Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCryptoLeo Casino - γενική συζήτηση

CryptoLeo Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από anapaul5023
|
3.725 προβολές 35 απαντήσεις |
|
1 2
Romi
πριν από 1 μήνα

Ευχαριστώ Romi για το μήνυμά σου. Είναι πολύ απογοητευτικό γιατί είχα ήδη επαληθευμένο λογαριασμό, έπαιζα και έπαιζα χωρίς προβλήματα και παρόλα αυτά μπλόκαραν τις αναλήψεις μου και ζήτησαν περισσότερα έγγραφα για επαλήθευση. Ζήτησαν έγγραφα που κανένα άλλο καζίνο δεν μου ζήτησε ποτέ. Εκκαθαριστικά, εκκαθαριστικά, όλα... και τα έστειλα και επαληθεύτηκε ο λογαριασμός. Κι όμως δεν με αφήνουν να αποσυρθώ, δεν θα μου απαντήσουν ούτε θα πουν τίποτα; Καθυστερούν σαφώς και κάνουν ό,τι μπορούν για να μην με πληρώσουν. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς αυτό το καζίνο έχει τόσο υψηλή βαθμολογία εδώ στο casinoguru. Έχω ήδη απαντήσει στη Βερόνικα και μάλιστα έστειλα όλα τα έγγραφα που ζήτησε το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι μετά από πολλή επιμονή, ο λογαριασμός μου επιτέλους εγκρίθηκε και οι αναλήψεις μου διεκπεραιώθηκαν. ευχαριστώ για όλη τη βοήθειά σας





Αυτόματη μετάφραση:
Canutinho
πριν από 1 μήνα

Hey, that is really great that after all this you finally got it.

Did you already receive the money as well?

It is for us important information because, without your confirmation, Veronika is not able to close your complaint, you know.🙂



Romi
πριν από 1 μήνα

Γεια Romi, ναι, έχω ήδη λάβει τα χρήματα στον λογαριασμό μου. Έχω ενημερώσει και τη Βερόνικα και η υπόθεση έκλεισε. Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας. 😉

Αυτόματη μετάφραση:
Canutinho
πριν από 1 μήνα

That's nice of you and I am glad you got it solved.

Will you continue playing there now? What do you reckon?

πριν από 1 εβδομάδα

I’ve been waiting for the payout for days. The account is verified, and I used to receive payouts quickly, literally within 24 hours.

vladan4053
πριν από 1 εβδομάδα

Hey, how long are you waiting for the withdrawals now? Did you ask them if there is any reason for the delay? Did you only play with real money?

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

I have been waiting for two weeks; I played with my real money, and payouts in the past were processed within 24 hours.filefile

vladan4053
πριν από 1 εβδομάδα

Then it's a dealbreaker if you wait two weeks. I saw that you have already requested the complaint so we will see if our team will have to intervene or you will get the money in the near future. I believe that after a positive experience it will happen eventually.

If not, we will be here to try and help.🙂

πριν από 4 ημέρες

Γεια, δεν έχω λάβει ανάληψη από το Cryptoleo για περισσότερες από 60 ώρες, αν και δεν είχα κανένα πρόβλημα με την ανάληψη πριν. Κέρδισα ένα μεγάλο εξπρές στους αγώνες του Champions League και τώρα δεν θα κάνουν ανάληψη των χρημάτων μου. Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί εδώ και πολύ καιρό, παίζω εκεί σχεδόν ένα χρόνο. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το υπόλοιπο είναι μείον πάνω από 3.000 $ (μπορώ να παρέχω όλα τα στιγμιότυπα οθόνης με καταθέσεις και αναλήψεις. Η υποστήριξη δεν εξηγεί τίποτα. Τους έγραψα με email, μέχρι στιγμής δεν έχουν απαντήσει. Ήθελα να δημιουργήσω ένα παράπονο για τον ιστότοπό σας, αλλά για κάποιο λόγο μετά την 3η ερώτηση έχω μια κενή σελίδα και δεν υπάρχει συνέχεια. Παρακαλώ βοηθήστε με να επιλύσω αυτό το ζήτημα!

Αυτόματη μετάφραση:
bogdanpasieka
πριν από 2 ημέρες

May I ask if the situation still persists now? How long did it take before for you to receive your money from this site?

Unfortunately, we don't deal with sports betting, so I am not sure if we could intervene here, so I hope everything will be solved soon. Please let us know for sure.


Romi
πριν από 2 ημέρες

Ναι, ακόμα δεν κάνουν ανάληψη χρημάτων. Παλαιότερα αποσύρονταν πάντα μέσα σε 1-2 μέρες. Κρίμα που δεν μπορείς να βοηθήσεις(

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 2 ημέρες

Έπαιζα επίσης καζίνο εκεί, απλώς όχι τόσο συχνά όσο έβαζα στοιχήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
bogdanpasieka
χθες

Well, we always give casinos 14 full days to proceed with the payment before we intervene. I could actually suggest you file a complaint so our team can see and investigate the whole situation, but be prepared that there can be nothing done before this time period passes.

What you actually could do is to wait and see how it will go, and surely let us know whenever you have any updates.

Could you do that, perhaps? We'll wait here for you.

Romi
χθες

Πρόστιμο

Αυτόματη μετάφραση:
bogdanpasieka
πριν από 19 ώρες

Ειλικρινά, η φιλική μου συμβουλή, αποφύγετε αυτό το καζίνο!

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα