πριν από 2 έτη
Αυτά είναι καλά νέα! Ευχαριστώ για την ενημέρωση 🙂
That's a good news! Thanks for the update 🙂
0
Αυτά είναι καλά νέα! Ευχαριστώ για την ενημέρωση 🙂
That's a good news! Thanks for the update 🙂
Γεια σας,
Αυτό είναι υπέροχο! 👍. Είμαστε όλοι πάντα χαρούμενοι για κάθε επιλυμένο παράπονο.
Επισκεφθείτε το φόρουμ και μοιραστείτε τις εμπειρίες σας με την κοινότητά μας κατά καιρούς 😉.
Hello,
That's great! 👍. We are all always happy about every resolved complaint.
Come visit the forum and share your experiences with our community from time to time 😉.
Ειρήνη . Έκανα μια κατάθεση 3000 δολαρίων. Έπαιζα αθλητικά παιχνίδια και κέρδιζα. Ήθελα να ελέγξω την αξιοπιστία του ιστότοπου και προσπάθησα να κάνω ανάληψη χρημάτων για $100. Είδα ότι στην αρχή λειτούργησε αλλά λίγες μέρες αργότερα προσπάθησα να κάνω ανάληψη 600$. Μετά ξεκίνησαν με τα επιπλέον αιτήματα όπως είπαν οι φίλοι μου. Άρχισαν να ζητούν περίεργα αιτήματα όπως ανέφεραν εδώ. Ζήτησαν μια selfie με τον Τσετ τους. Ζήτησαν ένα στιγμιότυπο οθόνης του πορτοφολιού από το οποίο έκανα την κατάθεση. Δεν ξέρω τι σχέση έχει, αλλά το έστειλα πάντως. Και ακόμα περιμένω απάντηση χωρίς απάντηση.
Peace . I made a deposit of 3000 dollars. I played sports games and earned. I wanted to check the reliability of the site so I tried to withdraw money for $100. I saw that it worked at first but a few days later I tried to withdraw $600. Then they started with the extra requests as my friends told. They started asking for strange requests like they mentioned here. They asked for a selfie with their Chet. They asked for a screenshot of the wallet from which I made the deposit. I don't know what it has to do with it, but I sent it anyway. And I'm still waiting for an answer without an answer.
Χαίρετε,
Νομίζω ότι εκτός και αν κάνετε ανάληψη μεγαλύτερου ποσού, δεν απαιτείται επαλήθευση, ωστόσο, εάν υποβάλετε ανάληψη για υψηλότερο ποσό, ενεργοποιείται η επαλήθευση.
Απλώς συνεργαστείτε και παρέχετε όλα τα απαραίτητα έγγραφα, μπορείτε να το κάνετε αυτό, παρακαλώ;
Ποιες ερωτήσεις σου φαίνονται τόσο περίεργες, αναρωτιέμαι.
Σημειώστε ότι πρέπει να λάβετε επαλήθευση για να αποκτήσετε τα κέρδη σας. Αυτό είναι αναπόφευκτο τώρα, το καζίνο πρέπει να είναι σίγουρο ότι καταθέσατε και παίξατε με τα χρήματά σας και ότι ήσασταν εσείς που παίζατε όλη την ώρα.
Hello,
I think that unless you withdraw a higher sum, verification is not required, however, if you submit a withdrawal for a higher sum, the verification is triggered.
Just cooperate and provide all the necessary documents, can you do that, please?
What questions do you find so strange, I wonder.
Kindly note you must get verified in order to acquire your winnings. That is inevitable now, the casino must be sure that you deposited and played with your funds and that it was you who played all the time.
Γεια σας, ήρθα σε αυτόν τον ιστότοπο, σας ευχαριστώ για αυτό. Έχω πρόβλημα και με το betmaster. Θα μπορούσε κάποιος να μου κάνει έναν καλό ύπνο παρακαλώ, είναι κανείς εδώ; Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας
Hello, I came across this site, thank you for it. I also have a problem with betmaster. Could someone give me a good night's sleep please, is anyone here? Thank you very much for your answer
Dobry den, narazil jsem na tuto stranku, dekuji za ni. Mam rovnez problem s betmasterem. Mohl by mi prosim nekdo ponoci, je tu nekdo? Dekuji moc za odpoved
Γεια,
σε τι μπορούμε να βοηθήσουμε;
Hi,
what can we help with?
Ahoj,
s čímpak můžeme pomoci?
Άνοιξα έναν λογαριασμό στο betmaster πριν από περίπου 2 μήνες. Στην αρχή έχασα, αλλά τελευταία άρχισα να τα πηγαίνω καλύτερα και έχω προβλήματα με την επιλογή. Πρώτα από όλα ήθελαν να στείλουν μια selfie με έναν πολίτη, μια κάρτα πληρωμής και μια εικόνα της συνομιλίας, όπως έγραψε και άλλος χρήστης σε αυτό το νήμα. Έστειλα τα πάντα, 2 αναλήψεις ήταν επιτυχείς και όλα φαινόταν εντάξει. Η τελευταία επιλογή έγινε πριν από 10 ημέρες, από τότε όλες οι επιλογές ήταν ρωσικές. Όταν ρωτάω τον λόγο, πρέπει να περιμένω απάντηση από το αντιπροσωπευτικό τμήμα. Η τελευταία ανάληψη, που προσποιήθηκε ότι ήταν επιτυχής, δεν έφτασε στον λογαριασμό μου ούτε μετά από μια εβδομάδα. Έχω μια φωτογραφία όλης της επικοινωνίας, μπορώ να τη στείλω αν χρειαστεί. Έχετε πρόβλημα με αυτή την εταιρεία, θα στείλουν τα χρήματα, να περιμένω; Πόσο καιρό? Ευχαριστώ για την απάντηση
I opened an account with betmaster about 2 months ago. At first I lost, but lately I've started to do better and I'm having problems with selection. First of all, they wanted to send a selfie with a citizen, a payment card and a picture of the chat, as another user also wrote in this thread. I sent everything, 2 withdrawals were successful and everything looked ok. The last selection took place 10 days ago, since then all selections have been Russian. When I ask the reason, I have to wait for an answer from the representative department. The last withdrawal, which pretended to be successful, did not reach my account even after a week. I have a photo of all communication, I can send it if necessary. Do you have a problem with this company, they will send the money, should I wait? How long? Thank you for answer
Asi pred 2 mesici jsem si zalozil ucet u betmasteru. Nejdrive jsem prohraval, posledni dobou se mi zacalo vice darit a nastavaji problemy s vyberem. Nejdrive chteli zaslat selfie s obcankou, platebni kartou a obrazkem chatu, jak psal i jiny uzivatel v tomto vlaknu. Vse jsem zaslal, povedly se 2 vybery a vse vypadalo ok. Posledni vyber se uskutecnil pred 10 dny, od te doby vsechny vybery rusi. Kdyz se zeptam na duvod, mam vyckat na odpoved od representative department. Posledni vyber, ktery de tvari, ze probehl uspesne, mi nedorazil ani po tydnu na ucet. Veskerou komunikaci mam nafocenou, mohu pripadne zaslat. Mate zlusenost s touto spolecnosti, ze penize zaslou, mam cekat? Jak dlouho? Dekuji za odpoved
Γεια,
από τη στιγμή που δεν φτάνουν τα χρήματα στον λογαριασμό, νομίζω ότι είναι σκόπιμο να επιλυθεί η καταγγελία. Είναι πολύ καλό που τα έχετε όλα τεκμηριωμένα και σίγουρα θα διευκολύνει τη διαδικασία καταγγελίας. Δεν μπορώ να σας δώσω συγκεκριμένη απάντηση για το πού πήγαν τα χρήματα, ή πόσο να περιμένετε, εδώ νομίζω ότι χρειάζεται μια εξήγηση από το καζίνο.
Κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο , υποβάλετε μια καταγγελία και εισάγετε αμέσως όλη τη σχετική επικοινωνία, στιγμιότυπα οθόνης, απλά ό,τι έχετε στη διάθεσή σας και για να μην χρειαστεί να περιγράψετε ξανά τι συνέβη, μη διστάσετε να αντιγράψετε την προηγούμενη ανάρτησή σας στην εισαγωγή .
Η ομάδα παραπόνων μας θα τα εξετάσει όλα αυτά προσεκτικά και θα προσπαθήσει να ξεκαθαρίσει την κατάσταση.
Hi,
as soon as the money does not arrive in the account, I think it is appropriate to resolve the complaint. It's really good that you have everything documented and it will definitely make the complaint process easier. I can't give you a specific answer as to where the money went, or how long to wait, here I think an explanation from the casino is in order.
Please click on this link , file a complaint and immediately insert all relevant communication, screenshots, simply everything you have at your disposal, and so that you don't have to describe what happened again, feel free to copy your previous post into the introduction.
Our complaints team will go through all this carefully and try to clarify the situation.
Ahoj,
jakmile peníze nedorazí na účet, je myslím na místě řešit stížnost. Je opravdu dobře, že máš vše zdokumentované a určitě to usnadní průběh stížnosti. Neumím Ti konkrétně odpovědět, kam se peníze poděli, popřípadě jak dlouho ještě čekat, tady si myslím, že je na místě vysvětlení ze strany kasina.
Klikni prosím na tento link, založ stížnost a rovnou do ní vlož veškerou relevantní komunikaci, screenshoty, prostě vše co máš k dispozici a abys nemusel znovu popisovat, co se stalo, klidně do úvodu zkopíruj Tvůj předchozí post.
Náš tým pro stížnosti to vše pečlivě projde a pokusí se situaci vyjasnit.
Ευχαριστώ για την απάντησή σας, θα συμπληρώσω και θα στείλω την καταγγελία. Απλώς θα προσθέσω ότι έφτασαν τα χρήματα από την τελευταία επιτυχημένη ανάληψη, φταίω εγώ, οπότε δεν πειράζει. Ωστόσο, οι παρακάτω 9 προσπάθειες ανάληψης ακυρώθηκαν από αυτούς και ακόμα περιμένω δήλωση, κρατώ πίσω, δεν θέλω να πληρώσω. Οπότε θα συμπληρώσω τη φόρμα.
Thank you for your reply, I will fill out and send the complaint. I'll just add that the money from the last successful withdrawal arrived, that's my fault, so this is OK. However, the following 9 withdrawal attempts were canceled by them and I'm still waiting for a statement, I'm holding back, I don't want to pay. So I'm going to fill out the form.
Dekuji za odpoved, vyplnim a zaslu tedy stiznost. Jen doplnim, ze penize z posledniho uspesneho vyberu dorazily, to je moje chyba, toto je tedy OK. Nicmene naskedujicich 9 pokusu o vyber bylo z jejich strany zrusenych a stale cekam na vyjadreni, zdrzuji, nechteji vyplacet. Jdu tedy vyplnit stiznost.
Κατά τη συμπλήρωση της καταγγελίας, βρήκα πληροφορίες ότι η πληρωμή των κερδών μπορεί να διαρκέσει έως και 2 εβδομάδες. Μου παίρνει μια εβδομάδα. Πρέπει να προσπαθήσω ακόμα να περιμένω ή να στείλω ένα παράπονο αμέσως και να μην περιμένω; Κατά την απόσυρση από το καζίνο, η Betmaster δεν το προσφέρει στο πρώτο βήμα, οπότε τι πρέπει να συμπληρώσω εκεί; Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο και την προθυμία σας και θα περιμένω την απάντησή σας.
While filling out the complaint, I came across information that payout of winnings can take up to 2 weeks. It takes a week for me. Should I still try to wait, or send a complaint straight away and not wait? When withdrawing from the casino, Betmaster does not offer it in the first step, so what should I fill in there? Thank you very much for your time and willingness and I will wait for your reply.
Pri vyplnovani stiznosti jsem narazil na informaci, ze vyplaceni vyher muze zabrat i 2 tydny. U me to trva zatim tyden. Mam jeste zkusit pockat, nebo tedy rovnou zaslat stiznost a necekat? Pri vyberu z casin hned v orvnim kroku mi to nenabizi betmaster, co tam mam tedy vyplnit? Dekuji moc za vas cas a ochotu a budu cekat na odpoved.
Ναι, είναι αλήθεια ότι δίνουμε στα καζίνο 2 εβδομάδες για να επαληθεύσουν πλήρως τον λογαριασμό και να εξοφλήσουν τα κέρδη, ωστόσο, σε αυτήν την περίπτωση εγκατέλειψαν ήρεμα το παράπονο, είναι πιθανό ότι μετά την εξέταση της κατάστασης, η ομάδα θα σας προτείνει να περιμένετε ένα λίγο περισσότερο, αλλά αυτό δεν έχει σημασία. Εάν δεν είναι δυνατή η επιλογή από το μενού Betmaster (και παραδέχομαι ότι δεν μπορώ να σκεφτώ έναν λόγο αυτή τη στιγμή), εισάγετε την επιλογή "άγνωστο καζίνο" ή κάτι παρόμοιο, αυτή η επιλογή είναι δυνατή εκεί και, στη συνέχεια, παρακαλώ αναφέρετε στην περιγραφή του προβλήματος ότι είναι Betmaster.
Εάν προκύψουν άλλες επιπλοκές, παρακαλούμε γράψτε - θα προσπαθήσουμε να σας συμβουλεύσουμε 🙂
Ας ελπίσουμε ότι το πρόβλημα θα λυθεί σύντομα.
Yes, it is true that we give the casinos 2 weeks to fully verify the account and pay out the winnings, however, in this case they calmly left the complaint, it is possible that after considering the situation, the team will recommend to wait a little longer, but that does not matter. If it is not possible to choose from the Betmaster menu (and I admit that I can't think of a reason at the moment), please enter the option "unknown casino" or something similar, that option is possible there, and then please mention in the description of the problem that it is Betmaster.
If any other complications arise, please write - we will try to advise 🙂
Hopefully the problem will be solved soon.
Ano, je pravda, že kasínům dáváme 2 týdny na kompletní ověření účtu a vyplacení výher, nicméně v tomto případě stížnost klidně odešli, je možné, že po zvážení situace tým doporučí ještě vyčkat, ale to ničemu nevadí. Pokud se nedaří vybrat z nabídky Betmaster (a přiznám se, že mě momentálně nenapadá, proč to nejde), prosím zadej volbu "neznámé kasíno" či obdobu, ta varianta tam je možná a do popisu problému potom prosím zímnit, že se jedná právě o Betmaster.
Pokud se objeví nějaká další komplikace, prosím piš - zkusíme poradit 🙂.
Snad se problém brzy vyřeší.
Γεια, προσπαθώ εδώ και μια εβδομάδα να κάνω ανάληψη από τον λογαριασμό σε ποσό μεγαλύτερο από 150 δολάρια. Πάντα απαντώ μέσω email ότι το αίτημα απέτυχε. Αλλά αν κάνω ανάληψη ένα σχετικά μικρό ποσό όπως 50 δολάρια, η ανάληψη γίνεται δεκτή. Αλλά με άφησαν να το κάνω, νομίζω μια φορά την ημέρα. Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών τους και μου απάντησαν ότι υπήρχε πρόβλημα με τη διαδικασία ανάληψης. Το ερώτημά μου είναι αν υπάρχει πρόβλημα τότε τι σημασία έχει το ποσό που αφορά; Αλλά νομίζω ότι δεν θέλουν να κάνουν την ανάληψη για να κρατήσουν τα χρήματα μαζί τους και να συνεχίσουν να στοιχηματίζουν μέχρι να χάσω όλα τα χρήματα.
Hi, I've been trying for a week to make a withdrawal from the account in an amount higher than 150 dollars. I am always answered by email that the request failed. But if I withdraw a relatively small amount like 50 dollars, the withdrawal is accepted. But they let me do it, I think once a day. I contacted their customer service and they replied that there was a problem with the withdrawal process. My question is if there is a problem then what does it matter what amount is involved? But I think they don't want to make the withdrawal to keep the money with them and keep betting until I lose all the money.
Γεια σου. Λυπάμαι που μαθαίνω για την κατάστασή σας, αλλά πρέπει να επισημάνω ότι δίνουμε στο καζίνο 14 ημέρες για να επεξεργαστεί την ανάληψη.
Ωστόσο, όταν ζητήσατε υποστήριξη και είπαν ότι είχαν πρόβλημα με τη διαδικασία ανάληψης, η ερώτησή μου είναι, έχετε κάνει ποτέ ανάληψη μεγαλύτερου ποσού στο παρελθόν ή είναι απλώς η πρώτη φορά; Προσπαθήσατε επίσης να ρωτήσετε γιατί μπορείτε να κάνετε ανάληψη μόνο μία φορά την ημέρα; Κάνετε ανάληψη χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο που κάνετε κατάθεση; Μερικές φορές είναι επίσης καλό να κοιτάξετε τους Όρους και τις Προϋποθέσεις για να δείτε αν υπάρχει κάτι γραμμένο και εκεί.
Παρατήρησα ότι έχετε ήδη υποβάλει καταγγελία, οπότε θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πώς θα συνεχιστεί η κατάσταση. Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε εάν λάβετε νέες πληροφορίες ή εάν λαμβάνετε χρήματα από το καζίνο;
Hey. I'm sorry to hear about your situation, but I have to point out that we give the casino 14 days to process the withdrawal.
However, when you asked support and they said they had a problem with the withdrawal process, my question is, have you ever withdrawn a higher amount before or is it just the first time ? Did you also try to ask why you can only withdraw once a day ? Do you withdraw using the same method as you deposit ? Sometimes it's also good to look at the Terms and Conditions to see if there is something written there as well.
I noticed that you have already filed a complaint, so we will have to wait and see how the situation continues. Could you update us if you get any new information, or if you get money from the casino ?
Γεια σου . Σας ευχαριστώ πολύ που λάβατε υπόψη το σχόλιό μου. Σχετικά με τις παραπάνω ερωτήσεις. Ναι, προσπάθησα να κάνω ανάληψη χρημάτων από τον λογαριασμό και πέτυχε. Το περισσότερο που απέσυρα ποτέ ήταν $600. Τώρα όμως θέλουν να αποσύρω τα χρήματα με διαφορετικό τρόπο μέσω αυτού που λέγεται muchbetter. Και το πρόβλημα είναι ότι η χώρα μου δεν υποστηρίζει αυτό το πορτοφόλι. Αλλά όσον αφορά τον τρόπο κατάθεσης, αυτή είναι η ίδια μέθοδος που προσπαθώ να κάνω ανάληψη. Μέσω ενός νομίσματος που ονομάζεται Cardano με το οποίο χρησιμοποίησα και την κατάθεση.
Παρακάτω στέλνω το διάλογο μαζί του και Αυτή είναι η απάντηση που λάμβανα από αυτούς κάθε φορά που επικοινωνούσα με την εξυπηρέτηση πελατών.
(( Όσον αφορά το πρόβλημά σας, σημειώστε ότι κατανοούμε την απογοήτευσή σας με την κατάσταση. Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή, δεν έχουμε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για το πότε θα επιλυθεί το ζήτημα. Ωστόσο, θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η ομάδα μας εργάζεται να βοηθήσει στην εξεύρεση λύσης το συντομότερο δυνατό.
Εκτιμούμε την κατανόησή σας και ελπίζουμε να επιλύσουμε το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.)))
Hey . Thank you very much for considering my comment. Regarding the questions above. Yes, I tried to withdraw money from the account and it worked. The most I ever withdrew was $600. But now they want me to withdraw the money in a different way through what is called muchbetter. And the problem is that my country does not support this wallet. But regarding the method of deposit, this is the same method I am trying to withdraw. Through a currency called Cardano with which I also used the deposit.
Below i send the dialog with thim and This is the answer I got from them every time I contacted customer service.
(( Regarding your issue, please note that we understand your frustration with the situation. Unfortunately, at this time, we do not have a specific timetable for when the issue will be resolved. However, we want to assure you that our team is working to help find a solution as soon as possible.
We appreciate your understanding, and hope to resolve the issue as soon as possible.)))
Σας ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκρισή σας σε αυτό το θέμα.
Αγαπητέ πελάτη, εκτιμούμε την κατανόησή σας και επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ότι, δυστυχώς, αντιμετωπίζουμε προκλήσεις επί του παρόντος όσον αφορά την επεξεργασία πληρωμών μέσω κρυπτονομισμάτων ADA.
Αυτή η ταλαιπωρία είναι αποτέλεσμα της προσωρινής συντήρησης που εκτελείται από την πλευρά του συστήματος πληρωμών.
Υπό το πρίσμα αυτής της κατάστασης, συνιστούμε ανεπιφύλακτα τη χρήση της επιλογής ανάληψης MuchBetter για τη συναλλαγή σας. Αυτή η μέθοδος αυτή τη στιγμή λειτουργεί ομαλά.
Θα μπορούσατε να επιβεβαιώσετε τη συμφωνία σας με την επιλογή απόσυρσης MuchBetter; Αυτό θα μας επιτρέψει να προχωρήσουμε στην αποστολή του αιτήματος στο Οικονομικό μας Τμήμα για επεξεργασία.
Η επιβεβαίωσή σας θα μας βοηθήσει πολύ να προχωρήσουμε γρήγορα με τα απαραίτητα βήματα.
Thank you for your prompt response on this matter.
Dear client, we value your understanding and wish to inform you that, regrettably, we are currently encountering challenges in processing payments through ADA cryptocurrency.
This inconvenience is a result of temporary maintenance being conducted on the payment system's side.
In light of this situation, we strongly recommend the usage of the MuchBetter withdrawal option for your transaction. This method is currently functioning smoothly.
Could you please confirm your agreement with the MuchBetter withdrawal option? This will enable us to proceed with sending the request to our Financial Department for processing.
Your confirmation will greatly assist us in swiftly moving forward with the necessary steps.
Εδώ έχω δύο προβλήματα. Το ένα είναι ότι δεν είμαι σίγουρος ότι η χώρα μου υποστηρίζει το πολύ καλύτερο πορτοφόλι και το δεύτερο είναι ότι αν το κάνει, φοβάμαι ότι θα έρθουν να ισχυριστούν ότι προσπαθώ να κάνω ανάληψη από τον λογαριασμό χρησιμοποιώντας μια μέθοδο διαφορετική από τη μέθοδο μέσω που έκανα την κατάθεση και μετά θα μου μπλοκάρουν τον λογαριασμό. Τι μου προτείνετε να κάνω σε μια τέτοια περίπτωση;
I have two problems here. One is that I am not sure that my country supports the muchbetter wallet and the second is that if it does, I am afraid that they will come claiming that I am trying to make a withdrawal from the account using a method different from the method through which I made the deposit and then they will block my account. What do you suggest I do in such a situation?
Γεια σου. Σε αυτήν την περίπτωση, θα συνιστούσα να κάνετε διπλό έλεγχο με το καζίνο για να δείτε εάν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη μέθοδο πληρωμής που πρότειναν, καθώς η δική σας δεν είναι διαθέσιμη αυτήν τη στιγμή. Θα έχετε τουλάχιστον αποδείξεις αν πουν ναι και αν πουν όχι, μπορείτε να δοκιμάσετε να ζητήσετε άλλη εναλλακτική.
Μπορείτε επίσης να ελέγξετε με την υποστήριξη εάν το πορτοφόλι MuchBetter είναι εντάξει στη χώρα σας. Νομίζω ότι θα μπορέσουν να σου δώσουν τις καλύτερες συμβουλές.
Θα το δοκιμάσετε;
Ενημερώστε μας τι είπε το καζίνο.
Hey. In this case, I would recommend double checking with the casino to see if you can use the payment method they suggested, as yours is not currently available. You will at least have proof if they say yes and if they say no, you can try asking for another alternative.
You can also check with support if the MuchBetter wallet is OK in your country. I think they will be able to give you the best advice.
Will you try it ?
Let us know what the casino said.
Θα ελέγξω με την εξυπηρέτηση πελατών της muchbetter εάν μπορούν να μεταφερθούν τα χρήματα. Θα τα ενημερώσω αν υπάρχει κάτι νεότερο
I will check with muchbetter's customer service if the money can be transferred. I will update them if there is anything new
Θέλω να σας ενημερώσω ότι σήμερα προσπάθησα να κάνω μεταφορά 100 αδα. Αλλά όταν προσπάθησα να αυξήσω ξανά το ποσό, μου είπε ότι η μεταφορά απέτυχε. Επισυνάπτονται φωτογραφίες από τον λογαριασμό.
I want to inform you that today I tried to make a transfer of 100 ada. But when I tried to increase the amount again it told me that the transfer failed. Attached are photos from the account.
Γειά σου.
Μπορεί να υπάρχουν ακόμη και τεχνικοί λόγοι πίσω από την αποτυχία, οπότε επιτρέψτε μου να επαναλάβω την ερώτηση του Jaro: Ζήσατε εξηγήσεις από τον χειριστή συνομιλίας ή την υποστήριξη;
Τι έχετε, παρακαλώ;
Hello.
There might even be technical reasons behind the failure, so allow me to repeat Jaro's question: Have you asked the chat operator or support for an explanation?
What have you got, please?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.