 ημέρες, από τότε όλες οι επιλογές ήταν ρωσικές. Όταν ρωτάω τον λόγο, πρέπει να περιμένω απάντηση από το αντιπροσωπευτικό τμήμα. Η τελευταία ανάληψη, που προσποιήθηκε ότι ήταν επιτυχής, δεν έφτασε στον λογαριασμό μου ούτε μετά από μια εβδομάδα. Έχω μια φωτογραφία όλης της επικοινωνίας, μπορώ να τη στείλω αν χρειαστεί. Έχετε πρόβλημα με αυτή την εταιρεία, θα στείλουν τα χρήματα, να περιμένω; Πόσο καιρό? Ευχαριστώ για την απάντηση

Αυτόματη μετάφραση:
Danek84
πριν από 1 έτος

Γεια,

από τη στιγμή που δεν φτάνουν τα χρήματα στον λογαριασμό, νομίζω ότι είναι σκόπιμο να επιλυθεί η καταγγελία. Είναι πολύ καλό που τα έχετε όλα τεκμηριωμένα και σίγουρα θα διευκολύνει τη διαδικασία καταγγελίας. Δεν μπορώ να σας δώσω συγκεκριμένη απάντηση για το πού πήγαν τα χρήματα, ή πόσο να περιμένετε, εδώ νομίζω ότι χρειάζεται μια εξήγηση από το καζίνο.

Κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο , υποβάλετε μια καταγγελία και εισάγετε αμέσως όλη τη σχετική επικοινωνία, στιγμιότυπα οθόνης, απλά ό,τι έχετε στη διάθεσή σας και για να μην χρειαστεί να περιγράψετε ξανά τι συνέβη, μη διστάσετε να αντιγράψετε την προηγούμενη ανάρτησή σας στην εισαγωγή .

Η ομάδα παραπόνων μας θα τα εξετάσει όλα αυτά προσεκτικά και θα προσπαθήσει να ξεκαθαρίσει την κατάσταση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ για την απάντησή σας, θα συμπληρώσω και θα στείλω την καταγγελία. Απλώς θα προσθέσω ότι έφτασαν τα χρήματα από την τελευταία επιτυχημένη ανάληψη, φταίω εγώ, οπότε δεν πειράζει. Ωστόσο, οι παρακάτω 9 προσπάθειες ανάληψης ακυρώθηκαν από αυτούς και ακόμα περιμένω δήλωση, κρατώ πίσω, δεν θέλω να πληρώσω. Οπότε θα συμπληρώσω τη φόρμα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Κατά τη συμπλήρωση της καταγγελίας, βρήκα πληροφορίες ότι η πληρωμή των κερδών μπορεί να διαρκέσει έως και 2 εβδομάδες. Μου παίρνει μια εβδομάδα. Πρέπει να προσπαθήσω ακόμα να περιμένω ή να στείλω ένα παράπονο αμέσως και να μην περιμένω; Κατά την απόσυρση από το καζίνο, η Betmaster δεν το προσφέρει στο πρώτο βήμα, οπότε τι πρέπει να συμπληρώσω εκεί; Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και την προθυμία σας και θα περιμένω την απάντησή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Danek84
πριν από 1 έτος

Ναι, είναι αλήθεια ότι δίνουμε στα καζίνο 2 εβδομάδες για να επαληθεύσουν πλήρως τον λογαριασμό και να εξοφλήσουν τα κέρδη, ωστόσο, σε αυτήν την περίπτωση εγκατέλειψαν ήρεμα το παράπονο, είναι πιθανό ότι μετά την εξέταση της κατάστασης, η ομάδα θα σας προτείνει να περιμένετε ένα λίγο περισσότερο, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Εάν δεν είναι δυνατή η επιλογή από το μενού Betmaster (και παραδέχομαι ότι δεν μπορώ να σκεφτώ έναν λόγο αυτή τη στιγμή), εισάγετε την επιλογή "άγνωστο καζίνο" ή κάτι παρόμοιο, αυτή η επιλογή είναι δυνατή εκεί και, στη συνέχεια, παρακαλώ αναφέρετε στην περιγραφή του προβλήματος ότι είναι Betmaster.

Εάν προκύψουν άλλες επιπλοκές, παρακαλούμε γράψτε - θα προσπαθήσουμε να σας συμβουλεύσουμε 🙂

Ας ελπίσουμε ότι το πρόβλημα θα λυθεί σύντομα.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Hi, I've been trying for a week to make a withdrawal from the account in an amount higher than 150 dollars. I am always answered by email that the request failed. But if I withdraw a relatively small amount like 50 dollars, the withdrawal is accepted. But they let me do it, I think once a day. I contacted their customer service and they replied that there was a problem with the withdrawal process. My question is if there is a problem then what does it matter what amount is involved? But I think they don't want to make the withdrawal to keep the money with them and keep betting until I lose all the money.

manabusi800
πριν από 8 μήνες

Hey. I'm sorry to hear about your situation, but I have to point out that we give the casino 14 days to process the withdrawal. 

However, when you asked support and they said they had a problem with the withdrawal process, my question is, have you ever withdrawn a higher amount before or is it just the first time ? Did you also try to ask why you can only withdraw once a day ? Do you withdraw using the same method as you deposit ? Sometimes it's also good to look at the Terms and Conditions to see if there is something written there as well. 

I noticed that you have already filed a complaint, so we will have to wait and see how the situation continues. Could you update us if you get any new information, or if you get money from the casino ? 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Jaro
πριν από 8 μήνες

Hey . Thank you very much for considering my comment. Regarding the questions above. Yes, I tried to withdraw money from the account and it worked. The most I ever withdrew was $600. But now they want me to withdraw the money in a different way through what is called muchbetter. And the problem is that my country does not support this wallet. But regarding the method of deposit, this is the same method I am trying to withdraw. Through a currency called Cardano with which I also used the deposit.

Below i send the dialog with thim and This is the answer I got from them every time I contacted customer service.

(( Regarding your issue, please note that we understand your frustration with the situation. Unfortunately, at this time, we do not have a specific timetable for when the issue will be resolved. However, we want to assure you that our team is working to help find a solution as soon as possible.


We appreciate your understanding, and hope to resolve the issue as soon as possible.)))

πριν από 8 μήνες

Thank you for your prompt response on this matter.


Dear client, we value your understanding and wish to inform you that, regrettably, we are currently encountering challenges in processing payments through ADA cryptocurrency.

This inconvenience is a result of temporary maintenance being conducted on the payment system's side.


In light of this situation, we strongly recommend the usage of the MuchBetter withdrawal option for your transaction. This method is currently functioning smoothly.


Could you please confirm your agreement with the MuchBetter withdrawal option? This will enable us to proceed with sending the request to our Financial Department for processing.


Your confirmation will greatly assist us in swiftly moving forward with the necessary steps.

πριν από 8 μήνες

I have two problems here. One is that I am not sure that my country supports the muchbetter wallet and the second is that if it does, I am afraid that they will come claiming that I am trying to make a withdrawal from the account using a method different from the method through which I made the deposit and then they will block my account. What do you suggest I do in such a situation?

manabusi800
πριν από 8 μήνες

Hey. In this case, I would recommend double checking with the casino to see if you can use the payment method they suggested, as yours is not currently available. You will at least have proof if they say yes and if they say no, you can try asking for another alternative. 

You can also check with support if the MuchBetter wallet is OK in your country. I think they will be able to give you the best advice. 

Will you try it ? 

Let us know what the casino said. 

Jaro
πριν από 8 μήνες

I will check with muchbetter's customer service if the money can be transferred. I will update them if there is anything new

πριν από 8 μήνες

I want to inform you that today I tried to make a transfer of 100 ada. But when I tried to increase the amount again it told me that the transfer failed. Attached are photos from the account.filefile

manabusi800
πριν από 8 μήνες

Hello.

There might even be technical reasons behind the failure, so allow me to repeat Jaro's question: Have you asked the chat operator or support for an explanation?

What have you got, please?


1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα