Αγαπητέ Radka,
Συμφωνούμε απόλυτα και τώρα έχουμε διαφορετική τεχνική λύση. Σκεφτήκαμε και εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι η καλύτερη λύση όσον αφορά τα μέλη μας είναι να μιλήσουμε μαζί τους και να τους ενημερώσουμε για την κατάσταση ώστε να αισθάνονται άνετα, αλλά υποθέτουμε ότι σε αυτήν την περίπτωση η ακύρωση του μπόνους θα είχε κάνει την κατάσταση πολύ καλύτερη.
"Είναι το καζίνο όλων των άλλων που έχει αρνηθεί όλες τις προτάσεις για αποζημίωση. Καταλαβαίνετε ότι το αίτημά σας δεν είναι νομικά δεσμευτικό;"
Δεν είμαστε σίγουροι τι αποζημίωση θέλει. Αν έχανε χρήματα ενώ στοιχηματίζει θα του είχαμε αποζημιώσει κάτι που δεν θα έκαναν τα περισσότερα καζίνο αλλά κέρδισε χρήματα. Ο λόγος που αφαιρέθηκαν τα $250 επειδή ήταν τα χρήματα μπόνους που ολοκληρώθηκαν κατά τη διάρκεια του στοιχήματος που είχε ήδη συμπληρώσει και πήρε μία φορά. Αυτό θα ήταν το δεύτερο μπόνους $250 που έλαβε.
Δεν είναι θέμα χρημάτων, είναι θέμα δικαιοσύνης προς την υπόλοιπη κοινότητα και θέμα αρχής.
"Το καζίνο έχει αφαιρέσει τα $250 που κέρδισα όταν πέτυχα το μπόνους αγώνα από το υπόλοιπό μου χωρίς την άδειά μου."
Περίπου 5 ημέρες πριν ολοκληρώσει την απαίτηση στοιχήματος, του είπαμε ότι θα το κάναμε αυτό. Δεν ήταν έκπληξη, αλλά του ζητήσαμε να το ακυρώσει ο ίδιος αντί να το κάνουμε εμείς για εκείνον. Εξηγήσαμε επίσης ότι θα τον αποζημιούσαμε αν έχανε χρήματα που δεν έχανε. Οι αναλήψεις του ήταν άμεσες και κέρδισε πολλά χρήματα στο καζίνο μας και μπόρεσε να κάνει ανάληψη $1500. Στα οποία πολλά καζίνο είμαι βέβαιος ότι θα δυσκολευόντουσαν για αυτό στην αρχή.
Έχουμε μέλη που μπαίνουν στο καζίνο μας με $10 και φεύγουν με $1000 και είναι σοκαρισμένα που μπόρεσαν να αποσύρουν αυτά τα χρήματα λόγω προηγούμενων κακών εμπειριών που είχαν. Είμαστε ένα εξαιρετικά δίκαιο καζίνο και έχουμε μέλη που έχουν πάει σε 1000 άλλα καζίνο αλλά έρχονται στο καζίνο μας καθημερινά.
Η αποζημίωση που ζητείται για το andandjonnyx δεν είναι κατανοητή από εμάς.
Τις καλύτερες ευχές,
Del Oro Casino και Sportsbook Team
Dear Radka,
We completely agree and we now have a different technical solution. We thought and still think that the best solution when it comes to our members is by speaking with them and letting them know the situation so that they feel comfortable but we guess in this case cancelling the bonus would have made the situation much better.
"It is the casino, of all others, that has refused all proposals for compensation. Do you understand that your request is not legally binding?"
We are unsure what compensation he wants. If he lost money while wagering we would have compensated him which most casinos would not do but he won money. The reason that the $250 was removed because that was the bonus money completed during the wager that he already completed and got once. This would have been his second $250 bonus he received.
It isn't a matter of the money it is a matter of fairness to the rest of the community and a matter of principle.
"The casino has removed the $250 I won when I achieved the match bonus from my balance without my permission."
Around 5 days before he completed the wager requirement we told him that we would do this. It was no surprise, but we asked him to cancel it himself instead of us having to do it for him. We also explained that we would compensate him if he lost money which he didn't. His withdrawals were instant and he won a lot of money in our casino and was able to withdraw $1500. Which many casinos I am sure would have given a hard time for this in the beginning.
We have members come into our casino with $10 and leave with $1000 and they are in shock that they were able to withdraw this money because of previous bad experiences they have had. We are an extremely fair casino and we have members that have gone to 1000 other casinos but they come to our casino everyday.
The compensation that is being requested for andandjonnyx is not understood by us.
Best Regards,
Del Oro Casino and Sportsbook Team
Αυτόματη μετάφραση: