ΦόρουμΚαζίνοDazard Casino - γενική συζήτηση

Dazard Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Kokola
|
8942 προβολές 40 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Εγώ ως παίκτης και όπως όλοι θέλω ένα πλοίο και σωστό καζίνο, όχι χειριστές που σας κρατούν σαν βασίλισσες αν κάνετε απλώς κατάθεση, αλλά μια υπηρεσία που μπορείτε να εμπιστευτείτε, μια καλή επαφή όταν υπάρχει ένα παράπονο ή πρόβλημα όπου μπορείτε να βρείτε τρόπο λύστο . Το πληρώνω και εγώ!


Αυτόματη μετάφραση:
Kokola
πριν από 2 έτη

Allow me to say only the key points because I'm not going to repeat myself:

  • To make sure you are blocked in the casino, reach out to the live chat and ask.
  • Close your account by yourself to make sure it's closed in each casino.
  • Verify your account otherwise, the casino could not be sure whether your account should be blocked or not - this is not.
  • If you do not like the Dama NV company, come here and check each casino you like to play in to find out who the owner is.

I hope it will help you in the future.

Now to your deposit, what is the current situation, please?


πριν από 2 έτη

Για την κατάθεσή μου ζήτησα επιστροφή των χρημάτων που κατέθεσα από την τράπεζα και αποδεικτικά όπως όλες οι πληροφορίες που έχω όπως μηνύματα από την υποστήριξη, θα το φρόντιζαν, είναι επίσης ο αισθητήρας μου από το καζίνο γιατί δίνουν επίσης λάθος πληροφορίες, το μόνο που θέλω για να πυροβοληθεί η υπόθεση είναι να μην έχω κέρδος αλλά τα κατατεθειμένα ποσά μου 🙂 και στο μέλλον πραγματικά θα ελέγξω περισσότερα για ένα καζίνο και θα διαβάσω πρώτα όλες τις πληροφορίες για να μην αντικατοπτρίζουν τέτοιες περιπτώσεις συνέβησαν !

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Παίζω τρία χρόνια και ποτέ δεν έχω κάνει ή έχω ζήσει κάτι τέτοιο, αλλά μαθαίνεις από τα λάθη 🙂


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Για την κατάθεσή μου ζήτησα επιστροφή των χρημάτων που κατέθεσα από την τράπεζα και αποδεικτικά όπως όλες οι πληροφορίες που έχω όπως μηνύματα από την υποστήριξη, θα το φρόντιζαν, είναι επίσης ο αισθητήρας μου από το καζίνο γιατί δίνουν επίσης λάθος πληροφορίες, το μόνο που θέλω για να πυροβοληθεί η υπόθεση είναι να μην έχω κέρδος αλλά τα κατατεθειμένα ποσά μου 🙂 και στο μέλλον πραγματικά θα ελέγξω περισσότερα για ένα καζίνο και θα διαβάσω πρώτα όλες τις πληροφορίες για να μην αντικατοπτρίζουν τέτοιες περιπτώσεις συνέβησαν !

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

I can understand why you want your deposit back.

From my side, I wanted you to get a better idea of how to be safer when requesting your account closure in the future.

Now, does the casino communicate with you at the moment, concerning the deposit? Is there any problem?

I'm honestly not sure whether you mentioned any related issue earlier before, so I'm asking again just to keep the track of the progress. 🙂

πριν από 2 έτη

Παίζω τρία χρόνια και ποτέ δεν έχω κάνει ή έχω ζήσει κάτι τέτοιο, αλλά μαθαίνεις από τα λάθη 🙂


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

That is very true, but such learning can be quite stressful, I'd say.  🙂

Kokola
πριν από 2 έτη

OK, I'm staring to understand. So you played somewhere and closed your account for gambling problems. Then 5 months later, you played elsewhere, lost 5000 francs there and then you realised it's a sister casino of the one where you played before. Then suddenly, they informed you that you're not allowed to play there anymore, because you have gambling problems even though they let you lose 5000 francs there before. Is that correct?

πριν από 2 έτη

Αυτό είναι απολύτως σωστό, η επικοινωνία με το καζίνο δεν είναι εύκολη, αλλά το καζίνο θέλει να επιστρέψει τα χρήματά σας, οπότε φυσικά βρίσκετε διάφορες δικαιολογίες, τα ξέρετε όλα πρώτα Αν και ο άνθρωπος έχει επιβεβαιώσει και έγραψε, βλέπω ένα παιχνίδι PG πρόβλημα και στη συνέχεια επιβεβαίωσε ότι είναι επίκαιρο για όλη την πλατφόρμα καθώς απαγορεύεται το gaming Το καζίνο επιτρέπεται να κάνει λάθη αλλά οι παίκτες δεν το κάνουν και αυτό είναι το σημείο που με απασχολεί πολύ, συμπληρώστε πριν πληρώσετε για ένα προϊόν και δεν είστε ικανοποιημένοι με αυτό που θα κάνατε φυσικά ζητήστε το κόστος πίσω, όπως είπα δεν μου έχει συμβεί ποτέ ότι μέχρι ένα τέτοιο σημείο έχω παίξει σε διαφορετικά καζίνο και είναι πραγματικά σωστά και επίσης σε κακό που επίσης δεν έχω βρει ποτέ εναντίον εκεί.


Αυτόματη μετάφραση:
Kokola
πριν από 2 έτη

Alright, I forwarded this communication to Nick, because I believe the info might be helpful for him since he's now dealing with your complaint. I'm not really sure how it's going to develop, but I tend to think now that it's pretty clear they shouldn't let you deposit if they knew you have gambling issues. It's kind of logical.

πριν από 2 έτη

Σας ευχαριστώ πολύ που μπορείτε να με καταλάβετε καθόλου, δεν είναι μόνο να στοιχηματίζετε χρήματα, αλλά και με την πλατφόρμα! που άλλα λένε και άλλα κάνουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Ξέρεις ότι είμαι εδώ και λίγες μέρες

Πραγματικά δεν πίστευα ότι θα κατέληγε σε αυτό, απλώς θα αφήσω την υπόθεση στην τράπεζά μου, έστειλα όλα τα στοιχεία και πρέπει να δουν πώς θα πάει.

Αυτόματη μετάφραση:
Kokola
πριν από 2 έτη

Hello,

I taught that your bank already investigated the possibilities, anyway, kindly let us know what options your bank suggests, it may be useful for other players in a similar situation too I think.

πριν από 2 έτη

Ναι, όλα ελέγχονται πρώτα, χρειάζονται περίπου 4 έως το πολύ 8 εβδομάδες 🙂


Αυτόματη μετάφραση:
Kokola
πριν από 2 έτη

Oh, well that's a quite long waiting time!🤨

In this case, I'm quite sure that our Complaint Team will be much quicker if the casino cooperates of course. One never knows.

πριν από 2 έτη

Έχω παρατηρήσει μόνο ένα πράγμα με τα διαδικτυακά καζίνο, δεν τα πας καλά, έχουν πάντα καλά χειριστικά επιχειρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Όπως είπα, έχω κάνει αίτηση για επιστροφή χρημάτων στην τράπεζά μου, οπότε θα μου πάρουν πίσω μόνο ό,τι μου ανήκει, γράφεται συνήθως όταν ο πελάτης αναφέρει κατάχρηση, από το προφίλ χρήστη, επιστροφή χρημάτων χωρίς μπόνους και επιπλέον κέρδη είναι δυνατόν. αλλά κάνουν ό,τι είναι δυνατό μόνο αυτό είναι τα χαμένα χρήματα να μην κάνουν αίτηση για επιστροφή, η υποστήριξη με ενημέρωσε ότι έχω pg ban αν φταίει αυτός δεν φταίω εγώ! Και 3 φορές θα ξέρατε ποιον να σας αφήσει να καταθέσετε εγγραφείτε ποιος!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Το Dazard casino δεν πληρώνει κέρδη Πέρασαν 7 μέρες, είπαν ότι δήθεν μετέφεραν τα κέρδη, αλλά τίποτα. Έγραψαν ότι ήταν απαραίτητο να γίνει επαναφορά του τραπεζικού λογαριασμού, αν και είχα μιλήσει πριν, είπαν να περιμένω και μετά είπαν ότι όλοι πλήρωσαν ξανά, ήταν απάτη, έβγαλα ένα στιγμιότυπο από όλα και τώρα θα γράψω για αυτούς στο όλους τους ιστότοπους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

file

πριν από 1 έτος

Έχω όλα τα στιγμιότυπα επαλήθευσης σύνδεσης και συνομιλίας

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Μπορείτε να περάσετε από όλους τους συνεργάτες και τους εκπροσώπους για να αποκαλύψετε τους απατεώνες

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα