Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από τότε που υπέβαλα μια αξίωση και τους έστειλα αποδεικτικά στοιχεία καταθέσεων στο Drakebet Casino που δεν προστέθηκαν στο υπόλοιπό μου.
Έχω την αίσθηση ότι δεν θέλουν το καζίνο να μιλήσει, ή ότι λέω ψέματα ή ότι τους προστατεύω.
Εξήγησα ήδη ότι οι καταθέσεις δεν αντιστοιχούν σε καζίνο με εμπορικό κωδικό τζόγου, αλλά στο GUMROAD, που είναι μια συνηθισμένη επιχείρηση.
Και μου μπλοκάρουν τον λογαριασμό όταν τους ρωτάω.
Το καζίνο με έχει εξαπατήσει και με κάνει να νιώθω ότι φταίω εγώ. Είναι εξωφρενικό.
It's been almost a month since I filed a claim and sent them evidence of deposits to Drakebet Casino that weren't added to my balance.
I get the feeling they don't want the casino to speak out, or that I'm lying, or that I'm protecting them.
I already explained that the deposits do not correspond to a casino with a gambling trade code, but to GUMROAD, which is an ordinary business.
And they block my account when I ask them.
The casino has cheated me and is making me feel like I'm the one to blame. It's outrageous.
Hace casi un mes que abrí la reclamación y enviándoles evidencia por depósitos a Drakebet casino que no se añadieron a mi saldo.
Tengo la sensación de que no quieren que el casino se pronuncie o que miento o que lo proteje.
Ya le expliqué que los depósitos no corresponden a un casino con código de comercio de juego de azar si no a GUMROAD que es un comercio ordinario.
Y me bloquean la cuenta al preguntarles
El casino me ha engañado y me está nhaciendo sentir como si yo fuera el culpable. Es indignante
Αυτόματη μετάφραση: