Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Ναι, προσπαθούμε να επικοινωνήσουμε με το καζίνο όταν είναι απαραίτητο, αλλά ο παίκτης πρέπει να έχει κάποιο παράπονο για να το κάνει.
Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να πληρώσουν τον παίκτη και αν δεν το κάνουν, διερευνούμε την κατάσταση.
Yes, we try to contact the casino when necessary, but the player must have a complaint to do so.
We give casinos 14 days to pay the player and if they don't we investigate the situation.
Άλλο ένα καζίνο με υψηλή βαθμολογία από το CasinoGuru παρά τις αρνητικές κριτικές και σχόλια σε αυτό το νήμα;! Πολύ παράξενο!
Another highly rated casino by CasinoGuru despite all of the negative reviews and comments in this thread?! Very bizarre!
Ήταν καλό σε ένα σημείο... απλώς ό,τι συμβαίνει τώρα συμβαίνει από την αρχή του έτους και η εξυπηρέτηση είναι απλώς χάλια.
It was good at one point…. it’s just whatever is going on now has been since the start of this year and it’s just crappy service.
Ναι, είπαν ότι θα λάβω τα τελευταία νέα την Παρασκευή.
Yes they said i will receive latest on friday
Τα Chipstars είναι δύσκολα να πληρώσεις, αλλά τελικά πληρώνουν... Παλιά σε πλήρωναν αμέσως, τώρα είναι απογοητευτικό, αλλά τελικά πληρώνουν... ΥΠΟΜΟΝΗ
Chipstars is hard to pay, but they do pay in the end... Before, they paid you immediately, now it's frustrating, but they do pay in the end... PATIENCE
En Chipstars les cuesta pagar pero finalmente pagan... ANtes te pagaban inmediatamente ahora es deseperante pero al final pagan... PACIENCIA
Αυτό είναι καλό να το γνωρίζουμε. Ποια ήταν η κατάστασή σας μαζί τους;
That’s good to know. What’s been your situation with them?
Δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προσωπικά μηνύματα εδώ, καθώς δεν έχουμε αυτήν τη λειτουργία εδώ. 🙁
Πρέπει να υποβάλετε καταγγελίαεδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο ⬅️
You can't use private messages here as we do not have this feature here. 🙁
You have to open a complaint here on this link ⬅️
Σύμφωνα με όσα έχω δει από κριτικές χρηστών και είναι εξαιρετικές. Με βάση τα σχόλια στο φόρουμ, θα ήταν μάλλον επιφανειακό να φτιάξουμε έναν δείκτη ασφάλειας και επομένως μια αξιολόγηση, δεν νομίζετε;
Επίσης, οι κριτικές χρηστών δεν διαμορφώνουν τον δείκτη ασφάλειας, επομένως είπατε δύο πράγματα που δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με την αξιολόγηση που έχει ή θα έχει ένα καζίνο.
Το πιο σημαντικό είναι πιθανώς τα παράπονα και φυσικά άλλοι παράγοντες. Όταν το καζίνο δεν αντιμετωπίζει την κατάσταση και τα παράπονα κατέληγαν να μην επιλυθούν, τότε ο δείκτης ασφαλείας αλλάζει πιο συχνά.
According to what I've seen user reviews and they have great. Based on the comments on the forum, it would probably be rather superficial to make a safety index and therefore a rating, don't you think?
Also user reviews don't shape the safety index, so you've said two things that have absolutely no say in what rating a casino has or will have.
The most important thing is probably the complaints and of course other factors. When the casino does not address the situation and the complaints would end up being unresolved, that is when the safety index changes the most often.
Μου κάνει εντύπωση ότι δεν εντοπίζετε ένα κοινό θέμα στα νήματα και τις κριτικές, όπως οι τακτικές καθυστέρησης και οι άνθρωποι που περιμένουν πολύ για αναλήψεις, καθώς και οι δικαιολογίες από την υποστήριξη πελατών. Αναλύετε τις μεγάλες αναλήψεις που αντιβαίνουν στους όρους και τις προϋποθέσεις τους, για να διατηρήσετε το υπόλοιπό σας ενεργό, για να παίξετε περισσότερο στην πλατφόρμα. Το έχω διαβάσει αυτό από πολλούς από τους χρήστες σας, ωστόσο, ο δείκτης ασφάλειάς σας δεν εντοπίζει τίποτα από αυτά.
It strikes me that you do not pick up on a common theme in the threads and reviews, such as delay tactics and people waiting too long for withdrawals, and excuses from customer support. Breaking down large withdrawals which goes against their terms and conditions, to keep your balance active, to play more on the platform. I have read that from many of your users, yet, your safety index does not pick up on any of this.
Δεν ξέρω, η ιστοσελίδα τους και η επισκόπηση αναφέρουν ένα μέγιστο εβδομαδιαίο ποσό πληρωμής, δεν θα έλεγα ότι είναι ενάντια στους όρους και τις προϋποθέσεις. Από την ανάγνωση των τελευταίων 2,3 σελίδων μπορώ να δω ότι τα μικρότερα ποσά πληρώνονται και τα μεγαλύτερα ποσά καθυστερούν λίγο. Έχοντας δει πολύ χειρότερα εκεί έξω, θα εγγραφώ με περίπου 20 δολάρια 🙂
I do not know, their site and the overview states a weekly maximum payout amount, I would not say it is against the terms and conditions. From reading the past 2,3 pages I can see that smaller amounts get paid and bigger amounts are a bit delayed. Having seen much worse out there, I will sign up with some 20 dollars or so 🙂
Οπότε, άκουσέ το από κάποιον που είναι εκεί εδώ και μερικά χρόνια, τον Ράιαν.
Αλλάζουν τα ποσά ανάληψης καταθέσεων όποτε θέλουν, ανεξάρτητα από τους όρους, δηλώνοντας είτε ότι η επιχείρηση βρίσκεται υπό νέα ιδιοκτησία είτε ότι πρόκειται για απόφαση της διοίκησης.
Είχα 50.000 λίρες να περιμένουν και μου έδιναν μόνο 2,5.000 λίρες κάθε 12 εργάσιμες ημέρες. Μετά τις πρώτες 12 ημέρες, έλαβα μια πληρωμή και μετά περίμενα τρεις εβδομάδες για την επόμενη. Αυτό ΔΕΝ είναι στους όρους και τις προϋποθέσεις τους.
Οι τακτικές καθυστέρησης, όπως αναφέρθηκε από πολλούς άλλους, γίνονται σκόπιμα και με σκοπό να σας κρατήσουν απασχολημένους με τον τζόγο, ώστε να μην χρειαστεί να πληρώσουν.
Ξόδεψε τα 20 δολάρια σου με σύνεση φίλε μου.
So take it from someone who has been there for a few years, Ryan.
They change the deposit withdrawal amounts whenever they like, regardless of the terms, stating either, the business is under new ownership or it is a management decision.
I had £50k waiting and they would only do me £2.5k every 12 working days. After the first 12 days, I got a payment, and then waited three weeks for the next one. This is NOT in their terms and conditions.
The delay tactics, as mentioned by many others, are done purposely and with intent to keep you gambling so they do not have to pay out.
Spend your 20 dollars wisely my friend.
Πότε έγινε αυτό, αν δεν σε πειράζει να ρωτήσω;
When did this happen if you don’t mind me asking?
Τους τελευταίους 6 μήνες, έχω κερδίσει τρεις μεγάλες νίκες μαζί τους συνολικά και κάθε φορά συνέβη το ίδιο πράγμα.
Over the past 6 months. I have won big three times with them in total and each time the same thing has happened.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.