Δυστυχώς με παρεξήγησες.
Δεν θα εγκρίναμε τίποτα, ή καλύτερα, δεν θα παίρναμε τίποτα από το καζίνο, αν δεν ερευνούσαμε διεξοδικά όλα τα έγγραφα που παρέχονται από το καζίνο.
Η ομάδα μας εξετάζει όλα τα έγγραφα που παρέχονται και μόνο εάν μπορούμε πραγματικά να δούμε ότι κάποιο έγγραφο δεν είναι νόμιμο, ότι είναι πλαστό ή έχει παραποιηθεί με κάποιο τρόπο, απορρίπτουμε την καταγγελία και συμφωνούμε με το καζίνο.
Όχι μόνο επειδή το λέει το καζίνο.
Ελπίζω να το καταλαβαίνεις καλύτερα, και αν δεν είσαι εντάξει με την απόφαση, υπάρχει πάντα η επιλογή να μιλήσεις με τον δικηγόρο, φυσικά. Δικαίωμα;
Ελπίζω την επόμενη φορά να μπορείτε να υποβάλετε έγγραφα χωρίς προβλήματα και με αυτόν τον τρόπο να αποφύγετε τυχόν προβλήματα.
Unfortunately, you misunderstood me.
We wouldn't approve anything, or better said, we wouldn't take anything from the casino if we didn't thoroughly investigate all the documents provided from the casino.
Our team reviews all the documents provided, and only if we can really see that some document is not legit, that it is fake, or it's been manipulated somehow, we reject the complaint and agree with the casino.
Not just because the casino says so.
I hope you understand that better, and if you are not okay with the decision, there is always the choice to talk to the lawyer, of course. Right?
I hope next time you will be able to submit documents without any issues and this way avoid any problems.
Αυτόματη μετάφραση: