πριν από 10 μήνες
Εχεις απολυτο δικιο. Δεν είναι ποτέ ωραίο για ένα καζίνο να «κρύβει» κάποιους όρους ή και περιορισμούς.
You are absolutely right. It is never nice for a casino to "hide" some terms or even restrictions.
Εχεις απολυτο δικιο. Δεν είναι ποτέ ωραίο για ένα καζίνο να «κρύβει» κάποιους όρους ή και περιορισμούς.
You are absolutely right. It is never nice for a casino to "hide" some terms or even restrictions.
Ναι, κάθε φορά που βλέπω μια περίπτωση οποιουδήποτε να αποκλείεται από έναν στοιχηματιστή ή να περιορίζεται ποτέ δεν ξέρει γιατί εφαρμόστηκε η απαγόρευση ή ο περιορισμός, είναι εύκολο να βρω παράπονα χρηστών στο διαδίκτυο που στοχοποιήθηκαν από έναν στοιχηματιστή για οποιονδήποτε λόγο και τις περισσότερες φορές χρήστες δεν έχω ιδέα γιατί συνέβη αυτό, κυρίως επειδή οι φορείς εκμετάλλευσης χρησιμοποιούν πραγματικά διφορούμενους όρους για να εξηγήσουν την απαγόρευση, ορισμένοι χειριστές είναι απλώς ευχαριστημένοι
Yes, everytime I see a case of anyone getting banned from a bookie or restricted they never know why the ban or restriction was applied, it's easy to find complaints of users online who got targeted by a bookie for whatever reason and most of the time users have no idea why that happened, mostly because operators use really ambiguous terms to explain the ban, some operators are simply trigger happy
Ναι, δυστυχώς, οι μπουκ και τα καζίνο δεν είναι υποχρεωμένοι να εξηγήσουν τον πλήρη λόγο. μόνο ένας αόριστος όρος συνήθως αρκεί. Ωστόσο, στην περίπτωση των καζίνο, είναι πιο δύσκολο να «κρύψουν» τη σιωπή τους ή τον περιορισμό του λογαριασμού πίσω από δόλιες ενέργειες του παίκτη. Νομίζω ότι αυτή είναι πολύ μεγαλύτερη ευκαιρία για μπουκ. 🤔
Yep, sadly, bookies and casinos alike are not obliged to explain the full reason; only a vague term usually suffices. Yet in the case of casinos, it's harder to "hide" their silence, or the account restriction behind fraudulent actions made by the player. I think this is much bigger opportunity for bookies. 🤔
Έκαναν δόλια ανάληψη από τον λογαριασμό μου, χωρίς καμία επαλήθευση και με διαφορετικό δίκτυο από αυτό που έκανα κατάθεση.
Αυτή η δόλια ανάληψη εγκρίθηκε πολύ γρήγορα, κατάλαβα μετά από 20 λεπτά και το καζίνο μου είπε ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα.
They made a fraudulent withdrawal from my account, without any verification and with a different network than the one I used to deposit.
That fraudulent withdrawal was approved very quickly, I realized after 20 minutes, and the casino told me that they couldn't do anything.
Hicieron un retiro fraudulento de mi cuenta, sin ninguna verificacion y con una red distinta a la de mi deposito.
Fue aprobada ese retiro fraudulento muy rapido, me doy cuent a los 20 minutos, y me dice el casino que no pueden hacer nada.
Λυπάμαι, αλλά δεν καταλαβαίνω πλήρως την ανάρτησή σου.
Τι εννοείτε με τον όρο δόλια ανάληψη; Παραβιάστηκε ο λογαριασμός σας με οποιονδήποτε τρόπο;
Δώστε μερικές λεπτομερείς πληροφορίες και ίσως η ομάδα παραπόνων μας θα μπορέσει να σας βοηθήσει.
I'm sorry, but I don't fully understand your post.
What do you mean by fraudulent withdrawal? Was your account hacked by any way?
Please provide some detailed information, and maybe our complaint team will be able to help.
Σωστά, κάποιος μπήκε στον λογαριασμό μου και έκανε ανάληψη, έγινε δεκτό χωρίς καμία επαλήθευση.
That's right, someone got into my account and made a withdrawal, it was accepted without any verification.
Asi es, alguien se metio a mi cuenta he hizo un retiro, fue aceptado sin ningun tipo de verificacion
Α, κάτι τέτοιο πρέπει να μετρήθηκε ως πολύ ακραία εμπειρία. Ελπίζω όμως να μην σας πειράζουν μερικές ερωτήσεις.
Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί στο παρελθόν; Εντοπίσατε την επιβεβαίωση αιτήματος ανάληψης; Ορισμένα καζίνο έστειλαν αυτό το σημείωμα για να ενημερώσουν τους παίκτες ότι το αίτημα πληρωμής έχει αναγνωριστεί. Εξαρτάται από την επιλογή πληρωμής, υποθέτω. Κάτι που με οδηγεί σε μια άλλη ερώτηση: Έχετε κάνει ποτέ στο παρελθόν ανάληψη από τον λογαριασμό σας χρησιμοποιώντας την ίδια επιλογή πληρωμής όπως έκανε ο χάκερ;
Oh, something like that must have counted as a very extreme experience. I hope you won't mind a few questions, though.
Has your account been verified in the past? Did you spot withdrawal request confirmation? Some casinos sent this note to inform players the payout request has been recognized. Depends on the payment option, I assume. Which leads me to another question: Have you ever before withdrawn from your account using the very same payment option like the hacker did?
Δεν έχω αποσυρθεί ποτέ, δεν έχει επαληθευτεί ποτέ.
Είχα παίξει με αυτό μόνο 5 ημέρες, ο χάκερ χρησιμοποίησε διαφορετικό δίκτυο κρυπτογράφησης από αυτό που χρησιμοποιούσα για την κατάθεσή μου.
I have never withdrawn, it has never been verified.
I had only been playing with it for 5 days, the hacker used a different crypto network than the one I used for my deposit.
Nunca he retirado, nunca se ha verificado.
Llevaba solo 5 dias jugando con ella, el hacker uso una red distinta de crypto a la que use yo para mi deposito.
Λυπάμαι για όλη αυτή την κατάσταση. Πρέπει να είναι πολύ δύσκολο.
Μπορώ να ρωτήσω τι σου πρότεινε το καζίνο να κάνεις τώρα; Ίσως θα ήταν καλή ιδέα να πάτε στην αστυνομία; Τι λέτε;
Έχετε ιδέα πώς θα μπορούσε κάποιος να συνθλίψει τον λογαριασμό σας;
Συγγνώμη για όλες τις ερωτήσεις. Είμαι λίγο θυμωμένος με αυτή την κατάσταση, να σου πω την αλήθεια, και μπορώ να φανταστώ πώς πρέπει να νιώθεις.
I am sorry for this whole situation. It must be really hard.
May I ask what the casino suggested you can do now? Maybe going to the police would be a good idea? What do you say?
Do you have any idea how anyone could crush into your account?
Sorry for all the questions; I'm just kind of mad about this situation, to tell you the truth, and can imagine how you must feel.
Γεια σας, αυτή τη στιγμή οφείλω 73.000 $ και να κάνετε το ίδιο σε εμένα, έχετε κάποια συμβουλή για το τι πρέπει να κάνω;
Hey I am currently owed $73,000 and there doing the same to me do you have any advice on what I should do?
Λυπάμαι που παρέμβω, αλλά το ποσό είναι τεράστιο, οπότε αν χρειάζεστε υποστήριξη, μη διστάσετε να ξεκινήσετε με την περιγραφή του ζητήματος. Φαντάζομαι ότι αυτό πρέπει να είναι αγχωτικό...
I'm sorry for stepping in, but the amount is huge, so if you need support, feel free to start with the issue description. I imagine this must be stressful...
Γεια σας Έχω δημιουργήσει έναν λογαριασμό duelbits 31 Ιανουαρίου 2025 Δημιούργησα τον λογαριασμό επειδή έχω έναν φίλο που είναι γνωστός streamer που ονομάζεται Kyle mace και μεταδίδει περιεχόμενο τζόγου υψηλού ορίου από τις ΗΠΑ. Δημιούργησα τον λογαριασμό και έκανα 2 καταθέσεις $5000 και $15000 USD. Στη συνέχεια, λίγο μετά κέρδισα 73.000 $ την ίδια μέρα που προχώρησα και έκανα 3 αναλήψεις 1 για $2000 USD $1000 btc και $70000 USD. Στη συνέχεια, έλαβα ένα email που έλεγε ότι η ανάληψη καθυστερεί επειδή πρέπει να το ελέγξουν με μη αυτόματο τρόπο. Πέρασαν αρκετές ώρες αφότου συνειδητοποίησα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, είχα ρωτήσει αν μπορούσα να κάνω κάτι για να το επιταχύνω και μάλιστα προσφέρθηκα να κάνω το KYC μου. Τόνισα ότι η ζωντανή υποστήριξη όταν κάνετε κλικ στην επαλήθευση δεν σας δίνει καν την επιλογή να ανεβάσετε κανένα έγγραφο και μου απάντησαν ότι θα ζητήσουν από κάποιον να το εξετάσει τεχνικά μέχρι σήμερα, που ήταν 1 εβδομάδα που τους παρείχα
το διαβατήριό μου
την ομοσπονδιακή μου ταυτότητα
λογαριασμός κοινής ωφέλειας
στελέχη πληρωμής
6μηνη τραπεζική κίνηση
φορολογική δήλωση
απόδειξη ιδιοκτησίας του ζεστού πορτοφολιού που χρησιμοποίησα για τις 2 καταθέσεις 1 χρόνο σε συναλλαγές από το ζεστό πορτοφόλι
pdf συναλλαγής 2 ετών του λογαριασμού μου στο crypto.com
και επέστρεψαν και μου είπαν ότι δεν μπορούν να επαληθεύσουν εμένα ή οτιδήποτε από τα έγγραφα που είχα παράσχει και δεσμεύουν τον λογαριασμό μου και τα χρήματά μου μέχρι να επαληθεύσουν την ταυτότητά μου, κάτι που είναι λογικό γιατί τους έστειλα περισσότερα από όσα είχαν ζητήσει. Δεν έχουν κάνει τίποτα για να με βοηθήσουν και βασικά λένε ότι είμαι βιδωμένος. Έστειλα email στον διευθύνοντα σύμβουλο Marco Pinnisi και τον κάλεσα στο κινητό του στο Mobil, το οποίο είχε ανοίξει τα μηνύματά μου και στη συνέχεια με μπλόκαρε. Έστειλα email και μήνυμα στον υπεύθυνο συμμόρφωσης και σε αρκετούς οικοδεσπότες καζίνο σε 0 απαντήσεις. Ο φίλος μου ο Kyle έχει χάσει τα λόγια ότι θα μου το έκαναν. Παίζω από τη Βραζιλία και το Μεξικό όταν πάω πίσω και τέταρτος, οπότε δεν μπορούν καν να πουν ότι είναι θέμα περιοχής τυχερών παιχνιδιών, καθώς και οι δύο χώρες επιτρέπεται να παίζουν σύμφωνα με τις συμφωνίες ToS. Ο Kyle είναι ένας γνωστός streamer που χορηγείται από αυτούς που τονίζουν ότι από τη Βοστώνη στις Ηνωμένες Πολιτείες θα έπρεπε να είναι ένα θέμα. Έχω κάθε πράγμα τεκμηριωμένο και καταγεγραμμένο και θα ήθελα πολύ να σας στείλω και να το διαδώσω καθώς είναι 73.000 $ που κρατούν. Υπάρχει κάποιο email που μπορείτε να παρέχετε για να σας προωθήσω όλη την τεκμηρίωση και την αλληλογραφία των email
Hello I have created a duelbits account January 31,2025 I created the account because I have a friend who’s a well known streamer named Kyle mace he streams high limit gambling content from the USA. I created the account and made 2 deposits $5000 and $15000 usdt. I then shortly after won $73,000 the same day I went ahead and made 3 withdraws 1 for $2000 usdt $1000 btc and $70000 usdt. Then I got a email saying the withdraw is delayed because they need to manually review it. It was several hours after I realized something was wrong I had asked if I could do anything to speed it up and even offered to do my KYC I pointed out to live support when you click verification it doesn’t even give you the option to upload any documents and they responded they wil have someone technically look into this to this date which has been 1 week I have provided them with
my passport
my federal national identification card
utility bill
pay stubs
6 months bank statements
tax declaration
proof of ownership of the hot wallet I used for the 2 deposits 1 year in transactions from the hot wallet
2 years transaction pdf of my crypto.com account
and they came back to telling me they can’t verify me or anything from the documents I had provided and do to that they are freezing my account and my funds until they can verify my identity which makes 0 sense because I sent them more then what they had even asked for. They have not done anything to help me and are basically saying I am screwed. I have emailed the ceo Marco pinnisi and called him on his Mobil cell which he had open my messages and then blocked me. I emailed and message the coo head of compliance and several casino host all to 0 responses. My friend Kyle is at lost for words that they would even do this to me I play from Brazil and Mexico when I go back and fourth so they can’t even say it’s a gaming region thing since both countries are allowed to play as on the ToS agreements. Kyle is a known streamer sponsored by them who stress out of Boston in the United States that should be an issue. I have every single thing documented and recorded and I’d love to send you and spread this around since it’s $73,000 they are holding. Is there an email you can provide so I can forward you all the documentation and emails correspondence
Κέρδισα επίσης 45000$,
Ζητούν αμέσως δεκάδες έγγραφα, επαληθεύομαι τον λογαριασμό μου εντός 2 ημερών,
Μπορείτε να μου στείλετε μήνυμα, σας δίνω συμβουλές,
email -
I am also won 45000$ ,
They immediately ask dozen of documents, I am verified my account within 2 days,
Can you please message me , I give you advice,
Email - dhllh002@gmail.com
Γεια σας Έχω δημιουργήσει έναν λογαριασμό duelbits 31 Ιανουαρίου 2025 Δημιούργησα τον λογαριασμό επειδή έχω έναν φίλο που είναι γνωστός streamer που ονομάζεται Kyle mace και μεταδίδει περιεχόμενο τζόγου υψηλού ορίου από τις ΗΠΑ. Δημιούργησα τον λογαριασμό και έκανα 2 καταθέσεις $5000 και $15000 USD. Στη συνέχεια, λίγο μετά κέρδισα 73.000 $ την ίδια μέρα που προχώρησα και έκανα 3 αναλήψεις 1 για $2000 USD $1000 btc και $70000 USD. Στη συνέχεια, έλαβα ένα email που έλεγε ότι η ανάληψη καθυστερεί επειδή πρέπει να το ελέγξουν με μη αυτόματο τρόπο. Πέρασαν αρκετές ώρες αφότου συνειδητοποίησα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, είχα ρωτήσει αν μπορούσα να κάνω κάτι για να το επιταχύνω και μάλιστα προσφέρθηκα να κάνω το KYC μου. Τόνισα ότι η ζωντανή υποστήριξη όταν κάνετε κλικ στην επαλήθευση δεν σας δίνει καν την επιλογή να ανεβάσετε κανένα έγγραφο και μου απάντησαν ότι θα ζητήσουν από κάποιον να το εξετάσει τεχνικά μέχρι σήμερα, που ήταν 1 εβδομάδα που τους παρείχα
το διαβατήριό μου
την ομοσπονδιακή μου ταυτότητα
λογαριασμός κοινής ωφέλειας
στελέχη πληρωμής
6μηνη τραπεζική κίνηση
φορολογική δήλωση
απόδειξη ιδιοκτησίας του ζεστού πορτοφολιού που χρησιμοποίησα για τις 2 καταθέσεις 1 χρόνο σε συναλλαγές από το ζεστό πορτοφόλι
pdf συναλλαγής 2 ετών του λογαριασμού μου στο crypto.com
και επέστρεψαν και μου είπαν ότι δεν μπορούν να επαληθεύσουν εμένα ή οτιδήποτε από τα έγγραφα που είχα παράσχει και δεσμεύουν τον λογαριασμό μου και τα χρήματά μου μέχρι να επαληθεύσουν την ταυτότητά μου, κάτι που είναι λογικό γιατί τους έστειλα περισσότερα από όσα είχαν ζητήσει. Δεν έχουν κάνει τίποτα για να με βοηθήσουν και βασικά λένε ότι είμαι βιδωμένος. Έστειλα email στον διευθύνοντα σύμβουλο Marco Pinnisi και τον κάλεσα στο κινητό του στο Mobil, το οποίο είχε ανοίξει τα μηνύματά μου και στη συνέχεια με μπλόκαρε. Έστειλα email και μήνυμα στον υπεύθυνο συμμόρφωσης και σε αρκετούς οικοδεσπότες καζίνο σε 0 απαντήσεις. Ο φίλος μου ο Kyle έχει χάσει τα λόγια ότι θα μου το έκαναν. Παίζω από τη Βραζιλία και το Μεξικό όταν πάω πίσω και τέταρτος, οπότε δεν μπορούν καν να πουν ότι είναι θέμα περιοχής τυχερών παιχνιδιών, καθώς και οι δύο χώρες επιτρέπεται να παίζουν σύμφωνα με τις συμφωνίες ToS. Ο Kyle είναι ένας γνωστός streamer που χορηγείται από αυτούς που τονίζουν ότι από τη Βοστώνη στις Ηνωμένες Πολιτείες θα έπρεπε να είναι ένα θέμα. Έχω κάθε πράγμα τεκμηριωμένο και καταγεγραμμένο και θα ήθελα πολύ να σας στείλω και να το διαδώσω καθώς είναι 73.000 $ που κρατούν. Υπάρχει κάποιο email που μπορείτε να παρέχετε για να σας προωθήσω όλη την τεκμηρίωση και την αλληλογραφία των email
Hello I have created a duelbits account January 31,2025 I created the account because I have a friend who’s a well known streamer named Kyle mace he streams high limit gambling content from the USA. I created the account and made 2 deposits $5000 and $15000 usdt. I then shortly after won $73,000 the same day I went ahead and made 3 withdraws 1 for $2000 usdt $1000 btc and $70000 usdt. Then I got a email saying the withdraw is delayed because they need to manually review it. It was several hours after I realized something was wrong I had asked if I could do anything to speed it up and even offered to do my KYC I pointed out to live support when you click verification it doesn’t even give you the option to upload any documents and they responded they wil have someone technically look into this to this date which has been 1 week I have provided them with
my passport
my federal national identification card
utility bill
pay stubs
6 months bank statements
tax declaration
proof of ownership of the hot wallet I used for the 2 deposits 1 year in transactions from the hot wallet
2 years transaction pdf of my crypto.com account
and they came back to telling me they can’t verify me or anything from the documents I had provided and do to that they are freezing my account and my funds until they can verify my identity which makes 0 sense because I sent them more then what they had even asked for. They have not done anything to help me and are basically saying I am screwed. I have emailed the ceo Marco pinnisi and called him on his Mobil cell which he had open my messages and then blocked me. I emailed and message the coo head of compliance and several casino host all to 0 responses. My friend Kyle is at lost for words that they would even do this to me I play from Brazil and Mexico when I go back and fourth so they can’t even say it’s a gaming region thing since both countries are allowed to play as on the ToS agreements. Kyle is a known streamer sponsored by them who stress out of Boston in the United States that should be an issue. I have every single thing documented and recorded and I’d love to send you and spread this around since it’s $73,000 they are holding. Is there an email you can provide so I can forward you all the documentation and emails correspondence
Γεια σου,
Είναι πιθανό για κάποιο λόγο να μην έχετε περάσει την επαλήθευση ή την έρευνα AML αντί το καζίνο να μην μπορεί να δεχτεί τα έγγραφά σας; Θέλω να πω, δεν μου αρέσει να κάνω εικασίες, αλλά λάβετε υπόψη τα ποσά και το, ας πούμε, ιστορικό. Αισθάνομαι ότι μπορεί να εμπλέκεται κάτι περισσότερο.
Υποθέτω ότι θα το μάθουμε μέσω της καταγγελίας. Εδώ που τα λέμε, έξυπνη κίνηση, υποβολή ενός!
Hi there,
Is it possible that for some reason you have not passed the verification or AML investigation rather than the casino could not accept your doccuments? I mean, I hate to speculate, but consider the amounts and the, let's say, background; I feel there might be something more involved.
I guess we will find out through the complaint. Speaking of which, smart move, submitting one!
Κέρδισα επίσης 45000$,
Ζητούν αμέσως δεκάδες έγγραφα, επαληθεύομαι τον λογαριασμό μου εντός 2 ημερών,
Μπορείτε να μου στείλετε μήνυμα, σας δίνω συμβουλές,
email -
I am also won 45000$ ,
They immediately ask dozen of documents, I am verified my account within 2 days,
Can you please message me , I give you advice,
Email - dhllh002@gmail.com
Ναι, αλλά το πρόβλημα είναι αυτό. Τους έστειλα όλα τα έγγραφα που ζήτησαν ΟΚ και μου επιστρέφουν λέγοντας ότι πιστεύουν ότι τα έγγραφά μου δεν είναι αληθινά και ότι υπάρχουν αποκλίσεις, οπότε επιτρέψτε μου να σας κάνω μια ερώτηση εάν έχω ένα διαβατήριο και έχω μια κρατική ταυτότητα και τους το υποβάλλω και δεν το δέχονται. Τι πρέπει να κάνω;
Yes, but the problem is this. I’ve sent them every single documentation they asked for OK and they come back to me saying that they think my documents are not real and there’s discrepancies so let me ask you a question if I have one passport and I have one government ID and I submit that to them and they don’t accept it. What am I supposed to do?
Γεια σου αδερφέ μου στείλε μου email -
Hey brother DM me Email - dhllh002@gmail.com
Ναι, αλλά το πρόβλημα είναι αυτό. Τους έστειλα όλα τα έγγραφα που ζήτησαν ΟΚ και μου επιστρέφουν λέγοντας ότι πιστεύουν ότι τα έγγραφά μου δεν είναι αληθινά και ότι υπάρχουν αποκλίσεις, οπότε επιτρέψτε μου να σας κάνω μια ερώτηση εάν έχω ένα διαβατήριο και έχω μια κρατική ταυτότητα και τους το υποβάλλω και δεν το δέχονται. Τι πρέπει να κάνω;
Yes, but the problem is this. I’ve sent them every single documentation they asked for OK and they come back to me saying that they think my documents are not real and there’s discrepancies so let me ask you a question if I have one passport and I have one government ID and I submit that to them and they don’t accept it. What am I supposed to do?
Αυτός είναι ο λόγος που κάνατε σωστά και υποβάλατε το παράπονό σας εδώ με την ομάδα μας. Είμαι σίγουρος ότι θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να μάθουμε τον λόγο που δεν το δέχονται.
Μπορώ να ρωτήσω αν αντιμετωπίσατε ποτέ τέτοια προβλήματα σε άλλο διαδικτυακό καζίνο;
That is why you have done right and submitted your complaint here with our team. I am sure that we'll do everything possible to find out the reason they don't accept it.
May I ask if you ever encountered such problems in another online casino, though?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.