Σας ευχαριστώ για το μήνυμά σας.
Ο ισχυρισμός ότι αυτό το καζίνο δεν είχε "KYC" βασίστηκε σε περιγραφές που παρείχαν συνεργαζόμενοι ιστότοποι. Κατανοώ και αποδέχομαι πλήρως ότι η KYC ενδέχεται να απαιτείται κάποια στιγμή, ειδικά μετά από ορισμένα όρια ανάληψης.
Ωστόσο, το ζήτημα δεν είναι η ύπαρξη του ίδιου του KYC, αλλά η ασυνεπής και δυσλειτουργική διαδικασία επαλήθευσης.
Συγκεκριμένα, το εργαλείο επαλήθευσης KYC απέτυχε επανειλημμένα και δεν ενέκρινε την υποβολή μου. Επιπλέον, οι απαιτήσεις για την επαλήθευση διεύθυνσης άλλαζαν κάθε φορά που επικοινωνούσα με την υποστήριξη.
Για παράδειγμα:
Αρχικά, μου είπαν ότι ΔΕΝ γίνονται δεκτά έγγραφα διεύθυνσης που εκδίδονται από την κυβέρνηση.
Στο επόμενο email, μου είπαν ότι τα έγγραφα διεύθυνσης που εκδίδονται από την κυβέρνηση ΓΙΝΟΝΤΑΝ δεκτά.
Σε επόμενο email, μου είπαν για άλλη μια φορά ότι ΔΕΝ γίνονταν δεκτά έγγραφα διεύθυνσης που εκδίδονται από την κυβέρνηση.
Επιπλέον, μου δόθηκε εντολή μέσω ζωντανής συνομιλίας να ανεβάσω έγγραφα μέσω του συστήματος συνομιλίας. Ωστόσο, όταν επιχείρησα να το κάνω, μου είπαν ότι τα έγγραφά μου δεν μπορούσαν να γίνουν δεκτά επειδή «δεν ήμουν συνδεδεμένος», παρά το γεγονός ότι ο λογαριασμός μου είχε κλείσει μονομερώς από το καζίνο.
Λόγω αυτών των επαναλαμβανόμενων ασυνεπειών, η αίτηση εγγραφής μου δεν έχει ακόμη εγκριθεί και η ανάκλησή μου εξακολουθεί να απορρίπτεται.
Thank you for your message.
The claim that this casino was "no-KYC" was based on descriptions provided by affiliate websites. I fully understand and accept that KYC may be required at some point, especially after certain withdrawal thresholds.
However, the issue is not the existence of KYC itself, but the inconsistent and malfunctioning verification process.
Specifically, the KYC verification tool failed repeatedly and did not approve my submission. In addition, the requirements for address verification changed each time I contacted support.
For example:
Initially, I was told that government-issued address documents were NOT accepted.
In the next email, I was told that government-issued address documents WERE accepted.
In a subsequent email, I was again told that government-issued address documents were NOT accepted.
Furthermore, I was instructed via live chat to upload documents through the chat system. However, when I attempted to do so, I was told that my documents could not be accepted because I was "not logged in," despite my account having been unilaterally closed by the casino.
Due to these repeated inconsistencies, my KYC has still not been approved, and my withdrawal continues to be denied.
Αυτόματη μετάφραση: