Γεια σας, ευχαριστώ για την απάντησή σας!
Ναι, παρέλαβα τα πρώτα 400€ σήμερα, οπότε τήρησαν την πρώτη προγραμματισμένη ημερομηνία.
Απλώς για να διευκρινίσω:
Η πρώτη μου ανάληψη από αυτό το καζίνο ήταν επίσης 400€, και εκείνη τη στιγμή, μου είπαν ξεκάθαρα ότι θα διεκπεραιωνόταν την επόμενη μέρα, και έτσι έγινε. Δεν υπήρχε ημερολόγιο πολλαπλών ημερομηνιών ή διαχωρισμός. Όλα ήταν απλά, γρήγορα και σαφή.
Γι' αυτό και αυτή τη φορά με εξέπληξε πολύ που είδα 1.200€ χωρισμένα σε τρία μέρη σε διάστημα μεγαλύτερο της εβδομάδας (11, 15, 18 Ιουλίου), ειδικά όταν αυτό δεν αναφέρεται στους Όρους και Προϋποθέσεις.
Αν πρόκειται για εσωτερική ουρά, αυτό είναι κατανοητό, αλλά οι παίκτες θα πρέπει να ενημερώνονται εκ των προτέρων ότι οι μεγαλύτερες αναλήψεις ενδέχεται να χωριστούν ή να καθυστερήσουν.
Hi, thanks for your reply!
Yes, I received the first €400 today, so they did stick to the first scheduled date.
Just to clarify:
My first-ever withdrawal with this casino was also €400, and at that time, I was clearly told that it would be processed the next day,and it was. There was no multi-date calendar or splitting. Everything was simple, quick and clear.
That’s why this time I was very surprised to see €1,200 split into three parts across more than a week (July 11, 15, 18), especially when this isn’t mentioned in the Terms and Conditions.
If this is about internal queueing, that’s understandable, but players should be informed in advance that larger withdrawals may be split or delayed.
Αυτόματη μετάφραση: