Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCryptoLeo Casino - γενική συζήτηση

CryptoLeo Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από anapaul5023
|
3.746 προβολές 35 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το CryptoLeo Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Rigged algorithms as like in bruno casino or nine casino. (:


Anonymized713
πριν από 1 έτος

Did you try to ask the game provider about that? According to my experience, it is almost impossible to prove such a thing. 🤔 You would need to reverse-engineer the game itself, and this is certainly quite a big deal.


Any chance that the casino just applies lower RTP on slots? Some game providers even offer the casinos a few scales of settable RTP. 



πριν από 1 έτος

I have no idea. Nevertheless, 13 years of experience as a gambler and scatters flying through my session somehow intuitively made me think that something is not right here.

Anonymized713
πριν από 1 έτος

That's quite natural. Sadly nowadays games are so complicated and structural, that trying to prove that something is altered, well - I already wrote that.

Normally, there are also other explanations. I'm sure you'll find some of my older answers in that regard.

But if you have your doubts, ask the game provider - save your gaming history for that.

πριν από 1 έτος

In general, I am of the opinion that with COVID-19, the entertainment of playing in online casinos has changed very drastically to the detriment of the player in terms of gratifying hits by lowering the "win rate" through algorithms. I don't have any written evidence for this, but I played in various casinos over the two years and I notice such a relationship that there are many days during the week during the session that you have no chance to maintain the balance, the funds are lost despite reasonable play, manipulating the rates , frequent changes of prodviders. You can use all kinds of tactics, but it won't help.

That's my subjective feeling. I'm expressing my opinion, nothing else. (:

Anonymized713
πριν από 1 έτος

I noticed that from time to time, some players are asking when is the best time to play in certain casinos.

Technically, if two thousand people play slots in one casino at the same time, the chances for more frequent wins seem higher, than when only two hundred players are playing.

What do you think about that? 🤔 You sound like a skilled player to me, so I'm wondering whether you have experienced something similar.

Some called that playing in the "prime time".

πριν από 1 έτος

Γεια σας αγαπητά μέλη 🙂

Πώς είναι η εμπειρία σας σε αυτό το καζίνο;

Θα με ενδιέφερε πολύ

Με εκτίμηση 🫡

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Hi there.


Any way to get some help? Its been 4-5 days and no payout and support keeps saying same bs over and over. "we are reviewing your withdraw"


Very unacceptable behavior all around from this casino


Thank you

sdexcid
πριν από 11 μήνες

Hi, I've moved your post under the casino you're talking about. 

As for your problem, I would like to say that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal. 4-5 days is not a big deal yet. The casino is communicating with you as I see it and there must be checks and if everything goes well I believe you will be able to withdraw the money successfully. 

If not, you can let us know and we will try to help you.

Will that be possible ? 

πριν από 10 μήνες

Έκανα κατάθεση σε αυτό το καζίνο και έχουν περάσει περισσότερες από 5 ημέρες και τα χρήματα δεν εμφανίζονται στον λογαριασμό, έχω ήδη στείλει αποδεικτικά απευθείας κατάθεσης από την Binance, εκτυπώσεις της διεύθυνσης κατάθεσης του καζίνο, λένε ότι το λύνουν , κατά τη γνώμη μου, είναι άλλοι λίγοι κλέφτες όπως πολλοί άλλοι, δεν συμβουλεύω την κατάθεση εδώ, εκτός από τους κουλοχέρηδες εδώ δεν δίνουν μπόνους και έχουν RTP 96,50 μέγιστο από ρεαλιστικό παιχνίδι, σε άλλα καζίνο είναι διαφορετικά, αυτό το crypto ο leo, ο ninecasino και ο bruno, φαίνονται στημένοι

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Alexandreruina
πριν από 10 μήνες

Hello there. I can see in your complaint that the issue was resolved and the money has appeared in your account. That is a positive news indeed. Have you had any other experience in this casino? Would you like to describe it to our users, maybe? And of course you can help other players by writing a user review of this casino as well. I am sure you already know how, right?😉

πριν από 10 μήνες

Από τότε που δημιούργησα τον λογαριασμό που έπαιξα και απέσυρα φυσικά, μια μέρα πήγα να παίξω κουλοχέρηδες κέρδισα $1400 και πήγα να τον αποσύρω. Μετά από αυτό, είμαστε σε 3 εβδομάδες και δεν έχω πάρει ούτε μια χρήσιμη απάντηση για το τι συμβαίνει. Οι μόνες που έλαβα ήταν οι αυτόματες απαντήσεις από τη ζωντανή συνομιλία

Αυτόματη μετάφραση:
resusmildopinto
πριν από 10 μήνες

Hello. Sorry to hear you found yourself in such a situation. Have you tried to contact the support by mail, perhaps, to find out what is going on? Can you access your account in the casino? If you feel, that you need our help, I would suggest to file a complaint and our team will surely do everything they can to get it all solved. To submit one, just click/tap on this link 👈, please, and let us know if you need any further assistance.

πριν από 2 μήνες

I was just playing in the sports games, i was loving it, and i could withdrawl a couple times but then they closed my account saying that i needed to do verification, which i've done it and then the trouble started, i was asked to do a video call to confirm my identity and they delayed it 3 times, took 2/3 days to respond to my e-mails, in the chat they said they coudn't do anything i needed to wait and then i was able to schedule the meeting and done it, 10 days later and i've emailed them 3/4 times without respond, my account still closed and my money still there

3cttt
πριν από 2 μήνες

I presume they're still trying to evaluate the call though the time efficency is not very convincing.

May I know how you feel about the call itself? In any case, if the casino fails to provide a resume in the next few working days, I would start thinking about submitting a complaint. Casino Guru provides a special team focused on resolving players' issues, and I feel you may need it.

Are you interested in the complaint details? Just let us know, please.

πριν από 1 μήνα

Αυτό το καζίνο ισχυρίζεται ότι επεξεργάζεται αναλήψεις εντός 24 ωρών, αλλά έχουν περάσει 4 ημέρες και η απόσυρσή μου είναι ακόμη σε εκκρεμότητα. Το χειρότερο είναι ότι η ανάληψη είναι μπλοκαρισμένη, δηλαδή δεν μπορώ καν να την ακυρώσω. Αυτό δεν μου έχει ξανασυμβεί, έχω επαληθευμένο λογαριασμό και έχω κάνει ανάληψη αρκετές φορές. Στο chat κανείς δεν με βοήθησε, απλώς ζήτησαν συγγνώμη και μου είπαν να περιμένω. Πολύ κακή συμπεριφορά από την πλευρά αυτού του σπιτιού. Γράφω εδώ γιατί δεν μπορώ ποτέ να γράψω παράπονο στο casinoguru.

Αυτόματη μετάφραση:
Canutinho
πριν από 1 μήνα

I hope that our team will be able to help you out with your complaint, as they already started to investigate. Please provide Veronika with more information, so she'll be able to move forward.

Is there, by any chance, an update from the casino now after the weekend?

Romi
πριν από 1 μήνα

Αυτό το καζίνο είναι κωμωδία! Πρώτον, η απόσυρσή μου εκκρεμεί χωρίς αιτιολόγηση. Στη συνέχεια, παρόλο που ο λογαριασμός μου είναι πλήρως επαληθευμένος, μου ζητούν περισσότερα έγγραφα! Μετά στέλνω όλα τα έγγραφα και απορρίπτονται γιατί λένε ότι δεν είναι απαραίτητα. Αφού άρχισα να παραπονιέμαι εδώ και σε άλλους ιστότοπους αναθεώρησης, ενέκριναν όλα τα έγγραφά μου. Τα έγγραφά μου έχουν εγκριθεί και εξακολουθούν να μην εγκρίνουν την ανάληψη, επειδή λένε ότι τα έγγραφα δεν έχουν εγκριθεί ακόμη, παρόλο που η δική τους σελίδα επαλήθευσης λέει ότι ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί. Αν αγαπάτε τα χρήματά σας, τρέξτε μακριά από αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Canutinho
πριν από 1 μήνα

Oh wow, that's a really messy situation as I could call it.

Let's see if our team will be able to achieve some movement in this case, because you must be already frustrated. Right?

Just give it a some time, please, and Veronika will get back to you as soon as possible.

If you have any kind of update, though, please inform us about it.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα