Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCryptoCasino.com - γενική συζήτηση

CryptoCasino.com - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

 από CryptoCasino.com
|
3.861 προβολές 63 απαντήσεις |
|
1 2 34

What to answer? Here I stop. 24 h waiting? Enjoy was waiting before way more as client.

I will remind for everyone. Wgered few 10's thousands of USD, lost 7+ k. Weekly bonus ~25 USD. Flattering.

Thanks, no more comment. It is what it is.

Enjoy everyone, play at cryptocasino.com

filefileSo month is over. As livechat claimed cashback is 1st of the month on net losses over 10 usd.


Nothing added. Livechat did not help on friendly request ang single handedly closed the chat.


Sent mail to admin an VIP manager Max. Cryptocasino admin so at the end all my words and doibts are true.

Έγινε επεξεργασία
blaumanisj

I guess the casino representative will be much more efficient in explaining than me. Well, I imagine you are not very happy about the whole situation. And I also imagine it would be helpful if the guy just told you how much you have lost according to their system. Did you count the net losses based on your own calculations, or can you access full casino history, perhpas?

Not really a drama here....

The platform provider said that a glitch in their system stopped all players who had levelled up in December from getting automatically credited on the 1st.

Across all their casinos. They have fixed it now. So was just a matter of a bit of patience!

 

CryptoCasino.com

I see, no big deal.

Well, next time it would be kind to use the reply button. Because this information is important primarily for the player who has been asking, I'd say. Thank you for the explanation, of course.

Hi R

The player gets a notification when something is posted in the thread no?

Doesn't everyone in the thread get a notification?


Thank You after bit of fight and frustration, cashback received. Was a bit less tham expected but credited. Thanks to Cryptocasino admin

blaumanisj

Glad it got sorted

Hi R

The player gets a notification when something is posted in the thread no?

Doesn't everyone in the thread get a notification?


Yes, but that's if he gets a "reply" to his answer. When someone posts without it, it may not be so that they get the notification, hence this tip.🙂

CryptoCasino.com

γιατί δεν είστε ευχαριστημένοι με τις τραπεζικές μου κινήσεις, τον λογαριασμό νερού, το λογαριασμό κοινής ωφέλειας, δώστε μου την κατάθεσή μου 300$ και πάρω τα 15$ σας, δεν θέλω να κάνω επαλήθευση για 15$ σε κέρδη, μην παίξετε σε αυτό το καζίνο, απλώς συλλέξτε όλα τα έγγραφα από εσάς, στην επιστολή γράφουν ότι δεν είναι ευχαριστημένοι με το έγγραφο, χωρίς εξήγηση

Αυτόματη μετάφραση:
unukogijecu256

Hiya unu....

So I asked the team - seems there are numerous reasons you are having issues...

1 - trying to game the betting system

2 - providing suspect documents

3 - stalling on providing valid docs for over 2 weeks

4 - registration address different from registration IP location


I am pretty sure you can fix this easily if you just send the authentic information (if you have it)


Έγινε επεξεργασία
CryptoCasino.com

ακούστε, όλα τα έγγραφα είναι γνήσια και σας γράφω για να μου επιστρέψετε απλώς την κατάθεσή μου, λόγω 15 δολαρίων δεν έχω τη δύναμη να σας εξηγήσω τίποτα, δεν θα λάβετε άλλα έγγραφα

Αυτόματη μετάφραση:
unukogijecu256

"I do not have the strength to explain anything to you" - OK. Good luck.

CryptoCasino.com

Καλή τύχη; είσαι σοβαρός; θα μου επιστρέψεις την κατάθεσή μου και θα κλείσεις το άπαιχτο καζίνο σου μετά από τέτοια λόγια, κανείς δεν θα παίξει μαζί σου, δεν μπορείς καν να απαντήσεις τι συμβαίνει με τα έγγραφά μου; να σε παραθέσω; "Το έγγραφό σας απορρίφθηκε καθώς η ομάδα μας δεν το βρίσκει αποδεκτό." δεν μπορείς καν να απαντήσεις τι φταίει, απλά απαιτείς κάθε φορά κάτι καινούργιο, μαζεύοντας έγγραφα

Αυτόματη μετάφραση:
unukogijecu256

Hi Unu..good to hear from you again.

I am sure you can appreciate that anti-money laundering is taken very seriously by the casino industry who have to answer to the licence providers. So when they have a player from one country pretending to be from another country, it raises a few eyebrows. I am sure if you just tell them the truth about the situation (which I cannot share here in public), they will be able to help you.

Kind regards


CryptoCasino.com

Μιλάτε για το γεγονός ότι δεν μπορείτε να αλλάξετε χώρα κατά την εγγραφή σας εάν έχετε ενεργοποιημένο ένα VPN; Είμαι από τη Ρωσία, τι ακολουθεί; Τι άλλο ξέπλυμα μαύρου χρήματος; Σου ζητούν να επιστρέψεις 300 $ και σου ζητούν να πνιγείς στα 15 σου, γι' αυτό άρχισες να μαζεύεις έναν φάκελο με έγγραφα από εμένα, βλακεία

Αυτόματη μετάφραση:
CryptoCasino.com

έχετε χρόνο να απαντάτε εδώ κάθε ώρα, όταν μετά βίας περιμένω μια απάντηση μία φορά την ημέρα στο ταχυδρομείο, ανησυχείτε για τις κριτικές σας; Θα τα καταστρέψουν ούτως ή άλλως, όπως και η προηγούμενη σελίδα του uncasino σας

Αυτόματη μετάφραση:

Hi Unu.....

You seem to have mistaken me for the fraud department. I am also not customer service. We also don't worry about reviews.

Reviews are usually by people like you have problems they caused themselves (or are impatient). And they always start by saying "Don't play at this casino". You think that helps? If you wanted help you should have started with a regular question or request for help. You didn't and now my hands are tied. Do you think we want our members to have problems? Of course not. But it's a two way street.

Anyway it seems like you have figured out the issue of Moldova vs Russia. You need to just explain it to the AML team and let them help you.

I am sure you will get your money back. In fact I am 100% sure as we never keep anyone's money. But you'll either have to jump through their hoops or be patient. You never know...they might surrender first!

Have a great weekend.

CryptoCasino.com

το πρόβλημα δημιουργήθηκε μόνο από εσάς, δεν δέχεστε έγγραφα για επιβεβαίωση της διεύθυνσης, δεν αναφέρω τους λόγους για την άρνηση, μόνο εσείς φταίτε, με ένα καζίνο όπως εσείς, πρέπει να κάνετε καταγγελίες, έχω κάνει ήδη σου είναι ξεκάθαρο ότι μπορείς να πάρεις τα 15 σου δολάρια, γιατί δεν έχω με τίποτα άλλο να επιβεβαιώσω τη διεύθυνση, γιατί σου έστειλα ό,τι μπορούσα, οπότε σε παρακαλώ επιστρέψτε τα χρήματά μου, γιατί αυτή η ανοησία μαζί σας συμβαίνει εδώ και πολλά χρόνια. 3 εβδομάδες ήδη. Δεν θέλω να ασχολούμαι άλλο μαζί σου

Αυτόματη μετάφραση:

3 weeks. I totally get wher eyou are coming from. I've only been dealing with it for a few hours and I am bored.

BUT.....it's outta my hands as i said!

Next time you complain about a casino, lead with something softer like

"Hi XXXX Casino Rep, Can you help me with something. I love your casino but i am having a small problem"

I reckon that will work a charm.

Have a great weekend...again. I need a drink.

1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα