Η Radka σας έχει ζητήσει ήδη μια φορά να ηρεμήσετε. Λοιπόν, θα μπορούσατε να αναλύσετε; Διαφορετικά, δεν θα έχουμε άλλη επιλογή απλώς να σας περιορίσουμε από αυτό το φόρουμ, και φυσικά κανείς δεν θα το ήθελε αυτό. Δικαίωμα;
Όπως είδαμε γραμμένο στην καταγγελία σας από τον υπεύθυνο επίλυσης παραπόνων, "Έλεγξα τον λογαριασμό νερού που παρείχατε και φαίνεται ότι το έγγραφο είναι πλαστό. Αυτή η συμπεριφορά είναι αυστηρά αντίθετη με τους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο και θεωρείται απάτη." - αυτός ήταν ο λόγος που δεν περάσατε το KYC και τα χρήματά σας δεν πιστώθηκαν σε εσάς, φυσικά.
Εμείς ως διαχειριστές του φόρουμ δεν μένουμε στο πλευρό κανενός. βλέπουμε μόνο τα γεγονότα εδώ. Οπότε, παρακαλώ, προσπαθήστε να επικοινωνείτε όμορφα εδώ από εδώ και πέρα.
Radka has asked you already once to calm down. So, could you elaborate? Otherwise we won't have any other option just to restrict you from this forum, and of course no one would like that. Right?
As we could see written in your complaint by your complaint resolver, "I have reviewed the water bill provided by you, and it appears that the document is forged. This behavior is strictly against the casino's terms and conditions and is considered fraud." - this was the reason you didn't pass the KYC and your money wasn't credited to you, of course.
We, as forum admins, don't stay on anyone's side; we only see the facts here. So, please, try to communicate here nicely from now on.
Αυτόματη μετάφραση: