Λοιπόν, θα τσαντιζόμουν κι εγώ που ήμουν στη θέση σου, παρόλα αυτά, η εξήγηση είναι διαθέσιμη. Απλώς ελέγξτε την καρτέλα που εξηγεί τη φήμη: https://casino.guru/cosmicslot-casino-review#tab=js-tab-reputation
Επιτρέψτε μου να παραθέσω απόσπασμα από την καταγγελία , γιατί τα λέει όλα καλά:
"Κατανοήστε ότι η ποικιλία και η προσβασιμότητα των μεθόδων πληρωμής δεν διαχειρίζεται αποκλειστικά το καζίνο. Διάφοροι παράγοντες, όπως η Αρχή Αδειοδότησης, η γεωγραφική τοποθεσία, οι συμβάσεις με τους παρόχους πληρωμών και οι τραπεζικοί περιορισμοί, επηρεάζουν σημαντικά. Εάν ένας τρόπος πληρωμής ήταν διαθέσιμο για καταθέσεις, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα προσφέρεται και για αναλήψεις, επίσης μπορεί να διακοπεί ανά πάσα στιγμή. Δυστυχώς, τα καζίνο είναι μερικές φορές ανίσχυρα και περιορισμένα στο να προσφέρουν τρόπους πληρωμής στους πελάτες τους."
Απαντήστε στο παράπονο σύντομα, η Ομάδα Παραπόνων μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει. 👌
Well, I would also be pissed off being in your shoes, still, the explanation is at hand. Just check the reputation explained tab: https://casino.guru/cosmicslot-casino-review#tab=js-tab-reputation
Allow me to quote from the complaint, because it says it all well:
"Please understand, that the variety and accessibility of payment methods are not managed by the casino exclusively. Several factors as the Licensing Authority, geolocation, contracts with the payment providers, and bank restrictions, all have a major influence. If a payment method was available for deposits, it doesn’t mean necessarily, that it will be offered for withdrawals too, also it can be discontinued at any time. Unfortunately, casinos are sometimes powerless and limited in offering payment methods to their customers."
Reply to the complaint soon, our Complaint Team will try to help you. 👌
Αυτόματη μετάφραση: