Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοDrakeBet Casino - γενική συζήτηση

DrakeBet Casino - γενική συζήτηση

5.169 προβολές 47 απαντήσεις |
πριν από 8 μήνες
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το DrakeBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 8 μήνες

Έχει περάσει σχεδόν ένας μήνας από τότε που υπέβαλα μια αξίωση και τους έστειλα αποδεικτικά στοιχεία καταθέσεων στο Drakebet Casino που δεν προστέθηκαν στο υπόλοιπό μου.


Έχω την αίσθηση ότι δεν θέλουν το καζίνο να μιλήσει, ή ότι λέω ψέματα ή ότι τους προστατεύω.


Εξήγησα ήδη ότι οι καταθέσεις δεν αντιστοιχούν σε καζίνο με εμπορικό κωδικό τζόγου, αλλά στο GUMROAD, που είναι μια συνηθισμένη επιχείρηση.

Και μου μπλοκάρουν τον λογαριασμό όταν τους ρωτάω.


Το καζίνο με έχει εξαπατήσει και με κάνει να νιώθω ότι φταίω εγώ. Είναι εξωφρενικό.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira
πριν από 8 μήνες

Hello Curritokira!

I think your experience is going to be far better spotted in the casino's official thread. I pretty much recall we had a discussion about legality and Spain's gambling regulator, so I guess you would be much better protected if you keep playing on Spanish officially licensed sites.

However, I understand that the variety and thrill of trying something new may also work well. Do you prefer quite riskier fresh casinos outside Spain's regulation? I hope you won't face additional issues, of course.

Let's see how the complaint turns out.

πριν από 8 μήνες

Hello Curritokira!

I think your experience is going to be far better spotted in the casino's official thread. I pretty much recall we had a discussion about legality and Spain's gambling regulator, so I guess you would be much better protected if you keep playing on Spanish officially licensed sites.

However, I understand that the variety and thrill of trying something new may also work well. Do you prefer quite riskier fresh casinos outside Spain's regulation? I hope you won't face additional issues, of course.

Let's see how the complaint turns out.

πριν από 8 μήνες

Αποφάσισα να παίξω λίγο ή καθόλου σε νόμιμα καζίνο στην Ισπανία.

Είτε είναι παράνομο είτε όχι, πιστεύω ότι δεν δίνει το δικαίωμα κλοπής δύο καταθέσεων των 100 ευρώ, δέσμευσης λογαριασμού και κλεισίματος τεκμηρίωσης.

Νομίζω ότι δεν είναι νόμιμο ή σοβαρό καζίνο για να το εμπιστευτείς.

Και το γεγονός ότι χρησιμοποιούν ψευδείς εμπορικούς κωδικούς, όπως σε αυτήν την περίπτωση ένα κατάστημα ρούχων και αντικειμένων που ονομάζεται Gunroad, κάνει τα πάντα πιο απογοητευτικά όσον αφορά την απόδειξη του περιστατικού.

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira
πριν από 8 μήνες

Hello,

Much safer decision, I'd say.

I'm not aware of any stealing; I was just explaining how our point of view usually differs from the lawyer's perspective when it comes to refunding lost money and as I said, I recalled you were very against casinos outside the Spanish regulator, so it was a surprise to me.

The rest will surely be addressed in the complaint; don't worry.

"False trade codes" are also part of the way the casino offers its services abroad; in most regulated markets, the operators have no other options. Which is pretty bad, because especially addicted players may be at risk due to failing banking blocks or other similar measures.

Radka
πριν από 8 μήνες

Ευχαριστώ Radka για τη συμβουλή σου.

Προσπαθώ να καταλάβω τον ρόλο των διεκπεραιωτών πληρωμών και την ευθύνη τους.

Υπάρχει μια περίπτωση που με απασχολεί: ένας εθνικός επεξεργαστής πληρωμών χειρίζεται συναλλαγές μέσω της Bizum και ο κωδικός Εμπορίου δεν αντιστοιχεί ούτε σε λαχεία. Προσφέρουν την υπηρεσία μόνο με αυτόν τον τρόπο, όχι μέσω πιστωτικών καρτών. Ποια είναι η γνώμη σου για αυτό, Radka;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!!

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira
πριν από 8 μήνες

Thank you for your precautions. 👍

In general, I'd say using these payment providers is the only way to access specific markets/countries. Because in order to accept players from Spain, the casino has to ensure that such players will be allowed to deposit and withdraw, which won't be that easy if the local bans recognize gambling-related transfers. So, casinos hire 3rd-party payment providers to resolve that.

Payment processors as well as other providers randomly mistake us for a casino; hence, that's what I think based on the occasional business offers we get through our Linkedin profile.

I would, however, appreciate it if an official casino representative could accurately explain this situation. I'm just assuming the reason behind this. It, with no excuse, poses a horrible side effect for addicted players whose gambling transactions are actively blocked.

πριν από 8 μήνες

Μπορούμε να συμπεράνουμε ότι ένας επεξεργαστής πληρωμών που επεξεργάζεται καταθέσεις και αναλήψεις σε παράνομα καζίνο δεν έχει καμία απολύτως ευθύνη; Σε οποιοδήποτε νομικό επίπεδο;

Οι υπεύθυνοι επεξεργασίας πληρωμών υποθέτω ότι κερδίζουν από αυτή τη δραστηριότητα.

Κατάλαβα σωστά.

Ευχαριστώ όπως πάντα για τις διδακτικές σας απαντήσεις.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira
πριν από 8 μήνες

Happy to keep up with you!

I think it should be considered a shared responsibility since the payment operators must be familiar with restrictions in order "to find a solution."

However, I'm quite sure that lawyer would be more interested in the legal aspect of the partnership rather than in what I would call common logic. That's why I do not prefer to comment about legality and instead focus on fair logic and experiences. I have no legal training.


Radka
πριν από 8 μήνες

Συμφωνώ απόλυτα. Ίσως θα ήταν ενδιαφέρον να δημιουργήσουμε ένα ξεχωριστό νήμα. Θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσουμε από ανθρώπους που είναι γνώστες και πρόθυμοι να συνεισφέρουν.

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira
πριν από 8 μήνες

Good idea; however, we already have that thread; you posted there already too. It is called "Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code"

In my opinion, this thread is full of insights and experiences, even legal advice - if I'm not mistaken - so I guess it is best to stick with this thread. What do you think?

Radka
πριν από 8 μήνες

Νομίζω ότι είναι καλή ιδέα...ευχαριστώ!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira
πριν από 8 μήνες

Anytime, dear Curritokira!

πριν από 7 μήνες

Παραπονιέμαι σε αυτό το καζίνο εδώ και δύο μήνες ότι κράτησα μέρος των χρημάτων μου που δεν πιστώθηκε ποτέ στον λογαριασμό μου, παρέχοντας όλο και περισσότερα στοιχεία. Το ρολόι έφτασε στο 0 και ακόμα δεν το έχουν βάλει. Είναι τρελό!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Τελικά, ο επικεφαλής της υπηρεσίας παραπόνων κλείνει την καταγγελία μου λόγω έλλειψης στοιχείων. Δεν ξέρω πια τι να σκεφτώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira
πριν από 7 μήνες

The way I understand it, you have not been able to provide a transaction ID, and you did refuse to provide a bank statement. Under such conditions, there's literally nothing to do. My colleague has nothing at his disposal to confront the casino with. I'm sorry, but this explanation sounds fair to me:

"Over the past two months, we’ve asked several times for the exact transaction IDs of your deposits so we could verify which payments were credited to your account and which were not. Despite your efforts to share screenshots and dates, the lack of specific transaction references means we cannot substantiate your claim or challenge the casino’s records.

Without these verifiable details, we’re unable to move forward with an effective investigation. Therefore, we must now close your case as rejected due to insufficient evidence to support the complaint."

Radka
πριν από 7 μήνες

Συμφωνώ με ό,τι μου πουν γιατί είμαι απολύτως βέβαιος ότι έχω δίκιο. Ένα αντικειμενικό και επαληθεύσιμο γεγονός είναι ότι υπάρχουν 7 χρεώσεις και μόνο 5 πιστώθηκαν στο υπόλοιπό μου.

Αλλά δεν ξέρω πώς να το αποδείξω, για να είμαι ειλικρινής. Θα μιλήσω με την τράπεζά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira
πριν από 7 μήνες

Call your bank; I'd say it is a beneficial idea. There must be a way to provide the statement to any client. Once you get it, we have something to present to the casino, and the complaint may move forward. 🙏

Radka
πριν από 7 μήνες

Η τράπεζα δεν εκδίδει χρεώσεις στο αντίγραφο κίνησης της κάρτας. Μόνο από τον τραπεζικό μου λογαριασμό. Ωστόσο, έφτιαξα ένα λεπτομερές βίντεο με όλες τις χρεώσεις που εμφανίζονται στο αντίγραφο κίνησης της κάρτας μου. Το έστειλα στο άτομο που ήταν υπεύθυνο για την καταγγελία και νομίζω ότι το έκλεισε οριστικά. Είναι πραγματικά ντροπιαστικό. Δύο από τις καταθέσεις μου έχουν κλαπεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Curritokira
πριν από 7 μήνες

Hello Curritokira,

I find it rather strange that your bank is unable to provide a statement including card transactions. I have never heard of such a thing, but I'm glad you managed to find another option. Well done. Regarding the complaint, I do not have any additional insights to offer, I'm sorry.


1 23

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.