Γεια,
Νομίζω ότι θα πρέπει να επικολλήσετε εδώ περισσότερες χρήσιμες πληροφορίες, όπως εάν ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως. Καταλαβαίνω ότι είσαι θυμωμένος, αλλά περνώντας από δημοσιεύματα δεν έμαθα τίποτα.
Όσον αφορά την επαλήθευση και την ανάληψη, επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να ελέγξουν τον λογαριασμό, το ιστορικό παιχνιδιού και άλλες λεπτομέρειες και στη συνέχεια να στείλουν τα χρήματα.
Εάν το καζίνο δεν καταφέρει να παράσχει τα κέρδη εγκαίρως, τότε είναι καιρός να παρέμβουμε.
Ίσως μπορείτε να μάθετε περισσότερα για αυτό που ονομάζουμε παράπονα και να αποφασίσετε το επόμενο βήμα σας.
Αυτό το καζίνο κέρδισε ακόμη και ένα δίκαιο σήμα, οπότε είμαι σίγουρος ότι θα ενεργήσουν δίκαια.
Το να δημοσιεύεις τέτοιες ασαφείς πληροφορίες, από την άλλη, δεν θα σε βγάλει πουθενά, θα έλεγα, οπότε προσπάθησε να ηρεμήσεις λίγο. 🙏
Hello,
I think that you should paste here more useful information like whether your account has been fully verified. I understand that you are angry, but going through posts I learned nothing.
When it comes to verification and withdrawal, we allow casinos 14 full days to check the account, game history, and other details, then send the money.
If the casino fails to provide the winnings in time then it is time for us to step in.
Maybe you can learn more about what we call complaints, and decide your next step.
This casino even earned a fair badge so I'm sure that they will act fairly.
Posting such vague information, on the other hand, will get you nowhere, I'd say so try to calm down a bit. 🙏