Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Ναι, στο Ηνωμένο Βασίλειο. Έχω ήδη δοκιμάσει το δικό μου stake και τις αδελφές ιστοσελίδες τους, αλλά θέλω να δοκιμάσω κάτι καινούργιο και αξιόπιστο.
Yes UK. I’ve already tried my stake and their sisters sites but want to try somewhere new and reliable
Κάποια ενημέρωση σχετικά με την ανάληψη - ακόμα τίποτα
Any update on withdrawal - still nothing
Ο Mr q και ο Mr Vegas είναι πολύ καλές ιστοσελίδες, θα λάβετε την ανάληψή σας εντός 5 λεπτών.
Mr q and Mr Vegas really Good sites, you will receive your withdrawal within 5mins.
Είπαν ότι θα επεξεργαστούν την ανάληψή μου αύριο.
they said they will processed my withdrawal tomorrow.
Ίσως δοκιμάστε να ρωτήσετε στη συζήτηση Leo Vegas στη διεύθυνση https://casino.guru/LeoVegas-Casino-review#tab=js-tab-discussion
Maybe try asking in the Leo Vegas Discussion at https://casino.guru/LeoVegas-Casino-review#tab=js-tab-discussion
Ναι, συμφωνώ μαζί σου σε αυτές τις ιστοσελίδες. Κάποιος;
Yeah I’m with you on those sites. Anyone?
Μου κάνει εντύπωση ότι δεν εντοπίζετε ένα κοινό θέμα στα νήματα και τις κριτικές, όπως οι τακτικές καθυστέρησης και οι άνθρωποι που περιμένουν πολύ για αναλήψεις, καθώς και οι δικαιολογίες από την υποστήριξη πελατών. Αναλύετε τις μεγάλες αναλήψεις που αντιβαίνουν στους όρους και τις προϋποθέσεις τους, για να διατηρήσετε το υπόλοιπό σας ενεργό, για να παίξετε περισσότερο στην πλατφόρμα. Το έχω διαβάσει αυτό από πολλούς από τους χρήστες σας, ωστόσο, ο δείκτης ασφάλειάς σας δεν εντοπίζει τίποτα από αυτά.
It strikes me that you do not pick up on a common theme in the threads and reviews, such as delay tactics and people waiting too long for withdrawals, and excuses from customer support. Breaking down large withdrawals which goes against their terms and conditions, to keep your balance active, to play more on the platform. I have read that from many of your users, yet, your safety index does not pick up on any of this.
Ναι, επειδή δεν είναι κάτι που περιλαμβάνει ο δείκτης ασφαλείας. Κάθε παίκτης έχει το δικαίωμα, αν πιστεύει ότι κάτι δεν ήταν δίκαιο απέναντί του, να υποβάλει καταγγελία όπου η ομάδα μας θα κάνει ό,τι είναι απαραίτητο. Είτε πρόκειται για όρια, μεγάλες αναλήψεις κ.λπ. Αν το καζίνο δεν προσπαθήσει να το επιλύσει, θα έχει black points.
Αν το λύσουν, τότε δεν θα τα καταφέρουν.
Φυσικά, προσπαθούμε να εξετάσουμε όλες τις πιθανότητες το καζίνο να κρύβει τα πάντα και αν το δούμε αυτό σε καταγγελίες και σε μεγάλο αριθμό, είμαστε σίγουροι ότι η ομάδα μας θα συζητήσει επίσης το ενδεχόμενο να προσθέσει κάποια προειδοποίηση στην αξιολόγηση του καζίνο.
Αλλά ορισμένοι παίκτες είναι πολύ δύσκολο να περιμένουν ακόμη και 3 ημέρες και αυτό δεν είναι πολύ ενδεικτικό αν θα πρέπει να συμπεριλάβουμε τέτοιες περιπτώσεις στο πακέτο μακροπρόθεσμης ανάληψης.
Yes, because it is not something that the safety index consists of. Every player has the right, if he thinks that something was not fair to him, to file a complaint where our team will do whatever is necessary. Whether it is limits, long withdrawals, etc. If the casino doesn't try to resolve it, it will get black points.
If they resolve it, then they don't get them.
Of course, we are trying to consider all the possibilities that the casino could be holding back everything and if we see this in complaints and in large numbers, we are sure that our team would also talk about putting some warning in the casino review.
But some players are too much to wait even 3 days and that is not very telling if we should include such cases in the long withdrawal package.
Ναι, συμφωνώ μαζί σου ότι το καζίνο χειρίζεται τις αναλήψεις σε 3 ημέρες, αλλά στην περίπτωσή μου, και σε πολλές άλλες περιπτώσεις, όπως βλέπεις, υπάρχουν τακτικές καθυστέρησης που επιβάλλονται από αυτό το καζίνο.
Αν πολλά άτομα αναφέρουν τακτικές καθυστέρησης, θα πιστεύατε ότι υπάρχει κάποια αλήθεια σε αυτό και, ως εκ τούτου, προσαρμόστε την αξιολόγηση ασφαλείας σας ή αναφέρετέ την στα κόκκινα σημεία, όπως "Μερικοί παίκτες αναφέρουν καθυστερήσεις ανάληψης" στην εισαγωγή σας σχετικά με το καζίνο.
Βλέπω ότι έχετε λάβει πολλά παράπονα για καθυστερήσεις και, επίσης, αυτήν τη στιγμή, υπάρχουν 2 εκκρεμή παράπονα για καθυστερήσεις από τον Ιούλιο.
Το CasinoGuru πρέπει να βελτιωθεί για να κατανοήσει αυτό, καθώς θα γίνει πηγή παραπληροφόρησης. Για παράδειγμα, συνήθιζα να εμπιστεύομαι μόνο τη βαθμολογία σας, αλλά τώρα διασταυρώνω πολλούς ιστότοπους, καθώς ορισμένες από τις βαθμολογίες σας είναι αμφισβητήσιμες.
Yes, I agree with you that if the casino handles withdrawals in 3 days, but in my case, and many other cases, as you can see, there are delay tactics imposed by this casino.
If multiple people are reporting delay tactics, you would think there is some truth to that, and therefore, adjust your safety rating or mention this in the red points, such as "Some players report withdrawal delays" in your opening about the casino.
I can see you have had many complaints about delays, and also currently, 2 open complaints about delays from July.
CasinoGuru must improve to understand this, as it will become a source of misinformation. For example, I used to trust only your score, but I now cross-check multiple sites, as some of your scoring is questionable.
Καταλαβαίνω απόλυτα από πού προέρχεται η γνώμη σου και θα έλεγα ότι δεν είναι καθόλου άσχημη. Αν ήμουν από την πλευρά των παικτών, θα ένιωθα το ίδιο. Αλλά η ομάδα μας πρέπει να αποφασίσει πότε υπάρχουν αρκετές τέτοιες περιπτώσεις και πότε να δώσει κάποιες από αυτές τις προειδοποιήσεις. Δεν θα μου άρεσε να έπρεπε να περιμένω πολύ καιρό για χρήματα.
Φυσικά, αν πρόκειται να συμπεριληφθεί κάποια προειδοποίηση στην αξιολόγηση, νομίζω ότι οι παίκτες θα το γνωρίζουν ή τουλάχιστον θα το δουν, μπορώ να προσπαθήσω να ρωτήσω σχετικά.
Ωστόσο, θα ήθελα να προσθέσω ότι θα πρέπει να εξετάσετε και τις υπόλοιπες πληροφορίες που έχω στην κριτική μας για το καζίνο. Ποτέ μην κοιτάτε μόνο το σκορ. Κριτικές χρηστών, παράπονα, προσπαθήστε να ελέγξετε τα θέματα σχετικά με το καζίνο μερικές φορές, τι γράφουν οι παίκτες, αυτό είναι σημαντικό. Το σκορ βασίζεται σε διαφορετικούς παράγοντες που έχουμε αναφέρει και μερικές φορές μπορεί να συμβεί ένα καζίνο για παράδειγμα να αρχίσει να είναι αναξιόπιστο και να κατεβαίνει σιγά σιγά τον δείκτη ασφαλείας, αλλά αυτό διαπιστώνεται καλύτερα από παράπονα και τα συναφή.
I totally understand where your opinion is coming from and it is not bad at all I would say. If I was on the players side I would feel the same way. But our team has to decide when there are enough of those cases and when to give some of those warnings. I wouldn't like it if I had to wait a long time for money either.
Of course, if a warning is to be put in the review I think the players will know about it or at least see it, I can try to ask about it.
However, I would like to add that you should also look at the other information I have in our review for the casino. Never just look at the score. User reviews, complaints, try to check the threads about the casino sometime, what players write, that's what's important. The score is based on different factors that we have stated and sometimes it can happen that a casino for example starts to be unreliable and slowly goes down the safety index, but this is best found out by complaints and the like.
Έχει αλλάξει καθόλου η συναλλαγή σας; Εμφανίζεται ως επεξεργασμένη;
Has your transaction changed at all? Does it show as processed?
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.